Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06 20:19 - За мъртвите или хубаво или... ИСТИНАТА! (Второ публикуване, след първото през 2015-та година)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2333 Коментари: 47 Гласове:
38

Последна промяна: 05.06 23:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image
image
image
image
image





Гласувай:
40
2



1. starforlife - Всъщност, хайде още един ПС с днешна дата:
04.06 20:26
Когато снощи пусках предварителния постинг, още тогава си представях, че ще копирам този от преди 6 години, но ще го допълня след ГИФ-а с малко повечко.
Е...
Тук слънцето току що се издига и вещае един страхотен ден.
И аз не мисля да губят и минута повече (10-тина, 15 стигат) за блога и блоговите идиоти.
А който разбрал "Урока", даден с двата (този и предходния) постинги - разбрал. На останалите толкова им е акъла.

Докукане, Изродиии.


................................................................................................ StarForLife™ ·1763975~6.10-241·
цитирай
2. dobrodan - Не си се родил в риза......
04.06 20:51
Щом спомени като тези не са ти съсипали психиката......корав мъж си.
Респект.
цитирай
3. notfun - ...бог дава, най тежките изпитания..
04.06 21:14
на най смелите, и на тези, които..обича..
АЗ ги наричам "Храбри души"...
болшинството, бъркат..духовно и материално...
или, се правят на по тъпи, отколкото са..)
такива са Уроците....
и,моят поклон,жоро ()
цитирай
4. morskipesni - Голямо циврене падна! Прелъстен, изоставен.. утьо!
04.06 21:14
Нямаш никакво оправдание за това, какъв нещастник си понастоящем. Миналото си е минало. Майка му била кОрва, сестра му не му пускала.. айде !
цитирай
5. adamshort - Очаквах да кажеш че дядо ти са го у...
04.06 21:22
Очаквах да кажеш че дядо ти са го убили комунистите с тояги,благодаря че ни го спести!
цитирай
6. milady - ...айдаа...домъкнаха се най Великите..чатърмени..
04.06 21:37
...бе пуста сопа, гиди гладна, стресирана паплач...от 6 до 2 лазите, брее кърлежи!!!
гладни мразци, тъй, ще си умрете..никои, и ничии )))

..защо не ги триеш, жоро..така, ставаме за смях..ние,нормалните..
обидена се чувствам..лека ви нощ...троглодити /баба дела, е права )
цитирай
7. milady - а,па като "видя"тазз кОрова с мемлекета, и киффленският и..хюмор..
04.06 21:40
как се прави на мъж, а преследва..гОрките мъже, страахх ме обземаа..))

5. adamshort - Очаквах да кажеш че дядо ти са го у...
цитирай
8. puk10 - Ух че миришеее
04.06 21:45
С таз пикня и дришня усмърде сайто.
цитирай
9. sashanyk - Очаквах да кажеш че дядо ти са го у...
04.06 21:46
adamshort написа:
Очаквах да кажеш че дядо ти са го убили комунистите с тояги,благодаря че ни го спести!

Марче,кой ти гледа децата?Постонно ръсиш тъпотии в блога:)
цитирай
10. pantaleev - Глупости
04.06 21:48
Аз съм Марчето, оня е от Лозенец или обратното, Юле я кажи кой кой е
цитирай
11. milototo - Гоче е Гуси, А Юла старо пуси, Пият ...
04.06 21:52
Гоче е Гуси,
А Юла старо пуси,
Пият пърцуца на екс,
И правят ръчен секс,
цитирай
12. getmans1 - ...!!!
04.06 21:59
БЕЗ ДУМИ...
цитирай
13. panti4 - Ей го Радо пърцуцата
04.06 22:02
Пиян на мотика не може да си каже името. Комшиите го носят у тех.
цитирай
14. plonder - Баба Дела не е права. Най- големият ...
04.06 22:25
Баба Дела не е права.Най- големият троглодит тук, най-вманиаченото, подло, злобно, некадърно, неграмотно и ненормално създание, овоняващо сайта, висящо денонощно тук,. помпащо се самичко, гласуващо си самичко, обълващо всекидневна словесна помия, е именно това анонимно влечуго с кичозен ник и аватар, подло оттук до Луната и мръсно,. нарекло се Уондър.
Днес при нейния ибрикчия Томсън тая твар стигна дотам в манията си, че определи и всичките loop-ове за никове на завладели извратения й ум Полигор.
И аз използвам случая да повторя, че тая пачавра е най-гнусното същество в блог.бг, където е известно, че има много гнусни същества.
А авторът е вече крайно време да срита така тая пачавра, че да освободи блога от нейното зловоние и да не се занимава с дребните цаци, а да умъртви най-гнусната акула.
цитирай
15. crep - Оцеляването на разумните зависи от глупостта на глупците!!!
04.06 22:33
Това не е мое.
Ти си оцелял въпреки нея.
Съжалявам за случилото се.
Отдавна не съм влизала тук.
А вие как се забавлявате само!
Ти май се опитваш да убедиш някого в нещо.
Няма ама никакъв смисъл!
Но ти е рано още да разбереш, че тишината е нещо много хубаво.
Успех в търсене на смисъла в тишината!
(Тук може да се тълкува по два начина - търсене на смисъла докато е тихо,
или търсене на смисъла в самата тишина - както искаш - тъй)
цитирай
16. petgrig - Не бих
04.06 22:54
споделял толкова лични неща в тази клоака. Писанията под нея показват, че съм прав. Виж, че се домъкнаха боклуците веднага - те се ловят точно за такива неща.
цитирай
17. panazea - Тежко детство си имал .
04.06 23:30
Стана ми болно .
Би могъл да си ми син. На никого не пожелавам да изтърпи това , което ти се е наложило да преживееш. Цяло щастие е , че си станал Човек , въпреки всичко .
Не знам каква битка и с кого я водиш . Би трябвало след всичко преживяно и след като си си подредил живота да не обръщаш внимание на клюкари .
Живей си живота и се чувствай щастлив !
Какво те интересува хорското мнение! Бъди щастлив сам по себе си !
На никого не се доказвай !
Нека силата бъде с теб !
Панацея
цитирай
18. starforlife - ~
05.06 04:09
~ 2. dobrodan
Да, не само не съм се родил с риза, а в този живот никой нищо не ми е дал, а всичко съм постигнал сам.
Тоест, да си мисли някой, че нашите са ме изучили примерно, е абсолютно невярно в моя случай: Писал съм го в този постинг (да повторя) още през 2015-та (а и по рано при коментарни разговори), че нито пари ми е давал някой още откакто се помня, нито спокойствието и сигурността на Семейството.
Затова и сега много държа на Семейството си. Защото зная колко е лошо да го нямаш.


~ 3. notfun
Мерси, не ми е нужна обичта Му. На Бог иде реч.
Вярвам във Вярата като еманация на всеобщата сила на Доброто. Човешкото добро. Съществуващо не като... енергия някаква, а като вътрешен заряд, който човек може/трябва да преоткрива било то под купола на църквата, но със същия ефект може и да не си под купола на храм, а под вековно дърво или пръските на някой водопад да речем.
От хората съм, които не просто патетират с клишета от рода, че човек сам кове съдбата си (а не някакъв си Бог да му я определя) и самият ми живот го доказва.


~ 12. getmans1
Често мълчанието казва повече.
Идиотите уви не знаят кога да замълчат и това отлично се вижда тук от коментарите непосредствено преди и след теб.


