Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2020 04:00 - Не ме гледай умно, Блогърино!
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 899 Коментари: 43 Гласове:
19

Последна промяна: 21.08.2020 11:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В блог.бг няма и никога повече няма да има млади хора, най-малкото защото тази платформа е пътник и дръпването на шалтера й е въпрос на...
... това дали например ме е надухало и ме е заболял врата - ха ха ха.
Та в този ред на мисли за отсъствието на млади хора тук, мисля, че няма смисъл да обръщам внимание на това, че заглавието се явява своеобразна корелация с фразата на Жорж Ганчев от началото на Прехода, а постингът може да се приеме като своеобразна контра на ето тази тролска изява:

http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2020/08/20/blagodarim-ti-bace.1724272

Защо проявата е тролска ли?
Ами най-малкото защото информацията дори и да е правдива
(не съм я проверявал, а защо - ще разберете сами ето сега), е некоректна и заблуждаваща.
А я смятам за такава по простата причина, че едно 25% от Българите в много малки от гледна точка на времето за представителност на подобна статистика, напуснаха родната ни България и това са изключително младите и предимно образованите хора.
Тоест, в България нивото на възрастните хора като част от общото население на страната относитевно рязко стана високо и рязкото увеличаване на смъртността основно се дължи именно на това, а не на нещата, които се опитва да вмени един най-обикновен трол, какъвто се явява СивоПръцко тук, в блога.

Сега...
Ще ми се да вярвам, че той не е толкова глупав, за да не осъзнава това, което говоря, но...
... но това всъщност е без никакво значение, най-малкото, защото персонажи като въпросния са без никакво значение.

А в това, че съм прав не само на базата на логическите си съждения по отношение на това да сме на първо място по смъртност поради факта, че населението на страната ни
(затова и в коментар го попитах дали за него само Българите в самата България са Българи или и всички оставали по света, но уви, ако прочетете отговора му, ще видите пример що е това трол и има ли той почва у блога) е поставено в състояние на демографски шок на базата на това, че до вчера заточените зад бодливата тел на социалистическия "рай" хора, "днес", вече свободни, напълно естествено се юрнаха да вкусят от благата по Света.
И за това ни най-малко не е виновен Бойко Борисов.
Който и да беше на негово място - младите, а и не само те, пак щяха да се юрнат.
Обикновена Психология на Тълпите!

Но виновни има.
И те са...
И в това което ще кажа сега ни най-малко не ще вложа пристрастия някакви, а ще го кажа от позицията най-малкото на същата тази логика.
Та,
виновни са точно някогашните комунистически другари, защото те отнеха... цицата - ха ха ха - на Свободата и когато тя все пак дойде
(Свободата, не Цицата - ха ха ха), освирепялата от "глад" осеферена част от наистина приели Свободата наши сънародници, засукаха настъпвено от тази стегната и примамлива гръд.
Възбуждаща и задоволяваща - уау - гръд.
(А не бе, ще ви стоят диван-чопраз от яловия ви пенис да сучат! - Ха ха ха)

Но нека все пак не оставам само патетичен като нЕкои...
Пък било то и релевантен - ха ха ха - а да поднеса и цифри.
Е те това ич не го долюбват комунягите и троловете - цифрите.
Едно, че не могат да боравят с тях...
Второ, че те - цифрите - все им го натутурузват у пръшливите гъзове.
(Дали да пиша "ха ха ха"?)

Значи...
Смъртността като реалистична статистика, зависи от много неща, но едни от най-важните, съгласете се, това са качество на живот и качество на здравеопазване.
Има и други естествено, част от които дори аз ще поднеса ама точно хей сега, но преди това да се спра на споменатите вече два показателя.

По качество на живот със съответния
Индекс за качество на живот, класацията е следната:
1-во място -  Дания с Индекс 192,53
2 - Швейцария - 190,92
3 - Финландия - 186,40
4 - Австралия - 185,03
5 - Холандия - 184,18
И хайде преминавайки през САЩ - ха ха ха - 15-то място с Индекс 169,78 - да стигнем до България на 44-то място с Индекс 127,14

Сега...
Трол-Пръцко
(примерно) ще затроли: "Е нема що. 44-та дупка у кавала сме."
Е да де, ама аз пък ще му отговоря, че любимата им Русия е 70-та дупка, а м/у нас и нея стоят държави като
Турция, Полша, Уругвай, Еквадор, Босна и Херцеговина, Мексико, Малайзия, Грузия, Сърбия, Кувейт, Аржентина, Йордания, Панама, Северна Македония, Индия, Бразилия, Украйна, Пакистан, Китай, Мароко, Хонг Конг, Азербайджан, Чили, Колумбия, Тайланд.
ТОЧНО ТАКА! ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ ДЪРЖАВИ ПО КАЧЕСТВО НА ЖИВОТ СПОРЕД ВОДЕНИЯ ЗА НАЙ-ПРЕСТИЖНИЯ АНАЛИЗАТОР - "НУМБЕРО" - СА С ПО-НИСЪК ИНДЕКС ОТ ТОЗИ НА БЪЛГАРИЯ, НО ПО-ВИСОК ОТ ТОЗИ НА ЛЮБИМАТА НА НЯКОИ РУСИЯ И ДОРИ ВИ ГИ ЦИТИРАХ ПО РЕД НА НОМЕРАТА М/У РОДИНАТА НИ И РУСИЯ.

Но понеже това е "пропагандна" статистика...
Так как може да е друго яче щом е в разрез с комуняшкия тролизъм...
Та да премина към качеството на здравеопазнавето.
На базата на Индекса на здравеопазването, класацията в света следната:
1-во място - Тайван с Индекс 86,42

2 - Южна Кореа - 82,26
3 - Франция - 80,68
4 - Япония - 80,23
5 - Дания - 80,17

И хайде преминавайки през Холандия - ха ха ха - 11-то място с Индекс 75,68 и САЩ - 30-то с Индекс 69,20 - да стигнем до България на 65-то място.
Е тук Русия ни води и е на 60-то място.
Ама ни води засега и то понеже все пак е огромна държава, с огромно количество природни ресурси, а от там и съответно финансов портфейл.
А и с колко места ни води? С 5.
И как изглежда това "водене" когато кажем, че едната малка Холандия... Дето по нищо получено даром от Бога не може да стъпи на малкия пръст на "великая" и "могучая"... Е 49 места нагоре в класацията. 49 места нагоре!
Е те така нагоре можеше да бъде и България, ако не беше бастисвана от некадърните комуняги десетилетия!
Защото абсолютно всички бивши соц страни... Включително и "могъщата" казахме защо Русия... Дишат прахта на абсолютно всички капиталистически страни. Не ти малки, не ти големи.
Забравих да напиша "мерзки". Дето в тях хората са експлоатирани, а да се чуди човек защо живеят в десетки пъти по-добре от нас, дето УЖ по масло ходехме и в мед се къпехме?

Но като казах "живеят в десетки пъти по-добре", да премина към Покупателна способност, м?
Тук нещата стоят така:
1-во място - Швейцария с Индекс 114,83
2-ро - САЩ - 108,29
3-то - Австралия - 103,38
4-то - Дания - 101,27
5-то - Катар - 99,82
И хайде преминавайки през Холандия - ха ха ха - 13-то място с Индекс 86,76 - да стигнем до България на 47-мо място с Индекс 44,11
Къде е Русия ли? Ами на 56-то място с Индекс 35,96
Е те тук един балалайко ще се пробва да ви замъгляви лещите с балалайкане от вида на "сборове" - цитирам - и колко евтини са битовите разходи
(ток, газ, парно и прочее подобни), ама вие си избършете лещите и не му се връзвайте.
Хората не знаят как се правят статистики и определят тези неща, но съм сигурен, че вече четат балалайкото и ще се научат.
Тогава Русия ще е на връо, а САЩ у гъзо на последнио.
И сичко ше е ток.
Ама "дотогава" статистиката е тая. "Фалшива".

