Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2020 10:07 - "Абе, льльо, не на мене тия, щото аз съм го живял тоя живот, а не си ми го живял ти!"
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 606 Коментари: 94 Гласове:
23

Последна промяна: 26.07.2020 10:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimage
image
image
image





Гласувай:
24
1



1. starforlife - Сега...
26.07.2020 10:10
Заглавието е в кавички, защото е цитат на съблогър, спорещ с ПразноДумци1951 ето тук:
http://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2020/07/24/j-ai.1720531

Постингът пък се явява моята реплика на последната (към момента) лъжовна идиотия и пълно лицемерие на Жартиери1951 там.
цитирай
2. starforlife - А сега малко любопито-информирано-полезност за Читателите ми:
26.07.2020 10:14
- Прахосмукачката, която използва Фреди Меркюри в клипа е "Кърби". Това се води за най-добрата прахосмукачка в света. Американска е представете си, а в прахосмукачките "Кърби" има толкова защитени патенти, колкото в никое друго единично изделие по цял свят. Няма да цитирам броя (отлично го зная - работилИ сме с компанията) хей така, нарочно, за да издразня професорите по всичкология, че не всичко пише в Уикипедия (което е напълно естествено, изхождайки от това какъв проект се явява същата) и не всичко може да им снесе Гугъл, но ще кажа, че са много над 100!
Ама при соца си имахме "Ракета", за която също се чакаше с трепет да я пуснат по магазините, защото с предимство беше... "Балкантон" - товааа - "Балкантурист".

- Венценце, ЗАПОМНИ: Концентратът на "Кока Кола" е ТЕЧЕН, а не прахообразен и затова няма как ПръчкаЛассова да е права, а ти менторски да го провъзгласяваш това!
Толкова И по пудренето ти, че баба, мама, на двете общия лИбовник и прочее - все фантасмагории... Коя истина, коя не толкова... Коя абсолютно измислена от теб... с които се опитваш да валидираш това или онова и все ставаш за смях с лицемерието и лъжите си.

- Същият концентрат във вид на сироп (какъвто е и до ден днешен), е създаден през 1886-та година от фармацевта д-р Джон Пембъртън в Атланта, САЩ (представи си - република на великия СССР).

- Днес "Кока Кола" се продава в абсолютно всички държави в света, с изключение на Куба и Северна Корея и дневната консумация възлиза на 1,9 милиарда, повтарям: МИЛИАРДА, "чаши".
Това са 8000 (осем хиляди) чаши всяка секунда!


- Брандът "Кока Кола" е най-скъпият бранд в света. Оценката му е малко под 90 млрд. долара.

- Днес "Кока Кола" произвеждат НАД 3500 (с думи, че да не стане грешка: ТРИ ХИЛЯДИ И ПЕТСТОТИН) вида САМО безалкохолни напитки. (Великият ви соц правеше 3,5 вида. Отново с думи, че да не стане грешка: Три цяло и пет вида.)
Написах "само", защото "Кока Кола" правят още купища неща, освен безалкохолни напитки.

- Най-известната дума по света е "ОК". Идва от руското "Отличник Красноармеец" - ха ха ха. Втората най-известна "дума" е "Кока Кола".
Това не пречи обаче по времето на соца, така образованите соц-чада да не знаят какво е това "Кока Кола" и от ПРОПАГАНДАТА тя да бъде представяна като "високоалкохолно питие", а снимки на американски войници с бутилка "Кока Кола" в ръка да бъдат представяни като разлагащ се ахкохолизъм.
Тук дори няма да говорим за абсолютните трезвеници в Русията.

- С приходи от близо 40 млрд. долара годишно, "Кока Кола" е 84-ата най-голяма икономика ВЪОБЩЕ в света и стои пред цели държави като Коста Рика примерно.

- "Кока Кола" е най-старият спонсор на Олимпийските игри - от 1928 година насам. Включително и на олимпиадите във "великата" ви Рус.

- Годишно "Кока Кола" за реклама дава толкова, колкото не дават гигантите "Епъл" и "Майкрософт" взети заедно.

- Ако се направи басейн и той се напълни с всички произведени от "Кока Кола" напитки, то този басейн при дълбочина 2 метра ще е с размери дължина 3000 километра и ширина 15 километра. Това е достатъчно в него да плуват на воля около половин милиард души!



А СЕГА ИСТОРИЯ НА "КОКА КОЛА" В БЪЛГАРИЯ
(следва когато ми остане време за губене, че да затваряме червивите лъжливи усти на балалайковците)
цитирай
3. starforlife - ТинчеПръчкова... Не ме бърка, ама да ти го кажа:
26.07.2020 10:17
Постингът е излъчен в 10:07, а ти в 10:11 вече поставяш минус, без дори да го прочетеш.
Твоите минуси са минети (беззъби при това, тоест некадърни - ха ха ха) за хората тук, проумей. Защото ти си просто едно кукуригу, за което дори този коментар не си заслужаваше, но понеже ще те ядоса, та го написах и то включително с минета.
САМО КАКЪВ СЪМ ПРОСТААААК...
цитирай
4. vencivaleri1951 - Драги Мъск
26.07.2020 10:43
Приятно ми е , че и днес ми посвещаваш постинг , че и днес губиш 10 илина минути
вместо да печелиш пари и наглеждаш дивизиите си. Иначе колата струваше 15 стотинки, бутилката също толкова, но цената на последната беше условна. Не ти даваха обикновено в магазина кола без да си върнал тарата . Тоест бутилката бе по дефицитна от напитката.
Драги Мъск, не знам как Вие в Ю Африка, Канада или Панагюрище пиехте кока колата си- с американски ром и колата в двулитрова найлонова бутилка , но у нас тогава дефицит и мъка. Колата само в шишенца от двеста грама и гаден кубински ром.
Сега и у нас командирите на дивизии ,обути в 14 чифта маратонки могат да пият кола в пластмаса и да я разреждат с американски ром. Ово е стандарт брат, чед. Извинявате за грешките, които съм допуснал, но нямам секретарка вече. Кола има, но секретарки йок. Всичкото секретарки работят за панагюрския Ви профил.
цитирай
5. starforlife - За лудото съм съгласен: ПРИПОЗНА СЕ И ПОЯВИ СЕ, ЗА ДА НИ ЗАЛИВА С ПОРЕДНАТА СИ ДОЗА БЕЗСИЛИЕ.
26.07.2020 10:50
Драги, ЛОКУМЕРИ,
бутилката струва толкова, защото:
- първоначално се ВНАСЯ от САЩ,
- а дори и по-късно, когато се произвежда в България - е предмет на ПАТЕНТНО ПРАВО, за което У цивилизования свят СЕ ПЛАЩА, а не се КРАДЕ както правеше "великия" ви соц, крадейки какво ли не от "гнилия" ЗАПАД.
Но да оставим бутилката и да кажем, че спрямо цена от 15 ст., която промотираш - средният българин през 1975-та е работел месечно за 146,42/0,75=195,23 литра "Кока Кола". 195 литра.
През миналата година съм го дал като съотношение - НАД ЕДИН ТОН. Тоест, НАД 6 ПЪТИ ПОВЕЧЕ!
За бутилката също съм го написал още в постинга, мизернико лъжлив.
Така, че, хайде у лево, ЛЪЖЕЦО ЛИЦЕМЕРЕН и МИЗЕРЕН.

И дори не си помисляй, че посвещавам постинги на сополи като теб.
Постингите ми са от Уважение към Читателите и най-вече ИСТИНАТА, фрустриращи се чикиджийо.
ПС: Още чакам да се произнесеш, че МЪСК на тази снимка, която поставих като аватар, е с полиестерна риза.
Освен това:
- Виж му брадичката и двойната гуша.
- Виж му бузките.
Все неща, които от снимка вие не се свените да определяте какви са.
Щото не сте фрустрирани и щото имате други похвати да водите спор, освен опитите да уязвите, ама сега ви боли когато пиша, че не ми е проблем и жените ви да ебЪ, Ъ?
СЪВСЕМ СКОРО ЩЕ СМЕНЯ МЪСК С ИДИОТА ПУТкИН И ТАМ ПОЛОЖЕНИЕТО ЩЕ Е СЪЩОТО: "полиестерна" риза, "двойна" гуша, "възпълни" бузки и прочее фрустрации ваши, ама само когато и спрямо когото ви изнася и ви е неприятен.
М?

По "простащината" ми (че и маратонките, колите, къщите и прочее) да ти обръщам ли внимание, че този ми профил е от началото на 2008-ма година, а допреди година-година и половина никакви такива "фрустрации" не е имало в изявите му, м?
Или аз до 47-мата си година бях неоформен като характер, възпитание, интереси и прочее и чак последните 2 се оформих и показах какъв съм комплексар и простак, както се опитвате да вмените, м?


Дееба ваш'та чикиджийска семка, дееба.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Така драги Мъск...
26.07.2020 11:27
Кажи си приказката каквато ти е на душата , та последователите на Онан да си знаят мястото.
Все пак драги Мъск да Ви кажа, че подобни сметки по отделни артикули силно подвеждат, защото потребителската кошница е различна. Размърдайте си малко маратонките и ще разберете защо един работник на Форд например през тридесетте , а е плащал повече пари за кола, отколкото днешният , пък жена му не е работела, семейството му е имало пълна здравна застраховка и децата му не са теглили студентски кредити. На Вас ли драги Мъск трябва да обяснявам, че за покупателната способност не може да се съди по отделна стока.
Ето помолете панагюрския Ви профил да се помъчи да Ви обясни грамотно , защо пенсионерите български когато излизат в пенсия са избрали в по голямата си част изискуемите за посочване години от соц годините.
Това е азбучен и лесен за смилане пример. Може да продължим и с примери от жилищното строителство, денталната медицина, та стигнем до уличните контейнери за боклук. Със здраве драги Мъск, че н-тата Ви съпруга се събуди и чака да и занесете закуската и бузките си в леглото.
цитирай
7. krumbelosvet - Сега
26.07.2020 11:32
Начи, сега като преди
Бе драги звездьо на живота, оти пишеш дълго-дълго? Ако(, АКО имаше какво да кажеш, може да го кажеш и кратко.
цитирай
8. starforlife - Драги, ЛОКУМЕРИ1951,
26.07.2020 11:33
ти за закуската на "н-тата Ми съпруга" не се притеснявай.
Мога да ти отговоря по три начина, но ще го направя само по два от тях, а ти си избери:

Начин първи:
"Н-тата Ми съпруга" се зашушна нещо с клитора си у банята и аз чикиджийствам тук В/У ТЕБ.

Начин втори:
Вече хапнахме и тя, "н-тата Ми съпруга", подготвя с другите ми близки тук, У БУСМАНЦИ, багажа за пътуване (с "Москвич", Пудриери, с "Москвич", изчакан 10 години, за да си го купя) до КОЯТО ТОЧКА НА СВЕТА РЕШИМ.
А аз довършвам раздаването на задачите на дивизията си от профили - ха ха ха - и джуркам у пластмаса цар Кировски ром и полимерна кола.
цитирай
9. starforlife - Ми да ти го кажа кратко, бе КрумЧервеноСветещий: СОЦИАЛИЗЪМ КАПУТ! БЕЗВЪЗВРАТНО!
26.07.2020 11:34
- А пиша дълго, защото мога. И то представи си грамотно, фактологично, логично и без купища правописни и граматически грешки както ВИЕ правите.

- Пиша дълго, защото ИДИОТИИТЕ НА СОЦА са прекалено много, че да се опишат кратко. И пиша ФАКТИ, а не балалайкане като вас.

- Не на последно място: Пиша дълго, защото ми е дълъг, а на вас не ви омръзна да му се нанизвате.
Явно ви кефи.
цитирай
10. petgrig - Хахахахаха!
26.07.2020 11:41
ДобрИутро със сутрешното неделно кафе! Ей, вЕрно, нЕма такива наглеци като тия двамата, които ти цапат поста! Значи, единия го питаш за кока-колата в търговската мрежа при соца, той те праща от тука до Луната, само за да не каже истината, която всеки живял по това време човек, знае.
Другият, като не може да отговори на зададените въпроси за онова време, идва да обижда. И понеже пращи от акъл, идва да иска, моля ти се, в собствения ти блог да му обясняваш нещата кратичко:)
Ше Омра бе, нЕма такива хора:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
11. vmir - В началото, когато се натъкнах на ВВ1951, дълго не можех да повярвам, че това не е бот.
26.07.2020 11:45
Или, че не е пародия на зевзек, който иска да преувеличи колко неадекватни, лицемерни и душевно нечистоплътни са комунягите. Помня, че един от първите ни спорове беше за земеделската пенсия на баба ми - почина през 1984 с 35 лева пенсия и докато береше душа все сочеше към тавана на гардероба, където открихме многодишните й спестявания от по 1 и 2 лева, общо 47 лева с бележка "за одеала за сватбите на внуците". Да поясня, че 35 лева за баба беше голяма пенсия, защото 3-4 години преди да почине пенсията й беше 24 лева, а тя се съсипваше от работа в градината и малкото домашно стопанство, за да осигури храната... Това, колко й стигаха парите за внуци, за дрехи, за лекарства, за зъби и прочие (беше хипертоничка и си "мереше" кръвното с метална халка, окачена на конец) няма да коментирам, нито преждевременната й смърт, нито още по-преждевременната смърт на другата ми баба и дядо, защото това са много болезнени спомени за мъките на любими хора полагащи неописуемо трогателни усилия да се спасят един други поради безсилно и мизерно здравеопазване. И след като болките, страданията и униженията на тези мои близки са преминали през душата ми и част от тях е останала завинаги в мен, бат Венцо започна да ми "доказва" надълго и нашироко, колко охолно и добре са си живели пенсионерите при соца, че спомените ми не може да има нищо вярно, защото всичко е било точно обратно на спомените ми, че някой ме бил налъгал...