~ 15. plonder
Ами баба, какво да я правиш.
Но защо пък да трябва да вземам мерки спрямо нея?
Казах, че когато му дойде времето ще им отнема още една радост със СтоЙЕнчо и... така.


~ 16. crep
Мила, този профил ми е от края на 2007-ма...
Някъде от средата на 2008-ма до края й, "логото" му беше "Нищо не търся, нито предлагам. Самотата ми дава спокойствие и Време за моите мисли."
Това пък е лична сентенция и повярвай ми - познавам и умея да ценя Тишината.
Точно това не проумяват някои.
Това, че МИСЛЕЙКИ СИ, че познават даден НИК, в случая starforlife, СИ ВЪОБРАЗЯВАТ, че познават Човека зад него.
По тая логика, на вашето поколение Ален Делон примерно, беше кумир, а наскоро се смях как Копукова не разпознава на снимка него дори и то в разцвета на кариерата и младостта му, и злобее, мислейки си, че това е младото гадже на поетеса, с която явно е във вражда.
Не е ли забавно?
Но да ме видя някой тогава да я подиграя (както би направил идиотът Рустам например) и да се надуя като балон в тръни, че компютърните ми познания ми позволяват да разпозная без съмнение актьора?
Тоест, някои хора (не визирам случая с Копукова - той беше за онагледяване) напълно са изгубили разграничаващата линия м/у Виртуал и Реал.
И някои са крайно смешни колко са се вживели в първото и как не могат да защитят тези си образи чрез второто СИ.


~ 17. petgrig
Ами точно в това грешите 90% от хората в Интернет въобще и точно затова блог.бг се превърна в това, което е от много години насам.
Нещата не се оправят с... модераторска "сила" например. С БАН-ове, изтриване и прочее.
Проумей го не само ти, а всички четящи тези ми думи.
И преди да се емнете да ми противоречите, прочетете отново най-малкото това откога ми е позната материята, наречена Интернет. Защото това е една много малка част от всичко, което съм видял, работил, виждам и работя в тази среда.
Когато 90% от хората в Интернет застанат именно с цялата си реалност (непритеснявайки се да пишат такива неща като в този ми постинг от преди 6 години, защото това Е животът им, а не измислица някоя или се правят на мъже, но "Тетевен" им идва непосилен)... Точно тогава И тук няма да е така.
Примерът с "Баба (ти) Дела" да речем: От театъра, реалния говоря, до Пръцковото пръц-пръц супер-дупер величина на пазара на имоти не само в България.
'Айде не на мен/нас тези. Нека пък сме малко по на ти с имотите, защото и там се подразбира, че не съм вчерашен, а и помните изцепката за Дахтеров.
Тоест, споделяй/те. Реалностите, дори когато не са приятни.
Може пък да речем в случая Панацея, да се замисли, че "подкрепяйки" с коментари "адаша", олеква.
Много олеква в очите на нормалните.
Продължи си мислите ми, защото ще трябва да ставам, за да отиваме на вечеря.


~ 18. panazea
Чакай малко бре.
Аз лъжа.
Така е според приятелчето ти, мой "адаш".
Но да ти кажа не ми пука нито за твоето мнение (ни най-малко не се конфронтирам с теб - ироничен съм и директен, достоверен), още по-малко за неговото.
Ти си просто един виртуален НИК (това също не е обида към теб, а просто показва как стоят нещата - ти си просто НИК със аватар... икона май беше и дори не съм поглеждал обявила ли си и то реално име и прочее), а той трол с неимоверно изкривено разбиране за нещата и живота въобще.
"Теглото" ви в грамове не може да се сравнява и с половината на моето (поради реалността ми) в килограми.
(Само гледай това ми изречение каква команда ще е за идиотскОтО мозък на "адаша".)
Тоест, Панацея, тенис за съпричастието и спокойно - животът ми отдавна е приказка, а аз съм дори благодарен за закалката и житейския опит.


................................................................................................ StarForLife™ ·1763975~6.11-242·


ПС от 21:45 - ваше 7:45 ч.
Хайде да поправя някоя и друга правописна грешка и да направя в коментарите да мога да пиша удебелено, в сиво и прочее, за да ги структурирам, защото при мен естетиката и стремежът към изпипване на нещата, включително и детайлите, винаги е бил нещо важно.
Добро оформяне на текста няма да правя...
Нито пък ще центрирам да речем клипото...
Или ще преписвам послеписа под ГИФ-а в друг цвят...
За да се запази видът на постинга до този от 2015-та година, осакатен от опешаването на блога.
Това също не е хей така - приумица - а следва логиката на моята ефективност и прочее качества.
Следва това, че никога нищо при мен не е случайно.
цитирай
19. getmans1 - Хубаво си решил да оставиш свнщи...
05.06 07:43
Хубаво си решил да оставиш свнщината на яве, сега остава и постинга да не деактивираш поне известно време ... Огледалото трябва да здраво, че да севиждат идотите ... с тая мисъл и аз вчера реших да не трия макар че, вчера прекалиха ...
цитирай
20. vmir - Добро утро, Жоро,
05.06 08:24
Твоята баба яде пердах при свършена работа, а бабата на бот Венцо започнала да ходи на опера. На годините, когато ти си заработил първата си къща, бот Венцо се е учил на четмо и писмо от дипломатическите грами на българското посолство в Париж. Ти си поставял фаянс с баща си, аз циклех паркети с моя, а на бот Венцо му купили крава да го подготвят за мотоциклет. Както пише Оруел за социализма - "всички са равни, но някои са по-равни". Ето защо бот Венцо е по-равен от теб, мен и от всеки друг, но единствено от скромност настоява, че се бори за равенство.
Хубав ден, Приятелю!
цитирай
21. starforlife - ~
05.06 08:32
~ 20. getmans1
Добра вечер, Радо.
Точно затова оставих идиотите с коментарите им и просто се правя, че не съществуват, защото те са и реално едни обикновени пръдни.
Само може би да подфвърля на трол adamshort от 5-ти коментар, че почти е нацелил: Дядо ми не е пребит от комунягите с тояги, но баща ми остава на 12 години без баща и за това, а и не само като... неудачи в живота, косвена вина имат въпросните.
Но за това друг път.

Колкото до деактивирането на постинга - не само, че ще остане за постоянно, а дори тепърва ще разказвам из Живота си.
Защото както казах на petgrig - единственият начин нормалното да побеждава ненормалното, тролското, инфантилното, комплексарското и прочее във виртуална среда, е като се придържа към реалността и не се съобразява със същата тази виртуална среда.
Не крийте самоличността си...
Не крийте лика си...
Бъдете максимално (без естествено да сте глупави и непредпазливи) реални във виртуала.
Един трол и прочее не може да ми накриви капата, а камо ри да ме уязви, засрами, злепостави или уплаши по абсолютно никакъв начин и винаги, абсолютно винаги, ще е нищожен пред който и да е стоящ с реалността си човек.
Запомнете го добре това от мен.
И наблюдавайте лалавизора - тепърва идиотите ще си получават (от мен) заслуженото и ще се спихват.



