Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10 17:02 - Паралели - каква китайска (и комунистическа - и комунистическа) дума, м?
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 548 Коментари: 47 Гласове:
30

Последна промяна: 27.10 19:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
26. blackpredator - Гоче,
ти като охранител на бостан, няма как да си у час
с охранители на некоя логистика
иначе штеше да знаеш, че света се възползва,
не от плодовете на капитализЪма,
а от плодовете на комунизЪма китайски..



27. starforlife - ~ 26. blackpredator

Така-така, ще дам примерите само като касаеща ни пряко фактология:

~ Китайският комунизъм измисли компютъра, зад който ти ама точно сега стоиш и балалайкаш.
А това е възможно ама точно в случая, защото:

~ Китайският комунизъм измисли www на базата на който ти ама точно сега използваш измисления
(и поддържан - и поддържан) от същия китайски комунизъм Интернет, за да може:

~ С помощта на измислен от китайския комунизъм браузър, работещ на базата на:

~ Измислена от китайския комунизъм операционна система, да пишеш великата си мисла на базата на:

~ Измислена от китайския комунизъм ASCII
(за да не се юрваш към "настолната ти КИТАЙСКА книга ГунГол" - China Standard Code for Information Interchange) да пишеш въпросната си велика мисла, която:

~ През дефиниран като технология на китайския комунизъм порт
(типично 80), по:

~ Измислена от китайския комунизъм усукана двойка и на базата на:

~ Дефинирани като технология на китайския комунизъм протоколи TCP и UDP, същата велика мисла да се пренесе през/до същите тези неща в "обратен" ред.
Китайски де, китайски. На китайския комунизъм.
Да живее
(спрямо конкретната ни комуникация, но пусни новата си велика мисла и точно по същия начин ще я облека в китайски комунизъм) китайският комунизъм, ооо-йе.

Е... Ако аз вече пътувам с измислен от китайския комунизъм автомобил, то пиша от измислено като стандарти, технология, подсигуряващи протоколи, операционна система мобилно устройство, което като технология също е плод на китайския комунизъм, а само е сдялкано у Запада, но на базата на същите тези технологии на китайския комунизъм - защитени с патенти на китайския комунизъм.
Автомобилът се движи по асфалт, измислен от китайския комунизъм, защото на запад когато е измислен въпросния асфалт за автомобилите на китайския комунизъм, са яздели още коне...
...
Но всичко това, блогърю
(Каква китайска дума само, ооо-йе.) с китайски НИК, написан на катайски, се случва само и единствено, защото сънувам сън за китайския комунизъм и дано като се събудя да не съм го забравил, че да остана неблагодарил на китайския комунизъм за всичките китайски неща, които китайският комунизъм е измислил, а Западът копира или използва като патентни споразумения.



Е те това у клипа, Венци, е внучката на ОНЯ Брежнев, но това не пречи да ми е също любима изпълнителка и да я слушам от 2007-ма година още.
Е... Не като теб преди Новата ера, но все пак...




КЛИКАЙТЕ У КНИГИТИ И ФНИМАТИЛНУ ЧИТЕТИ НА ЗАДНИЦАТА ИМ.
С ЛУПЪТЪ УВИЛИЧЕТИ, АКУ СТИ НЕДОСКИФФ.
image
image








Гласувай:
30
0



1. starforlife - Предисторията на двата коментара тук:
27.10 17:03

https://getmans1.blog.bg/politika/2020/10/27/toi-ne-ti-e-prostiiat-pojarnikar-sys-vsichkite-mu-tam-prozvi.1732742
цитирай
2. starforlife - И за да не е чак толкова постен безмилостно-неоспоримият ми хумор спрямо едно КИТАЙСКО МЕНТЕ с НИК (Каква китайска думичка само, м?) БЛЕнК-ПРЕнкДАнкТОРнк...
27.10 17:10
... да пусна поне музика.
Е... Няма да е китайска, но пък всичко като технология в областта на музиката е измислено от китайския комунизъм, а Западът отново или го копира ПРЕСТЪПНО, или си плаща патентни права, за да ползва както Е РЕДНО.
цитирай
3. fun1001 - :-)))))))))) ее, гошее, днес си Шампион, кака....
27.10 17:35

.а,тоз е пил газзз с антифризззз...китайски....

26. blackpredator - Гоче,
ти като охранител на бостан, няма как да си у час
с охранители на некоя логистика
иначе штеше да знаеш, че света се възползва,
не от плодовете на капитализЪма,
а от плодовете на комунизЪма китайски..
цитирай
4. kaliban3 - Портът вече е 25 май :)И да се даде ...
27.10 17:37
Портът вече е 25 май :)
И да се даде точно Китай за комунизъм е малко странно:)
цитирай
5. germantiger - АБСОЛЮТНО, ДОЛНОТО МНОГО МИ ХАРЕСА
27.10 17:39
Така-така, ще дам примерите само като касаеща ни пряко фактология:

~ Китайският комунизъм измисли компютъра, зад който ти ама точно сега стоиш и балалайкаш.
А това е възможно ама точно в случая, защото:

~ Китайският комунизъм измисли www на базата на който ти ама точно сега използваш измисления (и поддържан - и поддържан) от същия китайски комунизъм Интернет, за да може:

~ С помощта на измислен от китайския комунизъм браузър, работещ на базата на:

~ Измислена от китайския комунизъм операционна система, да пишеш великата си мисла на базата на:

~ Измислена от китайския комунизъм ASCII (за да не се юрваш към "настолната ти КИТАЙСКА книга ГунГол" - China Standard Code for Information Interchange) да пишеш въпросната си велика мисла, която:

~ През дефиниран като технология на китайския комунизъм порт (типично 80), по:

~ Измислена от китайския комунизъм усукана двойка и на базата на:

~ Дефинирани като технология на китайския комунизъм протоколи TCP и UDP, същата велика мисла да се пренесе през/до същите тези неща в "обратен" ред.
Китайски де, китайски. На китайския комунизъм.
Да живее (спрямо конкретната ни комуникация, но пусни новата си велика мисла и точно по същия начин ще я облека в китайски комунизъм) китайският комунизъм, ооо-йе.

Е... Ако аз вече пътувам с измислен от китайския комунизъм автомобил
цитирай
6. starforlife - ~ 4. kaliban3
27.10 17:41
Веднага си промени числото, че ми разваляш капанчето.
Ха ха ха
цитирай
7. germantiger - +
27.10 17:41
4. kaliban3 - Портът вече е 443 май :) И да се даде ...
17:37
Портът вече е 443 май :)
И да се даде точно Китай за комунизъм е малко странно:)

......