Да продължа със Съотношение цена на недвижимите имоти към доходите, м?
Тук нещата стоят така:
1-во място - Саудитска Арабия с Индекс 2,72
2-ро - Пуерто Рико -
3,66
3-то - САЩ - 3,72
4-то - ЮАР - 4,24
5-то - ОАЕ - 5,14
И хайде преминавайки през Холандия - ха ха ха - 12-то място с Индекс 7,45 - да стигнем до България на 25-то място с Индекс 9,11
Къде е Русия ли? Ами на 39-то място с Индекс 11,30

Може и с други индекси да продъжа...
Според които България е по-скоро в първата половина, често и третина, на класацията, ама да вземе да...
... мрем бе!
Да мрем!
И оглавяваме класацията!
Нищо, че Българи са не само Българите в България и поясних с логика, а и показах с цифри, че статистиката е такава сигурно -
казах, че не съм я проверявал, защото няма смисъл - но не е баш релевантна, защото при положение, че младите са навън и в България останаха преобладаващо дъртите, същите какво да правят? Да се женят и плодят ли?
Пръцко за и с Лъжиери?
Ами СОРИ, ама ще мрат.
И след няма и 15 години всички "бивши" комуняги и настоящи тролове ще са сдали Богу сърп и чук, а Младите дано се завръщат и донесат натрупан Ум и Практики от тоя мерзък Запад и започнат да ги прилагат в България, за да сме нагоре в по-готини статистики.
Аз ето тези очила не само слагам, а по този път вървя и така възпитавам децата си.
Споделях го с отбраната си аудитория още някога, преди години.
Наприер тук:
http://terca.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/07/15/edno-pesimistichno-optimistichno-obryshtenie-kym-decata-na-b.979470

А ето я и музиката, идва:









Гласувай:
21
2



1. starforlife - Е...Наобиколих "Била" у Бусманци.
21.08.2020 05:17
Да зема а са скрия сред макароните и а дремна, м?

В следващия постинг ще ви поговоря за нещо, за което един теменужко се опита да се плюнчи - как пътуват поданиците на 39 "бели" държави до САЩ.
Ама така доста подробно ще ви поговоря.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Командирът на дивизия никога не спи ,
21.08.2020 08:31
но зад макароните проспива верните въпроси . Тоест, сравнявай сравними обекти.
Вярното сравнение тук е например при жизнения индекс да се запитаме , защо България за 30 години отиде с двадесет места назад? Защо се обезлюдява, защо относителния дял на българския етнос в страната все повече и повече намалява.
А индексът се влошава защото достъпът до образование, здравеопазване, обществени фондове силно е намалял. В смъртността естествено дял имат и ,,дъртите комуняги,,, но ако всезнаещият автор-ерудит беше излязъл от клишето, и бе помислил, щеше да разбере, че по тревожната статистика е детската смъртност, която у нас е ужасяваща спрямо изостаналите Ком държави като Куба, Виетнам, Китай.
Правилният въпрос е защо младите хора масово напускат тази успяла България и защо в частност един сравнително млад и в работоспособна възраст мъж пише по малките часове постинг след постинг, коментар след коментар.
И нещо за статистиката. Последната представлява усреднени данни за дадени обекти на изследване. Ако някой бодърстващ по малките часове лекар , но немислещ реши по осреднени медицински показатели да диагностицира , а след това и да лекува ескимос например, то вероятността да му навреди е голяма.
И понеже окото на бодърстващият блогов статистик е все в Русия ще дам пример.
В жизнения индекс например отчитат баня в дома. Ще видим, че в Русия по този показател изостават чувствително. И то е защото като цяло селското население/а това са милиони/ има баня на двора, а и обща баня със съседа. Същият този момент съвсем друго измерение щеше да има , ако се изследваха броя на личните сауни в населението. Същото се получава и с покупателната способност на населението, ако не
се съобразиш с особеностите на обекта. Една Сибирячка например при соца имаше толкова кожени палта от скъпи кожи и бижута, каквито само дамите от горния сегмент на елита на Запад можеха да си позволят, а същевременно недоволстваше от дифицита на чорапогащи. Смешното е, че тези чорапогащи общо взето не вършат много работа в Сибир/а според автора на коментара, трябва и да бъдат забранени, а измислилият ги да бъде бичуван/
С коментара си не искам да внушавам некоректност в даните , а да допълня, че статистиката в редица случаи не отразява усещането за благополучие в обекта за изследване, а то понякога е и измамно.
Ето днес в Белорусия има протести , прибалтийците ги подкрепят макар ,че статистиката е определено на страната на белорусите. Всеки средностатистически европеец живее при по голямо комфорт и сигурност от всеки Цезар в Рим. Защо ли му се иска да е Цезар?
цитирай
3. ok3223 - ТЪПУНГЕРИНО...
21.08.2020 08:35
ДА ТИ ЗАВИДИ ЧОВЕК НА ГЛУПОТЕВИНАТА В КООСМИЧЕСКИ МАЩАБ.
КОЙ СИ ТИ...ТА ДА ИЗСИРАШ ТУК МНОГО СТОТИЦИ ЦИФРИ ОТ ИМАГИНЕРНА СТАТИСТИКА И ДА РАЗЧИТАШ, ЧЕ НЯКОЙ НОРМАЛЕН ЩЕ ПАВЯРВА ПОНЕ В ЕДНА ОТ ТЯХ. МММ... И ПРОСТАКА. ДА ОБИЖДАШ НЯКОЛКО ПОКОЛЕНИЯ ВЪЗРАСТНИ БЪЛГАРИ, ГОВОРИ САМО ЕДНО, ЧЕ СИ МАЛОУМЕН НЕЩАСТНИК,КОЙТО СЕ НУЖДАЕ СПЕШНО ОТ ПОМОЩТА НА ДОБЪР ПСИХИАТЪР...ПСИХИАТРИ.
цитирай
4. morskipesni - Защо няма алтернатива на блог.бг в "демократична", "свободна", "пазарна" Българиия?
21.08.2020 09:01
Как така без конкуренция? Монопол и жив комунизъм! Орта-орманци да запрятат ръкавите и да почва потене за място под слънцето! .. за друго и без това е ТВЪРДЕ късно...
цитирай
5. getmans1 - В статическото око на Чепърда ако се ...
21.08.2020 09:36
В статическото око на Чепърда ако се настанило някакво механично лалугерче та не види гредите с статистиката си ... В 2000 сме били 9 мил. яка дръ греда но прочел 800000 бегали зад граница- невъзвращенци, а останалите ко? ... Ще ги делим 3:5:8, че и малко трябва да останат за Царя и малко Костов

Ами ко да кажем за онзи близо милион бегали непосредствено след 10 ноемврийска КОМ - КАПИТАЛИСТИЧЕСКА РЕВОЛУЦИЯ ... чи тия наши хора вече са БЕЗВЪЗВРАТНО ЗАГУБЕНИ и децата им почти не са виждали БеГето .

Да знаеш, сигур ,,ЛАЛУГЕРЧЕТО" не позволява мислене а само пъкане ... иначе страни с по-ниска продълцителност на живот далеч след ПЪРВЕНЕЦА.