~21. vmir
Ами виж сега, Любо...
- Затова сега той ще "търси" подкрепата на тролове и ще се кефи на техни идиотски фантазии, лъжи, комплексарщини и почее, а аз вече по-рядко, но все ще става, ще си пия биричката със сериозни личности като теб, с които можем и приказка, задоволяваща интелектуалния ни глад да разменим.
- Затова сега той ще дава пари на внуците си, за да прочетат някоя книга, а аз съм сигурен, че моите сами ще искат да четат (просто знам как съм ИЗГРАДИЛ децата си и не се съмнявам как те ще изградят техните - моите внуци, да съм жив и здрав да им се радвам).
- Затова сега той ще е гола вода по родния си език (не че знае руски и особено пък френски де), а аз по него ще съм почти пИрфектен и без да броя програмните езици (които вече са 7), ще се оправям най-малкото на още 3.
- Затова той сега ще лицемери, че е човек от Народа, но само когато така му изнася, а в други случаи няма да пропуска да ни набива в очите кои му са познати, съседи, съученици (тук до Путин стигна, без да се усеща, че това е просто нищо за един нормален човек), а за мен и не само ще ги троли същите неща когато както му е угодно.
То не ме заиграва с мастити бизнесмени по начини, по които ни най-малко не съм и намеквал да съм в отношения някакви от вида на идиотията му...
То не ме заиграва с кралски или от сорта особи, мислейки си, че прилага фина ирония, а не същата идиотия...
То не ме заиграва с хора, които ще останат в Историята. Като Мъск да речем.
И в същото време не пропуска да отделя внимание на облеклото ми и това колко е то кичозно и прочее.
И в същото време не пропуска да отделя внимание на храната ми и това каква е дебелината ми и прочее.
Да дам пример на навестилите ме дами crep и panazea, м?
Ето ме на именния ми ден миналата година с малкия ми син:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/05/06/georgi-sym-za-edni-quot-gocho-quot-za-drugi-quot-joro-quot-n.1709362


Хайде на мен лека нощ, а на вас добро утро.


................................................................................................ StarForLife™ ·1763975~6.12-243·
цитирай
22. petgrig - Преди време
05.06 09:22
ти определи мое изказване като инфантилно. Съжалявам, но сега трябва да ти върна "комплимента". Твърдението ти, че като си показваш името и снимката, ще победиш троловете и троленето, е точно такова.
Хайде, кажи ми - ти кого и какво победи досега? Какво промени в общата среда? Извинявай, но тези, които ти коментират, са същите, троловете също и продължават с познатото си поведение.
цитирай
23. milady - .../ 23 / Сашо,аз смятам като жоро, нали сме лудички) Истината, лекува, и трябва да се казва!
05.06 09:27

~ 12. getmans1
Често мълчанието казва повече.
Идиотите уви не знаят кога да замълчат и това отлично се вижда тук от коментарите непосредствено преди и след теб.

~ 15. plonder
Ами баба, какво да я правиш.

полигоре, казах КОЯ е loop1/ мара866, го44евa / а,Dela, e prosto... поетка)
не може и да хейтва,затова е нужен свободен Ум, и др.предимства ..
цитирай
24. starforlife - ~ 23. petgrig
05.06 09:50
Ами понеже още не сме си легнали, та да ти отговоря, но те предупреждавам, че думите ми ОТНОВО няма да ти харесат:
- ПЪРВО:
Да ти върна "съжалявам", но ти ни най-малко не си разбрал думите ми за името и снимката. Ни най-малко.
Тоест, не моето е инфантилно, а твоето е... детинско, наивно, неулегнало, глупаво с неразбирането ти, ако щеш (със или без "съжалявам" - както ти е по пасва на теб го приеми).
А е такова, защото... Абе я прочети отново и внимателно думите ми.
Не те имам за глупав човек - защо искаш да се самоопределиш като такъв?

- ВТОРО:
Мога да ти цитирам не само КАКВО съм променил, а и КОГО.
Но ЗАЩО да го правя и ТИ ТАКА ЛИ БИ ПОСТЪПИЛ - Би навирал в очите на слепите къде, какво, кого си променил ли?
И така ненадейно идваме до третото, с което ще завърша.

- ТРЕТО:
А защо си мислиш, че искам някого да побеждавам?
ТИ СИ НЕПОРАСЛО ДЕТЕ, ПИЧ!
Без извинение.
(Най-малкото, защото аз винаги говоря прямо и отвесно и не лицемеря от каквито и да е подбуди.)
И дори само и този ти коментар оправдава думите ми.
А си непорасло дете, защото, ако ти имаше моите компютърни способности - досега вече да си изтрил половината блог.
И когато след това тук ти стане "скучно"...
И когато другаде нещо започне да не те кефи...
Би раздал "правосъдие" и там.
...
Дори няма да те питам прав ли съм или не според теб.
Просто само ще ти припомня (ако вече си ги срещал/чел) едни мои думи:
СИЛАТА Е ПРЕДИ ВСИЧКО ОТГОВОРНОСТ!
Е...
Аз имам сериозна интелектуална сила (визирам компютърна и наскоро я демонстрирах на Пръц примерно, но в случай и по начин, които са правилни)...
Имам и сериозна физическа сила...
Ти предлагаш с първата да открия идиота от 4-ти коментар и заради думите за майка ми (колкото и да е била каквато и да е - курва не е била) и особено пък тези за сестра ми - и поради втората (сила, физическата) да му скъся езика, че да знае за какво пелтечи до края на жалкия си живот ли?
Тоест, аз може и да ги имам, но това не означава, че трябва да раздавам "правосъдие" хей така, както ми падне и с двете, защото това не е правилно и точно това би било и инфантилно и прочее.
Бих могъл много да говоря, но май няма смисъл - не ще ме разбереш, най-малкото понеже явно не сме от една "порода".
Само ще ти дам пример, понеже се правиш на обиден за това, че съм определил не само думите ти тогава, а цялото ти поведение (ОТНОВО ЗА ТОГАВА ГОВОРЯ) като инфантилно:
Инфантилно е, пич, да сервираш на околните "новината" за влюбването ти (наскоро) и тук и сега да говориш за личните неща в предходния си коментар.
Според мен ще ти го каже и Любо, ще ти го каже и Радо (по отношение на тези две неща, които в момента поставям като противоречия при теб) - хора, които аз познавам реално и дори мога да ти спомена, че в един или друг смисъл/степен съм променил ТУК към по-добро.
Според мен ще ти го каже и Панацея, ще ти го каже и Креп - дами, които не познавам, но и двете са общували и преди с мен под една или друга форма и съм сигурен, че и двете ще отделят по-"сериозно" внимание на коментарните ми реплики към тях (а теб например само ще те прочетат и ще се усмихнат иронично).
...
Да продължавам ли?
Защото, ако ми дадеш линк към постинга ти тогава - ще ти кажа ТОЧНО ЗАЩО определих поведението ти като инфантилно.

А като споменах Креп и Панацея, та да попитам втората:
Панацея,
би ли била така добра да отделиш 3 мин. време и да ми направиш кратък разбор/разсъждение по ето този текст:
В интернет си това , което в реалността не ти позволяват да бъдеш. Истината е , че има някаква относителна свобода и можеш да се изразиш както искаш. В реалния живот не ти позволяват или не си позволяваш себеизява.
Изобщо , целият ни живот е една игра , една маска , която сме надянали и не бива да сваляме , щото ....
В интернет можем донякъде да бъдем себе си или поне това , което си позволим. Различни степени на свобода.
Интернет е много по-непосредствен и много по-разкрепостяващ от реала.
Двойствеността не е в индивида , а най-вече във възможността да пристъпи определени табута .
Къде в реала мога да видя човек и да му кажа: Привет!
Какво ще си помисли?
Кога в реала можеш да пееш , да скачаш и да се смееш , когато си поискаш?
Ще помислят че си пияна.
Изобщо трябва да живеем в едно общество пълно с предразсъдъци. И да спазваме определен модел на поведение. Щото сме мнооогууууууууууу възпитани.
Само с децата общуването е лесно и непосредствено , защото те не са обхванати от суета и лицемерие.