Безочлива лъжливост и мазно лицемерие като бат Венцовите не бях срещал до момента, затова шокът ми беше неописуем и години наред си мислех, че зад ника му стои човек, който цели да злепоставя комунистите като ги представя за изроди без съвест или способност да бъдат съпричастни към преживяванията на другите. Тогава му казах, че е патологичен лъжец, но днес се уверявам, че мазните лицемерни муцуни, които налъгаха дори съпартийците си за да ги откажат от покаяние или човешко усещане са истинските мутри в живота ни. Неслучайно търсят емпатия за въоръжени наемници...
цитирай
12. petgrig - А,да, забравих
26.07.2020 11:46
да ти кажа, че си страхотен! Много гот ги шамариш тия тъпанари!
цитирай
13. barneba - Добро утро на всички трезви и явно не.
26.07.2020 12:05
Трезвите си личат и няма да ги изброявам.
За това само нетрезвите
krumbelosvet написа:
Начи, сега като преди
Бе драги звездьо на живота, оти пишеш дълго-дълго? Ако(, АКО имаше какво да кажеш, може да го кажеш и кратко.

Че той го е казал Стар: Уж изпълнена отдавна петилетка при планова икономика, води до това, че човек не може да си купи с години даден битов уред. "Планиран" и "произведен". А и когато го купи, той му струва много повече отколкото сега и то за какво качество?
По-кратко от това как да Ви го напише?
А сега Вие кратко бихте ли могли да оспорите тези факти и кратко да ги оборите?
цитирай
14. petgrig - Трезвите си личат и няма да ги изб...
26.07.2020 12:15
barneba написа:
Трезвите си личат и няма да ги изброявам.
За това само нетрезвите
krumbelosvet написа:
Начи, сега като преди
Бе драги звездьо на живота, оти пишеш дълго-дълго? Ако(, АКО имаше какво да кажеш, може да го кажеш и кратко.

Че той го е казал Стар: Уж изпълнена отдавна петилетка при планова икономика, води до това, че човек не може да си купи с години даден битов уред. "Планиран" и "произведен". А и когато го купи, той му струва много повече отколкото сега и то за какво качество?
По-кратко от това как да Ви го напише?
А сега Вие кратко бихте ли могли да оспорите тези факти и кратко да ги оборите?

Приятел, тези хора НЕ МОГАТ да оспорват. Затова директно пристъпват към обиди, когато фактите не им изнасят.
ПП. Дали все още хората с нормално мислене имат съмнение защо онази система се срути? Ми който вижда пипето на компанията, която тук я защитава, няма как да не е разбрал, че с такива ръководни кадри няма как да отиде далеч.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Вмире,
26.07.2020 12:24

Проблемът на такива като теб е, че някой им е виновен и трябва да им се извини. Тоест, че,,биографията и вътрешните им демони имат значение,, Тоест , че
са бели чичо Томовци.
Драги Вмире, селската ми баба също получаваше земеделска пенсия и се ачядосваше, че цял живот е работила, а пенсията и мизерна. Тя обаче бе слабо образована жена и обяснението, че в България преди 9 ти септември само около 12 % от населението са осигурявани. Че селски труженик за първи път в нас получава пенсия при социализма. Земеделските пенсии бяха малки, но изключително бюджетен инструментариум. Например единственият човек в село Калотина който е получавал пенсия в началото на миналия век е прадядо ми- поборническа пенсия. Тоест селските хора за първи път получават трудова пенсия при социализма. И още един път питам за отговор...колективен може. Защо българите при пенсиониране в голямата си част посочват като избор за изискуемите години , години от соца? Прост въпрос и отговорът не е сложен. Няма обаче да отговорите.
Уточняващ въпрос. Коя българска банка ще отпусне жилищен заем днес на заемоискател с доходи съпоставими с тези на средностатистически полицай.
Взимам пример с полицейските доходи, защото ти Вмире написа преди време, че трябва да им целуваме краката. Моето мнение е:,, Да не им лигавим краката, а се уважи труда им, който никак не е лек за ченгетата уважаващи професията си,,
Защото при гадния соц , милиционерите не са имали никакъв проблем с жилищните кредити, дори
с предимство получаваха такива.


[quote=анонимен]Или, че не е пародия на зевзек, който иска да преувеличи колко неадекватни, лицемерни и душевно нечистоплътни са комунягите. Помня, че един от първите ни спорове беше за земеделската пенсия на баба ми - почина през 1984 с 35 лева пенсия и докато береше душа все сочеше към тавана на гардероба, където открихме многодишните й спестявания от по 1 и 2 лева, общо 47 лева с бележка "за одеала за сватбите на внуците". Да поясня, че 35 лева за баба беше голяма пенсия, защото 3-4 години преди да почине пенсията й беше 24 лева, а тя се съсипваше от работа в градината и малкото домашно стопанство, за да осигури храната... Това, колко й стигаха парите за внуци, за дрехи, за лекарства, за зъби и прочие (беше хипертоничка и си "мереше" кръвното с метална халка, окачена на конец) няма да коментирам, нито преждевременната й смърт, нито още по-преждевременната смърт на другата ми баба и дядо, защото това са много болезнени спомени за мъките на любими хора полагащи неописуемо трогателни усилия да се спасят един други поради безсилно и мизерно здравеопазване. И след като болките, страданията и униженията на тези мои близки са преминали през душата ми и част от тях е останала завинаги в мен, бат Венцо започна да ми "доказва" надълго и нашироко, колко охолно и добре са си живели пенсионерите при соца, че спомените ми не може да има нищо вярно, защото всичко е било точно обратно на спомените ми, че някой ме бил налъгал...

Безочлива лъжливост и мазно лицемерие като бат Венцовите не бях срещал до момента, затова шокът ми беше неописуем и години наред си мислех, че зад ника му стои човек, който цели да злепоставя комунистите като ги представя за изроди без съвест или способност да бъдат съпричастни към преживяванията на другите. Тогава му казах, че е патологичен лъжец, но днес се уверявам, че мазните лицемерни муцуни, които налъгаха дори съпартийците си за да ги откажат от покаяние или човешко усещане са истинските мутри в живота ни. Неслучайно търсят емпатия за въоръжени н
цитирай
16. barneba - Тук не става на въпрос дали използват обиди или не.
26.07.2020 12:29
petgrig написа:
barneba написа:
Трезвите си личат и няма да ги изброявам.
За това само нетрезвите
krumbelosvet написа:
Начи, сега като преди
Бе драги звездьо на живота, оти пишеш дълго-дълго? Ако(, АКО имаше какво да кажеш, може да го кажеш и кратко.

Че той го е казал Стар: Уж изпълнена отдавна петилетка при планова икономика, води до това, че човек не може да си купи с години даден битов уред. "Планиран" и "произведен". А и когато го купи, той му струва много повече отколкото сега и то за какво качество?
По-кратко от това как да Ви го напише?
А сега Вие кратко бихте ли могли да оспорите тези факти и кратко да ги оборите?

Приятел, тези хора НЕ МОГАТ да оспорват. Затова директно пристъпват към обиди, когато фактите не им изнасят.
ПП. Дали все още хората с нормално мислене имат съмнение защо онази система се срути? Ми който вижда пипето на компанията, която тук я защитава, няма как да не е разбрал, че с такива ръководни кадри няма как да отиде далеч.

Ако по това съдех за Стар, нямаше да го чета, защото е факт, че той използва много обиди. Но също е факт и това, което каза, а ще остане незабелязано от повечето хора. Ще се опитам да го цитирам тук така, че да стане максимално прегледно, но се страхувам, че няма да успея.
цитирай
17. barneba - Всъщност при все другия факт, че Стар е учил на толкова неща със сигурност няма да успея.
26.07.2020 12:34
Затова ще го направя по прост начин и в този, а не горния коментар.
В края на коментар 5 Стар написа:



"По "простащината" ми (че и маратонките, колите, къщите и прочее) да ти обръщам ли внимание, че този ми профил е от началото на 2008-ма година, а допреди година-година и половина никакви такива "фрустрации" не е имало в изявите му, м?
Или аз до 47-мата си година бях неоформен като характер, възпитание, интереси и прочее и чак последните 2 се оформих и показах какъв съм комплексар и простак, както се опитвате да вмените, м?"




С това той много точно и както иска другия кратко казва достатъчно показателно, че от 2008 до 2018 цели 10 години не е използвал такъв език и това, че го използва сега не показва простащина, а оправдава точно думите му, че го прави нарочно.
Защото няма как да не се съгласи всеки един човек, че човек се оформя като характер и култура много преди навършване на не 47, а на 17 дори годишна възраст. И как тогава Стар ще е глупав и прост, когато до преди 2 години постингите му са умни и полезни и няма нито един съдържащ вулгарност коментар, а така изведнъж това се промени?
цитирай
18. barneba - И се промени всъщност само спрямо тези, които не зачитат истината и говорят глупости, все едно другите сме извънземни и не сме родени и живяли тук.
26.07.2020 12:37
Ето за това аз харесвам Стар и ни най-малко не ми пука ще ме калят ли да съм негов блог или не. Последното само потвърждава и думите за непочтените начини за водене на спор.
цитирай
19. petgrig - barneba
26.07.2020 12:43
съгласен съм с теб отвсякъде:)
цитирай
20. blackpredator - фсичко е много относително
26.07.2020 12:53
не прочетох никъде нищо смислено за качеството на живот, на ония 80%
само пропаганда еФтинджос

щото с 146,42 лв заплата всички поне 2 седмици пиеха Кока кола на морето
бабите в квартала по два пъти ходеха на "бани" да пият Кока кола
българина не пиеше кола, но през 1988 пиеше 196 литра мляко - 2019 - 38,8
без бананите ядеше 110 кила плодове, днес два пъти по-малко
с 146,42 можеше да напълни с вода два олимпийски басейна, днес две джакузита
баба ти 35 лева можеше да си купи близо 2000 киловата ток, днес с 200 - под 800
и т.н., че не ми се пише..
цитирай
21. petgrig - не прочетох никъде нищо смислено за ...
26.07.2020 13:03
blackpredator написа:
не прочетох никъде нищо смислено за качеството на живот, на ония 80%
само пропаганда еФтинджос

щото с 146,42 лв заплата всички поне 2 седмици пиеха Кока кола на морето
бабите в квартала по два пъти ходеха на "бани" да пият Кока кола
българина не пиеше кола, но през 1988 пиеше 196 литра мляко - 2019 - 38,8
без бананите ядеше 110 кила плодове, днес два пъти по-малко
с 146,42 можеше да напълни с вода два олимпийски басейна, днес две джакузита
баба ти 35 лева можеше да си купи близо 2000 киловата ток, днес с 200 - под 800
и т.н., че не ми се пише..

Виж, Пръцко, тия ги приказвай у ваше село, щото там може и да хванат дикиш, не на мен. Всички сме имали баби в квартала, някои и на село. Много добре знаем колко пъти са ходили "на бани да пият кола".
цитирай
22. blackpredator - Пулюгоре,
26.07.2020 13:08
ти няма с к'во да помниш
хиатус...
цитирай
23. petgrig - ти няма с к'во да помниш хиатус. . . ...
26.07.2020 13:18
blackpredator написа:
ти няма с к'во да помниш
хиатус...

Както е казал поетът, когато си тъп, то е за цял живот:)
цитирай
24. starforlife - ВИЖТЕ СЕГА КРАТУНКОВЦИТЕ ОТ 15-ти И 20-ти КОМЕНТАРИ...
26.07.2020 13:36
Да, точно ВИЕ, ТърчиЛъжи1951 и ЧерноПръцкащоМишленце. Вие, които нямате поне въображението да не използвате една и съща обида - кратунко/вци - която реално се отнася точно за ВАС, а не за тези, към които я отправяте.
По отношение на пенсиите мога СЪЩО хей така, С ФАКТОЛОГИЯ и най-обикновена, но желязна логика, да ви направя за смях. Въпросът е, че вие или ще замлъкнете, или ще започнете да го увъртате и пак и пак и пак от 9 дерета вода да носите. Защото този спор веднъж се опита онова лайно с десетките профили, повечето от които са женски - Рустам - но Венци (а и не само) за мен седвал да се опитва да вменява, че имам куп фейкове... Та, този спор и то защитавайки любимата ВИ Русия, ЗАЩОТО ВИЕ НЕ СТЕ БЪЛГАРИ, ЛАЙНАРИ С ЛАЙНАРИТЕ, сме го "водили" - кавичките са, защото като изнесох тогава фактите и Рустьо се смълча като изпразнен ташак.
Тогава аз му изнесох ФАКТОЛОГИЯТА, че в победителката Русия, средната пенсия е 269 евро, а в "победена" Германия - 1266 и то при положение, че все още се наливат милиарди в бивша Източна Германия (била с "победителите"), за да има приблизителна еднаквост.
Освен това:
- На победена Германия пенсионната система е идеално балансирана и дори на плюс, а на "победителката" Русия, е на минус 46,7 млрд. евро дефицит!
- В класацията на Световната здравна организация за качество на живот на пенсионерите, победена Германия е на 3-то място, а "победителката" Русия - на 78-мо от 91 държави!

А сега ще се въздържа от ФАКТОЛОГИЯ, а ще прибегна до най-обикновена ("мильовска") логика:
Венценце... Чеденце... Искаш да кажеш, че преди 9-ти (септември 44-та) възрастните хора са мрели като мухи, защото не е имало кой да се погрижи за тях ли?
Ами, Венценце, чеденце, един възрастен може и да не може вече да си издои кравата (тук "кравата" е... каква част на речта да те питам аз теб, неграмотнико е тази, която се използва в преносен смисъл, като онагледяване?), но си е негова!
Нещо, което "великата" ВИ система и "народна" власт ЗАГРАБИ от хората по 9-ти!
ОТНЕ ИМ СОБСТВЕНОСТТА!
Личната!
Неприкосновената в цял цивилизован свят!
Но пък видите ли им дала пенЦийка, мижава. С която нищо да не могат да си купят, защото просто нищо няма у бакалията.