БАЙМНОГОЗНАЙ май забрави че у Русията му 12% още акат като дедо Щукар .
цитирай
6. cortana - :):):)
21.08.2020 09:45
:):):)))
'Сега.....' :):):)
Понеже ГУРУТО НИ явно вече сладко спи, та ще трябва аз да се погрижа за рекоментарите май!! :):):)
:):):)))
цитирай
7. cortana - 5. getmans1
21.08.2020 09:47
Гети, привети!! :):):)
Да те попитам, защото делиорманската паметливост е пословична, тези клишета в коментара на другаря Венци, особено за кожите и 'другите бла, бла' :):):), за кой път ги слушаме?? :):):)
И още един въпрос, Гети, ако позволиш. :) Въпросната ти делиорманска памет помни ли случай, при който същият другар да е изразявал българщината чрез българска песен?? Подчертавам, БЪЛГАРСКА!! За руските знаем!! :):):)
цитирай
8. cortana - 4. morskipesni
21.08.2020 09:48
Чудя се всевишния прибира ли си вересиите и ако 'да', то защо още сте на свобода?? :):):)
:):):)))
цитирай
9. cortana - 3. ok3223
21.08.2020 09:49
Дали да се повтарям от предходната си реплика?? :):):)
Или само да кажа, че на базата на ето тази статистика от момента на публикуване на постинга
09:48 - morskipesni
09:39 - cortana
09:20 - shtaparov
09:10 - getmans1
09:06 - morskipesni
08:58 - НИК2
08:58 - morskipesni
08:33 - ok3223
07:44 - pitatlimedejzorata
07:42 - laval
07:38 - kaliban3
07:31 - vencivaleri1951
07:18 - kaliban3
07:16 - vencivaleri1951
05:33 - НИК1
следва заключението, че или четете Жоро нелогнат, не си правете този труд, има начин да Ви види :):):) или коментирате без изобщо да четете!! :):):) Тоест реално тролите!! :):):)))
А тролите и защото цифрите са извадка от информация в табличен вид и се проверяват за по-малко от минута всичките!! :):):)
цитирай
10. cortana - 2. vencivaleri1951
21.08.2020 09:51
2 изречения и то отвлечени и неверни за българите и България и 20 за рускините с кожите (слушано от нас поне за 20ти път вече:))) и Русия. Тя, Русия, ли е казвате е темата на постинга, 'ммммм' :):):)?? Че защо тогава да не се върнем на предходната?? И там наговорихте толкова глупости, а когато бяхте затапен неоспоримо, пуснахте частични рекоментари по някои не толкова затапващи Ви думи, но прямите и неудобни Ви въпроси, те все едно не съществуват и не са Ви поставяни, 'мммм' :):):)??
цитирай
11. cortana - ЖОРОООО, ЩОМ ТАКА НАСТЪРВЕНО СБРА И РАЗЛАЯ..... ДЪРТИТЕ :):):) ПСЕТА, ЗНАЧИ ПОСТИНГЪТ Е В 10КАТА!! :):):)
21.08.2020 10:01
:):):)))
цитирай
12. starforlife - ~ 6. cortana
21.08.2020 10:17
А кой е казал, че съм лягал?
Още охранявам бе! Ха ха ха

Спокойно, миличка. Дай да те почеша зад ушето, завърти с примижали очи опашка и изправена на задни лапи, изплези щастливо език.
Хааааааа ха ха ха
цитирай
13. starforlife - ~ 2. vencivaleri1951
21.08.2020 10:18
Когато нямаш какво друго, освен втръсналите ни твои клишета, да кажеш, то по-добре мълчи.
Или се върни на последните ми два коментара от под предходния ми постинг, защото както винаги, като видиш, че ставаш за смях - и се изсулваш като гладен комунист за с~ане.

Иначе по част от клиширания ти тъп коментар какво да кажа?
Например по частта
vencivaleri1951 написа:
Вярното сравнение тук е например при жизнения индекс да се запитаме , защо България за 30 години отиде с двадесет места назад?
Бих могъл да кажа както, че пускаш поредните празни приказки, така и, че голяма част от причината МОЖЕ (а "може" не "е" точно защото са твоите поредни празни приказки) да бъде същата: Младите отиват да видят свят... Вследствие на това населението по-изведнъж застарява... Сборът и средното аритметично от заплатите на по-малкото работещи и получаващи заплати се минимизира за сметка на повечето с пенсиите, участващи в средното аритметично.
И така колкото и да е социална държавата, навсякъде по света пенсиите са все пак доста по-ниски като сума от заплатите. Повтарям, че в тези елементарни, но релевантни разсъждения говоря за средни стойности, но то това са и реално използваните показатели при такива статистики.
И ето как, примерно: 1 ЗАПЛАТА от 1500 лева + 2 ПЕНСИИ от по 300 лева, няма как да дадат по-висок СРЕДЕН стандарт на 3-ма души от 1 ПЕНСИЯ от 300 лева + 2 ЗАПЛАТИ от по 1500 лева отново на 3-ма души.
В първият случай СРЕДНОТО е 700 лева, а във втория - 1100 лева.
Елементарна математика - не е нужна рекурсия.
Но и да е - ти си учил и знаеш математиката повече от инженерите и би се справил, какво има да говорим?
цитирай
14. petgrig - Уф,
21.08.2020 10:41
пак са те налазили тъпанарите..
цитирай
15. cortana - :):):)
21.08.2020 10:48
starforlife написа:
Спокойно, миличка. Дай да те почеша зад ушето, завърти с примижали очи опашка и изправена на задни лапи, изплези щастливо език.
:):):)
:):):)))
Баф, баф, баф :):):)
А как да опиша възторженото проплезване на език и звездичките на щастие в очите?? :):):)
:):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):)))

ПП: Явно си бързал, защото заглавието може да е доста по-готинко в частта му 'Българино'!! :)
Ще се досетиш ли какво?? :):):)


В края на постинга Жоро написа:
И след няма и 15 години всички "бивши" комуняги и настоящи тролове ще са сдали Богу сърп и чук
А ТОВА ПРИ ПРОЧИТА ОДЕВЕ МИ Е УБЯГНАЛО!! :):):)
'ще са сдали Богу сърп и чук'
:):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):)))
цитирай
16. starforlife - ~
21.08.2020 11:42
cortana написа:
Явно си бързал, защото заглавието може да е доста по-готинко в частта му 'Българино'!! :)
Ще се досетиш ли какво?? :):):)

Вече се досетих.
Но то не беше "Българино", а "Блогърю".
Иначе, права си - "Блогърино" е по-куул.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Статистически
21.08.2020 12:51
Жорко, баща ти /надявам се да е жив и здрав/ със сърп или без него има по голяма вероятност да доживее до 90 години , в сравнение с теб, а ти си с по голям шанс от синовете си, а те с по голям шанс от евентуално природено сестриче или братче , каквито искрено ти желая. Нали не е нужно да ти обяснявам защо?
И преди 30години ,,червените бабички,, пречеха на ,,демокрацията,, днес също.
Нищо че ,,Демокрацията,, се сбабичоса прогресивно и преждевременно .
И не се прави непрекъснато на Архангел Михаил - нито е умно, нито е вярно. Във всеки случай боржуите предшестват пролетариите , а в касапницата наречена живот , на ,,ченгела висят повече телешки, отколкото волски кожи,,

quote=cortana]
starforlife написа:
Спокойно, миличка. Дай да те почеша зад ушето, завърти с примижали очи опашка и изправена на задни лапи, изплези щастливо език.
:):):)
:):):)))
Баф, баф, баф :):):)
А как да опиша възторженото проплезване на език и звездичките на щастие в очите?? :):):)
:):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):)))

ПП: Явно си бързал, защото заглавието може да е доста по-готинко в частта му 'Българино'!! :)
Ще се досетиш ли какво?? :):):)