ПС: И, ПетГриг, ще си позволя да ти повторя, че и с този си коментар (23-ти), се опитваш да се валидираш като лицемер.
Само не ме питай как така, защото вече казах, че не те имам за глупав. Можеш и сам да схванеш, че не правя опит да те обидя, а просто следвам пътя на постъпващата информация, към която винаги съм имал безпристрастно отношение.


................................................................................................ StarForLife™ ·1763975~6.13-244·
цитирай
25. milady - ...на ' това', аз му казвам Апокалипсис/ т е Откровение, Разкритие..
05.06 10:46
жоро, а какво стана с 'онзи" вторник ?

:-))))

Иван Василев Дахтеров
Нотариус

делоо,резилио..я дай адреса на адвоката , или да му позвъним лично с Георги?
зомбиранамисирке,кого, ще излъжеш, оттук насетне..
Дело,а защо, не отиде лично на срещата с Росса,
злобната патица,и отскоро, твоя дружка..
просто,защото, друга..няма и да ти върже...
а, росса 'идва' при теб за да пл'юе, който и падне,видно е..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Книгите светят и през 2021 г.
Автор на постинга: wonder
цитирай
26. petgrig - Така ли?
05.06 10:51
Тоест, силата предполага да търпиш калта и да не изчистиш дворчето от мръсотията? Изсипал си купища думички, за да не ми отговориш на простичкия въпрос - ТИ какво промени в средата тук със снимката си, името си и поведението си? Защото отговорът, който трябваше да дадеш, няма да ти хареса. А той може да се даде с една дума - НИЩО!
Съжалявам, но наистина съм разочарован от теб. И ще ти кажа, че много от нещата, които вършиш, в никакъв случай не водят до нещо добро, да не кажа обратното.
Хайде, остани си със здраве, аз лично повече няма да пиша в профила ти. Не виждам смисъл да си губя времето.
цитирай
27. starforlife - ~ 27. petgrig
05.06 11:02
Абе, пич, ти наистина ли искаш да ти кажа, че си ако не глупав, то първосигнален и грам неулегнал?
А си не само (явно) глупав щом не искаш да ме прочетеш, осмислиш и разбереш, а си (явно) и всичко останало, защото - превеждам ти го на прост, нормален, ТРЕЗВ и УЛЕГНАЛ език:

- 1-во: Силата предполага да изчистиш СОБСТВЕНОТО си дворче от мърсотията, а не ЧУЖДОТО!
Блог.бг НЕ Е моя собственост и моите УЛЕГНАЛИ и МЪЖКИ разбирания за "редно" и "нередно" НЕ ПРЕДПОЛАГАТ да чистя "дворчето" на "Инвестор" АД.
В правото на това му се казва самоуправство и аз ставам закононарушител.
А специално, ако искаш и да съм груб - за такива като теб... Защото за мен ти си един НИКОЙ - виртуална сянка - аз такъв НЯМА КАК ДА СТАНА не за друго, а защото е И ИНФАНТИЛНО, а и казах ПОДСЪДНО.

Дотук следиш ли ми мисълта и осъзнаваш ли какво си пале?

- 2-ро: Понеже явно си и нагъл... Та наместо да ме прочетеш още веднъж както те приканих... И да осмислиш прочетеното... Та да ти пристана на акъла да ми губиш времето аз да съм ти като учител, а ти като първолак, който иска да получи приятните му отговори и то сдъвкано.
ДУМИТЕ МИ ЗА СНИМКИ, ИМЕНА И ПРОЧЕЕ, КАСАЕХА (прочети ги най-сетне, а не да си рисуваш по допирателната както ти скимне, защото ставаш Венци2) ТОВА ПРЕОБЛАДАВАЩАТА ЧАСТ ОТ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ (споменал съм дори едни 90%) ДА СА/СТАНАТ ТАКИВА, КАКВИТО ГОВОРЯ.
Ти НЕ СИ ТАКЪВ и най-малкото И ти можеш да ми се пудриш.
Стани ТИ...
Да стане 2-ри... 3-ти... N-ти...
(Формула да ти изведа ли, за да ти е универсално?)
И тогава нещата ще са различни.
Тоест, ТИ, пич, НЕ СИ ЧАСТ ОТ РЕШЕНИЕТО!
ТИ СИ ЧАСТ ОТ ПРОБЛЕМА!
Проумей го.
Всъщност, все ми е тая дали ще го проумееш.

И запомни:
Аз НЯМАМ напъна да променям каквото и да е и когото и да е по начини, които са ненормални или НЕ ПРИЕМА САМИЯТ ОБЕКТ.
Променям ЕВЕНТУАЛНО, без да очаквам дори промяна, с поведението си.
Така, че - никога НЕ СЪМ ОБЕЩАВАЛ промяна - не искай да съм комунист и да обещавам неща, които принципно са утопия.

...

Малкият ми син пуши...
Понякога дори аз паля с него!
А съм на 50 без 5 месеца и досега не съм ги научил, може би заради спорта.
Да го променям и то насилствено ли?
Това предлагаш ти.
Промяната идва с личния пример.
Аз 13 години тук съм бил нормален и от 2 съм извадил ненормалност и то само спрямо някои.
Мога да щракна с пръсти и отново да съм нормален, необръщайки ОТНОВО внимание на тези, спрямо които не съм себе си.
ТИ ОТ КОЛКО ГОДИНИ Я ИСКАШ ТАЗИ ПРОМЯНА И КАКВО ПРОМЕНИ, ТА ИМАШ ОЧИТЕ МЕН ДА ПИТАШ?
И ТОЛКОВА ЛИ ТИ Е ВАЖНА?
ЦЕЛИЯ СИ ЖИВОТ ОПРАВИ ОТВСЯКЪДЕ ЛИ, ТА БЛОГ.БГ ТРЪГНА ДА ОПРАВЯШ?
Перпетуум мобиле ли откри, та "имаш" тази енергия?
Защото ти си този, призоваващ за промяна и прочее - не аз - за мен блога не е ни най-малко нещо не само първостепенно, а въобще важно.
САНТИМЕНТ ПРОСТО!
Аз може да я искам тази промяна, но не и да я наложа като Хитлер както ти на мое място би се опитал да направиш.
И би се провалил.
АЗ СЪЩО, АКО СЛУШАМ ТЕБ И СЕ ВОДЯ ПО "ТВОЯТА СВИРКА".

А това дали ще ме посещаваш или не е толкова смешно и ИНФАНТИЛНО да ми го съобщаваш, че няма накъде.
Та по това ще ти дам последен пример, който ти, дечко, не ще осмислиш:
Знаеш ли защо Мау превъзхожда по това под опаковката поне 90% от всички тук?
Защото когато преди доста месеци, побутвайки я, ПОЧТИ САМОСТОЯТЕЛНО схвана как и се научи да цитира линкове в тялото на коментарите (давам пример, а не говоря, че е нещо по-така) без да я лови метамодерацията, тя каза, че или да го споделя с целия блог - или тя няма да го използва.
И СПАЗВА ДУМИТЕ СИ.
Ето затова (примерно) ТИ НЯМА КАК ДА СИ НЕЩО ПОВЕЧЕ ОТ МАЛКОТО ПРЪСТЧЕ НА ТАЗИ, с която ме обяви на ЛС (още инфантилия), че съм в комбина...
Но този пример едва ли също ще разбереш.
Направи го и с това да ме обявяваш, че съм в комбина и с Юлия...
В КОМБИНА ЗА КАКВО БЕ, ПИЧ?
ЗА КАКВО?
Това всичко е ИНФАНТИЛИЯ и то идиотска.

