Постинг
12.06.2019 07:51 -
В ПОМОЩ НА БЛОГЪРИТЕ [Рекоментари и/или дълги коментари в блог.бг]
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3611 Коментари: 36 Гласове:
Последна промяна: 12.06.2019 08:07
Прочетен: 3611 Коментари: 36 Гласове:
47
Последна промяна: 12.06.2019 08:07
44. starforlife - А сега все пак малко "образование" за теб. Защото такава е природата ми - да помагам дори на тези, които не го заслужават.
07:36 Когато цитираш чужди коментари... Нещо, което ти казах да се отксажеш да правиш, защото създаваш каши... Но понеже ти не ме послуша, та съм "принуден" да те "образовам"...
Та:
Когато цитираш чужди коментари, стринговете, Венци,
[quоte=vencivaleri1951]
и
[/quote]
задават начало (първият стринг) и край (вторият) на цитирания от теб чужд коментар и съответно думите му се оформят (прегледно) по предвидения от платформата начин.
Тоест, Венци, кликваш СЛЕД (някои практикуват и преди, което не е куул, защото все пак репликата би следвало да последва репликираното, но тяхно право) [/quote] и пишеш своята реплика.
Сега... Не съм сигурен кога и това стопанисващите отдавна (реално от тогава и започнаха проблемите) блога, оакаха и това, но:
Ако желаеш да пишаш по-дълъг от уж допустимите 2000 символа коментар, процедираш по следния начин: Като кликнеш след [/quote], напиши кратка част от коментара си и го излъчи.
След това вляз в режим на редакция на коментара и дописвай в него колкото ти душа сака - ограничението от 2000 символа няма да важи.
Е... Аз пиша коментарите си по различен и по-лесен начин, но нека него запазя за себе си и Приятелите си тук (за напъващите - пиша ги тук, а не в програма някоя си) - все пак аз съм била-охранител, не ги разбирам работите, а и чашите на 99% от околните са пълни та чак препълнени и кой съм аз, че да ги уча на това и онова?
ВНИМАНИЕ: НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ СТРИНГОВЕТЕ, КОИТО ПО-ГОРЕ ЦИТИРАХ!
Имам предвид [quоte=vencivaleri1951] и [/quote]
А защо - нека отговори някой от "умните".
Ти, Венци, можеш ли да отговориш?
Забележка: Понеже съм гад и най-вече тъп охранител, няма да пояснявам какво е това "спойлер" при коментарите, а само ще кажа, че никак не е гот (щото нали съм гад) да изграждате спойлери от коментари (май вече отговорих какво е "спойлер", но някои тъпи копелета са толкова тъпи, че едва ли ще са загряли - ха ха ха).
Тук "специалистите" с претенции (като заксинката примерно) също могат да се напънат за отговор, но не би - ресурсите им са твърде ограничени и насочени към това да ви впечатляват с фокуси, а не Познание.
07:36 Когато цитираш чужди коментари... Нещо, което ти казах да се отксажеш да правиш, защото създаваш каши... Но понеже ти не ме послуша, та съм "принуден" да те "образовам"...
Та:
Когато цитираш чужди коментари, стринговете, Венци,
[quоte=vencivaleri1951]
и
[/quote]
задават начало (първият стринг) и край (вторият) на цитирания от теб чужд коментар и съответно думите му се оформят (прегледно) по предвидения от платформата начин.
Тоест, Венци, кликваш СЛЕД (някои практикуват и преди, което не е куул, защото все пак репликата би следвало да последва репликираното, но тяхно право) [/quote] и пишеш своята реплика.
Сега... Не съм сигурен кога и това стопанисващите отдавна (реално от тогава и започнаха проблемите) блога, оакаха и това, но:
Ако желаеш да пишаш по-дълъг от уж допустимите 2000 символа коментар, процедираш по следния начин: Като кликнеш след [/quote], напиши кратка част от коментара си и го излъчи.
След това вляз в режим на редакция на коментара и дописвай в него колкото ти душа сака - ограничението от 2000 символа няма да важи.
Е... Аз пиша коментарите си по различен и по-лесен начин, но нека него запазя за себе си и Приятелите си тук (за напъващите - пиша ги тук, а не в програма някоя си) - все пак аз съм била-охранител, не ги разбирам работите, а и чашите на 99% от околните са пълни та чак препълнени и кой съм аз, че да ги уча на това и онова?
ВНИМАНИЕ: НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ СТРИНГОВЕТЕ, КОИТО ПО-ГОРЕ ЦИТИРАХ!
Имам предвид [quоte=vencivaleri1951] и [/quote]
А защо - нека отговори някой от "умните".
Ти, Венци, можеш ли да отговориш?
Забележка: Понеже съм гад и най-вече тъп охранител, няма да пояснявам какво е това "спойлер" при коментарите, а само ще кажа, че никак не е гот (щото нали съм гад) да изграждате спойлери от коментари (май вече отговорих какво е "спойлер", но някои тъпи копелета са толкова тъпи, че едва ли ще са загряли - ха ха ха).
Тук "специалистите" с претенции (като заксинката примерно) също могат да се напънат за отговор, но не би - ресурсите им са твърде ограничени и насочени към това да ви впечатляват с фокуси, а не Познание.
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
starforlife -
И когато все пак някой реши да отговори на въпроса ми защо НЕ ЩЕ МОЖЕТЕ да използвате ТОЧНО ТЕЗИ "ОМАГЬОСАНИ" ОТ МЕН стрингове,
12.06.2019 07:58
12.06.2019 07:58
нека не пада до нивото да каже, че така би представил думите м/у [quоte=vencivaleri1951] и [/quote] за казани от Венци, защото само който е прочел реално коментара ми от под предходния постинг, съдържание на този - би следвало, ако е поне мааааааааааалко от малко интелигентен (тоест - била-охранител) да се светне, че отговорът му би бил посредствен, глупав, и невярен.
цитирайВреме е да пуснеш и хубава поезия.
Аз лично това оценявам в твоите постинги.
цитирайАз лично това оценявам в твоите постинги.
rosiela написа:
Много хубав клип.
Ми... Като всеки била-охранител, мисля, че имам вкус, но...
Но...
НО...
При много неща вкусът е въпрос на... абе да не изпадам в подробности и чаршафеене на какво.
Достатъчно е да се каже, че няма еталони и следователно всеки, който не харесва нещо, което все пак не напуска пределите на една неминуемо съществуваща като основа рамка, е меко казано глупак да претендира, че неговия вкус добър, а на друг лош.
rosiela написа:
Време е да пуснеш и хубава поезия.
Аз лично това оценявам в твоите постинги.
Аз лично това оценявам в твоите постинги.
Поезия мога да пиша, да. И го правя.
Но защо да я показвам тук?
Мислите, че сте чели мои неща, които лично аз смятам за добри и стойностни? ГРЕШИТЕ.
Ето хубава Поезия:
http://zemela.blog.bg/izkustvo/2019/06/10/shepa-pryst.1660914
Но къде остана тя заради келемета като недоклатеняка Кофичко?
Добрата Поезия тук не достига до "първа", защото и самите Поети са ПОЕТИ, и Приятелите им, при все, че могат да помпат хилядократно по-ефективно от пърдяторчето - ценят Честността и недолюбват мерзките методи.
Нека на "първа" се блекплондира Плондер...
Нека се плондира Лексотанчо...
Такива като Приятелката ми Земела (или чудесно пишещите Нимфодора, Литатру и т.н. ) нямат място на Афиша на Идиотията.
Ами да се учиш от хората, които ДЕЙСТВИТЕЛНО нещо са постигнали.