"не ве"

ние знаем, че комунизъм няма и той е невъзможен, защото е лайна

въпроса е че блоговите червени курви си тачат и дават за пример китай щото мислят че е нещо руско, червено и поради точно това успяло

а китай нито е червен, нито е особено успял, а руски пък съвсем, но понеже е най-близо като сиал до червебните им лайна от миналото, те си го тачат
цитирай
8. kaliban3 - Веднага си промени числото, че ми ...
27.10 17:44
starforlife написа:
Веднага си промени числото, че ми разваляш капанчето.
Ха ха ха

Е то в това капанче тук бая народ ще падне :)
цитирай
9. starforlife - ~ 7. germantiger (оправи и ти числото, МОЛЯ)
27.10 17:45
Митак, какво да ти кажа...
Китай дръпна много.
И като казвам много, имам предвид толкова, колкото България...
Всъщност, да оставим България - тя си носи кръста от дружбата със СССР и поне още 20 години няма да изправи снага заради това.

Та: И като казвам "много", имам предвид толкова, колкото "великата" им Русия няма да дръпне за векове.
Основната причина за този супер растеж беше... САЩ естествено.
Но за това... друг път.

Въпросът е, че аз в Китай съм ходил и мога да ви разказвам такива неща, че ум да ви зайде.

Давам прост пример:</div>В Китай е налице ДИВ КАПИТАЛИЗЪМ!
АМА ДИВ КОГА ТИ КАЖАТ!
И ДЪРЖАВЕН!
Шепа фирми, притежание на КОМУНИСТИЧЕСКАТА им партия ("Хуауей" примерно) са толкова много не само не толерирани, а издигнати до абсолютен монопол, че не може да сънуваш дори.
МИЛИАРДИ им се ПРЕДОСТАВЯТ! МИЛИАРДИ! Държавни пари.
В същото време работниците им буквално ЖИВЕЯТ във въпросните фирми!
Не преувеличавам ни най-малко.
Това са неописуеми конгломерации, в териториалната "акватория" на които не е въпрос, че са и самите жилища на персонала, а повечето буквално СПЯТ на работните си места.
Зад бюрото.
На пода.
Отново не се майтапя.

<div class="quote" title="">Друг прост пример:
На главната улица на Токио други фирми, освен на комунистическата партия НЯМАТ ПРАВО да имат офисни или търговски площи.
(Говоря за китайските фирми. ЗАПАДНИТЕ не ги бройте, защото те са там с цел.)
цитирай
10. kaliban3 - Готово. Остава комунягите да кажат ...
27.10 17:47
Готово. Остава комунягите да кажат какво измислено от китайците-комунисти има на 25 портче:)
цитирай
11. kaliban3 - Сега ще те подпукат за Токио.
27.10 18:03
Сега ще те подпукат за Токио.
btw, булята радостинка смяташе, че аз съм ти.
цитирай
12. starforlife - Чакайте да направя да може да си пиша удебелено у коментарите...
27.10 18:04
... и понеже ще ви оставям за днес, то утре се надявам да направя постинга у започнатия 9-ти коментар.

Докукане, изродиии.

ПС: Вграждам още един клип... На една друга моя любимка... Той също е капан (Калибан) като порта.
Ама за това... когато му дойде времето.
цитирай
13. starforlife - ~ 11. kaliban3
27.10 18:04
Знам-знам.
Ама аз съм се "подготвил".
Фотошопирал съм си 65535 (хааааа ха ха ха) снимки.
На една от тях съм се барнал у обкръжението до Уитни Хюстън, лека й пръст.
(А на комунягите среден пръст.)
цитирай
14. germantiger - :)
27.10 18:21
от мен към баба радостина в друг постинг

всичко е руско

електричеството, компютъра, книгата, дваигателя, самолета, локомотива

интернета, телефона, пералнята, телевизията

дори кока кола е руска
цитирай
15. cortana - :):):)
27.10 18:28
Ето ме и мен!! :):):)
цитирай
16. cortana - :)
27.10 18:30
germantiger написа:
от мен към баба радостина в друг постинг

всичко е руско

електричеството, компютъра, книгата, дваигателя, самолета, локомотива

интернета, телефона, пералнята, телевизията

дори кока кола е руска

Аааааааа, не е така, Тайгъре!! :)
Не са руски!! На китайския комунизъм са!! :):):) Русия ги внася!! Независимо дали със самолети или кораби, и двата вида транспорт (и логистика, и логистика, с китайски комунисти за охранители:):):) са измислени от китайския комунизъм!! :):):) :):):)))
цитирай
17. cortana - :)
27.10 18:31
kaliban3 написа:
Готово. Остава комунягите да кажат какво измислено от китайците-комунисти има на 25 портче:)

Според мен към порт 25 китайските комунисти са закачила..... Null!!
:):):)
цитирай
18. kaliban3 - 17. cortana
27.10 18:49
"Според мен към порт 25 китайските комунисти са закачила..... Null!!
:):):)"
Имаме печеливщ! Ура! :)))
цитирай
19. starforlife - Ха ха ха
27.10 18:54
Корти, ти ги разби.

Напра'о мА задължаваш да се включа още веднъж, че да не ме засенчваш. Хааааа ха ха ха

Само да бръкна у Библиотеката си (китайската - ха ха ха) и допълвам у постинга. Подобаващо, показателно и дразнителствувателствуващо (ги).
Не китайците бе - ония не моат а четът. Комплескираните комуняги дразнителствува.



ПС:
Юлкъ и Митък,
пунежи съм срашин пич, саму дайти адресити си и ут Хамстирд... тувааа - Бусмрънмрънци шъ ви пратъ кату пударък книгити франку адресити.
Ни съ мъйтапъ.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Да внеса малко тъпота и неграмотност
27.10 19:40
в тази елитарна компания

Колегата на Жоро ,Хегел смята , че светът се движи в спирала, но все нагоре / прочетох го в руско-американското ООД дето е "ограмотило" повечето от нас/ макар , че за последното не съм сигурен.
Тоест когато "китайските комунисти" са писали онези трудни чертички върху коприна , днешните господари на света англосаксите са гребели на галерите , или са гледали тревожно от пясъка , накъде ще посочи палеца-нагоре или надолу.
Ще минат векове и тези роби , ще имат свои роби , които ще гледат тревожно "пръста " на бившите роби. Последните ще се вземат много на сериозно и
ще решат, че всички са им роби и ще се държат с тях като такива. Тоест ще опитат да затворят спиралата, което както показва историята е невъзможно. Впрочем, както и живота . Раждаме се, слагат ни пелените, пълзим, ходим, учим се,, ставаме много умни, създаваме потомство , после пак опираме до пълзенето и пелените...
Тоест всичко има своето време и после в "пелените" -и комунисти , и капиталисти.
Важното е какво си направил от първите пелени до последните. Важи и за човек и за държава
Мисля и това е очевидно, че Китай катери в момента , а англосакса отстъпва и това е неумолимия ход на спиралата.