А пример за лицемерие е:
Преди да те "обидя" под онзи ти ИНФАНТИЛЕН постинг С ИСТИНАТА, аз бях, цитирам те не дословно "слагащ на мястото им" еди кои си.
"Днес"... Само понеже не постъпвам така, както ти е скимнало на теб, А НИ НАЙ-МАЛКО НЕ СЪМ ПРОМЕНИЛ ПОВЕДЕНИЕТО СИ (само думи към теб и то изпросени и истинни) - съм вече реципрочното.
Ето това е чиста проба лицемерие, пич.
Лицемерие тогава - инфантилизъм сега.

Нагоре по друг начин ти написах едни мои думи:

НЕ БЪДИ ЧАСТ ОТ ПРОБЛЕМА - СТАНИ ЧАСТ ОТ РЕШЕНИЕТО.

Може и да не са (само) мои, но не съм ги харесал от някъде и да ги копирам - смятам се за достатъчно интелигентен, за да не използвам клишета, а това, че на различни хора може да хрумне едно и също, е нещо нормално - на света сме милиарди и всеки е една мултивселена.
Повтаряй си ги докато пораснеш.

(Лягам си, защото айшето ще ме "уволни", а ти ни най-малко явно не заслужаваш дори да я "обидя" с отделяне време за тази боза тук, отнемайки от "нейното".)


цитирай
28. panti4 - Призовавам за миг да заровим том...
05.06 11:07
Призовавам за миг да заровим томахавките. Да кажем до12 на обед Българско време. Ще призная за достоен ако Георги разкрие самоличността на petgrig. Този наливаше масло в огъня!!! След 12 пак ще се караме!!!
Даже предлагам ако го направи за един месец деактивирам блога pantaleev.
цитирай
29. milady - жороо,много хубаво, че не триеш, това майненце панти4а,
05.06 11:16
не смее, да обиди баткоо ))защотоо е паленце от село левуново,
но, защо, се мъкне подире ми, и ме обижда от 5г!!?
заради Мимо,ли ? ами, преди..

къде се слагаш, нетна помиярке?

петГриг е Сашо Тутанкамона със 661 имена
.. аз го казах още..преди всички
/ амии,защотоо...
съм най, най УМНАта на Света..след Гого,разб се ))))

пп
изтрий блокуците, жоро, не олеквай, брат..
и от мен..до ку.ку.ка..нее..
цитирай
30. panti4 - Двоен аршин!!!
05.06 11:36
До вчера Саше Донев ви лижеше гъза и беше добър. От къде на къде един Дани Петев е лош, а Полигор и Донев добри?!? Защото плюят хора които мразитее
ЮЛА лъжеш. Не съм те нападнал преди. Даже ръка ти подадох заради Свилен Бог да го прости и не само. Нали щеше да унищожил Гогата?!? Ти си змия, аз съм отявлен противник, но то си змия. Ще му забиеш нож в гърба пай някой ден. Не си честен човек. После защо те ебаваме.
цитирай
31. panazea - И в реала и във виртуала съм едно и също !
05.06 11:40
Хич не ми пука !
Ти пристъпваш с предубеждение , а аз не !
Имах и снимка и име , но се крадат снимки и самоличност и затова сложих Богородица , да ме пази от лоши очи.
Тези , които са от 2009 ме знаят.
Срещала съм две колежки в реала и двете бяха много повече , отколкото очаквах.
Блог.бг беше пълно с добри хора , преди да се намърдат нахалните .
Приеми , че чувствам в себе си предопределение.
Бъди жив и здрав и не води война на всички фронтове !
Особено когато хората са благоразположени.
Панацея
цитирай
32. librarian - Стар, позволи ми да те наричам под този постинг Жоро!
05.06 12:19
Позволи ми, защото не само той, поста, а и всичките ти коментари ме разтърсиха така силно, че ръцете ми треперят и едва пиша.
Благодаря ти както за постинга, който наред със сълзи повика в емоциите ми днес надеждата, че хората сме наистина богове, които съумяват да устоят на какви ли не бури в живота!
Благодаря ти така също и за коментарите под постинга, които пък повикаха в мен мисълта за това, че човек трябва да намери баланса в себе си и чрез него да възприема и живее в заобикалящия го свят.


Силен, много силен постинг, Жоро!!
Стилни, много стилни коментари, ЧОВЕКО!!
И си най-прав за това, че насила хубост не става!
Респект и поздрави!
цитирай
33. getmans1 - Лелееей, „осиротялото пале„ Ру...
05.06 14:16
Лелееей, „осиротялото пале„ Рустамско баш парламентьор сА извъдИ, че и признания щял да прави и благословиЙ да дава ... Питам сА, а подпис и печат ще има ли, а...

Сиротинката ТО, блогО пак ... даа, пак блогО щял да затваря и курбан да го сторва...
цитирай
34. eva666 - ..все пак Рустам, беше някой! да не тъпчем наред, а панталейко, гладното ,обикаля за некоя суха коричка..))
05.06 19:27
getmans1 написа:
Лелееей, „осиротялото пале„ Рустамско баш парламентьор сА извъдИ, че и признания щял да прави и благословиЙ да дава ... Питам сА, а подпис и печат ще има ли, а...

Сиротинката ТО, блогО пак ... даа, пак блогО щял да затваря и курбан да го сторва...

цитирай
35. barneba - В каментар 27 ти Стар написа:
05.06 21:19
"ТИ ОТ КОЛКО ГОДИНИ Я ИСКАШ ТАЗИ ПРОМЯНА И КАКВО ПРОМЕНИ, ТА ИМАШ ОЧИТЕ МЕН ДА ПИТАШ?
И ТОЛКОВА ЛИ ТИ Е ВАЖНА?
ЦЕЛИЯ СИ ЖИВОТ ОПРАВИ ОТВСЯКЪДЕ ЛИ, ТА БЛОГ.БГ ТРЪГНА ДА ОПРАВЯШ?"

Ето за това те харесвам, човече! Защото си с трезви разсъждения и не летиш в облаците!
Поздравления за пореден път!
цитирай
36. starforlife - ~ 30. panti4
05.06 23:01
"Призовавам за миг да заровим томахавките." - ето това трол panti4 написа:
Спрямо което му отговарям:
Пич, ако вие това ни поведение го определяте като нещо различно от премерване на Интелект и РеалноЛичностност... Където ще ме прощавате, но сте просто смешковци и дори и в момента с този си коментар го показваш... А го определяте като "война"...
То е време и вие да пораснете.