цитирай
5.
анонимен -
Точно така. Освен че помпи цялата ...
12.06.2019 09:17
12.06.2019 09:17
Точно така.Освен че помпи цялата путинофилска сган, путинолизецът с английски ник черен хищник буквално уби поезията с помпането на некадърници.
Той превърна една несъмнено добра поетеса като уондър в карикатура с помпането си ,и би трябвало вече да не се мярка тук.
Помпаше Елица Ангелова,която заради него напусна, помпа и разни други, както и лексотана.
Нимфодора пише сто пъти по добре, но тя е и достоен човек, само веднъж я напомпиха и тя си скри постинга, също и софисофи, само такава удивително некадърна драскачка мистериявечна гордо се пъчи, напомпана от кретена, както сега и уличната котка.
И земела пише добре, и ваня, но те никога не достигат до първа.
цитирайТой превърна една несъмнено добра поетеса като уондър в карикатура с помпането си ,и би трябвало вече да не се мярка тук.
Помпаше Елица Ангелова,която заради него напусна, помпа и разни други, както и лексотана.
Нимфодора пише сто пъти по добре, но тя е и достоен човек, само веднъж я напомпиха и тя си скри постинга, също и софисофи, само такава удивително некадърна драскачка мистериявечна гордо се пъчи, напомпана от кретена, както сега и уличната котка.
И земела пише добре, и ваня, но те никога не достигат до първа.
Ами да, не съм изброил още доста други и ти благодаря, че го направи частично допълнението. Софи, Ерато, много други, които пишат в пъти по-добре от Плондер, но не са плондирани поради причини, които вече казах:
- Първо: Те са стойностни хора, които не размахват нравоучително пръст като недолюбваната, признавам си, от мен Плондер все едно е нещо повече от околните, а не на лайното тънката коричка.
- Второ: Приятелите им (и аз смея да се припознавам като такъв, защото идиотите тук ще се опитат още при следващия път когато заиграя в друга форма стих на Софи да ме вплетат в интрига, че й се натискам примерно, а дори не знаят, че желание на самата Софи е понякога да пипвам така стиховете й)... Та, приятелите на въпросните, част от които могат в пъти по-ефективно да помпят от черното нищожно глупи, ценят Творчеството им и не го превръщат в афишна боза.
Но какво да ги правиш - манталитет.
Спомняш ли си някогашните плакати, табели, стенвестници и прочие?
Е... Ето това си мислят, че е смислено комунист-идиотите: да изсулят нещо на думи (тук като парадийна афишност) и си мислят, че нещо са постигнали, променили, дали значимост.
В това време, нормалните хора (някога недолюбвания от тях Запад) тихомълком създават и то неща, които остават и са стойностни сами по себе си, без да се нуждаят от помпи, момпи, пърдятори с иригатори и прочие.
ПС: Тук отново да запитам Другаря КрумЧервеносветни, какво е различното в НИК-овете blackpredator, theeconomist, vaquero и т.н., че те не са "англо" по неговите критерии, а моят бил видите ли "англо"?
Крумч0, много те "бива" да патетираш и празнословиш. Но когато опре до реален диспут, в който да се борави с факти, а не патетични лализмии, и да се оборват факти, поднасяни от опонентите ти - ти си се измъкваш с опита да се направиш на голЕмата работа, а останалите да принизиш до неразбиращи "деца" (твои думи).
Ти може да си с 25 години повече живял от мен да речем, и пак да нямаш моя житейски опит, а за правилна позиция към заобикалящия ни свят да не говорим.
Последното основно по причина, че както на всички комуняги - съзнанието ви е промито и изкривено още от рождението ви и дори не осъзнавате, че светът не е химерите, в които сляпо вярвате и дори отказвате трезво да провидите пораженията му, дължащи се на абсолютната му безстойностност като реалност.
цитирай- Първо: Те са стойностни хора, които не размахват нравоучително пръст като недолюбваната, признавам си, от мен Плондер все едно е нещо повече от околните, а не на лайното тънката коричка.
- Второ: Приятелите им (и аз смея да се припознавам като такъв, защото идиотите тук ще се опитат още при следващия път когато заиграя в друга форма стих на Софи да ме вплетат в интрига, че й се натискам примерно, а дори не знаят, че желание на самата Софи е понякога да пипвам така стиховете й)... Та, приятелите на въпросните, част от които могат в пъти по-ефективно да помпят от черното нищожно глупи, ценят Творчеството им и не го превръщат в афишна боза.
Но какво да ги правиш - манталитет.
Спомняш ли си някогашните плакати, табели, стенвестници и прочие?
Е... Ето това си мислят, че е смислено комунист-идиотите: да изсулят нещо на думи (тук като парадийна афишност) и си мислят, че нещо са постигнали, променили, дали значимост.
В това време, нормалните хора (някога недолюбвания от тях Запад) тихомълком създават и то неща, които остават и са стойностни сами по себе си, без да се нуждаят от помпи, момпи, пърдятори с иригатори и прочие.
ПС: Тук отново да запитам Другаря КрумЧервеносветни, какво е различното в НИК-овете blackpredator, theeconomist, vaquero и т.н., че те не са "англо" по неговите критерии, а моят бил видите ли "англо"?
Крумч0, много те "бива" да патетираш и празнословиш. Но когато опре до реален диспут, в който да се борави с факти, а не патетични лализмии, и да се оборват факти, поднасяни от опонентите ти - ти си се измъкваш с опита да се направиш на голЕмата работа, а останалите да принизиш до неразбиращи "деца" (твои думи).
Ти може да си с 25 години повече живял от мен да речем, и пак да нямаш моя житейски опит, а за правилна позиция към заобикалящия ни свят да не говорим.
Последното основно по причина, че както на всички комуняги - съзнанието ви е промито и изкривено още от рождението ви и дори не осъзнавате, че светът не е химерите, в които сляпо вярвате и дори отказвате трезво да провидите пораженията му, дължащи се на абсолютната му безстойностност като реалност.
morskipesni написа:
Не трябва много да дрънкаш, чалга гяурсун,
Ами да се учиш от хората, които ДЕЙСТВИТЕЛНО нещо са постигнали.
Ами да се учиш от хората, които ДЕЙСТВИТЕЛНО нещо са постигнали.
Дефинирай понятието "постигнали" и след това може да те приканя да сравним моите постижения с твоите, Троле Фейковски.
Последни 20 регистрирани посетителя
09:39 - ХхХ
09:39 - vencivaleri1951
09:38 - ХхХ
09:36 - bezistena
09:28 - rosiela
09:00 - pompaduridiot
08:56 - morskipesni
08:44 - ХхХ
08:20 - kolevn38
08:18 - angpiskova
08:08 - rosiela
00:03 - vencivaleri1951
11.06 23:51 - ХхХ
11.06 23:00 - angpiskova
11.06 22:50 - pompadurkabezsutien
11.06 22:44 - cortana
11.06 22:42 - laval
11.06 22:23 - angpiskova
11.06 22:12 - eva666
11.06 22:05 - anngry
С "ХхХ" са заменени НИК-овете на съблогъри, които са изявили желание да не се цитират при показване на статистиката ми.
Венци, вместо да мислиш какво релевантно (и ноторно - и ноторно) да изсулиш като коментар, така, че уж да е по темата, а в същото време да се опитва да прокарва проруски шитни и да вмъква уж пом/у другото самореклама или реклама на друг (идиот - ха ха ха), по-добре в коментар 40 под предходния ми постинг, допълни едно [qu пред ote=angpiskova]
За теб го написах това, за да станеш малко по пИрфектен и околните да не четат твои бози, в които да се чудят кой какво казал и кое са думи на някого, и кое са твои реплики към тези думи.