цитирай
21. germantiger - :)
27.10 19:40
вярно е кортана, вярно е

коригирам се

иначе казано

което е измислено преди да има червен китай е измислено от руснаци

след появата на червен китай - всичко е продукт на китайска мисъл

да, така е
цитирай
22. germantiger - +
27.10 19:45
венци

ако поне малко си наясно с историята ще знаеш, че

КИТАЙ Е МНОГО МАЛЪК ПРЕД Т.НАР. ЗАПАД В

- АРМИЯ И ВОЙНА

- ФЛОТ И ВЪЗДУХ

- НАУКА И ИКОНОМИКА

ще рече ПОЧТИ във всичко що е сила

аз на китайската и японската "армии" преди векове много съм се смял

а ако знаеш как са посмяли и други, пред които аз съм нищо

ама най-добре е да знаеш как бели са пребивали китайци и японци

не знаше за това ли ??? може би не знаеш

а би трябвало - то се е случвало неведнъж

или ти наистина не знаеш за това ???????????????????????????
цитирай
23. vencivaleri1951 - Китай никак не е малък пред никого днес
27.10 19:54
А е много по възрастна цивилизация от днешния Запад.
Къде говоря за война и къде казвам кой по голям, кой по малък.
Казах само , че в момента катери по спиралата на Хегел-може би греша и ще ми кажеш, те къде?

germantiger написа:
венци

ако поне малко си наясно с историята ще знаеш, че

КИТАЙ Е МНОГО МАЛЪК ПРЕД Т.НАР. ЗАПАД В

- АРМИЯ И ВОЙНА

- ФЛОТ И ВЪЗДУХ

- НАУКА И ИКОНОМИКА

ще рече ПОЧТИ във всичко що е сила

аз на китайската и японската "армии" преди векове много съм се смял

а ако знаеш как са посмяли и други, пред които аз съм нищо

ама най-добре е да знаеш как бели са пребивали китайци и японци

не знаше за това ли ??? може би не знаеш

а би трябвало - то се е случвало неведнъж

или ти наистина не знаеш за това ???????????????????????????

цитирай
24. starforlife - ~ 23. vencivaleri1951
27.10 20:00
vencivaleri1951 написа:
Китай никак не е малък пред никого днес
А е много по възрастна цивилизация от днешния Запад.
Къде говоря за война и къде казвам кой по голям, кой по малък.
Казах само , че в момента катери по спиралата на Хегел-може би греша и ще ми кажеш, те къде?

Виж сега, Венци...
Колкото и да не ти/ви се вярва - Айшето вече е сервирала и ме вика да слизам да вечеряме.
След това ще излизаме по лайф, защото имам много сериозен (и приятен - и приятен, както и финикийско"катарзисен" ха ха ха - както и финикийско"катарзисен") повод да черпя-черпя, та чак до Нова година.
Не бре, не 2021-ва. Поне до 2026-та.

Затова ще ти отговоря аз и то по показателен начин не само на този твой въпрос в този твой коментар, а и на "въпросите" ти в предходния.
Ама така хубавичко ще ти отговоря. Като... гении. Ха ха ха
И ти ще стискаш зъби пред себе си по причина, че съм прав, но...
Но няма да го признаеш, а ще се опиташ да ни залееш с "информация", която ние ще ПРЕНАСОЧИМ (това, Корти, трябваше да присъства в иначе пИрфектната ти реплика) естествено към null.
Но ще го направя... Ще ти отговоря... Утре, Венци.
Лека нощ на всички и...
Венци, отпусни му края бе, пич: Нито руснЯците ти са нЕк'ви, още по-малко китайците.
Та вторите са толкова различна култура, че бариерата е непреодолима просто и дори само заради това те НЕ МОГАТ да бъдат "властелини" на света.
Виж САЩ могат.
И са!
Засега.
цитирай
25. germantiger - ние имаме съгласие в някаква степен
27.10 20:02
китай без съмнение са фундамент и постижения

те са титанични за изтока, НО

силно надценени и надут балон днес в съзнанието на хората

днес китайците са с един образ за изключително минало и едва ли не кит преди векове

истината е, че китай нито в армия, нито в наука, нито в икономика В МИНАЛОТО е бил нещо пред запада

от средните векове нататък белия запад става доминант на ПЛАНЕТАТА

живота който сега живеем е западен образ и доастижение почти напълно

нещо повече западняци като англичани, американци, французи, испанци и постугалци са пребуивали от бой:

китайци

японци

тайландци

филипинци

били са ги в отделни боеве и цели войни

разбира се, това българина не знае, аи въобще белия човек малко знае за това

но то е в историята и е забележително, побой ти казвам, побой

на самурай, на пирати, на фортове, на цели градове

неведнъж, бол ! просто се не знае, аго има
цитирай
26. germantiger - финално
27.10 20:10
простичко казано:

аз уважавам постиженията на китай доколкото ги познавам

не се съмнявам в значението на китай световно, културно и особено на изток

......

НО, но

не съм съгласен с теб, че времето на едни преди, днес на други, утре на трети - то е така, да истина е, НО

отново има но в твоето внушение или безсъзнателно според заблуждение

ТИ ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЕШ, ЧЕ ЗАПАДА НЕ Е ПРОСТО ЕДИН ОТ ВСИЧКИ

ЗАПАДА НЕ Е ЕДИН ОТ СПИРАЛАТА, ВЪРВОЛИЦАТА, ПОРЕДНИЯ

НЕ !

ЗАПАДА МОДЕЛИРА ПЛАНЕТАТА, СВЕТА, КОНТИНЕНТИТЕ

ЗАПАДА НЕ Е ПРОСТО РИМ ИЛИ КИТАЙ

той е много повече от това

запада е неповторимо явление и наследство нива над всички други

и именно англосаксонския запад, заедно в по-малока степен с романския юг направиха

НАУКА, ИКОНОМИКА, АРМИЯ, ФЛОТ, ВЪЗДУХ, които са коренно различни, повратни и без аналог сравнени до коя да е империя или култура в миналото

не ги слагай в редицата, те са просто извън нея и то ОЧЕВАДНО
цитирай
27. kaliban3 - Подозирам, че скоро ще те засипят ...
27.10 20:19
Подозирам, че скоро ще те засипят комунягите с доводи от вида:
cat /dev/zero >> /dev/null (за тях превеждам - от пусто в празно) :)))
цитирай
28. vencivaleri1951 - Финално и аз
27.10 20:23
Чия империя е най голяма-не беше ли на монголите?

Не спори с мен, а с Хегел



germantiger написа:
простичко казано:

аз уважавам постиженията на китай доколкото ги познавам

не се съмнявам в значението на китай световно, културно и особено на изток

......

НО, но

не съм съгласен с теб, че времето на едни преди, днес на други, утре на трети - то е така, да истина е, НО

отново има но в твоето внушение или безсъзнателно според заблуждение

ТИ ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЕШ, ЧЕ ЗАПАДА НЕ Е ПРОСТО ЕДИН ОТ ВСИЧКИ

ЗАПАДА НЕ Е ЕДИН ОТ СПИРАЛАТА, ВЪРВОЛИЦАТА, ПОРЕДНИЯ

НЕ !