"Да кажем доъ12 на обед Българско време." - ето това трол panti4 написа:
Спрямо което му отговарям:
Ами ето за тая смешкавост (естествено, че я измислям думата) говоря: В 11:36 да смешкаш за някакво "примирие" до 12:00.
Кой казваш тук живее, след като мисловният ти модел въобще допуска тази ти мисъл?
И да ти превеждам ли какво искам да кажа с това?
Или и сам ще се сетиш, че да очаква някой, че дори в рамките на ден, че и повече, другият със сигурност би прочел тази ти крайна инфантилия или въобще би се мернал тяк, е просто показателно кой как живее и какво е за него блогът.
ОК, прочел съм я в 11:45 примерно твое време - 9 минути след предложението ти, инфантилното...
Веднага да ти отговоря - вече е 11:46.
Тоест, ти предлагаш да дискутираме НОРМАЛНО в рамките на 14 минути?
По колко реплики ще разменим, дори да са от вашите кратки бееее, мееее, кооокококо?
Или то важното е аз да кажа кой е petgrig и да получа едномесечно деактивиране на тролски профил?
Един от многото ти?
Бааси, ама ти наистина си идиот!

"Ще призная за достоен ако Георги разкрие самоличността на petgrig." - ето това трол panti4 написа:
Спрямо което му отговарям:
Първо: На Георги, тоест мен, му/ми е през кура дали го/ме смяташ за достоен или не.
Ти кой си, че да искаш да разкривам кой е petgrig?
И защо не попита твоя кумир ЧикиджиРусть0 преди да се спомине - лека му пръст - нали той беше умен, учен, знаещ и можещ, а аз съм Гочо Тъпото?
Второ: Какво те интересува кой е въпросният, смешко? Това важно ли ти е? Защото за мен и всеки нормален тук - ни най-малко.
Хората тук да не са Венци, Пръцко, теб и прочее идиоти, които сте фусти в съзнанието си?
И отново идваме на това кой как възприема блога и каква част от психиката и живота му е явно той.

"Този наливаше масло в огъня!!!" - ето това трол panti4 написа:
Спрямо което му отговарям:
Не! Не съм съгласен!
И думите ти са смешни дори само в светлината, че ако ти като характер си листо, носено от всеки повей на вятъра накъдето задуха той, то нормалните хора не са така и petgrig по никакъв начин не може да им повлияе с думи или поведение.
Да ви имам и характерите, но то всъщност отдавна съм ви претеглил.

"След 12 пак ще се караме!!!" - ето това трол panti4 написа:
Спрямо което му отговарям:
По това вече казах, че буди само смях и съжаление.

"Даже предлагам ако го направи за един месец деактивирам блога pantaleev." - ето това трол panti4 написа:
Спрямо което му отговарям:
Даже?! Хааа ха ха ха. Ама ти си не просто пъпчив смешник...
Ти си просто уникално тъпо парче.
И спрямо тази ти идиотия освен да ги повторя думите си за смеха и съжалението.


А сега набързо да приведа постинга в отиващ ми като оформление вид и излизаме да пазаруваме.
На вас лека нощ и не преставайте да се усмихвате.

Всъщност, ето ви "оригинала" от 2015-та. Тоест, първото публикуване на този постинг, спрямо което най-малкото в светлината кога сме изпратили майка ми е достоверно написаното по това в текста:

https://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/05/10/za-myrtvite-ili-hubavo-ili-rijrkdjd.1360500

Логото (petgrig) там ми е:
ПРОМЕНИ СЕБЕ СИ И СЪДБАТА ТИ ЩЕ ТЕ ПОСЛЕДВА.
Говорещо и то показателно за мисленето ми. Поне според мен.




................................................................................................ StarForLife™ ·1763975~6.12-243·
цитирай
37. getmans1 - . . все пак Рустам, беше някой! да не ...
05.06 23:58
eva666 написа:
..все пак Рустам, беше някой! да не тъпчем наред, а панталейко, гладното ,обикаля за некоя суха коричка..))


... Твоя си работа е какъв, е според теб е бил РУСТАМ... ЗА МЕН НЕ Е свещенна крава, че да е грях да споменавам името МУ..
... второ - АЗ НЕГО СЪДЯ ПО НИКАКЪВ НАЧИН ЧЕ СИ Е ОТГЛЕДАЛ ПОМИЯР
... И трето - ставаш досадна с поученията си ... погледни заглавието на постинга... и дано разбереш колко е неуместна забележката ти.


getmans1 написа:
Лелееей, „осиротялото пале„ Рустамско баш парламентьор сА извъдИ, че и признания щял да прави и благословиЙ да дава ... Питам сА, а подпис и печат ще има ли, а...

Сиротинката ТО, блогО пак ... даа, пак блогО щял да затваря и курбан да го сторва...


цитирай
38. sekirata - Моите уважения,но не бих споделила най-личното си в интернета.
06.06 14:09
Обикновено за мен се съди и по мен се пускат разни в интернета,които нямат и 50% истина.Правят се разсъждения и се публикуват от хора, които не ме познават,не са ме виждали, освен на снимка. Същото си позволяват и към моите деца, което говори ,че наистина персонажа по сайтове и блогове е плачевен. И както Ботев пише-"Свестните у нас считат за луди".
Ама някой нещо там казал, влезли му в пощата,в профила, преправяли му писанията и хоп… веднага диагнози ,характеристика на пострадалия от тези бедни душици.
Изстрадалите хора стават човеци!
Моите поздравления и продължавайте да слушате САМО СЕБЕ СИ.
"Падам и пак ставам, но вярна на себе си оставам",
"Истината -голата истина"
И никога , никога ...страх, никога ОТСТЪПЛЕНИЕ, НИКОГА!
Все пак ..не трябва да МРАЗИТЕ, ЧАК ДА МРАЗИТЕ РУСИЯ.

А шпионката на Германия ,както е наречена от някой тук ми падна в очите и на мен! Не съм за съжаление и то от хора продали ДУШИТЕ СИ.
Блогът все още няма лекари на щат, но това не означава , че неграмотни в медицината ще правят диагнози на потребителите.
цитирай
39. getmans1 - Стар, някои съблогъри май ще се о...
06.06 19:10
Стар, някои съблогъри май ще се окажат прави, че не трябваше да споделяш такива неща.

Щот гледам, че май нЕкои са се въСпалии ...

То една на ръка, че разкриваш такива ЛИЧНИ И СЕМЕЙНИ подробности от своя си живот но ЕДИНДРУГАРилядоинещо си даже подпукал и нас околните дето сме коментирАли ... Човекот даже го избило на психонализа ... да, и то не ква дае ами глупава ... опс, последното да се чете гРупова...

А, що те информировам ли, ми много просто нъл такованка съм „половинка„ и „първа ханъма„ ... тъй де няма да лъже ЧОВЕКОТилядоинещо си...

Пак, опс, нъл казват, че съм ти донасял ... няма ги разочаровам я...
цитирай
40. musicgirl81 - Привет, Ж-Стар! ;)
06.06 20:27
Отдавна не съм наминавала през блога, но така се радвам, че го направих.
Написал си нещо така размислящо, а гледам, че някои ги е напънало на друго място. :):):):)
Поздравчета и ще гледам да наминавам по-често, защото от теб има какво да научи човек не само при компютрите. :)
цитирай
41. musicgirl81 - 33то плюсче, показателно, че все пак нормалните тук не са на изчезване!
06.06 20:28
:)
цитирай
42. musicgirl81 - Ж-Стар, прочетох!
06.06 20:42
Бях пропуснала съобщението, че за първи път си го пускал тук https://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/05/10/za-myrtvite-ili-hubavo-ili-rijrkdjd.1360500

Автор: bryunetsnakovalnia10
Категория: Технологии
Прочетен: 148895
Постинги: 143
Коментари: 454
Не е честно, Стар! Искам да прочета и останалите 142 поста!
Не знаех за този твой профил, явно съм се появила по-късно!
Акти-вииии-рай! Акти-виииии-рай! :)

"ПРОМЕНИ СЕБЕ СИ И СЪДБАТА ТИ ЩЕ ТЕ ПОСЛЕДВА."
"НЕ БЪДИ ЧАСТ ОТ ПРОБЛЕМА - СТАНИ ЧАСТ ОТ РЕШЕНИЕТО."
Яко! Много яко!
БЛАГОДАРЯ!
цитирай
43. starforlife - ~
06.06 22:23
В момента ще репликирам само Радо понеже след малко отиваме да обядваме, но обещавам да репликирам и останалите, а засега ви се извинявам.