цитирай09:39 - ХхХ
09:39 - vencivaleri1951
09:38 - ХхХ
09:36 - bezistena
09:28 - rosiela
09:00 - pompaduridiot
08:56 - morskipesni
08:44 - ХхХ
08:20 - kolevn38
08:18 - angpiskova
08:08 - rosiela
00:03 - vencivaleri1951
11.06 23:51 - ХхХ
11.06 23:00 - angpiskova
11.06 22:50 - pompadurkabezsutien
11.06 22:44 - cortana
11.06 22:42 - laval
11.06 22:23 - angpiskova
11.06 22:12 - eva666
11.06 22:05 - anngry
С "ХхХ" са заменени НИК-овете на съблогъри, които са изявили желание да не се цитират при показване на статистиката ми.
Венци, вместо да мислиш какво релевантно (и ноторно - и ноторно) да изсулиш като коментар, така, че уж да е по темата, а в същото време да се опитва да прокарва проруски шитни и да вмъква уж пом/у другото самореклама или реклама на друг (идиот - ха ха ха), по-добре в коментар 40 под предходния ми постинг, допълни едно [qu пред ote=angpiskova]
За теб го написах това, за да станеш малко по пИрфектен и околните да не четат твои бози, в които да се чудят кой какво казал и кое са думи на някого, и кое са твои реплики към тези думи.
9.
анонимен -
Точно това е извратеното в мисле...
12.06.2019 10:14
12.06.2019 10:14
Точно това е извратеното в мисленето на лилипуткин.Той мисли,чекато напомпи някоя пуетеса или пует, ще го направи много важен, ще му вдигне рейтинга, и не може с празната си тиква да проумее, че така ги превръща за посмешище.
В интерес на истината помпи и много хубави текстове, но самото напомпване вече осакатява стиха.
Да, той гледа с комунистическия си манталитет на блога като на стенвестник, където закачва блогърите.
цитирайВ интерес на истината помпи и много хубави текстове, но самото напомпване вече осакатява стиха.
Да, той гледа с комунистическия си манталитет на блога като на стенвестник, където закачва блогърите.
Така ли говорят за теб тук? Че си охранител? :):):):)
Невероятно!!
Аз обаче се гордея, че в родината ни дори охранителите са така знаещи и можещи! :) Това говори, че по-квалифицираните българи са поне гении. :):):)
Приятен ден, Жоре! Изкопа ли вече басейна? :):)
цитирайНевероятно!!
Аз обаче се гордея, че в родината ни дори охранителите са така знаещи и можещи! :) Това говори, че по-квалифицираните българи са поне гении. :):):)
Приятен ден, Жоре! Изкопа ли вече басейна? :):)
По постинга: Кой, ако не ти, Жоро, ще каже две думи в полза на хората тук? :)
По постинга толкоз, направих саморекламата, това нали съм профил на самия Жоро :):):)
Сега по коментарите:
..... 2. rosiela - Много малко хора знаят, че Жоро има много любими изпълнители руснаци. Но им дай да го обявяват за мразещ Русия. А истината е, че той не мрази никого, а само не харесва некадъритета. :)
..... 4. morskipesni - Както Жоро вече Ви го е казал, дефинирайте понятието 'постижение'. Тогава ще бъде забавно. :)
..... 5. pompaduridiot - Много правилно написано. :)
..... 9. pompaduridiot - Мисля, че Смарти го е формулирал повече от добре израза за помпенето и началната страница на блога: 'Афишът на Идиотията'. :):):)
..... 10. elinka4 - Ти не знаеш?!?!! Естествено, че Жоро е охранител, какъв да е? :):):)))
цитирайПо постинга толкоз, направих саморекламата, това нали съм профил на самия Жоро :):):)
Сега по коментарите:
..... 2. rosiela - Много малко хора знаят, че Жоро има много любими изпълнители руснаци. Но им дай да го обявяват за мразещ Русия. А истината е, че той не мрази никого, а само не харесва некадъритета. :)
..... 4. morskipesni - Както Жоро вече Ви го е казал, дефинирайте понятието 'постижение'. Тогава ще бъде забавно. :)
..... 5. pompaduridiot - Много правилно написано. :)
..... 9. pompaduridiot - Мисля, че Смарти го е формулирал повече от добре израза за помпенето и началната страница на блога: 'Афишът на Идиотията'. :):):)
..... 10. elinka4 - Ти не знаеш?!?!! Естествено, че Жоро е охранител, какъв да е? :):):)))
12.
cortana -
И докато съм чела и отправяла реплики, появил се неграмотен страхливко и изакал това:
12.06.2019 11:29
12.06.2019 11:29
анонимен написа:
Гочо, НИКа нимфодора е на същия хисарски плазмодии полигор с когото продължавай да комуникираш в образа му на помпадуридиот. Много си глупав Гочо, повече от много.
Което ще изтрия, защото се знае, че така се постъпва тук с анонимните, като преди това се цитират. И същевременно ще му кажа няколко думи. :)
Думите: Две изречения и то относително прости, не съставни, а в тях повече от 4 грешки. Смешно и жалко.
Повече предполагам, че самият 'Гочо' ще репликира. :)
Последни 20 регистрирани посетителя
11:18 - cortana
11:15 - .....
10:47 - samarinof
10:31 - .....
10:15 - elinka4
10:08 - pompaduridiot
10:03 - shtaparov
09:49 - .....
09:39 - vencivaleri1951
09:38 - .....
09:36 - bezistena
09:28 - rosiela
09:00 - pompaduridiot
08:56 - morskipesni
08:44 - .....
08:20 - kolevn38
08:18 - angpiskova
08:08 - rosiela
00:03 - vencivaleri1951
11.06 23:51 - .....
С '.....' са заменени НИКовете на блогeри, желаещи да не се показват в статистиката на Ж. :)
Затова, позволи ми аз да те светна какво за този значи ДЕЙСТВИТЕЛНО да си постигнал…
Първо, дядо ти да се е развихрил по 9-ти и после в преследването на „монархофашистите” с цялата „смелост” на окупационната съвеЦка армия. Но не като балъците, които помислили, че правят нещо лично за бъдещето на държавата, а като нуждаещите се от браЦката армия като от въздуха и слънцето, за да не смее никой да ги барне дори с лайняна клечка.
Е, как „защо?” – за да станеш собственик на имот, защо. И не на какъв да е имот, а на нов имот, на няколко години само, на отдавна избрано централно място, докато истинският му собственик лежи на два метра под земята, или в най-добрия случай духа супата и е принуден да отглежда наследниците на имота си и да ги образова в Делиормана и околностите на Дуранкулак…
Как така “защо” – ми за да дерибействат отрочетата ти, да не им се налага да се измъчват с четене и учене, защото четенето е ужасно трудна работа, а разбирането на прочетеното – най-садистичното от всички измислени изтезания, най-страшния и фашистки терор измислян някога… Как да не си горд с трепането на монархофашистките елементи, садистично вярващи, че отрочетата ти трябва първо да учат, за да заслужат мястото си в живота, какво нахалство да ти отнемат свободата да решаваш кой как да успява в живота!!! Сякаш не си пълнил гащите от страх да не би екипажите да са се натряскали или да гонят кокошки, докато си се уповавал на танковете им с петолъчките… Или, сякаш отрочетата ти не заслужават правото да получат диплома за всяко училище, университет и специалност, без да се иска от тях каквото и да било усилие, недай Боже знание, освен… Как какво освен – освен, че ако не са били танковете с петолъчките, сега си щял да бъдеш турчин… Какво, турците им били приятели и съюзници ли, моля – моля, това не подлежи на коментар, защото е нечовешки сложно за всеки освен за Путин и потому що только от Путину надо ждать ответ на етот куесчън. За Путин никога не е било проблем да се побратимява с душмани и да им поверява грижите си към враговете им. Какво по-действително постижение от това?