ЗАПАДА МОДЕЛИРА ПЛАНЕТАТА, СВЕТА, КОНТИНЕНТИТЕ

ЗАПАДА НЕ Е ПРОСТО РИМ ИЛИ КИТАЙ

той е много повече от това

запада е неповторимо явление и наследство нива над всички други

и именно англосаксонския запад, заедно в по-малока степен с романския юг направиха

НАУКА, ИКОНОМИКА, АРМИЯ, ФЛОТ, ВЪЗДУХ, които са коренно различни, повратни и без аналог сравнени до коя да е империя или култура в миналото

не ги слагай в редицата, те са просто извън нея и то ОЧЕВАДНО

цитирай
29. blackpredator - паралели
27.10 20:27
китаец измислил барутя
кратункото измислил мокрия..
цитирай
30. cortana - ПАРАЛЕЛИ!!
27.10 20:42
16:23 - Помен
Автор: blackpredator Категория: Забавление
Прочетен: 47 Коментари: 0 Гласове: 2

17:02 - Паралели - каква китайска (и комунистическа - и комунистическа) дума, м?
Автор: starforlife Категория: Лични дневници
Прочетен: 139 Коментари: 29 Гласове: 8

Да 'анализирам' ли аз данните или всеки ще го направи сам?? :):):)
цитирай
31. cortana - Хубаво, ще го направя!! :):):)
27.10 20:44
Какин пръц пуска пост у :):):) 16:23 ч.
За 4 часа и 15 минути го посещават 47 пъти и поста е толкова интересен, че получава ZERO :):):))) коментари!!
Гласуват му 2ма, но то е предполагам от нямане какво да правят!! :):):) :):):)))
:):):) :):):) :):):)))



40 минути по-късно Смарти пуска и той пост.
За по-малко от 3 часа го посещават 139 пъти, получава 29 коментара от 5 блогера без да броя самия Жоро, от които 4 са доказано реални личности. :)
8 блогера са оценили поста положително и важен момент е тук, че те могат да бъдат назовани и 7 от тях са доказано реални личности!! :)

Да продължавам ли с анализа или всички са наясно кой е ДИНАМИТЪТ :):):))) :):):))) и кой МОКРИЯТ КИТАЙСКИ БАРУТ?? :):):) :):):)
:):):) :):):) :):)))
цитирай
32. cortana - И като дам и своя положителен вот сега, тези вотове стават 9!! :):):)
27.10 20:55
139, 29, 9
Китайска прогресия!! :):):) :):):)))
А е намаляваща, защото е не само китайска, а и комунистическа!! :):):) :):):) :):):)))
цитирай
33. getmans1 - Мани го СТАР, тоз китайски комен...
27.10 21:02
Мани го СТАР, тоз китайски коменизъм, онзи ден го нямало, вчера и днес го има, за вдруги ден не се знае но Бай КОНФУЦИЙ е вечен, него послушай;

„Не хаби думи за онзи, с когото е безполезно да се говори!„
цитирай
34. cortana - 33. getmans1
27.10 21:12
Цък, броячът отчел още един реален блогер и положителните оценки за ТЪТЕНА НА ДИНАМИТА :):):) станали 10, а екото се чуло вече 156 пъти.

В същото време у :):):) партийната стая :):):) на китайския мокър барут е както следва:
16:23 - Помен
Автор: blackpredator Категория: Забавление
Прочетен: 49 Коментари: 0 Гласове: 2

Приятели, ИМАМЕ НОВИНА!
КАКИНИЯТ ПРЪЦ Е ПРЕРОДЕН КИТАЙСКИ НОСТРАДАМУС!! :):):)
Попитайте ме защо де!! :):):)
Благодаря за въпроса :):):), отговарям ви:
АМИ ЗАЩОТО КАКИНИЯТ ПРЪЦ ПРЕДВАРИТЕЛНО Е ЗНАЕЛ КАКЪВ ЩЕ Е ИНТЕРЕСЪТ КЪМ ПОСТА МУ И ГО Е ОЗАГЛАВИЛ 'ПОМЕН'!! :):):)
:):):) :):):))) :):):) :):):))) :):):) :):):))) :):):) :):):)))
цитирай
35. barneba - Не ти завиждам, Стар!
27.10 22:24
Здравей!
А написах в заглавието, че не ти завиждам, защото често ме изумяваш и съм на мнение, че хора като теб се чувстват често самотни както си написал в предния пост. Защото насреща им трябва да стоят също толкова интелигентни партньори с които да могат да водят пълноценна комуникация.
Прав си, Стар! С "беееее" не става! Хората не сме овце че за общуваме с кратки фрази. Иска се изречения свързани дори в обща мисъл, за да бъде диалог, а не блеене.
Приятна вечер и пожелания за все такива новини заради които да черпиш вярвам умните хора до тебе.
цитирай
36. germantiger - избягвай да гледаш глупости по хистъри и интернет за империализъм
27.10 23:02
най-голямата империя териториално е британската

объркал си се глупости предполагам от тв предавания или интернет с монголската

британската владее няколко континента, някои напълно

айретен "държи" морета уи океани

най-паче монголската дори не е било империя, а рейдове

в много райони нито здрава власт, нито дори админстрация

иначе най-голяма е българската империя по интернетни карти с граници...

гхраници ?! граници ?! в древност и средни векове каквито почти никъде е нямало

та повтарям:

канада, австралия цял континент

маса от африка

индия и маса градове в азия

арабски земи в азия

бол острови и бази по цял свят "на вода"

като територии британската

като влияние на море британската

монголите с техните измислени "граници" на голо рейдиране са нищо пред това

дори с фантазните "граници" ( ?!?!) на монголски и конни народи да ги признаем пак са под британската
цитирай
37. vmir - Възхитително хуманистичен постинг, Жоро!
28.10 02:16
Даваш възможност на червеноглави мравки налазили айфон да проумеят какво тъпчат и екскремират. Уви - мравката никога няма да приеме, че светът не е създаден, измислен или произтичащ от всемогъществото на нейния мравуняшки вожд, че айфонът не е незначителна дреболия за способностите му, че вождът й не е владетел на вселената и премъдър учител на всеки нейн обитател...

Груповото пладнешко посегателство за червеноглавите мравки е най-великото им основание за лична гордост, някои все още помним колко високо се чувстваха навремето над останалите българи някои особено червеноглави защото ги бяха надъхали, че Ленин е измислил кирилицата, а Кирил и Методий са му откраднали творението.

Превъплъщението на човешко същество в червеноглава мравка започва със закърмване от пропагандната норма, че да приемеш гениалността на вожда с непоколебима увереност е атестат за собствената ти рационална извисеност над всички, които не чувстват въодушевление от вида или мисълта за вожда. Въодушевлението не само изпреварва, то елиминира всякаква нужда от собствена преценка, защото вече се е представило като резултат от такава и обмислянето на тази самозадоволяваща лъжа е най-сигурния път към немилостта на вожда или антуража му. Низвергването е крайно болезнено, защото губиш не само позиции възлагани срещу вяра във вожда, но и биваш заклеймяван до края на дните си, (което за индивиди, които не познават разликата между рационалност и вдъхновение от гениалността на вожда е равносилно на самоубийство).