~ 39. getmans1
Напротив, Радо - не само не е грешка, че ПОВТОРНО ПУБЛИКУВАХ този мой постинг от средата на 2015-та, а такива постинги тепърва ще публикувам (някои отново не за първи път).
Колкото до идиота Звънци, Радо...
А и другият - Пръцко...
Ще го кажа по-накратко така:
- И двамата прочетоха постинга още в деня на публикуването му: Звънци без да се крие, а мъничето Пръц - нелогнат.
- А това, че след цели два дни Звънци е взел "отношение" с постинг, показващ на околните кой е "правоверният" и кой идиотът, само показва и това, че тактически ходът ми е успял, защото въпросният се е сдържал, сдържал, но злостта и комплексите му спрямо мен са го победили и им е дал воля да се проявят.
А ТОВА, ЧЕ ВСЯЧЕСКИ СЕ ОПИТВА ДА ИЗБЯГА ОТ ФАКТИ ОТ РОДА НА ТОЗИ ДА РЕЧЕМ, ЧЕ
постингът ми е от средата на 2015-та... А преди това цели 9 години от края на 2006-та... Както и още 4 до почти края на 2019-та... Поведението ми тук СПРЯМО ТЯХ е поведение на безразличие и блоговите ми изяви са повече от нормални, за разлика от техните...
Та този му опит да избяга от тази фактология не променя същата с това, че той се прави тя да не съществува.
ТОЕСТ, НЯМА ТАКОВА НЕЩО, КОЕТО СЕ ОПИТВА НЕ САМО ДА ВМЕНИ НА ОКОЛНИТЕ, А И ДА САМОВМЕНИ НА СЕБЕ СИ ДОРИ, ЧЕ АЗ НЕ СЪМ ПРЕОДОЛЯЛ ОНОВА ВРЕМЕ НА ГАДНО ДЕТСТВО И СЪМ ИЗТЪКАН ОТ ОМРАЗА.
КАКТО И НЯМА ТАКОВА НЕЩО, ЧЕ СЪМ СЕ БИЛ ПЕРЧЕЛ (като комплексар-идиота икокото примерно - корешът или хорешът му - както е там да го ебеш в льольото), ЗАЩОТО 10-ки СЪБЛОГЪРИ МЕ ПОЗНАВАТ ДО ПОЧТИ КРАЯ НА 2019-та И ОСЪЗНАВАТ, ЧЕ НЕГОВОТО Е ЖАЛКО СКИМТЕНЕ НА КОМПЛЕКСИРАН ПЕДАЛ В МАНТАЛИТЕТА.
Тук друго е плашещото, Радо, а то е, че и Съпругата (от по-старото време, когато бяхме откъснати от света) му едва ли като психолог знае научния труд на... Защо пък да ги образовам, баси?
В който научен труд се разглежда психиката на мъжа след 70.
70 като граница преди и след.
И в този труд (На немски психолог е, Звънци - на немски психолог. Мой преподавател, представи си.) се разяснява как мислите на мъжа след 70 годишна възраст ПОГРАМИРАТ оставащите години от живота му (като относително точен брой).
В момента Звънци... ДАНО СЕ ОКАЖА ЛОШ "ПРОРОК" - НАИСТИНА БИХ СЕ РАДВАЛ! Програмира живота си да се нулира на... 74-75.
Ще поживеем 5-6 години - ще видим.
Пак казвам - ДАНО НЕ СЪМ ДОБЪР СПРЯМО интерпретирането на този ФУНДАМЕНТАЛЕН ТРУД НА НЕМСКИЯ ПРОФЕСОР И ГРЕША ПРИ ОПРЕДЕЛЯНЕТО В КОЯ ГРАФА ОТ ТАБЛИЦАТА ПОПАДА ВЪПРОСНИЯ.

(следва продължение по другите коментари по-късно през деня)
цитирай
44. pantaleev - Пак дълги коментари в твой стил
07.06 10:00
Нищо съществено не казваш. Човече огледай си компанията? Хубаво казваш на лицето Александър Донев който се крие зад профила petgrig да си гледа първо живота, после да подрежда някакъв сайт! Но другите около теб? Твърдиш, че не приемаш блога на сериозно и се псуваме за спорта - хубаво! Но я виж Юлия и Радо. Ако им дадеш пушка в ръцете и им кажеш - я застреляй тоя мръсен, гаден трол Панто - ще го направят и двамата. Аз не виждам разлика между petgrig , Юлия и Гетманс. И на мен не ми пука пич! Блогът е вид игра, не е мерене на интелект. Нито сме на изпит, нито сме на някаква работа да си мерим интелектите. От години тук си мерим други работи. Играем и влизаме в роли, който има чувство за хумор или не му пука разбира това. Като един Иван например на който някои от вас забиха нож в гърба - първо, че и той не играеше по свирката на някои, и в последствие че се разбрахме с него като големи хора - което опроверга твърденията че аз съм бил Рустам или пудел на Рустам. Около теб се появиха пудели? Ти си този който носи на гръб паразити като Радо и Юлия. Престани да бъдеш съжалително копеле което се прави на зло копеле в този сайт. Огледай се и после се разправяй с мен, Предатора, Венци и т.н. Защото понякога истинските ти врагове са тези около теб. И всичко е само една игра пич, блогът не е живота!
цитирай
45. starforlife - ~
07.06 21:29
pantaleev написа:
Пак дълги коментари...
Коментарите ми винаги са били, са и ще бъдат такива, каквито аз и само аз реша.
И в това също тотално се различаваме.
В това, че вие сте роби на това, което някой друг ви наложи като рамка, а при мен това не важи.
И дори ще ти кажа, че това да сте краткословни ви устройва най-вече поради това, че сте необразовани и глупави и си въобразявате, че така най-добре го прикривате.

pantaleev написа:
...в твой стил
Че в какъв стил да са? Та нали са мои!
Осъзнаваш ли колко си смешен?

pantaleev написа:
Нищо съществено не казваш.
Напротив.
Но ти си прекалено глупав да възприемеш и половината от това, което казвам и което е самата истина.

pantaleev написа:
Човече огледай си компанията?
Коя компания?
Тук аз нямам компания.
Има хора, които ме четат и с които коментираме, та чак понякога дискутиране, но те ни най-малко не са моя компания, а ти май дори не си наясно какво се вписва в рамката на това понятие.

pantaleev написа:
Хубаво казваш на лицето Александър Донев който се крие зад профила petgrig да си гледа първо живота, после да подрежда някакъв сайт! Но другите около теб?
Хайде без императивни изказвания, защото ти нямаш нужните качества, че да може да заявиш кой от необявилите се съблогъри кой е.
Но дори и да си прав - какво от това? - Той ще си остане Ал. Донев (с това ни най-малко не валидирам изсмуканото от пръстите твое твърдение, че е), а ти ще си останеш просто трол, който дори не осъзнава, че ако е прав, то валидира разпознаваемост на личност (което говори за качеството на същата), а себе си и себеподобните си валидира като тролове.
Защото, например, никога не ще кажеш да речем кои са профилите на ИдиотПръцко. Не само мъжки, а и женски, ако може един профил да има въобще такава характеристика като пол.
(Върни се на думите си за компанията и моята реплика.)