цитирайПърво, дядо ти да се е развихрил по 9-ти и после в преследването на „монархофашистите” с цялата „смелост” на окупационната съвеЦка армия. Но не като балъците, които помислили, че правят нещо лично за бъдещето на държавата, а като нуждаещите се от браЦката армия като от въздуха и слънцето, за да не смее никой да ги барне дори с лайняна клечка.
Е, как „защо?” – за да станеш собственик на имот, защо. И не на какъв да е имот, а на нов имот, на няколко години само, на отдавна избрано централно място, докато истинският му собственик лежи на два метра под земята, или в най-добрия случай духа супата и е принуден да отглежда наследниците на имота си и да ги образова в Делиормана и околностите на Дуранкулак…
Как така “защо” – ми за да дерибействат отрочетата ти, да не им се налага да се измъчват с четене и учене, защото четенето е ужасно трудна работа, а разбирането на прочетеното – най-садистичното от всички измислени изтезания, най-страшния и фашистки терор измислян някога… Как да не си горд с трепането на монархофашистките елементи, садистично вярващи, че отрочетата ти трябва първо да учат, за да заслужат мястото си в живота, какво нахалство да ти отнемат свободата да решаваш кой как да успява в живота!!! Сякаш не си пълнил гащите от страх да не би екипажите да са се натряскали или да гонят кокошки, докато си се уповавал на танковете им с петолъчките… Или, сякаш отрочетата ти не заслужават правото да получат диплома за всяко училище, университет и специалност, без да се иска от тях каквото и да било усилие, недай Боже знание, освен… Как какво освен – освен, че ако не са били танковете с петолъчките, сега си щял да бъдеш турчин… Какво, турците им били приятели и съюзници ли, моля – моля, това не подлежи на коментар, защото е нечовешки сложно за всеки освен за Путин и потому що только от Путину надо ждать ответ на етот куесчън. За Путин никога не е било проблем да се побратимява с душмани и да им поверява грижите си към враговете им. Какво по-действително постижение от това?
14.
анонимен -
Жоро,
12.06.2019 11:50
12.06.2019 11:50
хубаво се опитваш да го научиш, ама трябва да има с какво да вдене:)
Виж, че до ден днешен не е усвоил елементарни правила на граматиката и правописа, като извиняваше невежеството си с уж някакво заболяване. А ти искаш да го образоваш за коментарите!
Е, няма как да стане - човек, който не знае азбуката, да го учиш да чете:)
цитирайВиж, че до ден днешен не е усвоил елементарни правила на граматиката и правописа, като извиняваше невежеството си с уж някакво заболяване. А ти искаш да го образоваш за коментарите!
Е, няма как да стане - човек, който не знае азбуката, да го учиш да чете:)
15.
анонимен -
Ето един още по луд и от мисана и росиела.
12.06.2019 12:50
12.06.2019 12:50
анонимен написа:
Гочо, НИКа нимфодора е на същия хисарски плазмодии полигор с когото продължавай да комуникираш в образа му на помпадуридиот. Много си глупав Гочо, повече от много.
Те изкараха, че и юлия е ник на полигор.
Тая анонимна гнида, един от пърдяторската сган, нарича Райна Вакова от Плевен, с ник benelina в сайтовете Стихове и Откровения, за същия полигор, в който жалката двемогилска кранта е лудо влюбен, та го дири навсякъде.
ей, анонимен лайнар, как ще оклеветяваш почтената и талнтлива жена бе?
Гоче, изтрий тая гад и моя коментар също.
16.
raff -
Да не повтарям, че съм блог на Стар и съм тук да му правя реклама, а да си свърша работата. :D:D кой
12.06.2019 12:53
12.06.2019 12:53
Ами съгласен съм, че няма кой по-добре да разясни едно или друго тук. Все пак всеки с образованието си и сферите, в които са разбиранията му. :D
А който вече е привикнал да чете и вниква не 100, а поне 200 % в говореното от Стар, от този постинг научава неща по отношение на коментарите, които не са казани, но са м/у редовете. :D
цитирайА който вече е привикнал да чете и вниква не 100, а поне 200 % в говореното от Стар, от този постинг научава неща по отношение на коментарите, които не са казани, но са м/у редовете. :D
Да знае, че сам "СИ" го поставих!! :D:D:D
:D:D
цитирай:D:D
..... 14. vmir - Вмир, не мисля, че жоро нещо от някого чака. Ти го познаваш и знаеш, че е от хората 'Идвам да си го взема' :), а не 'Моля те, Господи.....' :):):)))
..... 15. angpiskova - Може той, може! :) Може да вдява когато му изнася и за каквото му изнася. А то голямата философия, която се изисква да се проумее това, което Жоро му е написал и поднесе на всички, за да може който не знае тези елементарни неща да ги научи.
..... 16. pompaduridiot - 'Жоро'! Наричайте домакина 'Жоро'. 'Гоче' решиха, че е унизително и подигравателно онези, които най-вече той комплексира, а след това изнервя, че им показа къде им е мястото, в ъгъла на нищото. :):))
Не падайте до тяхното ниво, а и чрез такова обръщение да им доставяте вид перверзно удоволствие. По-добре използвайте приятелското 'Жоро' и така ще им причинявате киселини в стомаха. :):):)
Пропуснала съм одеве да изтрия анонимния, но ще го направя по-късно, защото реално ще трябва да преномерирам в настоящия си коментар. :) А Вашият нека си стои, не виждам нищо лошо в него, напротив. :)
..... 17. raff - Привет, Жоров образ и подобие! :):):)))) :):):):)
:):):))))
..... 18. raff - Чудесно си направил. Иначе Жоро щеше да е самонещастен. :):):))))
цитирай..... 15. angpiskova - Може той, може! :) Може да вдява когато му изнася и за каквото му изнася. А то голямата философия, която се изисква да се проумее това, което Жоро му е написал и поднесе на всички, за да може който не знае тези елементарни неща да ги научи.
..... 16. pompaduridiot - 'Жоро'! Наричайте домакина 'Жоро'. 'Гоче' решиха, че е унизително и подигравателно онези, които най-вече той комплексира, а след това изнервя, че им показа къде им е мястото, в ъгъла на нищото. :):))
Не падайте до тяхното ниво, а и чрез такова обръщение да им доставяте вид перверзно удоволствие. По-добре използвайте приятелското 'Жоро' и така ще им причинявате киселини в стомаха. :):):)
Пропуснала съм одеве да изтрия анонимния, но ще го направя по-късно, защото реално ще трябва да преномерирам в настоящия си коментар. :) А Вашият нека си стои, не виждам нищо лошо в него, напротив. :)
..... 17. raff - Привет, Жоров образ и подобие! :):):)))) :):):):)
:):):))))
..... 18. raff - Чудесно си направил. Иначе Жоро щеше да е самонещастен. :):):))))
19.
анонимен -
Разбира се, Жоро. Но да обиждат и ...
12.06.2019 13:27
12.06.2019 13:27
Разбира се, Жоро. Но да обиждат и оклеветяват жена и авторка, която лично познавам, като я изкарват нечий ник, е гнусно.