Естествено е червеноглавите да приемат за кратунковци или патологични лъжци всички, които се усъмнят, че нещо може да съществува без благоволението на вожда им или обкръжението му. Или да приемат за смъртна опасност всеки, който си помисли, че безочливите претенции и посегателството над чуждите постижения не е признак за гениалност, а проява на опростачване, неграмотност или примитивизъм.

Респект за хуманизма ти! Ако имах съответните възможности, щях да ти издигна паметник за усилията ти да превърнеш термити в хора.
цитирай
38. anngry - Добро утро, Жоро Стар! :D
28.10 05:14
Поздравления за хумористичния коментар, оформен като постинг. Въпреки хумористичния стил, който е приятен за разлика от другия ползван от теб към някои съблогъри, човек научава и любопитни неща. Особено, ако е провокиран да попита "китайската настолна книга Гун Гъл" :D за термин, който не е познавал до този момент.
С пожелания за все повече и повече поводи да празнуваш с любимите ти хора, Стар! :D
цитирай
39. bezistena - А може ли, Приятелю starforlife, ...
28.10 13:03
А може ли, Приятелю starforlife, началото на този коментар

" 27. starforlife - ~ 26. blackpredator

Така-така, ще дам примерите само като касаеща ни пряко фактология:

~ Китайският комунизъм измисли компютъра, зад който ти ама точно сега стоиш и балалайкаш."

да започва със следното допълнение в скоби в неироничен режим:

~ Китайският комунизъм измисли компютъра, (който компютър бе изобретен в капиталистическия САЩ от Българинът Джон Атанасов, чийто баща е от феноменен жречески роде от Ямболското село Бояджик, оцелял като бебе под труповете на закланите Българи от турците през май 1876 г., като тялото на заклания му баща спира ятагана да не посече телцето на бебето и само го наранява леко, и чието изобретение и първоавторство на Джон Атанасов мощното лоби на юдео – ционистите, владеещи от тогава САЩ, Русия и сега вече и целия свят, десетилетия наред се мъчеха да скрият, отрекат и неглижират с различни патентни, съдебни и други хватки и много пари) зад който ти ама точно сега стоиш и балалайкаш.

И в реда на тази причинно – следствена логическа връзка трябва да констатираме, че всички други следващи глобални технологически и технически иновации и развитие по компютъра, както и всички следващи подточки от майсторски ироничния ти коментар, нямаше да се състоят по елементарната естествена причина, щото ако бащата на Джон – спасеното бебе по Божие чудо, не бе оцелял, нямаше да се роди и гениалният изобретател на компютър, нямаше да го има и компютърът естествено с тази му история!
Тогава това висше Божествено цивилизационно изобретение щеше да бъде спуснато от Горе на друг изобретател, който обезателно щеше да е пак Българин от феноменния Български жречески род Дуло от потомците на Исус и Мария Магдалена, с Които ви просвещаваме във всичките ни 1500 статии от блога ни, защото Българите сме Духовният интелектуален творчески и борчески прогресивен елит на всички народи – от този род сме и аз, и екипа ни, и ти, и всички твои доброжелатели и приятели, и обратните (не обратни, а от другата категория на първите)!

Бъди благословен, Приятелю, ти и прекрасната ти аудитория, а на душманите ти нечистивци си вземи прошка от тях насаме пред Господа и им прости и ти, и ги благослови, щото и те са наши родственици и твоята и нашите дарби са ни дадени даром Свише, да ги даваме и ние даром и на тях за тяхното просвещение!
цитирай
40. vencivaleri1951 - Не разбираш ли , че кой по голям бил е без значение
28.10 14:31
От значение е какъв си. И България е фактор била в региона, златен век, разнасяли сме четмо и писмо , покръствали сме ... Днес сме на дъното....и го копаем.
Китай днес е близко до върха, харесва или не на някого. Да, компютърът е създаден в щатите, с помощта на българско момче , но на компютрите на повечето от нас пише Маде ин Чина. На телефоните също. И го пише не само в България. Плетенето срещу Китай в горните коментари е комплексарщина, подобна на тази когато с аплаузи обявихме война на Англия и САЩ, подобна на тази когато громехме капитализмът прикрити от Киевски военен окръг. Авторът на блога, АЙ ТИ специалист, на ябанджийска диета упражнява чувството си за хумор над ,,бедния и нищожен Китай,,
И чии граждани са господинът и повечето коментатори . Не са ли такива на най-беднста и изостанала страна в Европа. Не е ли малко превзето , след като си прибрал реколтата от двора си, след като си направил зимнината и пърцуцата , компетентно да се изказваш за икономиката и въобще моща на Постоянен член на Съвета за безопасността на ООН и член на Г7, който оспорва лидерството на доскорошния хегемон. Не подценяваме никого, уважавам работата и светогледа на всеки, градинарските му умения , но ,,всяка жаба ,да си знае гьола. Ние , които пиле не можем да оскубем , с тъпа чекия сме тръгнали слон да дерем. И специално към теб тигре. Продължавам да смятам, че важното е не колко живота си взел, а колко спасил.

quote=germantiger]най-голямата империя териториално е британската

объркал си се глупости предполагам от тв предавания или интернет с монголската

британската владее няколко континента, някои напълно

айретен "държи" морета уи океани

най-паче монголската дори не е било империя, а рейдове

в много райони нито здрава власт, нито дори админстрация

иначе най-голяма е българската империя по интернетни карти с граници...

гхраници ?! граници ?! в древност и средни векове каквито почти никъде е нямало

та повтарям:

канада, австралия цял континент

маса от африка

индия и маса градове в азия

арабски земи в азия

бол острови и бази по цял свят "на вода"

