Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2018 13:25 - "Стра чанта, ама лачена." (би казал някой) - "Лачена, ама влачена." (би допълнил друг)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2411 Коментари: 37 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

imageimageimageimageimageimageimageimage

image

image





Гласувай:
33



1. starforlife - Понеже все пак съм толерантен към възрастните хора,
11.06.2018 13:27
изчаках толерантно оригиналът да падне от първа.
Ето го и него, а вие сравнете и преценете кой е по-добър.
Оригиналът:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/06/11/quot-stra-chanta-ama-lachena-quot-bi-kazal-niakoi-quot-lache.1612320
Или това му настоящо"копие".
цитирай
2. starforlife - Щях да пропусна:
11.06.2018 13:41
За логото от тези две снимки иде реч: http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/DSC_0745.jpg
от постинга ми "Митарствата на една книга" (Част III-та - ИСТАНБУЛ)" от 7-ми този месец

и виждащото се същото лого на тази снимка на "младичката" елинора:
http://elinora.blog.bg/photos/85751/original/31131032_10205143363340442_5923516588615898799_n.jpg
от постинга й "ИстаНбул" от същата дата.

Значи: Качвани от нея снимки с лошо качество и нееднаквост (намеквам за нещо - ха ха ха) в местоположението на логото на Р9-ката, са достоверни и от тази година, а моите от 2015-та? СмЕх!

Даааа - явно наистина съм измислил машина на времето, за да съм дошъл през 2015-та в 2018-та и заснел логото на фестивала, което да пусна още тогава, през 2015-та.
М, Цъгов?
цитирай
3. starforlife - Да не се чудите от кого е първото плюсче.
11.06.2018 13:52
13:45 - sidhaarta

Независима блогърка, която отново познавам реално (но не контактуваме) и не е от ничии "отбор", а предполагам най-вече оценява хубавата песен.

Та кои казваш са твоите приятели (лекари, учители, фризьори и т.н.), Кофичко, дето те харесват тук?
'Щото ние виждаме само 3-4 и ги знаем кои са, а повечето гласове идват от твои (и на другите) кухи профили, но видиш ли мен седнали да замеряте с фейкови профили.
Да... ама НЕ!
Повечето хора наоколо не са глупаци както смятате, а ви превъзхождат многократно в интелектуално отношение.
цитирай
4. predatorkapredatorka - :)))))....Iron Man.....
11.06.2018 13:56
Та кои казваш са твоите приятели (лекари, учители, фризьори и т.н.), Кофичко, дето те харесват тук?
'Щото ние виждаме само 3-4 и ги знаем кои са, а повечето гласове идват от твои (и на другите) кухи профили, но видиш ли мен седнали да замеряте с фейкови профили.
Да... ама НЕ!
Повечето хора наоколо не са глупаци както смятате, а ви превъзхождат многократно в интелектуално отношение.
цитирай
5. troina - Имах идея точно за такъв отговор Но ти си по-бърз И от моята мисъл
11.06.2018 14:06
Знам че ще те прочетат поне 150 читатели днес
и поради това.я да запитаме тук
Защо майката на блога / Wonder
си изтри обидните реплики
към Наталия Панталеева/ моя приятелка
в визирания тук постинг на Елинора
Мара и Шамбала….
аз държа на Моята версия
това е най-старата и най младата/ 33
Хейтърка в този сайт
и най талантлива да не пропусна
цитирай
6. germantiger - +
11.06.2018 14:19
Също ям таратора с чесън, както и шкембе чорбата!

А другарите са яли хуя дедовия.

Тримца рушняци са гризнали и дръвцето покрай дедовия...

А про по - с удовлствие чета на руски, един от трите чужди езика които ползвам и уважавма немалко руски автори - не само худошжествени като литература, а историци и излседователи.

Впрочем ние с руснаците едва ли бихме с еподразнили, виж с другарите в блог.бг с най-голямо удоволствие.
цитирай
7. milady - bven.blog.bg/tq-i-toi/2018/06/07/nov-avatar.1612013
11.06.2018 14:27
Жоро я направи дисекция на тази
апокрифна фотка
:)))))
цитирай
8. milady - 6. germantiger - +
11.06.2018 14:31
и аз така....
затова се връщам с кеф винаги в България
за да си Ям таратор с чесън и розови домати
…. и да пия ракия сутрин обед и вечер...
ха-ха-ха….
Аз пия едно мартини
или една бира
седмичнооооо...