В края на постинга Жоро написа:
И след няма и 15 години всички "бивши" комуняги и настоящи тролове ще са сдали Богу сърп и чук
А ТОВА ПРИ ПРОЧИТА ОДЕВЕ МИ Е УБЯГНАЛО!! :):):)
'ще са сдали Богу сърп и чук'
:):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):))) :):):)))[/quote]
цитирай
18. vencivaleri1951 - Прочетох ,,затапванията,, ти!?
21.08.2020 13:27
Там е и проблемът , че ти все искаш да затапиш и се изживяваш като тапешника на блога.
Та за затапванията -нямаше да ги прочета, ако не ми беше напомнил. Аз съм все пак не до там Волен дядо и нямам свободното време на висш американски мениджър да клеча до малките часове в блога, а и не ми се прави подобно нещо.
Все пак научих нови неща и те са, че протоколът на американските фирми е създаден да обслужва по скоро ниските позиции, докато висшият ешелон сам решава бюрократичните си проблеми.. Почвам да ги харесвам янките-левичарчета скрити.
То се видя, че демократите на троцкизъм ги изби, но се оказва , че ,,Бандера роса,, са и предприемачите. А може би босът се реди за виза и билети и за момичето от протокола, а не обратно!? То и в близка Куба не е толкова ,,ляво,,

Все пак и да уточня нещо. Не виза, а туристическа виза не може , или поне не можеше да вземеш от Холандия.. може и да си прав. При тази дигитализация може и да става.
Все пак остана главния ми въпрос от миналия постинг...С какво на паспорта са предишните ти пътувания???
Колкото до това как пътуват гражданите на безвизовите страни не знам, но промени бяха направени във връзка със сигурността. Впрочем пак избирателно. Французи,белгийци, англичани не би трябвало да пътуват въобще безвизово по новите правила на Щатите, защото много граждани на тези страни са или били в ИДИЛ. До колкото обаче правителствата на тези държави не са иестмени и ще отвърнат реципрочно янките смачкаха за тях правилата си.
И Жорко, всяка държава си има номер...Ако гушнеш не твоя булка в някои страни, ти слагат въжето, секат те, пребиват с камъни , то в Панагюрище викат браво ,,Бачка, ,,Корти,, , ,,Жорко,,-и на теб да ти излезе късметът.:)
цитирай
19. starforlife - ~ 17. vencivaleri1951
21.08.2020 16:38
vencivaleri1951 написа:
Жорко, баща ти /надявам се да е жив и здрав/ със сърп или без него има по голяма вероятност да доживее до 90 години , в сравнение с теб, а ти си с по голям шанс от синовете си, а те с по голям шанс от евентуално природено сестриче или братче , каквито искрено ти желая. Нали не е нужно да ти обяснявам защо?

Напротив, нужно е, защото това е поредният ти парашутизъм, но ти не се пъни.
Просто само ми отговори на въпроса защо ние, изброените, да сме различни от българския народ?

Другата част от глупостта ти... Както и тази в следващия коментар... Няма да го коментирам.
Но ще ти кажа следното:
Не поради това, че продължаваш да педерастееш с опитите си да вменяваш как Корти (и не само) е мой профил... А понеже коментарите ти са абсолютно тролски и в тях само лицемерие и лъжи... За да не пречиш на нормалните да прочетат, научат нещо или се насладят на нещо (музика, стихо, проза, катинка, колаж, снимка и прочее)...
ОТ ДНЕС НАТАТЪК КОМЕНТАРИТЕ ТИ ЩЕ БЪДАТ ИЗТРИВАНИ НЕ САМО БЕЗ РЕПЛИКИ, А И БЕЗ ПРОЧИТ ОТ МОЯ СТРАНА.
ИмА достатъчно времеви шанс да започнеш да дискутираш, а не да тролиш, така, че не можеш да ме обвиниш, че е от нещо друго освен споменатото, че просто тролиш и лъжеш.
цитирай
20. petgrig - А така!
21.08.2020 16:48
Отдавна трябваше да започнеш да ги триеш такива.
цитирай
21. getmans1 - ДЕДОБАЙМНОГОЗНАЙ1951, когато ...
21.08.2020 16:50
ДЕДОБАЙМНОГОЗНАЙ1951, когато пише по-малките часове го прави от скука ... чака човека фактури от други часови зони, КОИТО НЕМЕДЛЕНО ТРЯБВА ДА СЕ ОБРАБОТЯТ ... хохохохох

КОРТНИ, те и кожите на богтите сибирячки като „тоалетните„ им ... нейде там из драките ... иначе от бидета нема нужда, снег много ... студеното почестване на задните части и пубисите /да не се бърка с утките/ стимулира кръвообръщението им което допринася много за дълголетиено на тези народи ... това е живота в сибир ... само ако знаеш ДЕДОБАЙМНОГОЗНАЙ с колко сибирячки и удмуртки е бил ... за бащкирките, узбечките и чеченките не говорим ... той и затова сега не припарва там, че ония мъжове са отмъстителни ... когто прескоче в НИСКАТА ЗЕМЯ СИЧКИТЕ ЧЕРВЕНИ ФЕНЕРИ ЗА НЕГО СВЕТЯТ ... ти да си чула токава хвалба от ГУРУТО ... щом червенете фенери си мълчат, ЯСНО ... Гуруто в БУСМАНЦИ.

... личи ли ми сега, че днес съм варил ракия на селския казан, чи моят смачкан ... добива е тайна, че митници МАЙНАТА ИМ МАЙНИНА, ТАКОВАНКА... ХИХИХИХИХИХИ
цитирай
22. vencivaleri1951 - Ха така гетмане
21.08.2020 18:26
Слушаш, правиш поклон и не те трият
За жени не говоря по принцип, но за теб ще кажа нещо.
Сибирячка ? Имал съм Дружба с една, но каква!?!?
Народен артист на СССР стана. Сред основателите е на сибирски театър за опера и балет ...
За ,,червените фенери,,? Нямам ли връзка предпочитам там да се отбия или от там да поканя. Коректно е, не се лъжете , а от там и не се нараняванете. И много по евтино излиза, макар че в началото ти говорят за пари.
uote=getmans1]ДЕДОБАЙМНОГОЗНАЙ1951, когато пише по-малките часове го прави от скука ... чака човека фактури от други часови зони, КОИТО НЕМЕДЛЕНО ТРЯБВА ДА СЕ ОБРАБОТЯТ ... хохохохох

КОРТНИ, те и кожите на богтите сибирячки като „тоалетните„ им ... нейде там из драките ... иначе от бидета нема нужда, снег много ... студеното почестване на задните части и пубисите /да не се бърка с утките/ стимулира кръвообръщението им което допринася много за дълголетиено на тези народи ... това е живота в сибир ... само ако знаеш ДЕДОБАЙМНОГОЗНАЙ с колко сибирячки и удмуртки е бил ... за бащкирките, узбечките и чеченките не говорим ... той и затова сега не припарва там, че ония мъжове са отмъстителни ... когто прескоче в НИСКАТА ЗЕМЯ СИЧКИТЕ ЧЕРВЕНИ ФЕНЕРИ ЗА НЕГО СВЕТЯТ ... ти да си чула токава хвалба от ГУРУТО ... щом червенете фенери си мълчат, ЯСНО ... Гуруто в БУСМАНЦИ.