като територии британската

като влияние на море британската

монголите с техните измислени "граници" на голо рейдиране са нищо пред това

дори с фантазните "граници" ( ?!?!) на монголски и конни народи да ги признаем пак са под британската[/quote]
цитирай
41. starforlife - Виж сега, Венци...
28.10 15:47
Не съм забравил, че обещах коментарна реплика спрямо твоите коментари тук, защото те и до преди новия ти 40-ти от преди час съдържаха доста неверни неща, а с него още повече.
И ще направя репликата, но не мога да кажа кога, защото нечестивото ти поведение ми е ама последна грижа.
Сега обаче искам да се заговорим за някои други неща:
За мен ти си на мнение, че съм простак, нали така?
Изброй, ако обичаш още определения за мен, както хей сега аз ще изброя такива МОИ мнения за теб.
За теб, пич, аз съм на мнение, че:
- По принцип... От край време... Ти, Венци, си празнодумец и лъжец.
Лъжеш за много неща. Например:
- - Че си експерт-счетоводител и упражняваш и в момента АКТИВНО счетоводна дейност.
- - Че отдаваш къщата си за... колко беше, Венци? Ти ни повтори - аз го помня, но искам да ни ИЗЛЪЖЕШ още веднъж тук и сега.
О, неее, не защото очаквам, че не си спомняш и ще назовеш друга сума, не. Макар, че и това сигурно ще се случи. Просто, защото... ще видиш след отговора си.
- - Конкретизирам само тези две по-големи лъжи от теб. Иначе списък мога да направя със СТОТИЦИ по-дребни.
А лъжата, Венци, си е лъжа! Няма голяма и малка! И не е важна самата лъжа, а манталитетът, който я обуславя като факт при един човек.
Както и лично за мен НЯМА благородна лъжа! За мен това е опит да се оправдае лицемерие!
И така стигаме до второ негативно качество, което СПОРЕД МЕН ти е присъщо:
- По принцип... От край време... Ти, Венци, си лицемер.
Защо имам пълното основание да го мисля - ще кажа по-късно. Искам първо да чуя негативните качества, които ти ми приписваш.
- По принцип... От край време... Ти, Венци, си човек без Принципи.
Отново няма да се обосновавам сега, но ще го направя и то повече от показателно. Ще го направя така, че всеки един НЕЛИЦЕМЕРЕН човек ще се съгласи с мен.
- По принцип... От край време... Ти, Венци, си комплексар.
Да повтарям ли, че ще се обоснова и то повече от доказателствено?
- По принцип... От край време... Ти, Венци, си посредствен човек.
Ни най-малко не се припокриват като негативни качества, но в едно с това (посредствеността) си и некадърник за куп неща. И, ако това не е толкова проблемно (не може всички хора да са сръчни и прочее), то проблемно става когато на фона на дадена некадърност си пък с претенции по въпросите, които я касаят.
Да продължавам ли, Венци, и ще кажеш ли, че нали уж съм казал, че няма да те обиждам повече?
Да, казах го и го повтарям.
Но ще продължа да показвам всички тези твои негативни качества, защото те са факт!
Просто няма да използвам крайно циничен език.
Но Истината няма да ти я спестявам, защото това означава да се превърна в лицемер, а аз най-малкото съм такъв.

И ето сега ще го докажа/покажа в следващия коментар.

А ти, Венци, се отнеси сериозно към приканването ми за изброяването на негативните ми качества, защото... ТОВА ИМА ПРЯКА ВРЪЗКА С ПОСТИНГА И ВЪПРОСИТЕ, КОИТО ТОЙ КАСАЕ.
Абсолютно сериозен съм.
цитирай
42. starforlife - ~ 39. bezistena
28.10 15:50
Ами, НЕ, не съм съгласен с теб.
Не съм съгласен, че ако не беше оцелял бащата на Джон Атанасов, компютърът нямаше да бъде измислен и създаден.
Щеше!
И ОТНОВО ЩЕШЕ ДА Е СЪЗДАДЕН В САЩ!
100%
цитирай
43. vencivaleri1951 - И къде в този постинг съм споменал за простотия на когото и да е
28.10 17:57
Споменал съм, че си ай ти специалист ябанджия , тоест икономически емигрант и смятам, че който и гражданин на България няма право на ирония към която и да е страна, още повече велика сила, като споменах за опита ни да се плезим на велики сили, като забравяме какво ни се е случило.
Кога и къде съм писал, че съм експерт счетоводител? Писал съм че съм бил държавен експерт, инспектор, ...но не и като счетоводител. Писал съм, че съм изкарал курс за ЗАКЛЕТ счетоводител , за да може фирмата да прави одит. Управителят не прав одит, не съм и помислял да правя самостоятелен такъв, защото нямам практиката, нямам вниманието и търпението, но имам тапията, марката. Да програмираш не се иска ценз , а можене. Колкото и да можеш, ако нямаш ценз и правоспособност или друг който да е отговорен не можеш и да се доближиш до баланса на една фирма. Можеш Бюджет на страната да правиш, но не и ревизия на кебапчийница. Така стоят нещата по закон. Преди банката те контролираше, а сега одитори.
В постинга ти имаше хляб за дебат, ти го развали. И не че го искаш, а защото подсъзнателно , отвътре те кара нещо да си заядлив.
Просташко от моя страна е , но ще го кажа. Виж Жоро, аз не малко съм показвал от себе си. Например хотелът в който бях през лятото и с внуците на леглото ни, с гости в хола. Показвал съм семейство, кучета внучета. Човек, който не си гледа в пъпа и в това колко да покаже, че е велик, би обърнал внимание на облекло, самочувствие, образование и работа в профила. Ако щеш и хобита, снимки от дестинации...Всичко това не идва от самосебе си Свързано е със загриженост, внимание към деца и внуци, чувствителни разходи. Аз може да съм никой , подметката на подексперта, неграмотник и прочие, но съм грижовен съпруг , баща и дядо. И това е видно. Ще завърша с поредна простащина. В кактусови смокини можеш ли да изчислиш издръжката на голдъните ми в онзи хотел. Та лиших ,се от тези смокини само да не им е дискомфортно на кучетата ни без нас. Кой съм аз не мисля , важното е да са ОК тези до мен. Човек се ражда умен, глупав, красив и не толкова. Той не е отговорен за ниския си интелект например , нито пък е негова заслуга обратния вариант. С моята умствена немощ аз все пак съм се погрижил за подреден и сносен живот на близките си. Какво значение би имала моята гениалност , ако катадневно мислех как да я покажа на повече хора и с повече аргументи , загърбвайки другите. Ти ми даде съвет и аз свалих снимката на дъщеря си , макар че поводът беше друг. Ще ти дам и аз съвет. Опитай се да не употребяваш една седмица личното местоимение Аз. Не противоречи, а опитай.
цитирай
44. starforlife - Венци-Венци... Не си двършил коментара си, но ще пусна малко реплика, защото отново се спусна по изнанаГОРНОТО.
28.10 18:28
- В този постинг не си (казвал, че съм простак), но си го твърдял.
И помисли, че с това ти неприемане, че аз съм като огледало, пред което СТЕ поставили простащина (години наред, която съм "търпял" - кавичките са, защото сте ми били безразлични с глупостта си и жалкия си манталитет) и аз НАРОЧНО започвах да я отразявам, да ВИ я връщам.
Помисли и за това, че мен ме познават РЕАЛНО поне 4-5 ДАМИ и то "от сой" от блога и с тези твои квалификации към мен, ти реално обиждаш ТЯХ.
Примери да давам ли?
ОК, ще ти дам само два и то с ДАМИ, които не са на по-... престижни стъпала в обществото ни:

Хубавка. Спомняш ли си я? Експерт в банка, с цялата сериозност (и познания), произтичаща от това, която ти обиждаш с факти от рода, че:
- Тя говори откога ме познава (от техникума, откакто сме били 16 годишни та до ден днешен) и потвърждава както успехите ми в областта на бойните спортове, така и факта, че аз съм (бил - понеже напуснах родния си град) един от най-добрите (а в П-ще знаеш има мноого сериозни Играчи като предприятия, със своите сериозни АйТи-та) хай-технологици не на града, а на околията та чак до Пазарджик.
Говори за мен като КАЧЕСТВО НА СЪДЪРЖАНИЕТО въобще, а не като ОПАКОВКА и то НАРОЧНО цинична, която съм надянал като костюм СПРЯМО ВАС.
Да ти давам ли линк (както С ЦЯЛОТО СИ ЛИЦЕМЕРИЕ иска ГЛУПАКЪТ Пръцко за друго при Радо), за да прочетеш ОТНОВО?
Мнението на ОБРАЗОВАНА и СЕРИОЗНА Жена. Сериозна не само с кариерното си развитие, а дори само и с възрастта си и майчините си инстинкти.
ТОВА НЕ ТИ Е ФЕЙК ВАСИЛИСА1917 - ТОВА Е РЕАЛНА ЛИЧНОСТ, КОЯТО Е ПОЗИЦИОНИРАНА АВТОРИТЕТНО В ОБЩЕСТВОТО. НА КОЯТО СЕРИОЗНА ИНСТИТУЦИЯ Е ГЛАСУВАЛА ДОВЕРИЕТО ДА ОПЕРИРА НЕ СЪС СТОТИЦИ МИЛИОНИ. - Натъртвам го, за да схванеш смешното в доводите ти как Клиенти на теб ти гласували парите си (което НЕ Е ВЯРНО, а е чист ПАТЕТИЗЪМ), а на мен никой нямало да ми даде и парите за баничката си.
Уви, това може да го говори Хубавка, НЕ ТИ!
- Тя (продължавам да Хубавка да говоря, а ти може да попиташ Краси Говедаров дали е или не е реална личност - те са "градски", а не той с мен както ме "излъга" в началото още на срещата ни тук. Прочети отново за Лъжата).
Та... Тя, Хубавка, разясни тогава, ПОТВЪРЖДАВАЙКИ ВСЯКА МОЯ ДУМА, за обстоятелствата около предлагането на "Градус" на Борсата, ама коя е ЕКСПЕРТКАТА НА ЕДНА ОТ НАЙ-ГОЛЕМИТЕ НИ БАНКИ пред БайТиВенци, който ще настоява ли настоява, че аз лъжа и "Градус" не била на Борсата!?
НЕ Е ЛИ КРАЙНО СМЕШНО БЕ, ВЕНЦИ?!
В Интернет (дето Гугъл била по твое нагло и лицемерно твърдение моя настолна книга, а не твоя) и малко дете може да чете и разбира, а ти, СЧЕТОВОДИТЕЛЯ, да балалайкаше тогава такива ГЛУПОСТИ и да държеше да ме изкараш лъжец!
Жена, която дава МИЛИОНИ и то точно на фирми... Която носи ОТГОВОРНОСТ за решенията си и подписът й "струва" милиони, ти най-нагло и просташки ОБИЖДАШЕ, защото твърдейки, че аз лъжа - реално твърдеше това и за НЕЯ.
Еее, как тогава да не си един от тези, които прогонват ХОРАТА от тук?
М?
ЛИЧНОСТ като Хубавка (момент да погледна в профила си дали си е обявила имената и ще ги цитирам, ако е)...
https://xubavka.blog.bg/profile.php
ПОЧТИ ГО Е НАПРАВИЛА!
Та... Таня Чардакова ли е по-"качественият" блогър или Присмехулник Тодоров?
М?
КАКВО ПОЛЕЗНО ДАДЕ ТОГАВА КОНКРЕТНО ТИ НА ОКОЛНИТЕ, ОСВЕН ЗАЯЖДАНИЯ И ЛЪЖИ?
М?
Жената обясни... Подробно... И всеки евентуален заинтересуван получи ПОЛЕЗНО, КОМПЕТЕНТНО, ПРОФЕСИОНАЛНО ИНФО...
А ти, г-н Присмехулник й плюеше по сурата й!
Ама не си от тези, заради които хората си отиват от тук? М?
Ако заради мен си отиде Глупостина (която ще "плюя" дори и с личността си да излезе пред нас, защото е завършен идиот), то блогът само ще спечели!
Ако заради теб, заядливо и комплексирано човече, си отиде Таня - блогът ще загуби.
Защото ТЯ е Икономист и може да е полезна (и е била) на хората тук НЕ САМО в тази област - ти с ПРЪДЛЬОТО ти хореш сте просто пръдня. Икономическа пръдня.
Таня е заседател (ли се води като формулировка?) в Районния съд в П-ще...
Това ли според теб е мой профил, фейк и прочее, след като ме е "хвалипръцкала"? А Василиса1917 е Личност? Или ТролесаВалсореса? - ФЕЙКОВЕ, на които никой не е виждал очите?
М?
ТИ ОБИЖДАШ ЕДНА КАКТО КАЗАХ ВЕЧЕ ВАША С КОРЕША ТИ КОЛЕЖКА, КОЯТО ДОРИ И ДА НЕ МОЖЕ ДА ВИ СЛОЖИ И ДВАМАТА В МАЛКОТО СИ ДЖОБЧЕ КАТО ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ В ИКОНОМИЧЕСКАТА СФЕРА (в което аз лично и кариерата й не поставяме на съмнение) - Е ЧОВЕК С ДОСТОЙНО ДЪРЖАНИЕ ТУК!
А ВИЕ С КОРЕША ТИ СТЕ ПРОСТО ПЛЯВА!
цитирай
45. vencivaleri1951 - Жорко,
28.10 19:14
Какво общо има това с Китай?
И кога и с какво съм обиди дамата. С това , че си се почувствал засегнат , значи ли че съм засегнал по хубавата и по УМНА половина от човечеството:)
Добре, имаш минотарен дял акции от Градус. Наистина не знаех, че са я листнали братята . И какво от това. Получаваш евентуално, защото са свестни хора, от опит знам. Иначе мога да ти дам 49% от фирма с милиарди основен и оборотен капитал и нямаш на практика нищо
Дефакто според нашето тъпо в тази си част законодателство питай приятелката си ако не вярваш.
Виж, ти не умееш да водиш диалог , в който да не се самоизтъквш . Говорим за Китай, обменям мои виждания, ти ме връщаш години назад. За Китай ще говорим след година може би. Ами тогава можеш да ръководиш китайска дивизия. На теб целта ти е не истината, или дори погрешното мнение на събеседника да обориш. Ти искаш да обидиш, да унижиш и стъпил върху унижението на другите да се възвишиш. Е няма как да стане. Не ставаш по силен , когато стъпиш на паднал човек. Ставаш по висок когато повдигнеш някого. Сложих снимката на дъщеря си емоционално, свалих я също емоционално. Скарахме се. А се скарахме защото е решила да катери Алпите през февруари. Майка и се притеснява, мъжът и, децата, приятели, аз...На нея и е гот и не и пука. Разреден кислород, адреналин и компенсира работа която не я удовлетворява никак освен финансово.
Колегите в катедрата и станаха доценти, професор има дори , а тя скъпоплатена пощаджийка. От Пастернак/доктората и/ до Мъни грам. И дай и Алпите на нея. Какво доказва, на кого доказва-види ли бръмбар пищи.
Разликата е че неудовлетворена, тя наказва себе си, ти неудовлетворен искаш да накажеш някого.
Казваш, че те познават в блога няколко човека., Дори един с подпис за милион:)
А защо не преброиш хората с които си в лоши отношения. И има ли поне една заслужаваща причина да си в такива отношения. Ами сътвори си още профили, имаш си и доброволци станали почти твои профили. Не знам в Холандия, но тук си събрал цяла дивизия определено. Бъди здрав!