Но да дам и друг "мильовски" пример за размисляне, м?
Значи в САЩ, Англия, Франция, Италия, Испания, ПичкаМуМайчина - все КАПИТАЛИСТИЧЕСКИ държави - пенсионерите мрат, защото не са имали своя 9-ти и коооококококомунистическата влас не е подсигурила пенсии на въпросните пенсионери ли?
Ами честно да ти кажа - ни един соц пенсионер НЕ е отишъл да пие Кока Кола в западна държава, ама западни пенсионери идваха у нас.
И да ти кажа нито един не си е и помислил дори да остане в България, понеже както вие се опитвате да сдумате: тук е рай поднебесен.
цитирай
25. starforlife - ~ 20. blackpredator
26.07.2020 13:41
Виж сега, троле страхлив и изклецан...
Мога да те репликирам по два начина: кратък и океанословен.
Засега ще ти подам малкия (ненадървения ми, че да не се задавиш - ха ха ха), а ако не ме домързи - утре ще ти подам и океанословния - упс, надървения.
Тогава... На базата на това какви хоризонти открива и облетява моето съзнание и как просторно съждава моя "мильовски" Интелект, ти (ЕДВА ЛИ) ще схванеш, че си смешен и жалък и както и да тропкаш хорце около спаружените ташаци на Венценцето и да му ги подпираш с език - все настъпваш и ти мотиката.

Та... Кратката ми реплика:
Северна Корея е еманация на изклецания ви соц.
Аз, Георги Стоименов, тук и сега, най-отговорно и сериозно заявявам, че ще дам на всеки един комуняшки запъртък сумата, колкото му струва билета до там + още два пъти по толкова като "джобни" за начално установяване.
Като не ви харесва Демократичният Път, по който РОДИНАТА ни върви макар и мноого бавно и трудно и то точно понеже беше не само съсипана от лайняния ви соц, а и досъсипана при приватизацията от същите лайнари, които както се облажаваха при соца, така се облажиха и от въпросния процес и ПРОДЪЛЖАВАТ ДА МЪТЯТ включително и икономическите отношения в РОДИНАТА НИ...
ЧЕМОДАН, ВОКЗАЛ И ДРУМ!
Кеф ви Русията... Кеф ви Северната Корея.
А защо не и Китай - нали си мислите, че е велик и най-вече социалистически.
цитирай
26. blackpredator - абе,
26.07.2020 14:06
ти си идна куха лейка, препълнена с клишета от Гугъла
поне слагай цедката, га ръсиш, че ще удавиш Пулюгоря..
цитирай
27. starforlife - Ха ха ха
26.07.2020 14:08
blackpredator написа:
абе, ти си идна куха лейка, препълнена с клишета от Гугъла
поне слагай цедката, га ръсиш, че ще удавиш Пулюгоря..

Чакай да го извадя малко от беззъбата ти уста, че те дави и не можеш дори Идна приказка да кажеш.

Та щИ ви Ибъ путьовци. Ама постоянно и най-просташки щИ ви Ибъ.
И в Идната дупка отзад... И в другата с която леете пропагандната си помия.

ПС: Клишетата от Гугъла са твоя запазена марка.
И май е време да довърша разговор един с Любо по отношение на твоите напъни да блестиш с Гугълнати (купешки както още му викаш ти) фразички.
Ама точно по темата си идва - мИрси за Идната мотика дето настъпи и ми подаде топката.


Любак... Спомни си започнатото от мен в 6-ти коментар под този ми постинг:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/07/23/i-margaret-vze-che-mi-servira-salatata-na-quot-sofrata-quot-.1720424

Тогава имах идеята да те запозная с ето тази ама никак негугълната идиотия на ЧерноПръдливото идиотче, цитирам:
Като 8-ми коментар ето тук http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2020/07/22/zlatniiat-telec.1720313 ЧерноПръцкащото идиотче написа:
Гетьо,
ти и оная панагюрска въшка,
да обсъждате изобщо Венци,
е се едно туберкулозните бацили да опсъждат Кох
айде приземете се в петрито..
иначе, по темата, Икономиста е препълнил съдържанието..
която аз можех тогава да му я върна така:
Абе не знам дали ние с Радо трябва да се приземяваме в петри-то, ама ти определено си се получил като отпадъчен продукт при разработката от Фани и Уотър Хесе на агара

Тоест, Любак, идеше реч за напъните на ЧерноПръцко да си мисли, че блесва с търсени с усърдието на идиот и не дори заучавани, а просто използвани в идиотските му коментари, изрази... Които си мисли, че са проява на Интелект, а не осъзнава, че само глупаци като... Плондер например, ги окачествяват така.


Така, че, ЧерноПръдльо - купешките гугъл клишета са ама абсолютно твоя запазена идиотия, с която от години не валидираш нищо друго освен точно това, че си един пълен идиот, който си мисли, че като не води смислен и логичен разговор, а изпъстря идиотските си коментари точно с клиширани думички от Гугъл и то на повечето от които дори и да е схванал смисъла, не притежаваш Интелекта да използваш в логически смислени констрикции, та някой те има за нещо друго освен идиот.
ИДИОТ СИ И ИДИОТ ЩЕ СИ ОСТАНЕШ, ПРЪЦ!
Освен това си и некадърник, защото само некадърниците вият на умряло по онзи изклецан строй - социализма.
Умните, напористи и нормални хора просто се учат, приспособяват и намират начини да се вписват в Съвремието, а не хленчат по лесното, но идиотско "някога".
Някога и баба ти е била млада, ама сега и ти си дърт пърделник!
Те така.


А защо настъпи мотиката и ми подаде топката да те ползвам (като кирлив парцал, с който да си лъсна обувките) ли?
АМИ ПРОСТО ЗАЩОТО НАКЪДЕТО И ДА ЗАВЕЕШ ДОРИ СОБСТВЕНАТА СИ ИДИОТИЯ - СЕ ВАЛИДИРА ФАКТЪТ, ЧЕ СВЕТЪТ ГРАБИ НАПРЕД ИМЕННО ПОРАДИ ГЕНИЯ НА ЗАПАДА, А НЕ НА ИЗКЛЕЦАНИЯ ВИ СОЦ!
Спрямо тогавашния ти ама въоПще и изоПщо ненапудрен с Гугъл "интелектуален" напън: Петри-то като съд е измислено Джулиъс Петри - ЗАПАД. Цитираният в по-явен вид тогава от теб Хок - ЗАПАД. Свързаните тогава от мен Фани и Уолтър Хесе - ЗАПАД.
Въобще... ЗАПАД, ЗАПАД, ЗАПАД!
И мерзък капитализъм.
А "великия" ви соц на Кънда Мънда в дивия.
цитирай
28. petgrig - Опасен си, Стар!
26.07.2020 14:25
Иде ми като при Гришо да извикам: "Мачкай, Звезда":)
цитирай
29. getmans1 - . . . ТИ, умнико по-добре кажи нещо за ...
26.07.2020 14:25
... ТИ, умнико по-добре кажи нещо за невероятните измишльотини на високоинтелигентни си друг ... можеш да го подкрепиш като кажеш че си ходил регулярно на „заводския психолог„ в ДРАГАЖНИЯ .... ХАХАХАХА ... човек с гъза си да се смее на такива простотии.

... Няма да питам, дали е нужно някакво специално образование и интелект да се оборват такива тъпотии ... преживяли сме го.

blackpredator написа:
ти си идна куха лейка, препълнена с клишета от Гугъла
поне слагай цедката, га ръсиш, че ще удавиш Пулюгоря..

цитирай
30. getmans1 - . . . ОВА Е ПРЕДЛОЖЕНИЕ БРАТ, ЧЕТ. . . И ...
26.07.2020 14:33
... ОВА Е ПРЕДЛОЖЕНИЕ БРАТ,ЧЕТ ... И ДЕКА Е РЕКЪЛ МОФИОТОТ да не можете поречи ...

starforlife написа:
Аз, Георги Стоименов, тук и сега, най-отговорно и сериозно заявявам, че ще дам на всеки един комуняшки запъртък сумата, колкото му струва билета до там + още два пъти по толкова като "джобни" за начално установяване.[Като не ви харесва Демократичният Път, по който РОДИНАТА ни върви макар и мноого бавно и трудно и то точно понеже беше не само съсипана от лайняния ви соц, а и досъсипана при приватизацията от същите лайнари, които както се облажаваха при соца, така се облажиха и от въпросния процес и ПРОДЪЛЖАВАТ ДА МЪТЯТ включително и икономическите отношения в РОДИНАТА НИ...
ЧЕМОДАН, ВОКЗАЛ И ДРУМ!
Кеф ви Русията... Кеф ви Северната Корея.
А защо не и Китай - нали си мислите, че е велик и най-вече социалистически.


цитирай
31. blackpredator - малийй
26.07.2020 14:55
светнах им ламбата
има секреция..
цитирай
32. vencivaleri1951 - Мъск, как си станал милиардер се чудя.
26.07.2020 14:55
Аз не питам номинално колко е една пенсия, а защо/защото номиналът е без никакво значение , а от такова е покупателната способност/ търсим години за пенсия от соца.? Това е въпросът. А за това че кравата е ,,рента,, и за познанията по осигуровките на Запад те правят сериозен кандидат за министър при Бойко.
Подготвял съм десетки документи за пенсия, изгода да покажат години след прехода имаха само трима човека. Един директор в БНБ/впрочем по твойта част отговарял/, една актриса и един редактор в ,,Труд,,
Вероятно от около триста други-1%.
Всички други ,,предпочетоха,, мизерните си заплати от Соца пред многохилядните и милионни дори/ аз съм имал заплата над милион/ след прехода. А отговорът е много прост. Има си елементарна формула която е отношение на заплатата ти към средната за страната в периода и от там съпоставка между покупателната способност на тогавашната средно заплата и настоящата.
От там и изгодата да се пенсионираш с години от соца, макар и на по ниска позиция да си бил. Хайде вникнете и проумейте. Гоче, един уточняващ въпрос. Татко ти с пенсията си , може ли без притеснение да отиде на зъболекар? И колко пенсионери могат. Защото здравната система е геноцид за материално затруднените хора, а такива сме голямото мнозинство.
Това е проблемът, а не колата, бананите и колко чифта маратонки имаш
цитирай
33. starforlife - ~ 31. blackpredator
26.07.2020 15:13
Виж сега, плазмодий...
Ти моята ламБа нЕма как да я светнеш, защото Интелектът ми е светлинни години пред и над твоя дори темпорално.
Ти може да ми правиш само кефа със своето пръшливо отверстие анално.
Ха ха ха
Още в ето този мой постинг
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/08/23/edin-dva-dni-ot-jivota-na-quot-bila-ohranitelite-quot-v-bylg.1624873
аз съм показал петри на снимка, а ти дори няма да можеш да го разпознаеш.
Въпросът е, че ти гугълиш за такива думички и си мислиш, вече ти го казах, но пак да ти го повторя, 'щото то на идиотите трябва да им се повтаря: С такива думи в коментарите си може да Фпечатлиш само прости кокошки като Плондер. Нормалните хора се Фпечатляват когато в нормален изказ срещат логичност и прочее нормални неща. Фсеки може като теб да намери няколко "учени" думички и да ги вплете в уж духовит коментар. Въпросът е, че ти друго не можеш.
Ти не си способен на нормална дискусия, защото веждите ти са сключени и образуват линия от растителност точно същата като при дъртия ти гъС.
Разликата е само, че там растителността е в две линии и пом/у им... халка, разхлабена-а-ха-ха-ха, а над онази на челото - петолъчка. Алена.
цитирай
34. starforlife - ~ 32. vencivaleri1951
26.07.2020 15:15
Ей, капут непоръбен... Я НЕ СЕ ОПИТВАЙ ДА ИЗКРИВИШ ТЕМАТА!
Темата беше празнодумието ти по отношение на "Кока Колата", а не пенсии и прочее.
Но дори и при опитите ти за размиване - отново се видя, че мотиката набива яко петолъчката на ВАШИТЕ чела неарденталски.
Защото на БАЗАТА НА ФАКТОЛОГИЯ се видя, че:
- 1975-та година... В "разцвета" на "великия" ви соц... Ама точно 10 години след като започва производството на "Кока Кола" в България... СРЕДНИЯТ БЪЛГАРИН РАБОТИ МЕСЕЧНО ЗА 195 ЛИТРА ОТ НАПИТКАТА!
- 2019-та година... В мизерията според вас на Демокрацията... СРЕДНИЯТ БЪЛГАРИН РАБОТИ МЕСЕЧНО ЗА НАД ЕДИН ТОН ОТ НАПИТКАТА!
Тоест: Тема - ФАКТОЛОГИЯ точно спрямо покупателната способност!
Когато дойде другата тема - тогава ще говорим за други примери. Не, че не бяха засегнати и куп други още тук и сега.
СЕГА ПРОСТО ПОКАЗАХМЕ НАГЛЕДНО И НАДЛЕЖНО, ЧЕ ОСВЕН ЕДИН ЛИЦЕМЕР И ЛЪЖЕЦ, ТИ СИ И ЕДИН НАЙ-ОБИКНОВЕН ТРОЛ, КОЙТО ИМА ЗА ЦЕЛ ДА ПИШЕ ЗАБЛУЖДАВАЩИ НЕЗАПОЗНАТИТЕ ХОРА НЕЩА!
Като при това не се свени да намесва майки, баби, учинайки и прочее имащи или не каквото и да е отношение към един или друг въпрос.
Или като ми дръндофориш за покупателна способност - ще отречеш, че по времето на соца за телевизор не само се чакаше с години да бъде изпълнен вековния 5тилетен план, а и един такъв струваше заплатата на член от семейството за половин година, а сега, по времето на Демокрацията, едно, че е телевизор, а не гълъбарник, второ, че с половин заплата или нека е цяла - средният българин си купува перфектен такъв?
М?
За това, че по времето на "великия" ти соц можеше да гледа 2 програми човек и то не денонощно, и то пълни с пропаганда или соц-бози, а сега всеки има над 50, че и 100 и 200.
Ама нали - тогава телевизията ще кажеш беше безплатна, а сега за въпросните 200 програми се плаща да речем 20 лева.