цитирай
20.
starforlife -
Включвам се отново, аз, Корти! :):) А ЗАЩО ГО ПРАВЯ ОТ ПРОФИЛА НА СМАРТИ, МИСЛЯ, ЧЕ НА НИКОГО НЕ МУ ВЛИЗА В РАБОТАТА! :):):))
12.06.2019 14:36
12.06.2019 14:36
pompaduridiot написа:
Разбира се, Жоро. Но да обиждат и оклеветяват жена и авторка, която лично познавам, като я изкарват нечий ник, е гнусно.
Не сте ли забелязал, че когато на някого му липсват аргументи или се чувства застрашен, комплексиран и така нататък от другиго, той прибягва да вербални нападки, опити за присмиване, за клевети, изопачавания, откровени лъжи и други подобни?
Дали Вие познавате въпросната блогерка или въпросният профил е дори Ваш, знайте, че за мен и домакина, както и за куп други хора, с които сме реални приятели или познати тук е без значение. С това не искам да кажа, че въпросният профил е Ваш, а не на жената, на която твърдите, че е. Просто искам да кажа, че е нормално всеки тук да възприема отсрещния НИК в светлината на първоначалното доверие когато не го познава реални и няма достоверни сведения да е реална личност, а не фейк на някой друг. Въпросът е какво създава и какво е поведението на този НИК.
Много тук смятат мен и не само за профили на домакина Жоро. Това ни най-малко не ме дразни или ядосва, него също. Защото дори да са прави въпросните, с това не казвам, че са - не са естествено, остава фактът, че моят профил не е създавал каквито и да е мърсотии наоколо, както и не се изявява като внасящ в околното пространство слаба езикова култура и подготовка, липса на стабилни позиции по отношение на различни въпроси, липса или нисък интелектуален потенциали и така нататък. Тоест, искам да кажа, че когато един НИК е положителен, нормално изявяващ се, прозира ум в собственика му, има коректно отношение към нещата и не е двуличен и притворен, то тогава е без значение той чия собственост е.
ОЩЕ ВЕДНЪЖ ИСКАМ ДЕБЕЛО ДА ПОДЧЕРТАЯ, ЧЕ С ТОВА НЕ КАЗВАМ, ЧЕ ПРОФИЛЪТ МИ CORTANA Е СОБСТВИНОСТ НА ЖОРО ОТ ЧИИТО ПРОФИЛ ПИША ТОЗИ КОМЕНТАР. :)
21.
starforlife -
А ПИША ОТ ПРОФИЛА НА ЖОРО РЕАЛНО ЗАЩОТО ТАКА МИ Е ПО-ЛЕСНО В МОМЕНТА ПО ДВЕ ПРИЧИНИ:
12.06.2019 14:49
12.06.2019 14:49
Първата е, че се логнах в неговия профил, за да изтрия анонимния коментар, който пропуснах одеве.
И втората е, за да мога да копирам и цитирам новата му статистика.
Последни 20 регистрирани посетителя
14:06 - voinov50
14:06 - ba4kata73
13:30 - .....
13:25 - pompaduridiot
13:17 - cortana
13:15 - leonleonovpom2
13:10 - alli
13:04 - .....
12:48 - raff
12:46 - pompaduridiot
12:35 - .....
11:51 - ofer
11:46 - alli
11:44 - cortana
11:42 - angpiskova
11:39 - cortana
11:38 - zemela
11:18 - cortana
11:15 - .....
10:47 - samarinof
ПП: В момента друга част от статистиката показва следното: Прочетен: 213 Коментари: 21 Гласове: 18
И с 213 прочита, 21 коментара и 18 гласа, постингът е на предпоследно, шесто, място от седемте на началната страница. Но появи ли се какин Кофичко, понеже не му изнася говореното тук, както и седмият постинг на Юлия, ще ти изтласка веднага назад, напомпвайки поне 3,4 други, по възможност русофилски глупости. :)
цитирайИ втората е, за да мога да копирам и цитирам новата му статистика.
Последни 20 регистрирани посетителя
14:06 - voinov50
14:06 - ba4kata73
13:30 - .....
13:25 - pompaduridiot
13:17 - cortana
13:15 - leonleonovpom2
13:10 - alli
13:04 - .....
12:48 - raff
12:46 - pompaduridiot
12:35 - .....
11:51 - ofer
11:46 - alli
11:44 - cortana
11:42 - angpiskova
11:39 - cortana
11:38 - zemela
11:18 - cortana
11:15 - .....
10:47 - samarinof
ПП: В момента друга част от статистиката показва следното: Прочетен: 213 Коментари: 21 Гласове: 18
И с 213 прочита, 21 коментара и 18 гласа, постингът е на предпоследно, шесто, място от седемте на началната страница. Но появи ли се какин Кофичко, понеже не му изнася говореното тук, както и седмият постинг на Юлия, ще ти изтласка веднага назад, напомпвайки поне 3,4 други, по възможност русофилски глупости. :)
само да отбележа, че уродът се е появил и пак напомпи тия
08:19 - Кой магарета отглежда?
от: maxim0411
Някой някъде магарета отглежда! Прави стадо
Категория: Поезия
Прочетен: 539 Коментари: 0 Гласове: 0
valdor1355
11:07 - Време е да погледнем истината в очите: джуфла превъзхожда не всеки един от нас, а всички нас взети заедно
от: valdor1355
Категория: Хоби
Прочетен: 332 Коментари: 0 Гласове: 2
havefun
10:32 - Езерото....
от: havefun
Гора, насред гората езеро. Слънцето грее на небосклона, отразява се във водата. Птички пеят, ден обикновен. Но има нещо странно в това езеро. Гледаш го, не потрепва. Някак омагьосано, живо. Сякаш има душа. Езерото е дълбоко, нямам
Категория: Лични дневници
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове: 1
yurukova
11:57 - Една надежда имам във сърцето
от: yurukova
Една надежда имам във сърцето, разцъфнала като
Категория: Изкуство
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове: 2
цитирай08:19 - Кой магарета отглежда?
от: maxim0411
Някой някъде магарета отглежда! Прави стадо
Категория: Поезия
Прочетен: 539 Коментари: 0 Гласове: 0
valdor1355
11:07 - Време е да погледнем истината в очите: джуфла превъзхожда не всеки един от нас, а всички нас взети заедно
от: valdor1355
Категория: Хоби
Прочетен: 332 Коментари: 0 Гласове: 2
havefun
10:32 - Езерото....
от: havefun
Гора, насред гората езеро. Слънцето грее на небосклона, отразява се във водата. Птички пеят, ден обикновен. Но има нещо странно в това езеро. Гледаш го, не потрепва. Някак омагьосано, живо. Сякаш има душа. Езерото е дълбоко, нямам
Категория: Лични дневници
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове: 1
yurukova
11:57 - Една надежда имам във сърцето
от: yurukova
Една надежда имам във сърцето, разцъфнала като
Категория: Изкуство
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове: 2
Не е от това, че не знам/не знам много/,а от това, че пиша от телефон предимно. Прави си каквото иска, а и пише каквото си иска...Два пъти ми изписа вместо благодаря Благоев.-мамето му комунистическо китайско.