[quote=starforlife]- В този постинг не си (казвал, че съм простак), но си го твърдял.
И помисли, че с това ти неприемане, че аз съм като огледало, пред което СТЕ поставили простащина (години наред, която съм "търпял" - кавичките са, защото сте ми били безразлични с глупостта си и жалкия си манталитет) и аз НАРОЧНО започвах да я отразявам, да ВИ я връщам.
Помисли и за това, че мен ме познават РЕАЛНО поне 4-5 ДАМИ и то "от сой" от блога и с тези твои квалификации към мен, ти реално обиждаш ТЯХ.
Примери да давам ли?
ОК, ще ти дам само два и то с ДАМИ, които не са на по-... престижни стъпала в обществото ни:

Хубавка. Спомняш ли си я? Експерт в банка, с цялата сериозност (и познания), произтичаща от това, която ти обиждаш с факти от рода, че:
- Тя говори откога ме познава (от техникума, откакто сме били 16 годишни та до ден днешен) и потвърждава както успехите ми в областта на бойните спортове, така и факта, че аз съм (бил - понеже напуснах родния си град) един от най-добрите (а в П-ще знаеш има мноого сериозни Играчи като предприятия, със своите сериозни АйТи-та) хай-технологици не на града, а на околията та чак до Пазарджик.
Говори за мен като КАЧЕСТВО НА СЪДЪРЖАНИЕТО въобще, а не като ОПАКОВКА и то НАРОЧНО цинична, която съм надянал като костюм СПРЯМО ВАС.
Да ти давам ли линк (както С ЦЯЛОТО СИ ЛИЦЕМЕРИЕ иска ГЛУПАКЪТ Пръцко за друго при Радо), за да прочетеш ОТНОВО?
Мнението на ОБРАЗОВАНА и СЕРИОЗНА Жена. Сериозна не само с кариерното си развитие, а дори само и с възрастта си и майчините си инстинкти.
ТОВА НЕ ТИ Е ФЕЙК ВАСИЛИСА1917 - ТОВА Е РЕАЛНА ЛИЧНОСТ, КОЯТО Е ПОЗИЦИОНИРАНА АВТОРИТЕТНО В ОБЩЕСТВОТО. НА КОЯТО СЕРИОЗНА ИНСТИТУЦИЯ Е ГЛАСУВАЛА ДОВЕРИЕТО ДА ОПЕРИРА НЕ СЪС СТОТИЦИ МИЛИОНИ. - Натъртвам го, за да схванеш смешното в доводите ти как Клиенти на теб ти гласували парите си (което НЕ Е ВЯРНО, а е чист ПАТЕТИЗЪМ), а на мен никой нямало да ми даде и парите за баничката си.
Уви, това може да го говори Хубавка, НЕ ТИ!
- Тя (продължавам да Хубавка да говоря, а ти
цитирай
46. novitejivotni - Щом стигнахме до "Жорко",
28.10 20:14
значи скоро ще те нарече и "шишко", защото няма да има какво друго да каже. И всичко отново ще се завърти в познатото ни пустословие. Океан от безсмислени думи, в които другарЪт така ще се овъртоли, че и той няма да знае какво е искал да каже. Ако въобще е целял да иска да каже нещо. Според мен, иска да си начеше логореята, да си придава важност, за да си повярва самият той, че води някакви "дискусии". Обаче, свикнал от едно време, го прави "отвисоко", поучавайки. И си вЕрва, че е мъдър и улегнал възрастен човек, който споделя богатия си жизнен опит с околните. И не си дава сметка, че ако не беше интернета и гугъл, щеше да е кръгла нула, от която никой не се интересува. Вероятно щеше да джаса табла пред блока, да лющи семки с бира и да обсъжда "международното положение" с още 1-2 - ма убавци като него.
Гледал си бил семейството и близките...КАК ? Като виси по цял ден в блога ли ? Когато е "зает", щото нали едни чутовни дела движи, по цял ден е тук, макар да няма време. Като иде на почивка, пак е по цял ден в блога, този път, защото има време :-))) Сигурно има някакъв научен термин за подобно поведение. Отивам да го гугълна :-)))))
цитирай
47. starforlife - Венци... Венци... Венци... Виж се само, нищожно човече...
28.10 21:08
Като още одеве, в по-стария ти коментар, минах през това да твърдиш, че се ебавам с Китай... Нещо, което НЕ СЪМ правил!
ЕБАВКАТА МИ НЕ Е С КИТАЙ, А С ЧЕРНОПРЪЦКО - ГЛУПАВ ЛИ МЕ ПРЕДИЗВИКВАШ ДА ТЕ НАРЕКА?
Стигнах до ЛИЦЕМЕРИЕТО да ме питаш какво общо имало, все едно в твоите коментари САМО ЗА ТОВА ГОВОРИШ!

Завърших (нататък няма да чета ЛЪЖИТЕ и КОМПЛЕКСАРЩИНАТА ти) с това, че:
- При положение, че първо още тогава аз цитирах колко съм инвестирал като сума и на мое име, и на името на сина ми и назованите суми бяха 5-цифрени...
- При положение, че после показах снимки (Постингите стоят, Венци. И не са редактирани.) на самите документи (администрирани от "Карол") и там се виждат НИЩОЖНИТЕ НА ФОНА НА ТОВА, ЧЕ "ГРАДУС" ВЪРТИ СТОТИЦИ МИЛИОНИ!!! наши суми са има-няма 20 ХИЛЯДИ...
Това е все едно 20 капки в Тихия океан, Венци.
И държа да попитам:
Ти понеже си си въобразил, че съм голям акционер (което по никакъв начин не към дори и намеквал, напротив - споделил съм тогава колко съм инвестирал), та затова ли балалайкаш за какви ли не твои фирми? Мериш си го с мен ли?

И просто ми кажи С КОИ ОЧИ И НАЙ-ВЕЧЕ СЕРИОЗНОСТ (за професионализъм няма да питам, защото не съм глупав, представи си, и усещам "иронията", на която обаче всеки нормален човек, Венци, й казва в случая КОМПЛЕСКИ) ТИ ПИШЕШ ФРАЗАТА, цитирам те:
vencivaleri1951 написа:
Добре, имаш минотарен дял акции от Градус.

Венци... Венци... Венци...
Просто прочети фразите с удебелен шрифт от 41-ви коментар и просто... спри да ме посещаваш, защото БОЛЕСТТА от компетенциите на Съпругата ти се обостря.

Все пак знай, че когато пишеш така - цитираното - то това реално е обида в случая за Ангелови, които ти твърдиш, че уважаваш, а им сереш на сурата.
Е... По моите "софри и квартали" е обидно де.
Ама те моите нали са старшински - какво ли разбирам аз...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1800240
Постинги: 814
Коментари: 14398
Гласове: 10657
Календар
«  Декември, 2020  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031