... личи ли ми сега, че днес съм варил ракия на селския казан, чи моят смачкан ... добива е тайна, че митници МАЙНАТА ИМ МАЙНИНА, ТАКОВАНКА... ХИХИХИХИХИХИ[/quote]
цитирай
23. vencivaleri1951 - Жоро, учудва ме ,, интелигентността,, ти
21.08.2020 18:57
Не става въпрос за изброените в буквалния смисъл на написаното. Това Важи и за мен и Гетьо и за когото се сетиш.
Статистика , а и логика. Естествено е че 80 годишен човек е с по голям шанс да стигне 90 отколкото 50 годишен. Първо стигнал е 80, което не на всеки се отдава.всички възрасти имат своите рискове и колкото си по млад , толкова повече риск има пред теб . Някои статистици предлагаха до скоро смъртността до една година да не се зачита, защото е най висока сред децата. Някои западни страни не я и смятат. След това по младите имат повече травми, катастрофи, воюват, наркотици, венерически болести, буйни глави...тези Рискове дядовците вече са ги преминали и след като са оцеляли имат по голям шанс. Това се учи в статистиката, има формули за степента на риска , но съм позабравил и ти го обяснявам с мои думи. Тоест имаш по добър шанс да добуташ 10 години, отколкото друг 40.
Кое не е ясно?
цитирай
24. getmans1 - . . . Е, нали ви казах аз, НЯМА НАЧИН ДА ...
21.08.2020 19:32
... Е, нали ви казах аз, НЯМА НАЧИН ДА НЯМА НАЧИН ...
Иначе ДЕДОБАЙМНОГОЗНАЙ нахалос ти е упрека спрямо меня ... КЪДЕТО МЕНЕ МЕ ТРИЯТ А ТЕБЯ НЕ да го разбирам ли, ЧЕ ТИ СИ ПОСЛУШНАТА СВИРКА ...

vencivaleri1951 написа:
Слушаш, правиш поклон и не те трият
За жени не говоря по принцип, но за теб ще кажа нещо.
Сибирячка ? Имал съм Дружба с една, но каква!?!?
Народен артист на СССР стана. Сред основателите е на сибирски театър за опера и балет ...
За ,,червените фенери,,? Нямам ли връзка предпочитам там да се отбия или от там да поканя. Коректно е, не се лъжете , а от там и не се нараняванете. И много по евтино излиза, макар че в началото ти говорят за пари.


цитирай
25. vencivaleri1951 - Че аз къде пиша толкова в блога?
21.08.2020 20:35
Най вече при теб, след това при Жорко, чат чат при блеки и епизодично при други колеги.
Да не си почнал сам да се триеш, че да ми завиждаш :)

getmans1 написа:
... Е, нали ви казах аз, НЯМА НАЧИН ДА НЯМА НАЧИН ...
Иначе ДЕДОБАЙМНОГОЗНАЙ нахалос ти е упрека спрямо меня ... КЪДЕТО МЕНЕ МЕ ТРИЯТ А ТЕБЯ НЕ да го разбирам ли, ЧЕ ТИ СИ ПОСЛУШНАТА СВИРКА ...

vencivaleri1951 написа:
Слушаш, правиш поклон и не те трият
За жени не говоря по принцип, но за теб ще кажа нещо.
Сибирячка ? Имал съм Дружба с една, но каква!?!?
Народен артист на СССР стана. Сред основателите е на сибирски театър за опера и балет ...
За ,,червените фенери,,? Нямам ли връзка предпочитам там да се отбия или от там да поканя. Коректно е, не се лъжете , а от там и не се нараняванете. И много по евтино излиза, макар че в началото ти говорят за пари.



цитирай
26. getmans1 - Най вече при теб, след това при Жо...
21.08.2020 21:31
vencivaleri1951 написа:
Най вече при теб, след това при Жорко, чат чат при блеки и епизодично при други колеги.
Да не си почнал сам да се триеш, че да ми завиждаш :)


... Че и аз къде коментирам при тебе чат-пат ... честно казано ИЗБЯГВАМ ТЕ, заради ПРОСЛОВУТАТА ВИ НЕКОРЕКТНОСТ ... КОЯТО ДЕМОНСТРИРАШ И ТУК ... КАЗВАШ ;
vencivaleri1951 написа:
Слушаш, правиш поклон и не те трият


А, ПРИМЕР МОЖЕШ ЛИ ДА ДАДЕШ ... а? ... МОЖЕШ ЛИ БЕ ???


... погледни тук;

http://getmans1.blog.bg/politika/2020/08/20/kolkoto-poveche-nekoi-protivonovokonstitucionatelstvat.1724265

... ЩЕ ВИДИШ ИСТИНСКИ СПОР ... ВЯРНО ПОЧТИ В КРАЯ НО ТАКА СЕ ПОЛУЧИ ... днес бях зает и дори не съм отговорил ... но днес никой на никого не отправя упреци
МЕЖДУ другото ... ТЕБ на два пъти те мернах в статистиката ТОЧНО И ПОД ТОЗИ ПОСТИНГ, но твоя си работа, не се включи макар, че коствено те засяга ...

getmans1 написа:
... Е, нали ви казах аз, НЯМА НАЧИН ДА НЯМА НАЧИН ...
Иначе ДЕДОБАЙМНОГОЗНАЙ нахалос ти е упрека спрямо меня ... КЪДЕТО МЕНЕ МЕ ТРИЯТ А ТЕБЯ НЕ да го разбирам ли, ЧЕ ТИ СИ ПОСЛУШНАТА СВИРКА ...

vencivaleri1951 написа:
Слушаш, правиш поклон и не те трият
За жени не говоря по принцип, но за теб ще кажа нещо.
Сибирячка ? Имал съм Дружба с една, но каква!?!?
Народен артист на СССР стана. Сред основателите е на сибирски театър за опера и балет ...
За ,,червените фенери,,? Нямам ли връзка предпочитам там да се отбия или от там да поканя. Коректно е, не се лъжете , а от там и не се нараняванете. И много по евтино излиза, макар че в началото ти говорят за пари.



[/quote]
цитирай
27. starforlife - Виж сега, Венци... (Скибай колко съм кОлтурен - ха ха ха)
21.08.2020 23:14
Ще репликирам подробно всички нови невярности, които си написал, но утре или в други ден.
Намини все пак да прочетеш репликите ми, защото, ПРОУМЕЙ: Постоянно се надявам, че ти ще съзреш и проумееш някои недопустими неща в изявите ти и ще ги изправиш.
УВИ!

Сега само искам да ти задам един изглеждащ отвлечен и дори глупашки въпрос, на който се опитай да отговориш и то сериозно и стегнато.

Значи:
Ръцете ти треперят... Ако ползваш стъклени чаши в кафенетата, постоянно ги чупиш...
Ще се задоволиш ли с пластмасови, за да не създаваш неудобства и проблеми на собствениците и посетителите или ще държиш да ползваш стъклените, при все, че уливаш не само пода, а често дори и посетителите?

Друг пример да давам ли?
ОК.
Ако нямаш автомобил и трябва да купиш 10 литра бензин, но имаш само кофа без капак като съд, ще ползваш ли градския транспорт да прекараш пълната кофа от... "Дружба" да речем, до "Люлин"?