[quote]Е... АЗ ПЪК ЩЕ ТИ НАПОМНЯ КАК ИЗТРИ МОЙ КОМЕНТАР, В КОЙТО ПРАВЕХ СМЕШЕН ПРЪЦКО ПРИ ЕДНО НЕГОВО ПОДПРЪДВАНЕ И ОБРАЗОВАХ ЧИТАТЕЛИТЕ КАК МОГАТ БЕЗ ПАРИ ДА ГЛЕДАТ СТОТИЦИ ПРОГРАМИ ПО ЦЯЛ СВЯТ.
Тоест: Тогава показах И това, че аз, глупавият "мильо", ЗНАМ и МОГА да си подсигуря БЪЛГАРСКИТЕ програми и тук, "у Бусманци" и то БЕЗПЛАТНО, а "умният" ЧерноПръц просто пускаше поредната си тъпа пръдня.

КОЙ КАЗВАШ БЕШЕ ТОГАВА ПОЛЕЗНИЯТ ЗА ОКОЛНИТЕ, КОГО ТИ ИЗТРИ И КОЙ ГЛУПАКЪТ НЕИНФОРМИРАН?
М?


Те това е.
цитирай
35. blackpredator - Гоче, Гоче,
26.07.2020 15:40
и аз като Венци съм обикновен трол
ама мога да се закълна, че за разлика от мен и Венци,
си търкал студентска банка, колкото Пулю е помирисвал пипирутка
ти си от тия файтонджии, промъкнали се на абсолвентския финал,
благодарение на демокрацията
тъп си бе Гоче!
освен малокултурен, макулатурен..
цитирай
36. starforlife - ~ 35. blackpredator
26.07.2020 15:45
Така-така.
И понеже си НЕКАДЪРЕН да накараш Гугъл да ти намери постинга ми с дипломите... Което аз правя за няма и 10 секунди...
Та да ти СЕ ИЗХВЪРЛЯ, готованецо, в устенцата:
19. starforlife - ПЪТЕПИС В ПЪТЕПИСА:
На част от дипломите ми, основно придобитите тук, в БГ, но мисля, че две за висшО от тук стигат.
И двете са технически. И двете са компютърни.

Дипломата ми по Компоти!
Товааа - компиутри:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100450.jpg
В едно с Р10-ката и дистанционното на ТВ-то ми. ха ха ха

Разгръщам я:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100508.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100527.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100548.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100636.jpg

Първото ми висшО - Микроелектроника (в дясно от второто - Компотите - ха ха ха):
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100831.jpg
Разгръщам:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_100757.jpg


Още малко дипломи и квалификационни документи накуп:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20170821_101016.jpg



Да продължавам ли с тези, придобити извън БГ?
'Айде нЕма нужда - достатъчно време ти отделих.
...
За всеки негов документ за техническа професионална квалификация - ако не изкарам по 3 нови, които тук не показах - трамвай да стана!
И говорим, че ще изкарвам технически, защото имам и куп други - по психология или мениджмънт например!
Технически сертификати от най-големите на сцената като: Майкрософт, Гугъл, Сиско, Сън, Калдера...


И не отклонявай темата ти пък към дипломи и образование, Пръцко.
Тя е "Лъжите на Венценцето И за "Кока Колата" като символ на имането у соца".
Но пък и по новия ти напън, просташки да ти го кажа прямо и отвесно:
Аз, простакът Гочо, нетъркал скамейките у вишото, а само на файтона на абсолвенството се измаал и то по маратонки и полиестерна риза - ха ха ха... Съм докарал месечното си възнаграждение до много над 4 тона "Кока Кола" тук, у "Бусманци". У България като покупателна способност - над 7 тона.
Дай ся да видим твоята покупателна способност, м?
Щото моята фейс ту фейс най-лесно се доказва, ама от ваша страна уви - нЕма интерес, а само пудрене от вида: "И вземи и Гетю, че твоето идвал го знаем!"
Помниш ли?

СМЕШНИК!
цитирай
37. starforlife - Дай ся да видим твоите дипломи, които си получил на базата на "търкал студентска банка", м?
26.07.2020 15:46
А защо не и Венценцето да си покаже неговите? М?

Освен това: Аз тръкнах и столчето на "Хепи" у лево от "Тетевен"... Ама така приятно с Радо ги тръкнахме столчетата...
Докато ти се покри като пълен нещастник, какъвто си!
Тоест: Можеше тогава кеф ти Интелект да премериш с мен - кеф ти да ми навреш "Ямахата" у гъзЪ. Защото, помниш ли, с това се заканва ти, "интелектуалецо", ама уви - остана само едно пррррръд и стана за смях на всички блогъри.
То последното всъщност е перманентно при теб.
цитирай
38. petgrig - и аз като Венци съм обикновен тро...
26.07.2020 15:46
blackpredator написа:
и аз като Венци съм обикновен трол
ама мога да се закълна, че за разлика от мен и Венци,
си търкал студентска банка, колкото Пулю е помирисвал пипирутка
ти си от тия файтонджии, промъкнали се на абсолвентския финал,
благодарение на демокрацията
тъп си бе Гоче!
освен малокултурен, макулатурен..

Да, ама Жоро нито е тъп, нито малокултурен и компанийката ви го знае отлично:)
Защото на това, което ви отговаря на простотиите, вие и копче не можете да му кажете. А че ви е подбрал с вашите камъни по вашата глава /просташки, както вие тук се вихрихте години наред/, мога само да му кажа: "Еваларката, брат, най-сетне боклуците си намериха майстора":)

цитирай
39. vmir - 15. vencivaleri1951,
26.07.2020 16:06
vencivaleri1951 написа:

Проблемът на такива като теб е, че някой им е виновен и трябва да им се извини. Тоест, че,,биографията и вътрешните им демони имат значение,, Тоест , че
са бели чичо Томовци.
Драги Вмире, селската ми баба също получаваше земеделска пенсия и се ачядосваше, че цял живот е работила, а пенсията и мизерна. Тя обаче бе слабо образована жена ...


Яааааа - ново пет!

Ама ти си бил знаел какво е "земеделска пенсия", ама само си се правил, че уж не знаеш! (И защо трябваше да ми губиш времето да ме убеждаваш, че нямало такова животно, а аз си го измислям?) А защо сега ми раздуваш локуми за чичо Том, щом тогава безсрамно си лъгал като дърт циганин?

А баба ти даже се била ядосвала на мизерната си пенсия? Ама как така ще се ядосва баба ти, нали ти сам разправяше колко щастлива била, чак се ядосвала на себе си, че била проста да не се сети колко щастлив ще стане живота и как необразованите селски баби ще ходят на опера и ще благославят Г. Димитров за прекрасния социализъм? Бах мааму и соц дето "и тако и вако" и заради това аз - "чичо Том"!!!
цитирай
40. ba4kata73 - hahahahahaha
26.07.2020 16:16
Тук хвърчи пух и перушина, защото някои гъсоци седнали с бачката да си го мерят!
Смях в залата!
цитирай
41. ba4kata73 - "И вземи и Гетю, че твоето идвал го знаем!"
26.07.2020 16:21
Помним как да не помним! Всички помним как с Гети отидохте и дори излъчвахте от мястото на събитието. Абе събитие нямаше, защото заканващия не се появи, ама вие почерпихте по бира. :)
цитирай
42. petgrig - Помним как да не помним! Всички п...
26.07.2020 16:23
ba4kata73 написа:
Помним как да не помним! Всички помним как с Гети отидохте и дори излъчвахте от мястото на събитието. Абе събитие нямаше, защото заканващия не се появи, ама вие почерпихте по бира. :)

Прав си, всички видяхме резила на Пръцко:)
цитирай
43. vencivaleri1951 - Точно така вмире
26.07.2020 16:25
Аз също представи се имам баби, една градска , а другата селска, тоест полуселска ,защото последва дядо ми на село след интернирането му. Задай си въпросът защо пенсията е земеделска. Защо имаме военна, защо имаме социална, инвалидна...а останалите са просто пенсии. То е защото те са дадени по различно от другите, няма самоучастие или не се изисква определен стаж, дадени са по или с някакво изключение. Например активните борци се пенсионираха в изключение от правилото.
Нас ни интересуват земеделските и изключението в тях е, че те са единствено разход на фиска. Нямало е вноски по тях и никога не са плащани. Както и социални не е имало до този момент. Земеделските и социалните се дават по едно и също време . И едните и другите не са достатъчни, под прожитъчния минимум са ,но до момента но до този момент не ги е имало. И едните и другите получатели са недоволни, че пенсиите са малки , игнорирайки факта, че до вчера не ги е имало. Само, че забравяте, че днес средната пенсия е близка до прожитъчния минимум, а половината и повече дори са под него. И да попитам все пак...Ти за баба си или прабаба си говориш, защото дядо ти е воювал заедно с баща ми, / по време и място, макар и един срещу друг/ и някак си ми се вижда трудно баба ти да е получавала земеделска пенсия. Както и да е, това е встрани от диалога ни


vmir написа:
[quote=vencivaleri1951]
Проблемът на такива като теб е, че някой им е виновен и трябва да им се извини. Тоест, че,,биографията и вътрешните им демони имат значение,, Тоест , че
са бели чичо Томовци.
Драги Вмире, селската ми баба също получаваше земеделска пенсия и се ачядосваше, че цял живот е работила, а пенсията и мизерна. Тя обаче бе слабо образована жена ...


Яааааа - ново пет!

Ама ти си бил знаел какво е "земеделска пенсия", ама само си се правил, че уж не знаеш! (И защо трябваше да ми губиш времето да ме убеждаваш, че нямало такова животно, а аз си го измислям?) А защо сега ми раздуваш локуми за чичо Том, щом тогава безсрамно си лъгал като дърт циганин?

А баба ти даже се била ядосвала на мизерната си пенсия? Ама как така ще се ядосва баба ти, нали ти сам разправяше колко щастлива била, чак се ядосвала на себе си, че била проста да не се сети колко щастлив ще стане живота и как необразованите селски баби ще ходят на опера и ще благославят Г. Димитров за прекрасния социализъм? Бах мааму и соц дето "и тако и вако" и заради това аз - "чичо Том"!!! [/quote
цитирай
44. petgrig - Уф, льольото
26.07.2020 16:30
пак льолка глупости! Абе, счетоводителю, я обясни как така социална и земеделска пенсия е едно и също? Как така е едно и също да не работиш и да работиш в селското стопанство?
цитирай
45. starforlife - ~ 43. vencivaleri1951
26.07.2020 16:31
Виж сега, изтърсак...
При все, че ще отклоня вниманието от темата, но понеже споменаваш фикс и бля-бля, та да те попитам:
Аз съм частник... Имам фирми в България... (Факт. Спрямо мен. При все, че под "аз" в случая визирах образност.)
Мога ли на базата на това, че внасям във фикса, да се плюнча, че заплатата на един полицай я плащам аз или това е некоректно изказване, защото има ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА и тя определя от кое колко за кое и колко да отиде?
М?
цитирай
46. librarian - :-)
26.07.2020 16:34
ba4kata73 написа:
Тук хвърчи пух и перушина, защото някои гъсоци седнали с бачката да си го мерят!
Смях в залата!

Съгласна! Ще изчакам само да стихне и ще пусна, как беше, "Кърбито"! :-):-)
цитирай
47. librarian - :-):-)
26.07.2020 16:36
"Аз, простакът Гочо, нетъркал скамейките у вишото, а само на файтона на абсолвенството се измаал и то по маратонки и полиестерна риза - ха ха ха... Съм докарал месечното си възнаграждение до много над 4 тона "Кока Кола" тук, у "Бусманци". У България като покупателна способност - над 7 тона."

Това си е много кола, Стар! :-):-) Ще ти трябва яхта! :-):-)
цитирай
48. vencivaleri1951 - Уроци ли искаш от льольото
26.07.2020 16:49
Нямаш проблем ерудите. Просто не внимаваш в ,,урока,, Аз подвключих и военната, и активната и т н. Тоест пенсиите дадени не по обичайния ред- стаж, размер на осигурителните вноски. Иначе е спорно дали една домакиня в града не работила отглеждайки и възпитавала децата си, или на някой на когото с присъда отнемат правото на труд.
В случаят посочих , че и социалните и земеделските за първи път в нас се плащат при соца и в извънреден от трудовото законодателство за момента порядък. Нищо повече.
Така ,че внимавай, защото следващия път ще те пратя наказан в ъгъла

petgrig написа:
пак льолка глупости! Абе, счетоводителю, я обясни как така социална и земеделска пенсия е едно и също? Как така е едно и също да не работиш и да работиш в селското стопанство?

цитирай
49. vmir - 43. vencivaleri1951 - Точно така вмире,
26.07.2020 16:50
Аха, най - накрая разбрах: Аз съм чичо Том. Защото не съм научил всичко за твоите баби и като капак - не се интересувам защо пенсията на баба ми е била земеделска, а само си мисля, че това е защото е работила в земеделието. Бога ми, ами ако баба ми тайно се е занимавала с космически технологии, а аз - будалата съм проспал приносите й в космонавтиката??? M?
цитирай
50. starforlife - СКЪПИ МОИ НЕНАГЛЕДНИ ФЕЙКОВЕ...
26.07.2020 16:51
ЩЕ МЕ ПРОЩАВАТЕ, НО АЙШЕТО НАЙ-СЕТНЕ СИ НАЧЕСА КЛИТОРА У БАНЯТА И ЩЕ ВИ ОСТАВЯМ.
МНОГО МИ Е ПРИСКЪРБНО ОТ ТОВА, НО НеМА КАК, СОРИ!