pantaleev написа:
Твърдиш, че не приемаш блога на сериозно и се псуваме за спорта - хубаво!
Не го твърдя, но е така.
Виж това за псуването за спорта не са мои думи, а твои.
Защо тогава се опитваш да ги сложиш в устата ми?
Аз например мога да напсувам (и го правя) всеки един от вас и това е нормален акт, защото няма чикиджия от агитката ви, спрямо когото да не съм в състояние да го направя и лице в лице.
Виж при вас това не е факт.
Тоест, как тогава да не сте чикиджии?
Виртуални, крайно смешни и жалки при това.

pantaleev написа:
Но я виж Юлия и Радо. Ако им дадеш пушка в ръцете и им кажеш - я застреляй тоя мръсен, гаден трол Панто - ще го направят и двамата.
Пушки бих могъл да им дам...
Дори бих могъл да им кажа да те гръмнат.
И знаеш ли защо?
Защото нито един от двамата не би го направил.
Най-малкото, пич, има едно нещо, наречено "психологическа бариера", а нито един от двамата не е отработвал преодоляването й. Но и да беше - пак не би те гръмнал - най-малкото не си заслужаваш патрона. Ха ха ха ха.
(Да, патрона, а не куршума - не съм сгрешил. Бог греши - аз не. Ха ха ха ха)

pantaleev написа:
Аз не виждам разлика между petgrig , Юлия и Гетманс.
Ами не бих могъл да напиша да речем "Защото си кьораФ", просто, защото не е въпрос на очно зрение.
Но защо си мислиш, че някого тук го интересува ти виждаш ли или не разлика м/у когото и да е?

pantaleev написа:
И на мен не ми пука пич!
Да бе, да. Самоубеждавай се.
Мислите са безплатни.

pantaleev написа:
Блогът е вид игра, не е мерене на интелект. Нито сме на изпит, нито сме на някаква работа да си мерим интелектите.
Игра?!
Ти на 6 ли си, та още си играеш?
На изпит не се мери Интелект - там се доказва.
Виж работата вече последва осъществено вписване в една или друга интелектуална среда и там също не се мери Интелект, а той се консолидира с този на другите членове на Екипа.
(Боже-Боже, колко глупост има по този свят, Боже!)

pantaleev написа:
От години тук си мерим други работи. Играем и влизаме в роли, който има чувство за хумор или не му пука разбира това.
Ами... Дечковци, какво да ви прави човек?
Но е време поне малко от малко да възмъжеете.

pantaleev написа:
Като един Иван например на който някои от вас забиха нож в гърба - първо, че и той не играеше по свирката на някои, и в последствие че се разбрахме с него като големи хора - което опроверга твърденията че аз съм бил Рустам или пудел на Рустам.
Ти осъзнаваш ли, че езиковото ти ниво никак не е добро и писането на сложни съставни изречения ни най-малко не ти се отдава и не само те прави неразбираем без фантазия от страна на четящия те, а и крайно смешен?
Колкото до това за "пудела на Рустам" - ще продължаваш да си, но не пудел, а най-обикновена ВИРТУАЛНА БОЛОНКА.
(Вече без "господар".)

pantaleev написа:
Около теб се появиха пудели? Ти си този който носи на гръб паразити като Радо и Юлия.
Въпросително изречение? Хаааа ха ха ха
Но нали казваш, че сме дечковци и (си) играем, та освен да се впиша:
Да нося някого на гръб?
Аз да не съм муле като теб?

pantaleev написа:
Престани да бъдеш съжалително копеле което се прави на зло копеле в този сайт.
Няма нужда да се правя - нали някои ми направиха психологическия анализ (На база детство, което не мислиш ли, че може и да съм измислил? Не казвам, че съм, нито отричам написаното. Просто се смея, че вие ВИНАГИ приемате за истина думи на опонента ви, които според вас го уязвяват, унижават и прочее и НИКОГА не приемате такива негови, които са точно обратното.)
Та, някои ме анализираха, че тая толкова много омраза.
А това е силно чувство.
Човек много по-лесно обича/харесва/изпитва емпатия, отколкото да мрази и прочее негативни чувства.
Тоест, че съм но не зло, а мъжкарско копеле, го валидира дари само фактът, че за мен не е проблем да се сблъскам с всеки от вас (в случая) и по какъвто начин си изберете реално, докато вие само се плюнчите виртуално.
Как тогава ти в случая да не си пудел?
Не пудел - болонка си - казах ти го вече.
Защото можеш да си мъжкар само виртуално! Скрит зад монитора и с памперс на дъ-то.
И колкото и да се опитваш да го отричаш - това са фактите, пале.

pantaleev написа:
Огледай се и после се разправяй с мен, Предатора, Венци и т.н. Защото понякога истинските ти врагове са тези около теб.
Че кога пък съм се разправял с теб?
И защо да се занимавам с едно пале?
Теб... В няколкото ти профила, ДЕЧКО, играещ си тук на мъжле (със смехорията за люто чушле да речем)... Просто ще те накажа, ако преценя, когато преценя и както преценя.

pantaleev написа:
И всичко е само една игра пич, блогът не е живота!
Да де, поговорих ти вече що за дечковци сте.
Ти например, си неграмотен, а си въобразяваш, че си изградил някаква рубрика и дори се опитваш сам себе си да убедиш, че си вървежен, та чак фактор.
Сега да дръпна кранчето на блог.бг - и дотам е "силата" ти.
Хора като мен можем и създаваме и такива неща като блог.бг и, ако не те допуснем в тях - ти ще си пишеш запетайки по стените на някой кенеф и никой няма дори да чуе за теб, че съществуваш.
То и сега е така де.
Защото кой си ти?
НИКОЙ!
Просто един виртуален никаквец.


................................................................................................ StarForLife™ ·1763975~6.15-246·
цитирай
46. dobrodan - Star.......любопитно ми е
08.06 11:33
ти наистина ли смяташ, че опонентите ти разбират какво им пишеш?
Дори и от бегъл поглед върху "дискусията" виждам, че се водят два абсолютно различни монолога без никаква връзка помежду им.......
В единия има стремеж да хвърли светлина върху определена ситуация.
Във втория има хаотични опити за опониране, несвързани помежду си и лишени от разсъдък на места.
Не можеш да обясниш нещо на някого, ако той няма капацитета да го разбере.
цитирай
47. jupel - starforlife,защо си губите ценното време тук ?
12.06 23:14
Ще затъпеете сред тази па...Ч?

? Интелект, манталитет нямат.

Имам поне три причини да ги изтърпя тези платени душици,драскачи.

А турци, цигани, та и слуги на арабите тук колкото искате и в нета изобщо.

Тролове, фейкове........... та ме плашат и с ботове!

Гледайте си живота и здравето! Ценете си дарбите каквито и да са ,ваши са и бъдете независим от простотията на няколкото.Гледайте си живота и ЗДРАВЕТО.

Успех.
Колкото до Русия и Америка.........ВРЕМЕТО ЩЕ ПОКАЖЕ КАКВИ ЩЕ СТАНАТ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1993581
Постинги: 932
Коментари: 15316
Гласове: 12064
Календар
«  Юли, 2021  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031