Отнеси се с достатъчна доза сериозност към въпроса ми и кратко опиши стратегията си на поведение, МОЛЯ!
цитирай
28. vencivaleri1951 - Косвено ме засягат нещата които ще кажат близките ми хора, а и други живинки
22.08.2020 07:14
Не беше така, но блог бг ме ,,образова,,
Истина е, че прочетох постинга ти ,но нямах време да отговоря , защото имах дребни човечета около себе си. Аз не решавам велики , а ежедневни и рутинни неща, но те изискват по някога голяма част от времето ми.
Другия момент е, че отвореното писмо не ми хсреса-много патетика, напомня ми за есетата на Лучников за мъжката Дружба. Не ми харесва подобна ,,литература,,-публично да говориш за лични отношения и очаквания.
Не ми харесват, защото не можеш, а и не трябва да ги ,,назначиш,, по съвместителство , като счетоводител и за пиар същевременно :) В първия случай адресатът няма да отговори, във втория даваш възможно на амбициозния и нахъсания Гешев да ти ,,олигави,, къщичката. И какво да коментирам?
Ахмет Доган е очеваден пример /и не само той/,как общество което е осигурило възможност и достъп за образование в замяна получава личности с качества на
национални лидери. Кога селата на Доган, Първанов, Желев, Костов ще родят подобни лидери?А , че Доган е такъв е несъмнено-името му не слиза вече 30 години от хрониките. Лично аз уважавам ума и куража му и съм меко казано скептичен към личния му живот. В последния има физическа мизерия в детството му, която го е амбицирала да развие себе си, но страхът от бедност/зависимост/ го пристрастява към натрупване, а от там го губим и като философ.
Колкото до това, че собственикът на блога в който сме се ежи , разбрал недоразбрано тълкуванията на КС какво да кажа. КС бе категоричен и единодушен, че президентът е недосегаем извън специално посочените два състава в конституцията и то след произнасянето в тази посока 2/3ти от народните представители и КС. Това бе казано и от мен.
По натам за да измият очите на прокуратурата /все пак имаме трима прокурори в КС , единият главен/ казват че в хипотеза за извършено престъпление на президента , той може да бъде разследван, но без да бъде нарушаван имунитета му. Тоест, без да бъде разпитван, подслушван и притесняван в целия диапазон на инструментариума в досъдебното производство. Тоест може да се събират данни за евентуално бъдещо производство когато няма да бъде президент. Кой е оспорвал това?
И нещо от практиката ми. Близо 10години към мен е биа и службата ТРЗ. Писнало ми беше да търся и трансформирам бройки за нечии фаворитки. Въпреки това назначаването на приятелка нито преди/шуробаджанащина/, нито сега /конфликт на интереси/ е съдебно укоримо. Жена, зет, деца, брат, шурей...
макар и да си в лоши отношения с тях не можеш да назначаваш, но за гадже не е имало и няма законови пречки. Предишните началници обаче бяха по умни. Постоянните любовници бяха назначавани от колегите им приятели, а реципрочни движения за техни хора правиш ти. Следваха разбира се и бонусите-кариерно израстване, жилища, командировки и специализации в чужбина...в много случаи фаворитките са и кадърни и като служители, но привкуса остава. Няма по гротескно нещо от фаворитка на паднал баровец . Тогава цялата
,,Злоба на роба ,, се стоварва върху и, още повече ако е умна и хубава.
И не е проблем за Жоро например кърджалийската , която прати Пекин във Виетнам, но проблем е дребната службица в миал период на една безспорно интелигентна и хубава жена, макар и прекалено своенравна за днешното и амплоа. Ако Караянчева бе Красива, умна и публично бе известна нейна любовна афера щяха да я ,,разкъсат,, А тя простичка, без физически дадености, без явна авантюра...няма проблем да е спикер на НС. Пак от наблюдение мога да кажа, че този тип ,,семпли,, дами имат обикновено повече афери лични, понеже не отказват, не изпускат случая. Тоест ако имаш хубава и интелигентна жена ще има и мераклии да бъдат с нея. Имаш ли ,,семпла,, дама до себе си /в смисъла на написаното/компанията в ,,спалнята ,, ти е сигурна.

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Най вече при теб, след това при Жорко, чат чат при блеки и епизодично при други колеги.
Да не си почнал сам да се триеш, че да ми завиждаш :)


... Че и аз къде коментирам при тебе чат-пат ... честно казано ИЗБЯГВАМ ТЕ, заради ПРОСЛОВУТАТА ВИ НЕКОРЕКТНОСТ ... КОЯТО ДЕМОНСТРИРАШ И ТУК ... КАЗВАШ ;
vencivaleri1951 написа:
Слушаш, правиш поклон и не те трият


А, ПРИМЕР МОЖЕШ ЛИ ДА ДАДЕШ ... а? ... МОЖЕШ ЛИ БЕ ???


... погледни тук;

http://getmans1/politika/2020/08/20/kolkoto-poveche-nekoi-protivonovokonstitucionatelstvat.1724265

... ЩЕ ВИДИШ ИСТИНСКИ СПОР ... ВЯРНО ПОЧТИ В КРАЯ НО ТАКА СЕ ПОЛУЧИ ... днес бях зает и дори не съм отговорил ... но днес никой на никого не отправя упреци
МЕЖДУ другото ... ТЕБ на два пъти те мернах в статистиката ТОЧНО И ПОД ТОЗИ ПОСТИНГ, но твоя си работа, не се включи макар, че коствено те засяга ...

getmans1 написа:
... Е, нали ви казах аз, НЯМА НАЧИН ДА НЯМА НАЧИН ...
Иначе ДЕДОБАЙМНОГОЗНАЙ нахалос ти е упрека спрямо меня ... КЪДЕТО МЕНЕ МЕ ТРИЯТ А ТЕБЯ НЕ да го разбирам ли, ЧЕ ТИ СИ ПОСЛУШНАТА СВИРКА ...

vencivaleri1951 написа:
Слушаш, правиш поклон и не те трият
За жени не говоря по принцип, но за теб ще кажа нещо.
Сибирячка ? Имал съм Дружба с една, но каква!?!?
Народен артист на СССР стана. Сред основателите е на сибирски театър за опера и балет ...
За ,,червените фенери,,? Нямам ли връзка предпочитам там да се отбия или от там да поканя. Коректно е, не се лъжете , а от там и не се нараняванете. И много по евтино излиза, макар че в началото ти говорят за пари.




[/quote]
цитирай
29. starforlife - ~
22.08.2020 07:48
Последни 20 регистрирани посетителя
07:18 - XxX-3
07:00 - vencivaleri1951
00:20 - XxX-1
21.08 23:47 - XxX-2
21.08 23:35 - getmans1
21.08 22:51 - vencivaleri1951
21.08 21:27 - XxX-2
21.08 21:02 - getmans1
21.08 20:32 - anngry
21.08 20:29 - vencivaleri1951
21.08 19:40 - barin
21.08 19:25 - getmans1
21.08 18:04 - allli
21.08 17:55 - vencivaleri1951
21.08 17:03 - lexparsy
21.08 16:46 - petgrig
21.08 16:35 - getmans1
21.08 15:48 - XxX-1
21.08 14:42 - vencivaleri1951
21.08 14:41 - laval

vencivaleri1951 написа:
Не беше така, но блог бг ме ,,образова,,
Истина е, че прочетох постинга ти ,но нямах време да отговоря , защото имах дребни човечета около себе си. Аз не решавам велики , а ежедневни и рутинни неща, но те изискват по някога голяма част от времето ми.
Другия момент е, че отвореното писмо не ми хсреса-много патетика, напомня ми за есетата на Лучников за мъжката Дружба. Не ми

Коментар по това в репликата ми по поставения ти въпрос в 27-ми мой коментар.

А сега дори ще ти задам още един: Каза, че ако еди какво си - ще си изядеш "бисквитката", нали така?
На кой оператор е въпросната бисквитка?
цитирай
30. starforlife - Разгеле. Довърши го най-сетне този коментар, но...
22.08.2020 09:05
... но отново и отново и отново лицемерие и педерастия!
Които отново ще ти "разясня" точка по точка.
Не, че ти ще проумееш ЗАЩО ЩЕ БЪДЕШ ИЗТРИВАН КАКТО КАЗАХ ОТ СЕГА НАТАТЪК И ЩЕ ПРОУМЕЕШ, ЧЕ ПРОДЪЛЖАВАШ ДА ДАВАШ ОСНОВАНИЕ ЗА ТОВА С НЕСПИРНИТЕ СИ ЛИЦЕМЕРИЕ, ПЕДЕРАСТИЯ И ЛЪЖИ.
Ама, нали - ти не само недоумяваш защо търпението на хората дори и да не се е изчерпало, понеже е безгранично - не дори себеуважението, а уважението към Читателите и най-вече Истината, повелява твоите лицемерни, педалски и лажливи приказки да не бъдат повече толерирани тук.
цитирай
31. getmans1 - ДО - 28 БАЙМНГОЗНАЙ
22.08.2020 09:09
Или БАЙНЕРАЗБРАЛ, абе кой ти иска коментарите бре, и то изкелеферчените ... Ега си, ти му викаш Бай Иване то търчи за уя да те хване
цитирай
32. starforlife - Именно, Радо!
22.08.2020 09:11
Ти му викаш "бай Иване" - той със зейнала уста... нали.
Пример: Откъде накъде ти ще намесваш този Жоро в приказката си за някаква си там и той - тоя тъп Жоро - ще недоумява за какво иде реч, защото изобщо не е наясно?
Кажи, ПЕДАЛ НЕДООНОДЕН!
И след това проумей, че епитетът ПЕДАЛ ти е малко дори за това да ме вплиташ в някакви, пък било то и само косвени интриги.
Устата ти е за зашиване, пич!
Упс, понеже тук пишем - ръцете ти са за чупене.
По на две места всяка.