ВСЕ ПАК... ЗА ДА НЕ ОТПУСКАТЕ ИНТЕРЕСА СИ КЪМ МЕН - ВАШИЯТ СЪЗДАТЕЛ (ЧЕ И ГУРУ - ЧЕ И ГУРУ) ТА СИ БАРНАХ НОВИЯ АВАТАР, С ДРУГА МОЯ ПОЛИЕСТЕРНА РИЗА.
(и гушка, и бузки и сичко както си му е реда, че да не скучае Другарят Оръфлек1951)

Докукане, изродиии.

https://www.youtube.com/watch?v=z_huc9In5qY
цитирай
51. petgrig - Нямаш проблем ерудите. Просто не ...
26.07.2020 16:57
vencivaleri1951 написа:
Нямаш проблем ерудите. Просто не внимаваш в ,,урока,, Аз подвключих и военната, и активната и т н. Тоест пенсиите дадени не по обичайния ред- стаж, размер на осигурителните вноски. Иначе е спорно дали една домакиня в града не работила отглеждайки и възпитавала децата си, или на някой на когото с присъда отнемат правото на труд.
В случаят посочих , че и социалните и земеделските за първи път в нас се плащат при соца и в извънреден от трудовото законодателство за момента порядък. Нищо повече.
Така ,че внимавай, защото следващия път ще те пратя наказан в ъгъла

petgrig написа:
пак льолка глупости! Абе, счетоводителю, я обясни как така социална и земеделска пенсия е едно и също? Как така е едно и също да не работиш и да работиш в селското стопанство?


Льольото пак продължава същата песен като с кока-колата. Ти го питаш едно, той върти и суче и носи от десет дерета вода, за да ти докаже недоказуемото. Абе, Венц0, абе чедо непоръбено, как изобщо ти хрумна да сравняваш домакинския труд с труда в земеделието? А, "счетоводителю"?
И наказани в ъгъла ще си пращаш домашните и аверчетата, ако ти се връзват на игрите на стражари и апаши. Щото пред такива като мен не вървиш. Ясен ли съм?
цитирай
52. vencivaleri1951 - Това е факт
26.07.2020 17:01
Бюджетната сфера участва единствено в преразпределението и тя на практика има обществен договор с теб и подобните , които участват в разпределението на брутния продукт/новосъздадената стойност/ Тоест спокойно може да се каже, че участваш в заплатата и осигурителните вноски на полицаите . Те от своя страна по договор осигуряват безопасност на теб, семейството и имуществото ти.

starforlife написа:
Виж сега, изтърсак...
При все, че ще отклоня вниманието от темата, но понеже споменаваш фикс и бля-бля, та да те попитам:
Аз съм частник... Имам фирми в България... (Факт. Спрямо мен. При все, че под "аз" в случая визирах образност.)
Мога ли на базата на това, че внасям във фикса, да се плюнча, че заплатата на един полицай я плащам аз или това е некоректно изказване, защото има ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА и тя определя от кое колко за кое и колко да отиде?
М?

цитирай
53. cortana - И тук се появявам аз, най-секси и умничкият клонинг на Смарти, за да го заместя да може спокойно да измисля живота си!! :):):)
26.07.2020 17:26
:):):)))
цитирай
54. cortana - 'Сега.....' :):):)))
26.07.2020 17:27
starforlife написа:
Виж сега, изтърсак...
При все, че ще отклоня вниманието от темата, но понеже споменаваш фикс и бля-бля, та да те попитам:
Аз съм частник... Имам фирми в България... (Факт. Спрямо мен. При все, че под "аз" в случая визирах образност.)
Мога ли на базата на това, че внасям във фикса, да се плюнча, че заплатата на един полицай я плащам аз или това е некоректно изказване, защото има ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА и тя определя от кое колко за кое и колко да отиде?
М?

vencivaleri1951 написа:
Това е факт Бюджетната сфера участва единствено в преразпределението и тя на практика има обществен договор с теб и подобните , които участват в разпределението на брутния продукт/новосъздадената стойност/ Тоест спокойно може да се каже, че участваш в заплатата и осигурителните вноски на полицаите . Те от своя страна по договор осигуряват безопасност на теб, семейството и имуществото ти.

Не това Ви попита Смарти!! Той не Ви попита дали 'участва в заплатата и осигурителните вноски на полицаите', цитирах Ви с 'подигравка' колко некоректно е написаното, а Ви попита дали МОЖЕ ДА ТВЪРДИ, ЧЕ ПЛАЩА ЗАПЛАТИТЕ НА ПОЛИЦАИТЕ!!

Защото следвайки нивото на мислите Ви, което за мен се явява на базата на онова мислене на социалистическия ръководител, че все някой му е длъжен, смятам, че ще е релевантно (и ноторно, и ноторно:) да Ви онагледя въпроса на Смарти с такъв, който аз да Ви поставя:
При закупуването от дадена фирма Х на базата на амортизационни отчисления на машина Y, същата тази машинаY се явява собственост на въпросната фирма X или се явява собственост на държавата, понеже тя е 'обезпечила' амортизационните отчисления като приспадане при счетоводното отчитане на фирма Х?
'Мммммм??':):):)))
цитирай
55. tikoev - Защо се разграничи от снимките си? ...
26.07.2020 17:37
Защо се разграничи от снимките си? Нали ни наду главите с :"ето това съм аз".,"представям ви се с истински снимки"? Нали ние използвахме чужди снимки? Я кажи кога ще стигнеш до Наполеоновите снимки като аватар? Ще ми публикуваш ли коментара?
цитирай
56. cortana - :):):)))
26.07.2020 17:40
tikoev написа:
Защо се разграничи от снимките си? Нали ни наду главите с :"ето това съм аз".,"представям ви се с истински снимки"? Нали ние използвахме чужди снимки? Я кажи кога ще стигнеш до Наполеоновите снимки като аватар? Ще ми публикуваш ли коментара?

Тишенце..... 'Чеденце.....' Ти нещо се комплексира, че дипломите си Жоро показа когато ти идвахме на крака на срещата определена от теб в Пловдив ли?? :):):)
Май не следиш 'престрелките' между другаря Венци и Смарти и не ти е ясно, че с тези снимки на Мъск и сега Путин като аватар, Жоро е.ава Венци на тема едно негово изказване, че ризата му била полиестерна, 'мммм'?? :):):)))
Схвана ли или да ти го обясня по-просто, като за теб?? :):):)


ДРАГИ ЗРИТЕЛИ, МНОГО Е СМЕШНО КОГАТО НЯКОИ В БЕЗСИЛИЕТО СИ НЕЩО УМНО ДА ОПОНИРАТ, се хващат за такива неща. Жоро е тук С ГОДИНИ с лика си и ИМА ДЕСЕТКИ негови снимки в постингите му в най-различни ситуации и пози. В най-различни етапи от живота му и в най-различни възрасти.
Но само за седмица да смени снимката на аватара си с такава на някого и то от известните хора и по риза, за да е.ава Венци с въпроси и веднага ще се намери някои смешен и жалък 'мъжага', определял срещи на Жоро подобно на какината Кофичка, който да се опита да демонстрира 'мъжкарството' си със забележка като по-горната.
Не е ли забавно?? :):):)
цитирай
57. cortana - И да не забравя да кажа нещо много важно!! :):):)
26.07.2020 17:52
И в случая с Тишенцето, както и в случая с Какиния, Смарти отлично знаеше, че никой от тях няма да се появи на определяните ОТ ТЯХ срещи и то със закани за физически спаринг!! :):):)
В случая с Тишенцето дори пределно наясно беше, че същият не е от Пловдив.

Това за протокола, защото някои се опитват да изкарат нас глупаци, а себе си преметналите ни, но истината е, че и в двата случая беше съчетано приятното с полезното, а отзоваването на срещите само показва, че този вид номера на 'мъжете' тук беше ДОТУК! :):):)
цитирай
58. petgrig - Корти, привет!
26.07.2020 17:56
Жоро е мъжко момче и това го е видял всеки непредубеден човек. Както и куражлия. Нещо, което никак не може да се каже за опонентите му.
цитирай
59. getmans1 - САМО ЗА СВЕДЕНИЕ, ПРИ цОЦА ПОЛИЕ...
26.07.2020 18:12
САМО ЗА СВЕДЕНИЕ, ПРИ цОЦА ПОЛИЕСТЕРНИТЕ РИЗИ БЯХА ПО-СКЪПИ ОТ ПАМУЧНИТЕ, ДВОЙНО ... ТРОЙНО ПЪК, ЗА ЕДНИ ДЕТО ИМИ ВИКАХА „НАЙЛОНОВИ„ ... мама дума не даваше да продумам за такива ... разбрах я в казармата дето тарикати да не перат якички ги облякоха с найлон ... В края на март старшината се направи на „кьорав„ и само за няколко дни мераклиите за градска отпуска щото им пъпчасаха гушките и вратовете и как в този вид да гониш ямболските ученички ... хахаха
цитирай
60. cortana - :)
26.07.2020 18:24
petgrig написа:
Жоро е мъжко момче и това го е видял всеки непредубеден човек. Както и куражлия. Нещо, което никак не може да се каже за опонентите му.

На мен ли го казвате? Познавам го вече над 7 години!! Реално!! Ама то и как иначе като съм негов фейк!! :):):)))
цитирай
61. getmans1 - . . . ДААА, ТАКА СИ БЕШЕ КОРТНИ, . . . ТИ ...
26.07.2020 18:24
... ДААА, ТАКА СИ БЕШЕ КОРТНИ, ... ТИ ДОКАТО ТЪРШЕШЕ ПОДЪРЪЦИ В ТЪРГОВСКИЯ ЦЕНТЪР - БИВШЕТО КИНО „М. ГОРКИ„ ние със СТАР си пиехме бирите в ХЕПИ а КОФИЧКОТО клечеше самотен на кафе гюме-масичка в ЛАЙНОТО ...
Малко по късно ти го показах и този ИЗВЕСТЕН РУСЕНСКИ МАРКЕР ... даже предложих да снимаме онзи брадясал клошар дето ровеше в кошчето за фасове МА ТИ, НЪЛ ДАМА НЕ ПОЗВОЛИ, което пък не ти попречи когато русенският херой се изметна да го кръстиш КОФИЧКО ... много удачно попадение

cortana написа:
И в случая с Тишенцето, както и в случая с Какиния, Смарти отлично знаеше, че никой от тях няма да се появи на определяните ОТ ТЯХ срещи и то със закани за физически спаринг!! :):):)
В случая с Тишенцето дори пределно наясно беше, че същият не е от Пловдив.

Това за протокола, защото някои се опитват да изкарат нас глупаци, а себе си преметналите ни, но истината е, че и в двата случая беше съчетано приятното с полезното, а отзоваването на срещите само показва, че този вид номера на 'мъжете' тук беше ДОТУК! :):):)

цитирай
62. petgrig - САМО ЗА СВЕДЕНИЕ, ПРИ цОЦА ПОЛИЕ...
26.07.2020 18:25
getmans1 написа:
САМО ЗА СВЕДЕНИЕ, ПРИ цОЦА ПОЛИЕСТЕРНИТЕ РИЗИ БЯХА ПО-СКЪПИ ОТ ПАМУЧНИТЕ, ДВОЙНО ... ТРОЙНО ПЪК, ЗА ЕДНИ ДЕТО ИМИ ВИКАХА „НАЙЛОНОВИ„ ... мама дума не даваше да продумам за такива ... разбрах я в казармата дето тарикати да не перат якички ги облякоха с найлон ... В края на март старшината се направи на „кьорав„ и само за няколко дни мераклиите за градска отпуска щото им пъпчасаха гушките и вратовете и как в този вид да гониш ямболските ученички ... хахаха

Гети, пуснал съм един постинг с въпроси за соца и другарете мълчат под него като Антон на разпит. Защото не могат да дадат нито един отговор, който да е в тяхна полза.
Истината е, че магазините бяха буквално празни, а това, което се продаваше в тях, беше под всякаква критика като качество. За всичко говоря.
цитирай
63. cortana - 59. getmans1
26.07.2020 18:25
Гети, привети!! :)
Тук въпросът не опира до това коя риза е по-скъпа и коя по-евтина, а до това как така по снимчица с размери дето на неговата възраст Венци няма дори да види добре, същият определя материята на ризата??
цитирай
64. vencivaleri1951 - Въпросът ти "секси " Жорко
26.07.2020 18:38
е лишен от смисъл. Амортизационните отчисления се внасят винаги от ползвателя, независимо от собствеността , ако не е упоменато друго в отделен договор. /наемаш например кола за определен маршрут или време, или компютър , или компютърна фирма... и може да е договорено сборовете върху амортизацията да се внасят и от единия и от другия и от двамата за отчетния период./
Остатъчната стойност на машините влизат в активите на фирмата, като трябва по учебник отчисленията да се натрупват , та когато техниката морално или физически остарее , да можеш да я подмениш. При соца не можеше да пипнеш от тези натрупвания, сега никой не следи и много малко ръководители се съобразяват с "учебника" Иначе когато продаваш фирма я продаваш с активите и пасивите, ако не е договорено друго. В болшинството случаи фирмата се продава с основния капитал-сграден фонд, техника, бизнес...Иначе възможностите за договор са много
Ако се върнем към изходната точка на темата-кока колата, то България бе собственик на завода, но имаше и много репери в договора. Не можем да изнасяме продукция, не можем да продаваме машините, не можем да произвеждаме над капацитета по документация на завода, не можем и да произвеждаме под определено количество. Закована беше и цената на напитката в договора. Тоест на хартия имаме завод, на практика нямаме нищо.