Аз от друго съм обезпокоен друже мой гениалния. В предишния си постинг се каниш да режеш 2мм от езика ми. Не е много,но днес 2мм,утре2мм,,а на мойта възраст това
Си е почти кастриране. Та мисля си като те гледам така благороден, да оставиш езика ми цял, а се хванеш за
нещо друго
цитирайАз от друго съм обезпокоен друже мой гениалния. В предишния си постинг се каниш да режеш 2мм от езика ми. Не е много,но днес 2мм,утре2мм,,а на мойта възраст това
Си е почти кастриране. Та мисля си като те гледам така благороден, да оставиш езика ми цял, а се хванеш за
нещо друго
Смятате ли, че Ви прави чест да изопачавате така нещата?!
Какво искам да кажа с това ли? Ами нека прочетем:
Още ли не съзирате за какво говоря или се правите на разсеян както всеки път, когато Ви уличат в преиначаване, лъжа, подмолно поведение, двуличие, притворство и така нататък?
А сега да обърна внимание на нещо друго:
Този постинг е с реалните си за момента: Прочетен: 242 Коментари: 23 Гласове: 20, но беше изтласкан от началната страница. Защо?
С какво той е по-незаслужил да е там, а да виси например този: http://valdor1355.blog.bg/hobi/2019/06/12/vreme-e-da-poglednem-istinata-v-ochite-djufla-prevyzhojda-ne.1661194
Така, че не ме съдете, ако пусна някой и друг хиляден китайски полк да 'прочете' и поправи несправедливостта. :):)
цитирайКакво искам да кажа с това ли? Ами нека прочетем:
vencivaleri1951 написа:
.....
Аз от друго съм обезпокоен друже мой гениалния. В предишния си постинг се каниш да режеш 2мм от езика ми. Не е много,но днес 2мм,утре2мм,,а на мойта възраст това
Си е почти кастриране. Та мисля си като те гледам така благороден, да оставиш езика ми цял, а се хванеш за
нещо друго
Аз от друго съм обезпокоен друже мой гениалния. В предишния си постинг се каниш да режеш 2мм от езика ми. Не е много,но днес 2мм,утре2мм,,а на мойта възраст това
Си е почти кастриране. Та мисля си като те гледам така благороден, да оставиш езика ми цял, а се хванеш за
нещо друго
Още ли не съзирате за какво говоря или се правите на разсеян както всеки път, когато Ви уличат в преиначаване, лъжа, подмолно поведение, двуличие, притворство и така нататък?
А сега да обърна внимание на нещо друго:
Този постинг е с реалните си за момента: Прочетен: 242 Коментари: 23 Гласове: 20, но беше изтласкан от началната страница. Защо?
С какво той е по-незаслужил да е там, а да виси например този: http://valdor1355.blog.bg/hobi/2019/06/12/vreme-e-da-poglednem-istinata-v-ochite-djufla-prevyzhojda-ne.1661194
Така, че не ме съдете, ако пусна някой и друг хиляден китайски полк да 'прочете' и поправи несправедливостта. :):)
25.
анонимен -
С какво той е по-незаслужил да е ...
12.06.2019 16:43
12.06.2019 16:43
cortana написа:
С какво той е по-незаслужил да е там, а да виси например този: http://valdor1355.blog/hobi/2019/06/12/vreme-e-da-poglednem-istinata-v-ochite-djufla-prevyzhojda-ne.1661194
Така, че не ме съдете, ако пусна някой и друг хиляден китайски полк да 'прочете' и поправи несправедливостта. :):)
С какво той е по-незаслужил да е там, а да виси например този: http://valdor1355.blog/hobi/2019/06/12/vreme-e-da-poglednem-istinata-v-ochite-djufla-prevyzhojda-ne.1661194
Така, че не ме съдете, ако пусна някой и друг хиляден китайски полк да 'прочете' и поправи несправедливостта. :):)
Е как с какво, Корти? Не е ли ясно на всички, че тук се котират интригантите, безпринципните и бездарните, а не можещите, принципните и коректните? И, ако не дай си Боже, последните се покажат най-отпред, веднага ще им бъде резната главата. С мълчаливото съгласие на повечето потребители.
26.
анонимен -
ПП
12.06.2019 16:45
12.06.2019 16:45
С едно уточнение, независимо какво ще ми донесе като блъвнати постинги - същите резерви имам към Юлия, която е ту тук, ту там и на която нямам никакво доверие.
цитирайИ Юлия, и Уличната котка са ужасни. Но Юлия е сто пъти по достойна от оная никаквица.
Гнуся се, че дама като валдор може всеки ден да бълва постинги само защото знае, че ще я напомпят , знае и точно кой, уродът, и това я езпълва с възторг. Тая посред нощ в 1и в 2 часа виси тук.
И се изкарва нещо повече от Юлия.
Никаквица не е на точната дума, но няма да използвам цинизми.
цитирайГнуся се, че дама като валдор може всеки ден да бълва постинги само защото знае, че ще я напомпят , знае и точно кой, уродът, и това я езпълва с възторг. Тая посред нощ в 1и в 2 часа виси тук.
И се изкарва нещо повече от Юлия.
Никаквица не е на точната дума, но няма да използвам цинизми.
разкарай, моля те, уличната котка , от първа, та да не може да се възбуди.
цитирайТи драги със страха си да не си ,,личен,,. , А аз от атавистичния страх на всеки мъж-да не бъде кастриран.Ето ти като Отец наш в блога все ни се каниш. И аз понеже съм си шубелия почнах да пия валериан.не всеки е юначен, не всеки е Супермен. Хайде кажи какво трябва да се направи та да си на първа и да не си гневен ,,сине Пелеев, Ако трябва ще строя внучета, деца, зет, снаеха и вкупом ще влизаме в постинга и ще слагаме плюсчета . Само обясни на мен неумния, какво ще промени за теб това движение?
цитирайЕто ме отново. Половин час преди да си тръгна от работа, мога да си позволя да правя в офиса каквото реша. Това е политика на фирмата. :)
Та да репликирам отново вместо Жоро, който не е така свободен на този..... Суперменстроеж :):):)))))
..... 29. vencivaleri1951 - Другарю Венци, въпросът ми беше друг и не се правете, че не сте го разбрал. Но, ок, ще го повторя: В ето тези Ваши думи Вие не виждате нищо нередно/лъжовно, така ли?
Цитирам отново думите Ви:
..... 28. haterka - Бих могла. Но има ли смисъл и не там е въпросът?
..... 27. haterka - Страна по отношение на двете няма да вземам. Но е факт, че Юлия е реална личност, а Валдор не. Ще ме прощава, защото питая симпатии към нея, но все пак това е реално истината.
..... 26. angpiskova - Много си права, Анджи, на Юлия й липсва характерът да е постоянна. Но това от друга страна е положително в случая.
..... 25. angpiskova - Интригантите с интригите им ги котират други/или самите те интриганти. Тук въпросът също е друг и опира до отношението на модерацията спрямо правилата на сайта. Тоест, до ЛИПСАТА на отношение спрямо правилата на сайта.
цитирайТа да репликирам отново вместо Жоро, който не е така свободен на този..... Суперменстроеж :):):)))))
..... 29. vencivaleri1951 - Другарю Венци, въпросът ми беше друг и не се правете, че не сте го разбрал. Но, ок, ще го повторя: В ето тези Ваши думи Вие не виждате нищо нередно/лъжовно, така ли?
Цитирам отново думите Ви:
vencivaleri1951 написа:
И повтарям въпроса: Вие не виждате изопачаване на нещата от Ваша страна, така ли?.....