И най-сърбящото ви изклецаната ви компанийка е, че въпросният Жоро няма страха и психологическата бариера да не го направи това, ако го заслужите и дадете шанс. Тоест, не се криете като виртуални бъзливи мишоци, каквито сте, а се изправите пред желаещия възмездие.

Нали икокото ти е голЕм баровец... Нали не му е проблем биячи да си наеме... (негови думи, доказуеми)
Па да наеме и съобразявайки се вече с моите възможности като дата (часът и мястото няма да са проблем, след като съм в България) - да ви видя що за мъже сте фейс ту фейс.
Хей така, не за спорта, а в името на Истината и Справедливостта, след като разкарам евентуалните биячи кой към "Пирогов", кой към съответното РПУ, да ви наритам пръшливите задници, че да помните.
цитирай
33. vencivaleri1951 - Естествено е коментар без детеродни органи д бъде изтриван
22.08.2020 09:31
Друга е холандската мярка...
цитирай
34. starforlife - ~ 33. vencivaleri1951
22.08.2020 10:33
vencivaleri1951 написа:
Естествено е коментар без детеродни органи д бъде изтриван руга е холандската мярка...

Отново се опитваш да заблудиш Читателите, НЕЩАСТНИКО.
Ще бъдеш изтриван заради ТРОЛЕНЕТО, ИЗОПАЧАВАНЕТО, ЛЪЖИТЕ!
А не заради нещо друго.

ВодИ диалога и доказвай тезите си с Истини, а не ЛЪЖИ и/или ПРЕИНАЧАВАНЕ, пък ако тогава продължавам да те епитетирам пак така, ме псувай и/или обиждай, ако ти се ще, колкото искаш. Нито ще те изтривам, нито това (псувните или обидите ти) ще е от значение.
СХВАЩАШ ЛИ?
Едва ли.


ПС: Очаквам отговори на поставени въпроси.
Защото нали се сещаш, че като не ги даваш, показваш правотата на решението ми за изтриването ти, защото остави, че не уважаваш домакина (тук в случая аз), а и не се придържаш към дискусията и ВИНАГИ я изопачаваш както на теб ти отърва, а това е точно ТРОЛЕНЕ и аз няма да го толерирам повече.

На руски ли го искаш, че да го схване тъпата ти кратуна?!
цитирай
35. vencivaleri1951 - Няма стратегия
22.08.2020 12:59
Заведенията са място за соц контакт преди всичко. Затруднявам ли някого, не ходя, изтривам се.
И въобще въпросите са ти от сорта на Ахил и костенурката Не знам отговорите,макар да съм мъкнал бензин по среднощ по времето когато източваха горивото
quote=starforlife]Ще репликирам подробно всички нови невярности, които си написал, но утре или в други ден.
Намини все пак да прочетеш репликите ми, защото, ПРОУМЕЙ: Постоянно се надявам, че ти ще съзреш и проумееш някои недопустими неща в изявите ти и ще ги изправиш.
УВИ!

Сега само искам да ти задам един изглеждащ отвлечен и дори глупашки въпрос, на който се опитай да отговориш и то сериозно и стегнато.

Значи:
Ръцете ти треперят... Ако ползваш стъклени чаши в кафенетата, постоянно ги чупиш...
Ще се задоволиш ли с пластмасови, за да не създаваш неудобства и проблеми на собствениците и посетителите или ще държиш да ползваш стъклените, при все, че уливаш не само пода, а често дори и посетителите?

Друг пример да давам ли?
ОК.
Ако нямаш автомобил и трябва да купиш 10 литра бензин, но имаш само кофа без капак като съд, ще ползваш ли градския транспорт да прекараш пълната кофа от... "Дружба" да речем, до "Люлин"?

Отнеси се с достатъчна доза сериозност към въпроса ми и кратко опиши стратегията си на поведение, МОЛЯ![/quote]
цитирай
36. librarian - Привет, Стар! :-)
22.08.2020 13:25
По поста: Статистиката е относително точна наука и аз мога единствено да недоумявам когато товане се признава. В случая за смъртността обаче си прав, че големи и сгъстени във времето темпове на миграция на младото население на една държава към други оказва изкуствено завишаване на смъртността по отношение на същата тази относително точна наука. :-)

По спора: Стар, да спориш с човек който не е наясно дори със себе си и постъпките си, според мен е абсолютна загуба на време. :-)

Г-н, vencivaleri1951, извинете ме за казаното по-горе, но прочетете отговора си до Стар в последния Ви коментар и не схванете ли какво визирам, то мисля, че е безсмислено да Ви го пояснявам. :-)
Приятен ден на всички! :-)
цитирай
37. vencivaleri1951 - Човек уважаема никога не е напълно наясно със себе си
22.08.2020 16:05
и първият въпрос който задава основополагащата наука е кой съм аз. Труден въпрос за който и един живот е малко, да не говорим за някой, който пита кои сме ние.
Статистиката е приложна наука и е опит в уравнения. Когато една баба каже, че я въртят колената и е на дъжд , тя се обляга на статистическо лично нейно изследване.
Никой не оспорва, че миграцията на млади хора завишава в определена степен индекса на смъртността. Но защо мигрират е въпросът. Как така стана, че гърци и поляци са били гастарбайтери в комбината ми, а единици днес от инженери, архитекти и техници от същия комбинат са в България. Братоев, шефът на Метрополитена е 80годишен , ИТР около него са там някъде. Същото е и в Глав Булгар строй. Това е проблемът. Иначе за България смъртността има и други утежняващи показатели. Най вече етноса. Т водят много нездравословен живот, липса на профилактика, хигиена и болшинството са здравно неосигурени. Тоест не ходят на лекар, а само в спешните кабинети. И при соца живееха с десетина години по малко, днес не ми се мисли.
Друг отрицателен фактор е детската смъртност. В нас е висока, и пак циганите я завишават още. Защото като почине едногодишно дете и столетник средната продължителност е 50 години. Ние имаме над 10 на 1000,което е африкански отчет.
И въпросите са защо миграция, защо неосигурени здравно хора, защо висока детска смъртност, защо етнос оставен на произвола на съдбата.
Лично аз получавах от лекаря в службата кой не се е явил на профилактичен преглед и кой от диспансеризираните пропуска периодичните прегледи.
Задържах им аванс или заплата , докато не направят каквото трябва. Сигурно съм им нарушавал правата. Къде е днес служебният или училищният лекар, къде да екипите които идваха от вадещи структури за
профилактика , къде е столовото хранене със съответните диети за различните социални значими заболявания, къде е трудо-устроителната комисия, която трудоустрояваше прекаралите болест работници и служители. Тоест продължителността на живота зависи от много фактори и миграцията е един от тях. Впрочем статистически доказани е, че мигрантите определени живеят по малко от местното население.
Хайде виж правописа и кажи колко съм бос по темата и тъп в съжденията.