Мара еЛинора каза че съм алкохоличка
Боже пази България
цитирай
9. анонимен - Това е
11.06.2018 14:35
точно така!
Всеки от нас го чака /надявам се/ такава възраст и дай Боже всекиму да доживее колкото е възможно повече години.
Отвратителното в този случай не е възрастта й, а нейният хейт. В повечето случаи срещу потребители, които с нищо не са я предизвикали. Виждаме, че тя се вре по нашите блогове, а не ние в нейния.
цитирай
10. vaquero - starforlife,
11.06.2018 14:52
Много е важно да се четат изявленията на противниците сутрин. Това те държи в кондиция през целия ден. И не бива да се мисли, че противниците ядат доматите с колците и си връзват гащите с троскот.
цитирай
11. starforlife - Еее, стига де - 8 плюсчета за два часа само. Засрамете се! Та аз съм този, който ви мами тук бре, мили Дами!
11.06.2018 15:06
Последни НЕ 20 регистрирани посетителя, а от момента на излъчването на постинга:
14:58 - krassko
14:55 - cefulesteven
14:52 - vaquero
14:50 - germantiger
14:38 - vaquero
14:32 - angpiskova
14:24 - milady
14:13 - germantiger
14:03 - troina
13:54 - predatorka
13:45 - sidhaarta

А ето и репликите ми към коментарите ви:

~ 4. predatorka
Как "Iron Man" бре?
Нали съм трътльо според онези непоръбеняци бре?
Ти на очите ли ще вярваш или на техните твърдения?
Мерна ли най-големия смЕх? Блеки бил предатор подчертава, и слагал край на толерантността.
В задачката се пита: Кога, Кофичко, ще е "Тетевен-2", че да ти премерим Интелекта, м?
Спокойно - нЕма да те бия. На застаряващи мижо-пижовци не посягам.


~ 5. troina
Малко чалгийски го раздава песента, но...
https://www.youtube.com/watch?v=kdF4P7K5Okg
И още едно продължение на музикалният ми отговор на коментара ти:
https://www.youtube.com/watch?v=ImHzc0TJ85I


~ 6. germantiger
Абе, Митак, и те маат чесън, защото е супер полезен, но се правят на френски фусти.
И точно това е смехотворното: да се правиш на такъв, какъвто не си.
Мила ХелиоНора (от "хелии" - напомпана идва ебавката ми), има едни инструменти, наречени четки за зъби.
Когато си хапнеш не гола водичка с краставица, а тараторче както си му е реда - с чесън, копър, смлени орехи - миеш зъбите и после ментова дъвка.
И си блееш по Афеловата (ха ха ха - мен ще ме изядат за една правописна грешчица, е техните не ги виждат) кула колкото си щеш, без да те притеснява, че ще миришеш на франсетата на чесън.


~ 7. milady
По-късно ще хвърля един поглед.


~ 9. angpiskova
Аз нали съм си тъп, та не схванах за кое точно говориш, че е точно така, но ти ще ми поясниш като на албански реотан.
А иначе: Е как да не е бре, Анджи?
Как да не е?
Десетки са показателите, които определят въпросната като доста над възрастта, за която се опитва да мине. Не само дигитализацията на настоящия й аватар. Репликите й също: архаични и с очеизвадно непознаване на технологиите, при които младите просто са в час.
Учиталка?
По какво?
Значи: Пънат се да ме обиждат на тема професионални изяви с детинското мислене, че ще седна да се обеснявам къде и за кого работя, за да задоволят нездравото си любопитство, а те - учители. Ама къде, по какво - не е интересно.
И то не е.
Не ме интересува учителка ли е - метреса ли е.
По-същественото е, че е глупав и комплексиран човек. С претенции без покритие.
И на такива когато им кажеш: "Е хайде да премерим Интелект де, м?" - те се измъкват с това, че видиш ли то не било нужно, защото тяхното и в случая моето ниво се виждало и тук.
Ами да - вижда се.
И се вижда кои и какви хора тук определят мен като Автор, когото да четат - и кои се самочетат отсреща.
4 смотаняци на кърст - това са самочетящите се там.
И празнолеене, че видиш ли колко хора ги познавали, но като ги приканиш да ги цитират - глас в пустиня.