Все пак да доуточня доколкото ти следиш мислите ми
винаги доста странно, то аз приветствам подобни репери , що се отнася до нашата практика да побългаряваме всичко и "маймуни с трици да ловим"
Помня конфуза в същия завод но в линията за швепс, когато техниката спира и викат от сервиза хора. Оказва се , че променяме рецептурника самоволно и машините "казват" йок
Също от "гяволък" прецакахме чудесен договор с Рено и понеже се говори, че СССР ни забранил , за да си продава своите машини е блъф. Ние без да имаме право направихме дъмпинг на французите в арабския свят и след предупреждение от което не се трогнахме франсетата ни осъдиха. Иначе и Румънците правеха рено, и поляците правеха фиат, а чехите и гедеровците си правеха собствени машини.
Руснаците също се кооперираха с фиат. Да не сме съвсем капо, ни дадоха да сглобяваме москвич
cortana написа:
starforlife написа:
Виж сега, изтърсак...
При все, че ще отклоня вниманието от темата, но понеже споменаваш фикс и бля-бля, та да те попитам:
Аз съм частник... Имам фирми в България... (Факт. Спрямо мен. При все, че под "аз" в случая визирах образност.)
Мога ли на базата на това, че внасям във фикса, да се плюнча, че заплатата на един полицай я плащам аз или това е некоректно изказване, защото има ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА и тя определя от кое колко за кое и колко да отиде?
М?

vencivaleri1951 написа:
Това е факт Бюджетната сфера участва единствено в преразпределението и тя на практика има обществен договор с теб и подобните , които участват в разпределението на брутния продукт/новосъздадената стойност/ Тоест спокойно може да се каже, че участваш в заплатата и осигурителните вноски на полицаите . Те от своя страна по договор осигуряват безопасност на теб, семейството и имуществото ти.

Не това Ви попита Смарти!! Той не Ви попита дали 'участва в заплатата и осигурителните вноски на полицаите', цитирах Ви с 'подигравка' колко некоректно е написаното, а Ви попита дали МОЖЕ ДА ТВЪРДИ, ЧЕ ПЛАЩА ЗАПЛАТИТЕ НА ПОЛИЦАИТЕ!!

Защото следвайки нивото на мислите Ви, което за мен се явява на базата на онова мислене на социалистическия ръководител, че все някой му е длъжен, смятам, че ще е релевантно (и ноторно, и ноторно:) да Ви онагледя въпроса на Смарти с такъв, който аз да Ви поставя:
При закупуването от дадена фирма Х на базата на амортизационни отчисления на машина Y, същата тази машинаY се явява собственост на въпросната фирма X или се явява собственост на държавата, понеже тя е 'обезпечила' амортизационните отчисления като приспадане при счетоводното отчитане на фирма Х?
'Мммммм??':):):)))
цитирай
65. getmans1 - . . . Кортни по нашенско има една п...
26.07.2020 18:40
... Кортни по нашенско има една приказка за едни хора дето всичко знаят за другите например, какво мислят и как разсъжадават и таквиз ги наричат ГОВНОДУШКОВЦИ ... „Блеки, той Гетьо мисли, че ... и дрън-дрън„ или „Венци, той, делиорманският кратун ... и дрън-дрън„ ... ТАКВИЗ СЪС СИГУРНОСТ ЗНАЯТ И НА КАКВО МУ МИРИШЕ ГОВНОТО НА Гетю или СТАР, ИЛИ КОЙТО И ДА Е ДРУГ дето не е от „техните„

ГОНОДУШКОВЦИ - много точна и хубава приказка

cortana написа:
Гети, привети!! :)
Тук въпросът не опира до това коя риза е по-скъпа и коя по-евтина, а до това как така по снимчица с размери дето на неговата възраст Венци няма дори да види добре, същият определя материята на ризата??

цитирай
66. petgrig - Венц0,
26.07.2020 18:47
ти като твърдиш, че Смарти е профил на Жоро, имаш ли затова някакви доказателства или както той правилно отбелязва, просто си балалайкаш?
цитирай
67. getmans1 - . . . Те, ГОВНОДУШКОВЦИТЕ всичко ...
26.07.2020 18:56
... Те, ГОВНОДУШКОВЦИТЕ всичко знаят ...

petgrig написа:
ти като твърдиш, че Смарти е профил на Жоро, имаш ли затова някакви доказателства или както той правилно отбелязва, просто си балалайкаш?

цитирай
68. petgrig - . . . Те, ГОВНОДУШКОВЦИТЕ всичко ...
26.07.2020 19:06
getmans1 написа:
... Те, ГОВНОДУШКОВЦИТЕ всичко знаят ...

petgrig написа:
ти като твърдиш, че Смарти е профил на Жоро, имаш ли затова някакви доказателства или както той правилно отбелязва, просто си балалайкаш?



Всичко, наистина, но най-вече обичат да си измислят неща, които не съществуват, но ги устройва да бъдат така:)
цитирай
69. vencivaleri1951 - Красиви ми Жорко,
26.07.2020 19:08
Защо не погледнеш кой изкриви темата и вкара пенсиите-"земеделската на баба му"
Ще си вземеш ли" капута" олратно и да го адресираш
към Вмир, защото той отвори думи за пенсиите.
Аз само попитах защо избираме стажът от соца, когато се пенсионираме и това има отношение към колата, която ти се стремиш да изкараш едва ли не резервна валута и чрез нея да мериш покупателната способност на нацията, което нито е вярно, нито има някаква логика. За колата в България не можеш да говориш с мен защото съм сигурен, че не знаеш къде е завода, а той е в "голям Лозенец", а и от първата ми месторабота Агрострой като строителен комбинат на Земеделието и хранителната промишленост е построил завода/преди мен/ и гаранционно го подържахме , вече и с мен. Тук коректно е да добавя, че за това никога колата не е липсвала в стола или бюфета. Във втората ми работа също, но вече лично заради мен-" защото направих ЛИЧНО АЗ софтуера на американския завод"...Активирах дивизията си от програмисти и проектанти /тогава имаше и вторите/ и ...ни зареждаха с кола. Така е , като съм "голямата работа"

[quote=starforlife]Ей, капут непоръбен... Я НЕ СЕ ОПИТВАЙ ДА ИЗКРИВИШ ТЕМАТА!
Темата беше празнодумието ти по отношение на "Кока Колата", а не пенсии и прочее.
Но дори и при опитите ти за размиване - отново се видя, че мотиката набива яко петолъчката на ВАШИТЕ чела неарденталски.
Защото на БАЗАТА НА ФАКТОЛОГИЯ се видя, че:[quote]- 1975-та година... В "разцвета" на "великия" ви соц... Ама точно 10 години след като започва производството на "Кока Кола" в България... СРЕДНИЯТ БЪЛГАРИН РАБОТИ МЕСЕЧНО ЗА 195 ЛИТРА ОТ НАПИТКАТА!
- 2019-та година... В мизерията според вас на Демокрацията... СРЕДНИЯТ БЪЛГАРИН РАБОТИ МЕСЕЧНО ЗА НАД ЕДИН ТОН ОТ НАПИТКАТА!</div>Тоест: Тема - ФАКТОЛОГИЯ точно спрямо покупателната способност!
Когато дойде другата тема - тогава ще говорим за други примери. Не, че не бяха засегнати и куп други още тук и сега.
[quote]СЕГА ПРОСТО ПОКАЗАХМЕ НАГЛЕДНО И НАДЛЕЖНО, ЧЕ ОСВЕН ЕДИН ЛИЦЕМЕР И ЛЪЖЕЦ, ТИ СИ И ЕДИН НАЙ-ОБИКНОВЕН ТРОЛ, КОЙТО ИМА ЗА ЦЕЛ ДА ПИШЕ ЗАБЛУЖДАВАЩИ НЕЗАПОЗНАТИТЕ ХОРА НЕЩА!
Като при това не се свени да намесва майки, баби, учинайки и прочее имащи или не каквото и да е отношение към един или друг въпрос.<div class="quote" title="">Или като ми дръндофориш за покупателна способност - ще отречеш, че по времето на соца за телевизор не само се чакаше с години да бъде изпълнен вековния 5тилетен план, а и един такъв струваше заплатата на член от семейството за половин година, а сега, по времето на Демокрацията, едно, че е телевизор, а не гълъбарник, второ, че с половин заплата или нека е цяла - средният българин си купува перфектен такъв?
М?
За това, че по времето на "великия" ти соц можеше да гледа 2 програми човек и то не денонощно, и то пълни с пропаганда или соц-бози, а сега всеки има над 50, че и 100 и 200.
Ама нали - тогава телевизията ще кажеш беше безплатна, а сега за въпросните 200 програми се плаща да речем 20 лева.

[quote]Е... АЗ ПЪК ЩЕ ТИ НАПОМНЯ КАК ИЗТРИ МОЙ КОМЕНТАР, В КОЙТО ПРАВЕХ СМЕШЕН ПРЪЦКО ПРИ ЕДНО НЕГОВО ПОДПРЪДВАНЕ И ОБРАЗ
цитирай
70. cortana - 'Сега'..... Длъжна съм да внеса няколко уточнения и да насоча внимание към някои неща. :)
26.07.2020 19:13
Пръво искам да направя уточнението на моя побратим-фейк :):):) petgrig, че аз и само аз :):):) наричам Жоро Смарти. Откога и защо, това на никого не влиза в работата, но трябва да обърна внимание, че не е изобщо нещо величаещо, а нещо мило и провокиращо приятни спомени. :)

Второ искам да кажа, че този постинг все повече заприличва на постинг на фейк-профила на онова ниско и трътлесто учителче от Бургас, Василиса. Разликата обаче е огромна и се състои не само в това, че тук се говорят истини, а под постингите на рустамчо в рокличката на василиса се цели да се подиграва някого, а и в това, че тук се търси все пак някакъв диалог с отсрещните.
Особено показателно е това при вмир, който търси фактически диалог с Венци, но и моите въпроси към същия са показателни.
цитирай
71. cortana - Което споменаване, че задавам на Венци въпроси и то напълно сериозно, ме навежда на мисълта да внеса и тези уточнения:
26.07.2020 19:16
Другарю Венци, аз нямам икономическо образование и затова ми е простено да говоря неточно или неразбираемо. Или конкретно казано, да не обясня какво искам да кажа с това за амортизациите, а то в основата си е това, че те се явяват вид 'разход' за фирмата на базата на факта, че се пренасят върху себестойността на произвеждания продукт или услуга и по този начин реално се явяват вид приход за компанията.
Дотук правилно ли го изказах, макар и не толкова издържано на език като за икономист? :)
При Вас обаче в случая не е така и си мисля, че Вие сте неспособен да комуникирате с околните, защото не се опитвате да водите разбираема комуникация, а да използвате и където сте в силата си и където не 'купешки' както бяха наречени тук думи и термини, на базата на които да изглеждате начетен и учен в очите на събеседниците. Нещо като Какиния, но в малко по-различна форма и не толкова противно и смешно.
Затова, другарю Венци, ще си позволя да проявя профанизъм и да Ви попитам дали не смятате, че изразът 'Амортизационните отчисления се внасят винаги от ползвателя' не внася объркване сред непрофесионалистите в областта на счетоводството и финансите? Или казано по друг начин: Не мислите ли, че така подвеждате незапознатите да останат с впечатлението, че амортизационните отчисления се внасят реално или дори само на ведомост да е по някаква банкова сметка да го нарека най-просто казано? Защото това според мен крайно ще бъде неправилно за незнаещия, защото той ще си представи амортизацията като някакъв вид налог, а не точно обратното, облекчение, за фирмата, извършваща амортизационните си отчисления.
Поправете ме, моля, ако греша някъде!! :)
цитирай
72. vencivaleri1951 - Не , не го казваш правилно
26.07.2020 19:28
Те са разход на фирмата точно толкова, колкото е разход и осигуравката ти, спестяванията ти.
Това е каското на основните ти средства. Всеки прави тези отчисления , понеже те са преди отчисленията на сборовете. Тоест намаляваш данък печалба.
Лошото е , че днес никой не ги натрупва, инвестира , а ги харчи за каквото му падне. Например да разходи съпруга или секретарка до някои плаж или писта извън България. Лично аз съм го правил за съпругата си
Защо питаш мен , а не Създателя си... Аз съм дребен фирмазжия и моите амортизационни отчисления са колкото за една дестинация Виж патронът ти е друго-неговите отчисления влияят на борси, колко да напечата Държавния резерв и прочие...Винаги питай големите , богатите, умните...
Те са
cortana написа:
Другарю Венци, аз нямам икономическо образование и затова ми е простено да говоря неточно или неразбираемо. Или конкретно казано, да не обясня какво искам да кажа с това за амортизациите, а то в основата си е това, че те се явяват вид 'разход' за фирмата на базата на факта, че се пренасят върху себестойността на произвеждания продукт или услуга и по този начин реално се явяват вид приход за компанията.
Дотук правилно ли го изказах, макар и не толкова издържано на език като за икономист? :)
При Вас обаче в случая не е така и си мисля, че Вие сте неспособен да комуникирате с околните, защото не се опитвате да водите разбираема комуникация, а да използвате и където сте в силата си и където не 'купешки' както бяха наречени тук думи и термини, на базата на които да изглеждате начетен и учен в очите на събеседниците. Нещо като Какиния, но в малко по-различна форма и не толкова противно и смешно.
Затова, другарю Венци, ще си позволя да проявя профанизъм и Ви попитам дали не смятате, че изразът ''