quote=librarian]По поста: Статистиката е относително точна наука и аз мога единствено да недоумявам когато товане се признава. В случая за смъртността обаче си прав, че големи и сгъстени във времето темпове на миграция на младото население на една държава към други оказва изкуствено завишаване на смъртността по отношение на същата тази относително точна наука. :-)

По спора: Стар, да спориш с човек който не е наясно дори със себе си и постъпките си, според мен е абсолютна загуба на време. :-)

Г-н, vencivaleri1951, извинете ме за казаното по-горе, но прочетете отговора си до Стар в последния Ви коментар и не схванете ли какво визирам, то мисля, че е безсмислено да Ви го пояснявам. :-)
Приятен ден на всички! :-)[/quote]
цитирай
38. sidhaarta - В блог.бг няма и никога повече няма да има млади хора
23.08.2020 01:38
Тоя е в "Опасен чар (1984)" затова... ХАХАХА
цитирай
39. librarian - Г-н vencivaleri1951, ще се опитам да Ви отговоря изчерпателно на по-важните моменти от коментара Ви, а дали Вие ще си вземете поука е лично Ваше решение.
23.08.2020 12:32
Ще я карам на разбъркано пък Вие се ориентирайте по кои точно Ваши думи говоря.
Започвам като предупреждавам, че сигурно няма да свърша отведнъж и коментарът ми са проточи във времето днес. :-)

За неграмотността, за която огорчен споменавате в края на коментара си: Правописът Ви не е толкова важен за разбирането, но проумейте, че когато още в заглавието на коментара Ви има грешки, които след това изобилстват и в самия него, то е напълно нормално образован човек да Ви подиграва. И проумейте, че такъв човек не го прави от дребнавост както е при Вашите приятели тук, а понеже Вие излизате с претенции, включително и за образованост и начетеност и тогава образованият човек не може да остане безразличен. Обидно му е, ако не друго.

За това дали говорите верни неща: Да, такива говорите в този свой коментар, но не винаги е така. Проблемът в случая е не дали говорите правдиво или не, а това, че говорите досадно. Досадно не толкова с това, че все се опитвате да демонстрирате начетеност и ето как става глупаво когато го правите с толкова много правописни, граматически и какви ли не грешки, а с това, че уж започвате по темата на даден пост или коментар, а след много малко думи по тези теми, преминавате в режим на монолог по въпроси, които никого не интересуват в конкретния случай, защото не се дискутират.
Ето и в случая. Разказвате ли разказвате. Досадно е, проумейте. А е досадно най-малкото, защото тук не комуникирате с малки деца, тези неща са известни на всички ни и изглеждате все едно се имате за някакъв просветител, който трябва постоянно да ни отваря очите. А това не е комуникация и диалог и е дразнещо. Особено когато с нищо не сте показал да сте нещо повече или по-знаещ от тези, на които се опитвате да менторствате. Сигурно го правите неосъзнато, но това не променя нещата. Научете се да комуникирате с околните, ако ли не успявате, по-добре си мълчете, наблюдавайте тяхната комуникация и се учете.

Засега толкова. :-) По-късно ще довърша. :-)
цитирай
40. novitejivotni - Хайде и аз да се опитам :
24.08.2020 05:58
Давате на един много известен ( ама не такъв от обикновените известни, ами от ония другите „специален“ и „заслужил“ ) художник бял лист и моливче и му казвате – Нарисувайте кръгче, моля! Той ви рисува квадратче. Вие пак му давате лист и моливче и пак го молите да ви нарисува кръгче. Той ви рисува триъгълниче. Това упражнение се повтаря около 1276 пъти и на вас ви става ясно, че въпросната персона ( с много претенции, медали, длъжности и „обществено признание“ ) всъщност НЕ МОЖЕ да рисува...
Опитвате се, ( уважавайки го ) да му намекнете, че не може вече така, или трябва да се научи да рисува кръгчета или да отстъпи място на тия дето могат.
Неговите коментари са :
Ааа, ам то аз не знам как така се е получило...
Наистина ли, аз уж се старах...
Айде сега, аз от години съм ви казал, че не мога да рисувам, кво толкова...

Вие вече нищо не намеквате ,а вече му го завирате в лицето !

Неговите коментари са :
Ама вие сега кво се заяждате, ние тука за това ли сме се събрали. да си рисуваме кръгчета и квадратчета ли ?
Еее, тва е от дислексията, от училище страдам от нея.
Колко пъти да ви обяснявам, това не е важно, важното е...
И пак ви казвам – аз не съм виновен за грешките, дето ги прави андроида...
Абе, кви сте вия бе, ша ми държите сметка на мене кое е кръгче и кое е квадратче, вия знаете ли колко виШи имам аз...

Иии, ей така преминава денят на другарЕтЕ. опитваш се да им кажеш нещо съвсем простичко, а те ти обясняват как бягали 8 километра в казармата и учили математика повече от всички други ( не че им било необходимо, ама ей така).
Те са скромни, обаче тия работи трябва да се знаят, заради истината,,,:-)))

цитирай
41. petgrig - Давате на един много известен ( ама ...
25.08.2020 16:06
novitejivotni написа:
Давате на един много известен ( ама не такъв от обикновените известни, ами от ония другите „специален“ и „заслужил“ ) художник бял лист и моливче и му казвате – Нарисувайте кръгче, моля! Той ви рисува квадратче. Вие пак му давате лист и моливче и пак го молите да ви нарисува кръгче. Той ви рисува триъгълниче. Това упражнение се повтаря около 1276 пъти и на вас ви става ясно, че въпросната персона ( с много претенции, медали, длъжности и „обществено признание“ ) всъщност НЕ МОЖЕ да рисува...
Опитвате се, ( уважавайки го ) да му намекнете, че не може вече така, или трябва да се научи да рисува кръгчета или да отстъпи място на тия дето могат.
Неговите коментари са :
Ааа, ам то аз не знам как така се е получило...
Наистина ли, аз уж се старах...
Айде сега, аз от години съм ви казал, че не мога да рисувам, кво толкова...

Вие вече нищо не намеквате ,а вече му го завирате в лицето !

Неговите коментари са :
Ама вие сега кво се заяждате, ние тука за това ли сме се събрали. да си рисуваме кръгчета и квадратчета ли ?
Еее, тва е от дислексията, от училище страдам от нея.
Колко пъти да ви обяснявам, това не е важно, важното е...
И пак ви казвам – аз не съм виновен за грешките, дето ги прави андроида...
Абе, кви сте вия бе, ша ми държите сметка на мене кое е кръгче и кое е квадратче, вия знаете ли колко виШи имам аз...

Иии, ей така преминава денят на другарЕтЕ. опитваш се да им кажеш нещо съвсем простичко, а те ти обясняват как бягали 8 километра в казармата и учили математика повече от всички други ( не че им било необходимо, ама ей така).
Те са скромни, обаче тия работи трябва да се знаят, заради истината,,,:-)))



Ей, че хубаво казано, копирам го в постинг:)
цитирай
42. librarian - Г-н vencivaleri1951, моля да ме извините, че чак сега ше довърша коментара си към Вас.
25.08.2020 18:57
Само да свърша нещичко. :-)
цитирай
43. sidhaarta - Знаещият ПРЕСТЪПНИК!!!
26.08.2020 01:16
Абе аре баси - щото Знаещият ПРЕСТЪПНИК е повече от безгрешния ПРЕСТЪПНИК!!! ХАХАХ. Е, Затова!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2040235
Постинги: 963
Коментари: 15533
Гласове: 12338
Календар
«  Септември, 2021  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930