Аз от друго съм обезпокоен друже мой гениалния. В предишния си постинг се каниш да режеш 2мм от езика ми. Не е много,но днес 2мм,утре2мм,,а на мойта възраст това
Си е почти кастриране. Та мисля си като те гледам така благороден, да оставиш езика ми цял, а се хванеш за
нещо друго
Аз от друго съм обезпокоен друже мой гениалния. В предишния си постинг се каниш да режеш 2мм от езика ми. Не е много,но днес 2мм,утре2мм,,а на мойта възраст това
Си е почти кастриране. Та мисля си като те гледам така благороден, да оставиш езика ми цял, а се хванеш за
нещо друго
..... 28. haterka - Бих могла. Но има ли смисъл и не там е въпросът?
..... 27. haterka - Страна по отношение на двете няма да вземам. Но е факт, че Юлия е реална личност, а Валдор не. Ще ме прощава, защото питая симпатии към нея, но все пак това е реално истината.
..... 26. angpiskova - Много си права, Анджи, на Юлия й липсва характерът да е постоянна. Но това от друга страна е положително в случая.
..... 25. angpiskova - Интригантите с интригите им ги котират други/или самите те интриганти. Тук въпросът също е друг и опира до отношението на модерацията спрямо правилата на сайта. Тоест, до ЛИПСАТА на отношение спрямо правилата на сайта.
"Трябва да се освободите от онзи себе си, който е вече вчерашен, за да сте днешният."-"... бъдещ бог, допускаме потенциален престъпник!"!!! ХАХАХА
"Така че социалните доктрини са оставили тезата, че човекът в себе си носи двете начала: когато има известно религиозно убеждение, да бъде добродетелен, но и в същото време да е обявен за престъпник.
Правят се усилия да се създадат предпоставки да няма престъпност. Но тя не идва от това, дали има условия.
Това е доктрина на материалното безумие."
цитирай"Така че социалните доктрини са оставили тезата, че човекът в себе си носи двете начала: когато има известно религиозно убеждение, да бъде добродетелен, но и в същото време да е обявен за престъпник.
Правят се усилия да се създадат предпоставки да няма престъпност. Но тя не идва от това, дали има условия.
Това е доктрина на материалното безумие."
32.
starforlife -
Хайде добра вечер и набързо ще се опитам да репликирам всички ви, при все, че Корти се справя отлично.
12.06.2019 22:16
12.06.2019 22:16
~ 4. morskipesni
Отново прикавнам напъващия да вменява, че е реален профил, а не фейков такъв да дефинира понятието "постигнали".
~ 9. pompaduridiot - Ами такива са мислите на глупаците, защото се ограничават до капацитета им, а той не излиза от селските им разбирания за... да речем услуга спрямо някого или смисъл от дадено действие.
~ 10. elinka4
Сърничке, има хора, които като не могат да свършат или не разбират нещо - им дай да се опитат с празни приказки да оправдаят лузърщината и некадъритета си.
Та така и в случая по отношение на моята скромна персона.
Смешното в случая е, че въпросните идиоти не осъзнават, че от тези техни идиотии нищо не се променя спрямо мен и аз продължавам да препускам, а те продължават да пълзят.
~ Към анонимния, който Корти е изтрила в следната му глупост:
И тук е момента да припомня и друго: Да се тръби от Идиот-Кофичко, че всеки, който не му изнася е Полигор - е меко казано абсолютна идиотия.
За мен Полигор е Личност (пише чудесна Поезия, има отношение към езика и отлична подготовка спрямо него и т.н.), а ЧерноМишечко е просто дупката на N-тия изсъхнал геврек, валящ се в кофа с лайна (които само сътворява около себе си).
С Полигор аз бих седнал на по бира и съм убеден, че ще има какво да си кажем, а Кофичко само бих положил зад врата заради женчовщината му.
~ 13. vmir
Любак, гордея се, че от момента, в който влезнах в техникума (15-16 годишен), родителите ми не са ми дали 1 лев. Напротив - аз съм им давал още по онова време във вид на плащане на сметки за ток, вода и т.н.
Каквото и да съм постигнал в този живот... Малко или много - няма абсолютно никакво значение... Съм го постигнал с ума и ръцете си. Сам.
~ 14. angpiskova
"Длъжен съм" да опитам. В "интрото на блога ми съм го казал перфектно според мен синтезирано: Глупавите и посредствени хора неблагодарно омаловажават труда на другите, а умните и способните го оценяват и се възползват от него с благодарност.
~ 15. pompaduridiot
Юлия я познавам реално и твърдо заявявам, че това е пълна глупост.
~ 16. и 17. raff
Който учи - той ще сполучи.
Някога Пол Скарбио (разказвал съм този случай) ме накара да се замисля много сериозно колко е показателно, че на Запад хората учат (говоря за учение като процес, а не като извличане на Мъдрост от самия Живот) почти до края на живота си. Бях много-много млад и се впечатлих. Постепенно го осъзнах.
Радвам се, че четеш и пом/у редовете - това е най-смисленото и полезно учене.
~ 19. pompaduridiot
Не се ядосвай, а поздрави Нимфодора от мен.
Плазмодии - какво да ги правиш?
(За анонимния идиот: в твоя случай е ед.ч. и не се пише както аз го пиша сега, но ти май дори няма да схванеш за какво говоря)
(По-късно или утре ще дорепликирам. Сега от мен... НАЗДРАВЕ! - ха ха ха)
цитирайОтново прикавнам напъващия да вменява, че е реален профил, а не фейков такъв да дефинира понятието "постигнали".
~ 9. pompaduridiot - Ами такива са мислите на глупаците, защото се ограничават до капацитета им, а той не излиза от селските им разбирания за... да речем услуга спрямо някого или смисъл от дадено действие.
~ 10. elinka4
Сърничке, има хора, които като не могат да свършат или не разбират нещо - им дай да се опитат с празни приказки да оправдаят лузърщината и некадъритета си.
Та така и в случая по отношение на моята скромна персона.
Смешното в случая е, че въпросните идиоти не осъзнават, че от тези техни идиотии нищо не се променя спрямо мен и аз продължавам да препускам, а те продължават да пълзят.
~ Към анонимния, който Корти е изтрила в следната му глупост:
анонимен написа:
Правописните ти грешки ще прескоча - те са ти медали на задника. Продължавам с това, че както Корти отлично го е казала - мен това дали Нимфодора е НИК на Полигор или не - изобщо не ме вълнува и ни най-малко не ми пречи дори да е истина, а то НЕ Е. Тук аз възприемам всеки, с когото не съм имал реален контакт като НИК и съм далеч от заксовщината да се опитвам да установявам (много често през годините с крайно непочтени способи) кой кой е. Всеки лъже сам себе си - никой друг не страда от една лъжа.Гочо, НИКа нимфодора е на същия хисарски плазмодии полигор с когото продължавай да комуникираш в образа му на помпадуридиот. Много си глупав Гочо, повече от много.
И тук е момента да припомня и друго: Да се тръби от Идиот-Кофичко, че всеки, който не му изнася е Полигор - е меко казано абсолютна идиотия.
За мен Полигор е Личност (пише чудесна Поезия, има отношение към езика и отлична подготовка спрямо него и т.н.), а ЧерноМишечко е просто дупката на N-тия изсъхнал геврек, валящ се в кофа с лайна (които само сътворява около себе си).
С Полигор аз бих седнал на по бира и съм убеден, че ще има какво да си кажем, а Кофичко само бих положил зад врата заради женчовщината му.
~ 13. vmir
Любак, гордея се, че от момента, в който влезнах в техникума (15-16 годишен), родителите ми не са ми дали 1 лев. Напротив - аз съм им давал още по онова време във вид на плащане на сметки за ток, вода и т.н.
Каквото и да съм постигнал в този живот... Малко или много - няма абсолютно никакво значение... Съм го постигнал с ума и ръцете си. Сам.