цитирай
73. cortana - 69. vencivaleri1951
26.07.2020 19:39
Понеже това беше на ниво заглавие когато се появих и написах по-горните два коментара, а сега вече има реплика, та да взема отношение и към нея. Все пак казах, че като Жоро в женски дрехи :):):) ще го замествам.
Другарю Венци, прочетете отново коментара на Гети за 'ГОВНОДУШКОВЦИ'. Коментар 65.
Така както преди време един друг съблогeр се опита да спори със Смарти на тема бира, без да е наясно, че компанията на Смарти в България, не говоря за негова лична, а за онази американска, в която вече НЕ РАБОТИ, е автоматизирала бирената фабрика на "Ариана" и Смарти знае за бирата толкова, колкото онзи 'химик' не може и да сънува, така и Вие сега без да знаете, че същата тази компания автоматизира и производствата на 'Coca-Cola' в България и не само, се изявявате като 'говнодушко' :):):) да си го мерите с него. Не всъщност да си го мерите, не, а да мислите, че Вие сте най-запознатия и от най-близо с конкретния в случая въпрос. А дори грешите такива елементарни неща като прахообразна и течна форма на изходната суровина при производството!! :)
Вие кога за последно бяхте в производствена мощност на 'Coca-Cola'?? Защото ако сте следил изявите на Смарти тук, щяхте да знаете, че една от най-близките му приятелки е мениджър във въпросната компания, а реално се запознава с него много преди БИВШАТА вече компания на Смарти да влезне в България. Правил 'и е СОТа представете си. А след това негов близък колега е и съпруг на същата и така реално се задълбочава приятелството им.
ВъоПще, като профил на Смарти :):):) мога доста добре да го замествам, защото казах, че го познавам реално от вече над 7 години и то не виждайки се него от 'дъШ на вятър', а приемете почти постоянно докато беше в България.
Аха, забравих, само на Вас е позволено житейските пътища да се кръстосват с всичко, което е предмет на дискусия тук. Никой друг няма право да има допирни точки от най-близко естество с такива неща. :)
цитирай
74. cortana - Хайде да се съсредоточим върху това 'Тоест намаляваш данък печалба.' :)
26.07.2020 19:41
Разтълкувайте него малко по-простичко и разбираемо, моля!! Не се впускайте в бърборене само и само да покажете колко разбирате дадена материя. :)
МОЖЕ ЛИ ОПРОСТЕНО ДА СЕ КАЖЕ, ЧЕ АМОРТИЗАЦИОННИТЕ ОТЧИСЛЕНИЯ НАМАЛЯВАТ ДАНЪКА С КОЙТО СЕ ОБЛАГА ФИРМАТА И РЕАЛНО ПОВИШАВАТ ПРИХОДИТЕ Й ВЪВ ВИД НА РЕАЛНИ ПАРИ??
цитирай
75. vencivaleri1951 - Грубо казано да
26.07.2020 20:14
Начисляването изхабяването на основно средство в стойността на продукцията и заделянето му в амортизационна сметка представалява спестяване преди облагането с печалба. Не можеш обаче да начисляваш амортизация самоволно и колкото решиш. Във Финансовия план на една фирма има и амортизационен, който е по съответна формула. Тоест не можеш БМВ то си да го амортизираш за година и Жорко да ти го сменя всяка година. А ако бъдем сериозни Амортизиционната политика и сложно и много нужно движение. Заедно със завъртането на оборотния капитал са алфата и омегата на всяка успешна фирма. И не защото си намалил данък/ти не си намалил нищо, априори ти се полага да го начислиш/, а защото си в час с новинките в производството. Една от основните причини , че Западът е толкова напред е политиката им по амортизациите. Още персоналът не е усвоил дадена техника, прогнозистите "разместват в главите си бъдещата" За съжаление в соца си изяждахме амортизационните натрупвания и това е сред основните причини за срива.Директорът наемник мисли за обозримото бъдеще, директорът собственик мисли за внуците си...

и
cortana написа:
Разтълкувайте него малко по-простичко и разбираемо, моля!! Не се впускайте в бърборене само и само да покажете колко разбирате дадена материя. :)
МОЖЕ ЛИ ОПРОСТЕНО ДА СЕ КАЖЕ, ЧЕ АМОРТИЗАЦИОННИТЕ ОТЧИСЛЕНИЯ НАМАЛЯВАТ ДАНЪКА С КОЙТО СЕ ОБЛАГА ФИРМАТА И РЕАЛНО ПОВИШАВАТ ПРИХОДИТЕ Й ВЪВ ВИД НА РЕАЛНИ ПАРИ??

цитирай
76. starforlife - Кортинка, свободно моето Момиче! Ха ха ха
26.07.2020 20:17
Тук съм вече отново и поемам.
цитирай
77. starforlife - ~ 75. vencivaleri1951
26.07.2020 20:20
ВЕНЦИ, ТИ СИ НЕПОПРАВИМ И РАЗГОВОРИТЕ С ТЕБ СА АБСОЛЮТНА ЗАГУБА НА ВРЕМЕ!

И дори, ако БЯХ КАТО ВАС, с непочтените методи, щях така да представя онези твои думи, че на внуците си трябва да даваш пари, че хората да си помислят, че за да контактуват с теб - трябва да им плащаш.
НО ПОСЛЕДНОТО АЗ НЕ ГО ТВЪРДЯ, А САМО ТЕ ЕБАВАМ, ЧЕ ТИ ТРЯБВА ДА ПЛАЩАШ НА ХОРАТА ВРЕДНИ, ЗА ДА ТЕ ТЪРПЯТ КАТО СЪБЕСЕДНИК!
Никак не се шегувам, пич!
цитирай
78. starforlife - А какво имам предвид?
26.07.2020 20:20
ИМАМ ПРЕДВИД ТОВА, ЧЕ ТИ ПОСТОЯННО НЕ САМО РАЗВОДНЯВАШ ДИСКУСИЯТА, А Я ИЗОПАЧАВАШ!
Ето и сега в новия ти коментар:
vencivaleri1951 написа:
...
Не можеш обаче да начисляваш амортизация самоволно и колкото решиш. Във Финансовия план на една фирма има и амортизационен, който е по съответна формула. Тоест не можеш БМВ то си да го амортизираш за година и Жорко да ти го сменя всяка година.
...

КОГА И КЪДЕ КОРТИ ДОРИ НАМЕК Е НАПРАВИЛА, ЧЕ АМОРТИЗАЦИИТЕ СЕ ИЗСМУКВАТ ОТ ПРЪСТИТЕ?
КОГА И КЪДЕ?
Ти наистина ли имаш околните за толкова захлупени, че да не знаят, че основно и най-просто казано (не говоря за линейна или не амортизация ама въоПще) ДМА се амортизират на базата на това за 5 години да бъде "приспадната" себестойността им "от" данъчното облагане, пренасяйки въпросната си себестойност в/у крайния продукт, произвеждащ се от дадената компания?
Ти наистина ли си мислиш, че околните са толкова захлупени, че не знаят за разните "изключения" от това основно "правило"? Ускорената амортизация например. Точно основно при АйТи технологиите, която отново базово е 3 години и касае това, че морално остаряват много по-бързо от останалите ДМА?
ГОВОРИ РАЗБИРАЕМО ЗА ВСИЧКИ, ПИЧ!
Защото когато аз съм помагал за това и онова тук - не съм използвал терминология и прочее, че да правя Фпечатление на начетен на околните, а съм помагал така, че отсрещните да ме разберат като смисъл и успеят в начинанието.
Понимаеш?


ПС: Преди време НАРОЧНО си позволих да напиша постинг в такъв вид - "пудрещ" - и не само ти, а 90% от хората нищо не разбрахте.
Говоря за този постинг:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/06/17/me-ga-lomanski-p-r-osting.1715486


И сега да ВИ светна дървенофилософите за ЕДНОТО НЕЩО, което НЕРАЗБИРАЕМО казвах:
Един от крайно смешните ми от агитката ВИ в светлината на лицемерие и празнодумие е около"градският" ми.
Той има едно много разсмиващо "свойство" да трупа тагове БЕЗ ДА ЗНАЕ, че:
- Първо: Гугъл ПО НАЧАЛО зле работи с тагове над 12 на брой и то включени в хедъра на дадения сайт - в случая приеми постинг.
- Второ: Тговете трябва да са така структурирани, че да са еднозначни, което при около"градския" е не просто невярно, а там е пълна каша.
- Трето, НАЙ-СЪЩЕСТВЕНОТО: Таговете в блог.бг ОТДАВНА НЕ РАБОТЯТ! Да го повторя за глЮпавите, м? БЛОГ.БГ ОТДАВНА НЕ РАБОТИ С ТЪРСЕЩИТЕ МАШИНИ НА ГУГЪЛ И ПИСАНЕТО НА ТАГОВЕ Е ЧИСТА ЗАГУБА НА ВРЕМЕ!
Е... Тогава... При този си постинг... Аз научих на някои неща НЯКОИ хора тук.
Направих го "тайно", на ЛС. МОЕ ПРАВО! Вас да ви учат "умните" - аз нали "съм" тъп "Гочо" и "била охранител", защо да го правя?
Но погледнете таговете под този въпросен мой постинг и отчетете СЕГА, РАЗКРИВАЙКИ ВИ това, че понеже тогава вие нищо да не сте разбрали - не означава, че нищо не съм казал и то фактологическо и полезно. Ами нямате "Интелекта" да го разберете - не съм ви виновен - нали "съм" тъп.
Таговете МИ там са ТОЧНО НАЙ-УНИКАЛНИТЕ тагове на постинга на около"градския" от тогавашния ден.
АКО ЗАДАДЕТЕ НЕ САМО НА ГУГЪЛ, А ДОРИ И НА ВЪТРЕШНАТА ЗА БЛОГА ТЪРСАЧКА, ДА ОТКРИЕ ПОСТИНГИ С ТЕЗИ ТАГОВЕ, ТЕ НЯМА... ПОВТАРЯМ - НЯМА - ДА ВИ НАМЕРЯТ МОЯ ПОСТИНГ, ОЩЕ ПО-МАЛКО ТОЗИ НА ОКОЛО"ГРАДСКИЯ".

Еее... Кой точно е глупакът тук? М?
Аз, който ЗНАМ и МОГА или в случая визираният около"градски", който си праска купища тагове, нарушавайки абсолютно всички правила за смисъл и ефективност по отношение на това като материя, да не говорим за безсмислието, че просто си губи времето за нещо, което отдавна не работи?

М?
цитирай
79. vmir - Според мен, бат Венцо е типичен продукт на неудачния съвеЦки експеримент...
26.07.2020 20:31
Не мога да си го представя като нормален човек, защото ако е човек, той е пълно куку с тотално несъответствие между претенции и аргументи в тяхна полза. Повече ми прилича на зле изфабрикуван и още по-зле сглобен андроид, в черепната кутия на когото има единствено грамофонен механизъм от съвеЦко време, а виниловата му плоча съдържа текстове, по които четящата игличка прескача и възпроизвежда части от записаното на случаен принцип. Ако ли пък греша, бат Венцо е неспасяем патологичен случай, които не е способен на комуникация, защото му е вменено единствено да внася шум в системата като асоциира не тематично, а по отделни думи с цел да губи времето на възможно повече хора в активна възраст.
цитирай
80. starforlife - ~ 79. vmir
26.07.2020 20:34
И то не какъв да е шум, Любо, а БЯЛ ШУМ!

Ето това е гъвкав и реален Интелект, ЧерноПръдльо: Любо да пусне коментар и аз мигноведнагически да се впиша в някоя от ИДЕИТЕ на този коментар и то не на базата на "купешки" думички от Гъгъл, а на базата на РЕАЛНО ЗНАНИЕ.
Да ти обяснявам ли (на Пръц говоря) що е това генератор на бял шум и има ли той почва у главата на Венци и защо Любо написа онзи ден, че провокирам интереса му при разговор?
М?
Хайде бЕгайте с Венци (отново на Пръц говоря) да се образовате с Гугъл какво е това бял шум и "кога (ще) зашумят шумите (ви)" в буковите ви глави.
цитирай
81. vencivaleri1951 - Жорко, Аполоне блогов
26.07.2020 20:43
Амортизацията не е счетоводно движение. Амортизацияута е преди всичко инженерно решение и то на най добрите инженери с които разполага фирмата. Разбира се в ай ти технологиите може би други решават, но пак в никакъв случай счетоводителите. Ние осчетоводяваме това което са решили и направили ИТР персонала. За повече счетоводителят нЕма глАва. Простичко отговорих-един вид "каското" на техниката, и 100%ово каско.
Не бягам по тъча, а някои неща не знам. Не мога да реша например за дадени основни средства каква амортизация да заложа-линейна или прогресивна.
В Строителството където бях икономически директор като последна позиция събирах главния инженер, шефа на транспорта, на механизацията и арматурните дворове и бетоновото стопанство , раздавах им формите и те мислеха. Не можеш да заложиш силно прогресивна , защото ще влезеш в преразход. Обектите не могат да я понесат защото архитект и проектант въобще не се интересуват за нашите щения. Те си имат своите виждания, норми и прочие и си работят. Оставиш ли я много плоска/плосък данък/ не можеш да обновиш техника и автопарк. Много е сложно, ако го правиш както трябва. Лично аз не бих се справил сам, а днес в Балгария много са малко фирмите които го правят както трябва-живеят за мига

starforlife написа:
ИМАМ ПРЕДВИД ТОВА, ЧЕ ТИ ПОСТОЯННО НЕ САМО РАЗВОДНЯВАШ ДИСКУСИЯТА, А Я ИЗОПАЧАВАШ!
Ето и сега в новия ти коментар:
vencivaleri1951 написа:
...
Не можеш обаче да начисляваш амортизация самоволно и колкото решиш. Във Финансовия план на една фирма има и амортизационен, който е по съответна формула. Тоест не можеш БМВ то си да го амортизираш за година и Жорко да ти го сменя всяка година.
...

КОГА И КЪДЕ КОРТИ ДОРИ НАМЕК Е НАПРАВИЛА, ЧЕ АМОРТИЗАЦИИТЕ СЕ ИЗСМУКВАТ ОТ ПРЪСТИТЕ?
КОГА И КЪДЕ?
Ти наистина ли имаш околните за толкова захлупени, че да не знаят, че основно и най-просто казано (не говоря за линейна или не амортизация ама въоПще) ДМА се амортизират на базата на това за 5 години да бъде "приспадната" себестойността им "от" данъчното облагане, пренасяйки въпросната си себестойност в/у крайния продукт, произвеждащ се от дадената компания?
Ти наистина ли си мислиш, че околните са толкова захлупени, че не знаят за разните "изключения" от това основно "правило"? Ускорената амортизация например. Точно основно при АйТи технологиите, която отново базово е 3 години и касае това, че морално остаряват много по-бързо от останалите ДМА?
ГОВОРИ РАЗБИРАЕМО ЗА ВСИЧКИ, ПИЧ!
Защото когато аз съм помагал за това и онова тук - не съм използвал терминология и прочее, че да правя Фпечатление на начетен на околните, а съм помагал така, че отсрещните да ме разберат като смисъл и успеят в начинанието.
Понимаеш?


ПС: Преди време НАРОЧНО си позволих да напиша постинг в такъв вид - "пудрещ" - и не само ти, а 90% от хората нищо не разбрахте.
Говоря за този постинг:
http://starforlife/lichni-dnevnici/2020/06/17/me-ga-lomanski-p-r-osting.1715486


И сега да ВИ светна дървенофилософите за ЕДНОТО НЕЩО, което НЕРАЗБИРАЕМО казвах:
цитирай
82. starforlife - И отново ще ти кажа: ЕЙ, КАПУТ, ТИ ЩЕ СПРЕШ ЛИ ДА НИЩОГОВОРИШ, М?
26.07.2020 20:53
vencivaleri1951 написа:
Амортизацията не е счетоводно движение. Амортизацияута е преди всичко инженерно решение и то на най добрите инженери с които разполага фирмата. Разбира се в ай ти технологиите може би други решават, но пак в никакъв случай счет

И ЩЕ ТИ ГО КАЖА ОЩЕ НА НИВО НЕДОИЗКАЗАНА ПОРЕДНАТА ТИ РАЗВОДНЯВАЩА И ОТКЛОНЯВАЩА ИДИОТИЯ!

Оттук нататък коментарите ти ПОД ТОЗИ ПОСТИНГ ще бъдат изтривани, просто защото СИ КАПУТ!

А ще го обърна към Любо това тогава, когато ти при все, че си виждал какви и не КАПУТЩИНИ от КАПУТА ти кореш - му направиш макар и през зъби дори някаква забележка!
Защото Любо НЕ е разводнил като теб и коментарът му е общочовешки и РАЗБИРАЕМ за всички, а твоето е просото пудрене на КАПУТ!

Аз казах!
цитирай
83. starforlife - ПС:
26.07.2020 20:58
Как да не си КАПУТ, когато И това се опита да изкривиш: Че видиш ли аз съм бил опитвал да изкарам "Кока Кола"та едва ли не мерило за покупателна способност на българина през годините!
АЗ ГОВОРЕХ КОНКРЕТНО, КАТО ПРИМЕРИ И В ОТГОВОР НА ТВОЕ ЛИЦЕМЕРИЕ И ЛЪЖИ!
"Кока Колата" е "извадка" от всичко онова, което показва несъстоятелността на соца като строй.
Представителна "извадка" при това.
Но все пак трябва да не си кратунко, за да вникнеш и проумееш. При вас - УВИ!

ПС в ПС-а: Дай сега за ризата на ПутКин, полиестерната. Дай за бузките му - увисналите. Дай за гушата му - дърташката.
ЗА ЦЯЛОСТНОТО МУ ИЗЛЪЧВАНЕ НА МИШОК С МАЛКИ, ПРИБЛИЖЕНИ ОЧИЧКИ, ИЗЦЪКЛЕНИ И ПРОТИВНИ.
М?
цитирай
84. starforlife - Венци, четейки най-после довършения ти коментар - 81-ви - АЗ ЛИЧНО НИКОГА НЕ БИХ ТИ ПОВЕРИЛ ФИНАНСИТЕ СИ!
26.07.2020 21:10
Това като реплика по пудрата ти от преди време, че видиш ли хората ти поверявали парите си, а на мен не пропускаше да ехиднееш, че профилите МИ ми поверявали бля-бля.
В една западна компания "счетитата" са не дори десетки, а стотици! Да не говорим, че за сложните неща се разчита на външни компании, които това им е работата и са се наложили като СВЕТОВНИ АВТОРИТЕТИ.
Нито една НЕ Е руска! Ама нито една!
Болшинството обаче са американски!

И, за да покажа на Читателите, че накъдето и да задухаш празнодумието си, все настъпваш мотиката спрямо мен конкретно, та да припомня, че:
- Ти не си се свенил ПОДИГРАВАТЕЛНО да се опитваш да се пудриш как да съм се бил оженел, че данъците ми...
Дори се чудя как още не си изсулил и тази ПЕДЕРАСТИЯ, упс - КАПУТЩИНА, че съм те послушал и трябва да съм ти благодарен.
Тогава аз ПАК обогатих много повече хората с това, че простичко казах, че за тези неща си има "Делойт".
Сега ти сам признаваш, че си бос за неща в България дори, ама тогава беше спеца, който мен да съветва. СмЕх! СмЕх да ми се пудриш там, където "Делойт" ми движеха нещата.

Нещо повече: Сега аз ще дам още малко полезно инфо за хората. Ама така от първо лице и първа ръка ще го дам.
Тук, в Нидерландия... Както е в много ЗАПАДНИ всъщност страни... Е факт следното, опростявам:
ЗАКУПУВАЙКИ СОБСТВЕНО ЖИЛИЩЕ, НА ХОРАТА ИМ СЕ ПРИСПАДАТ АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ЛИХВИ, ТАКСИ И ПРОЧЕЕ ПОД ФОРМАТА НА ПРИСПАДАНЕ НА "ДАНЪЦИ".
Ама не данъци по закупения имот, а най-различни други, включително и в/у "трудовото възнаграждение"!
Тоест, Държавата така поощрява това поданиците й да имат собствен дом - като РЕАЛНО им предоставя АБСОЛЮТНО БЕЗЛИХВЕНИ заеми. Нещо, което "движим" в момента, защото дори и да не останем цял живот тук, жилищата в Нидерландия са ликвидна инвестиция, ПРИ ВСЕ, ЧЕ КАТО ЦЯЛО НЕДВИЖИМИТЕ ИМОТИ ВЪОБЩЕ И ПО ЦЯЛ СВЯТ, НЕ СА ДОБРА ИНВЕСТИЦИЯ!
Хайде сравни с изклецания ви соц, където ще кажеш, че жилищата бяха евтини и всички имаха такива и това ще е просто поредната ПРОПАГАНДНА ЛЪЖА!
(О, неее, не пиши отговор, особено лицемерно-празнодумен. ЩЕ БЪДЕШ ИЗТРИТ! КАЗАХ ГО ВЕЧЕ!)
цитирай
85. cortana - :):):)
26.07.2020 21:42
Жорооооо, ГУРУ наш ненагледен!! :):):) Аполоне с привкус на Херкулес и божествеността на Зевс!! :):):))) :):):)))
Освободи ме от задължението да те замествам, но аз все пак ще се включа с един намек, не твърдя, че съм на 100% права, но.....
Другарят Венци казва, че за амортизациите бил събирал инженерите и ги бил питал и други подобни блабла.
Жоро, защо така си мисля с глупавото ми мозъче аз, че това е поредното фантасвагориране на същия?? Имам предвид това, че политиката на амортизация се декларира предварително и няма как той хей така да седне да се съобразява с нечии мнения в процеса на текущата счетоводна година.
Опит за пудрене в светлината 'вижте ме колко разчупен и народен ръководител бях'?? :)
цитирай
86. vmir - 85. cortana,
26.07.2020 22:05
cortana написа:

Другарят Венци казва, че за амортизациите бил събирал инженерите и ги бил питал и други подобни блабла.
Жоро, защо така си мисля с глупавото ми мозъче аз, че това е поредното фантасвагориране на същия??


Корти, само заради теб да кажа, че си права, а твърдението, че амортизацията била дело на най-добрите инженери е потресаваща глупост, която показва пълното управленско невежество и безплодие на бат Венцо.

Какъв вид амортизация да избереш зависи както от вида производство, особеностите му, задачите и приоритетите в бизнес плана и е решение целящо оптимизация на финансовите резултати. За да стигнеш до това решение и да избереш измежду възможните няколко варианта, трябва да виждаш връзката между нещата, за които споменах, както и да сметнеш финансовите резултати във времето. Не е въпрос на висша математика, но все пак трябва да направиш някои аритметични сметки, стига да можеш да свържеш правилно каквото трябва. Но нали за такива "дреболии" си има будали, та кого да извика бат Венцо, освен "най-добрите инженери"... Това е прехваления соц. меринджей в действие.
цитирай
87. cortana - Един коментар на другаря вече отлетя във вечните ловни полета!! :) :) :)
26.07.2020 22:27
Нищо не сте изгубили, драги читатели. Говореха се глупости за това Жоро да забременее и други подобни!!
цитирай
88. cortana - Вмир, благодаря!! :)
26.07.2020 22:28
:)
цитирай
89. vmir - 88. cortana - Вмир, благодаря!! :)
26.07.2020 22:54
Добре, че го изтри, защото си представям какви баналности щеше да издигне като решаващи, за да замаже невежеството си и да се напудри, че му трябвали инженери за да му разделят цената на месеците, например. Меринджей! Като видях колко му е акъла преди десетина години и си представих, че щерка ми ще си къса нервите с такива като него, настоятелно я замолих да не се връща в България и не съжалявам, че остана в САЩ, след като изкара магистратура по счетоводство и после се квалифицира в Сертифициран Обществен Счетоводител. Неслучайно бяха определили навремето, че съветските икономисти притежават разрушителната способност на междуконтитентални ядрени ракети.
цитирай
90. starforlife - Ха ха ха
26.07.2020 23:07
vmir написа:
...
Но нали за такива "дреболии" си има будали, та кого да извика бат Венцо, освен "най-добрите инженери"... Това е прехваления соц. меринджей в действие.

Аз само така извътренапиращо да попитам: КОИ ИНЖЕНЕРИ ДА ПОПИТА? ОНЕЗИ, КОИТО НЕ СА УЧИЛИ И 1/20-та ОТ МАТЕМАТИКАТА ДЕТО ТОЙ Е УЧИЛ ЛИ?
Да не говорим за съпромата. Все пак той е пряко свързан с амортизациите, а Пудриери1951 и там ни се пудри наскоро.
цитирай
91. starforlife - Което всъщност ме присеща, че не дадох отговора за "кобилиците" при арматурата.
26.07.2020 23:08
Е... И утре е ден.
цитирай
92. inf0rmant - Браточка, гледай сега какво чета https://www.dnes.bg/rusia/2020/07/26/ruskiiat-patriarh-blagoslovi-igumenka-da-prodade-s-klasata-si.457832
26.07.2020 23:40
Руският патриарх "благослови" игуменка да продаде S-класата си

Патриарх Кирил благослови игуменка да продаде S-класата си. Патриархът на Москва и цяла Русия Кирил лично е издал нареждането. До тук се стигна след публикации в руските медии за земните богатства на духовните лица. Те предизвикаха сериозен резонанс в руското общество, пише БГНЕС.


На езика на църковната администрация решението на патриарха звучи така: „Патриарх Кирил благослови игуменката на Покровския ставропигиален женски манастир Теофания (Мискина) да продаде намиращия се в нейно владение автомобил Mercedes Benz S-класа. Предстоятелят на Руската църква посочи, че даренията за манастира трябва да се използват за социални и благотворителни цели. Той също така припомни на монасите, че не бива да купуват луксозни автомобили, а тези, които са необходими за работата им, следва да са собственост на манастира, а не лични“.

Наблюдатели коментират, че по този начин патриархът потвърждава информацията, че собственик на автомобила е игуменката, а не манастирът, и че той е закупен не с лични средства, а с дарения.

Покровският манастир е един от най-посещаваните и богати манастири в руската столица. Там е разположен и петзвездният хотел „Покровская“, построен по програмата за хотели за поклонници в Москва, чиито цени обаче са непосилни за обикновените хора.

Социализъм в действие, браточка!
цитирай
93. inf0rmant - И от там ме препраща към друга статия. https://www.dnes.bg/rusia/2020/02/07/naprejenie-v-ruskata-cyrkva-da-se-osveshtavat-ili-ne-iadrenite-oryjiia.438378
26.07.2020 23:44
Напрежение в руската църква: Да се освещават или не ядрените оръжия?

уската православна църква е важна част от религиозния живот в Русия, а Владимир Путин я превърна и във важна част от всекидневния публичен живот.

Придобивайки повече власт, църквата се доближаваше все повече и повече до армията. Това означаваше само едно - публични ритуали за освещаването на оръжия. Но сега Руската православна църква иска да даде крачка назад и да спре благославянето на оръжията за масово разрушение. Най-вече ядрените бойни глави.

"Да благославяш оръжия не е свързано с традициите в Православната църква и няма връзка с нашите обреди", се твърди в предложението, публикувано на сайта на църквата, цитирано от Reuters. Според него, благославянето на оръжия, които убиват много хора, никак не е божествено.

Предложението ще бъде гласувано на 1 юни. Ала за да се случи нещо, патриарх Кирил, главата на Руската православна църква, трябва първо да го одобри. А това може би няма да се случи, тъй като патриарх Кирил има много позитивно отношение към ядрените оръжия.

"Всички ние трябва да помним онези, които помогнаха за създаването на руския ядрен щит, тъй като предотврати Третата световна война и спаси света от глобална катастрофа", казва той през 2007 година.

Но това не е първият път, в който Руската православна църква се опитва да се измъкне от освещаването на оръжия. През 2019 г. опитът за реформа е подобен: "Оръжията за масово унищожение и оръжията като цяло, не трябва да бъдат осветявани", пише епископ Сава в Telegram.

Същевременно освещаването е огромна част от съвременния руски публичен живот. Църквата освещава сгради, хора и събития, заедно с танкове, пушки, подводници и ядрени бойни глави.

Представяш ли си? Освещаване на оръжия и то за масово поражение! Какво повече да говорим?



цитирай
94. vmir - 90. starforlife - Ха ха ха
27.07.2020 12:06
Ми нали от всезнайковци като него бяха докарали соц. производствата да използват 10-20-30 и повече годишни машини - ква амортизация, кви 5 лева с такива корифеи, дето се хвалят с подобни постижения... А тъпите капиталисти си подновяват машините на всеки 3-5 години. Тия така и не вдянаха, че за да имаш конкурентно и разширяващо се производство, трябва да го подсигуриш с актуално оборудване вместо да измисляш премии и да ги криеш в зелето, че старото все още може да се ремонтира.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2040249
Постинги: 963
Коментари: 15535
Гласове: 12338
Календар
«  Септември, 2021  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930