~ 14. angpiskova
"Длъжен съм" да опитам. В "интрото на блога ми съм го казал перфектно според мен синтезирано: Глупавите и посредствени хора неблагодарно омаловажават труда на другите, а умните и способните го оценяват и се възползват от него с благодарност.
~ 15. pompaduridiot
Юлия я познавам реално и твърдо заявявам, че това е пълна глупост.
~ 16. и 17. raff
Който учи - той ще сполучи.
Някога Пол Скарбио (разказвал съм този случай) ме накара да се замисля много сериозно колко е показателно, че на Запад хората учат (говоря за учение като процес, а не като извличане на Мъдрост от самия Живот) почти до края на живота си. Бях много-много млад и се впечатлих. Постепенно го осъзнах.
Радвам се, че четеш и пом/у редовете - това е най-смисленото и полезно учене.
~ 19. pompaduridiot
Не се ядосвай, а поздрави Нимфодора от мен.
Плазмодии - какво да ги правиш?
(За анонимния идиот: в твоя случай е ед.ч. и не се пише както аз го пиша сега, но ти май дори няма да схванеш за какво говоря)
(По-късно или утре ще дорепликирам. Сега от мен... НАЗДРАВЕ! - ха ха ха)
haterka написа:
Какво ти пука? То от тази статистика ще видиш, че в 19:11 са ме свалили, при все, че постингът с нищо не противоречи на правилата на платформата, но...само да отбележа, че уродът се е появил и пак напомпи тия
...
...
Всъщност, свалили са ме, защото сайтът отдавна е проруски и с това не визирам идиотите, които безчинстват из него, а собствениците му.
А всички знаем, че комунистите искаха хората да са незнаещи и неможещи, за да могат по-лесно да се управляват. Затова и 99% от подобни "образователни" мои постинги биват сваляни от "първа", а често дори изтривани.
Ето статистиката:
Последни 20 регистрирани посетителя
05:29 - shtaparov
05:25 - barin
00:18 - XxX
12.06 23:18 - alli
12.06 21:46 - librarian
12.06 21:27 - XxX
12.06 20:24 - get
12.06 20:21 - zamundata
12.06 20:20 - sidhaarta
12.06 19:33 - seasons76
12.06 19:32 - XxX
12.06 19:11 - blogbg
12.06 18:38 - laval
12.06 18:31 - seasons76
12.06 18:23 - sidhaarta
12.06 18:23 - XxX
12.06 18:18 - varr
12.06 18:05 - vencivaleri1951
12.06 17:44 - delff
12.06 17:31 - cortana
12.06 16:54 - haterka
От която се вижда, че дори да приемем за вярно някои НИК-ове, че били мои... Дори да не броим тези, заменене с "ХхХ" поради такова тяхно желание... Пак остават едни sidhaarta, get, barin, shtaparov,, които въпреки всичко са прочели постинга.
А аз казах, че независимо къде съм - ще бъда прочетен от едно 35-40 уникални блогъра.
Е... От статистиките нагоре се вижда това.
~ 23. vencivaleri1951
ПоNтвам въпроса на Корти: Смятате ли, че Ви прави чест да изопачавате така нещата?!
Тоест, ти си двуличник и лъжец, пич.
Защото аз никъде не казвам това, което ти се опитваш да вмениш на околните или пък с пилешкия си акъл възприемаш както ти падне.
~ 25. angpiskova
Нека се самоцитирам: Всъщност, свалили са ме, защото сайтът отдавна е проруски и с това не визирам идиотите, които безчинстват из него, а собствениците му.
А всички знаем, че комунистите искаха хората да са незнаещи и неможещи, за да могат по-лесно да се управляват. Затова и 99% от подобни "образователни" мои постинги биват сваляни от "първа", а често дори изтривани.
Аз мисля, че е точно обратното. Има си и доказателства за това. Да не ги описвам отново и отново.
цитирайТова е все едно ти да ме попиташ какво е ендосимбионтни организми. И каква връзка биха имали с Ер.
цитирайОлее, малее... всъщност може да са някакви "духовни вълни са една хронология на космичния и човешкия дух?!" ПАЗИ БОЖЕ!!!
Последни 20 регистрирани посетителя
09:39 - ХхХ
09:39 - vencivaleri1951
09:38 - ХхХ
09:36 - bezistena
09:28 - rosiela
09:00 - pompaduridiot
08:56 - morskipesni
08:44 - ХхХ
08:20 - kolevn38
08:18 - angpiskova
08:08 - rosiela
00:03 - vencivaleri1951
11.06 23:51 - ХхХ
11.06 23:00 - angpiskova
11.06 22:50 - pompadurkabezsutien
11.06 22:44 - cortana
11.06 22:42 - laval
11.06 22:23 - angpiskova
11.06 22:12 - eva666
11.06 22:05 - anngry
Последни 20 регистрирани посетителя
05:29 - shtaparov
05:25 - barin
00:18 - XxX
12.06 23:18 - alli
12.06 21:46 - librarian
12.06 21:27 - XxX
12.06 20:24 - get
12.06 20:21 - zamundata
12.06 20:20 - sidhaarta
12.06 19:33 - seasons76
12.06 19:32 - XxX
12.06 19:11 - blogbg
12.06 18:38 - laval
12.06 18:31 - seasons76
12.06 18:23 - sidhaarta
12.06 18:23 - XxX
12.06 18:18 - varr
12.06 18:05 - vencivaleri1951
12.06 17:44 - delff
12.06 17:31 - cortana
12.06 16:54 - haterka
поради това Православието ни учи - "Господи и Владико на моя живот, не ми давай дух на безделие, униние, властолюбие и празнословие" (преподобни Ефрем Сирин)
Не се сърди, не си длъжен да вярваш на когото й да било, но... не си служи със заплахи!!!
с уважение- Санки ХАХАХА
цитирайПоследни 20 регистрирани посетителя
09:39 - ХхХ
09:39 - vencivaleri1951
09:38 - ХхХ
09:36 - bezistena
09:28 - rosiela
09:00 - pompaduridiot
08:56 - morskipesni
08:44 - ХхХ
08:20 - kolevn38
08:18 - angpiskova
08:08 - rosiela
00:03 - vencivaleri1951
11.06 23:51 - ХхХ
11.06 23:00 - angpiskova
11.06 22:50 - pompadurkabezsutien
11.06 22:44 - cortana
11.06 22:42 - laval
11.06 22:23 - angpiskova
11.06 22:12 - eva666
11.06 22:05 - anngry
Последни 20 регистрирани посетителя
05:29 - shtaparov
05:25 - barin
00:18 - XxX
12.06 23:18 - alli
12.06 21:46 - librarian
12.06 21:27 - XxX
12.06 20:24 - get
12.06 20:21 - zamundata
12.06 20:20 - sidhaarta
12.06 19:33 - seasons76
12.06 19:32 - XxX
12.06 19:11 - blogbg
12.06 18:38 - laval
12.06 18:31 - seasons76
12.06 18:23 - sidhaarta
12.06 18:23 - XxX
12.06 18:18 - varr
12.06 18:05 - vencivaleri1951
12.06 17:44 - delff
12.06 17:31 - cortana
12.06 16:54 - haterka
поради това Православието ни учи - "Господи и Владико на моя живот, не ми давай дух на безделие, униние, властолюбие и празнословие" (преподобни Ефрем Сирин)
Не се сърди, не си длъжен да вярваш на когото й да било, но... не си служи със заплахи!!!
с уважение- Санки ХАХАХА
Търсене
За този блог
Гласове: 13882