~ 10. vaquero
Градски, от ден на ден все повече и повече олекваш в очите ми.
Да си мислиш, че имам противници тук е толкова смешно, че не искам дори да го коментирам.
"Противник" може да ми е "БиКуайд" или нещо от сорта, а не някакви си кукувици в някакъв си блог.
Май следващият ми постинг няма да ти хареса с очеизвадни фактологии на тема, която преди време ти обещах, но понеже исках да говоря изрично с моя Приятелка от Щатите - така и не надрасках тогава.
Е... Говорих няколко дни след това...
Вчера като четях Звънци (това ще е позивната ми за ВВ1951, защото той само звъни, но една натрапчива една и съща меодия) за поредното му поднасяне на нивото ми при технологиите - се присетих за друг мой Приятел... Отново хамериканец. Ще го включа и него в историята на следващия ми постинг, който както всеки мой - ще има определена доза полезност, а не като 90% от постингите на 90% от хората тук, които ти харесваш само и единствено заради политическите ви еднаквости.
Което само по себе си е тъпо.
цитирай
12. apostapostoloff - Палецът е за постоянния педерастки номер
11.06.2018 15:42
да ни натрапваш музикалните си вкусове. Ще го турям непрекъснато, постоянно и систематично!
цитирай
13. milady - Сянката на лЪва, пак уплаши..мишките..
11.06.2018 15:47
Ти на очите ли ще вярваш или на техните твърдения?
Мерна ли най-големия смЕх? Блеки бил предатор подчертава, и слагал край на толерантността.
В задачката се пита: Кога, Кофичко, ще е "Тетевен-2", че да ти премерим Интелекта, м?

аз винаги си върша сама работата
като..една Вълчица../затова съм доволна от себе си..
не ме е срам от френска любов, ни от чесън, ни от Скайпа Му..
Бляк кВак, се изчерпа,тутманика/ то с такава Муза, като мара алабалова..
вчера ме докладва на админите/ или Уондер/но,тя май по-мъжко го играе..
затова се лигави льольо, че Толерантността му..свършила..
мен и У Африка ме четат,Кваки..
интересна съм..без маска и без грим, натЮр..
а, ти си ,сине, будалааа..

цитирай
14. milady - тозз па, и 12 реда му отдели, Тутьо, дето си говори с..анонимни пришки, смяхххх, кравар-офф, голям смяххх
11.06.2018 15:48
~ 10. vaquero
Градски, от ден на ден все повече и повече олекваш в очите ми.
цитирай
15. starforlife - ~ 12. apostapostoloff
11.06.2018 15:50
apostapostoloff написа:
Палецът е за постоянния педерастки номер
да ни натрапваш музикалните си вкусове. Ще го турям непрекъснато, постоянно и систематично!

Апостолов, през овчарския прът ми е за палеца ти.
(Искаш ли да те науча как да ми слагаш по повече от един?)
Въпросът тук е, че ти не говориш правдиво.
- Първо - Аз съм си "у дома" и музика на аутоплей мога да си пускам колкото си искам.
Да не говорим, че ти може да изключиш звука си дори преди да се логнеш в блога ми с натискането на един единствен клавиш, отнемащо 2 секунди време и, ако следеше изявите ми - щеше да знаеш как.
- Второ: Никой не те насилва да ме посещаваш и четеш, така, че думите ти, че натрапвам просто не са верни.
Ти си избрал да ме посетиш и следователно ще се съобразяваш ти с мен, а не аз с теб. Като не ти харесва - не ме чети, но не и да ми казваш какво и как да правя, каква музика и как да я слушам и/или поднасям към околните.

Схващаш ли?
(да не продължавам с трето и четвърто)
цитирай
16. zemela - Някой, някога беше казал, че оби...
11.06.2018 16:25
Някой, някога беше казал, че обикновено злословят нули и го правят по адрес на единици. Не съм сигурна, че твърдението има общо с двоичния код, не разбирам.
цитирай
17. anngry - Привет, Стар! :D
11.06.2018 16:29
Този път след като ти благодаря за новия филм, който вече изгледах, ще те хокам! :D:D
А ще те хокам, защото последвах линка от първия ти коментар с очакването, че ще прочета твой постинг, а той ме отведе тук http://elinora.blog/lichni-dnevnici/2018/06/10/myrzeliv-nedelen-pregled-na-pechata.1612320
Не знам как ги правиш такива магични неща, но по-добре предупреждавй, защото не всеки иска да попада на места, където не му е приятно. :D
Поздрави, Жоро-Стар! Песента е чудесна и не слушай какво ти говорят някои и какви палчето ти поставят. Моето е нагоре. :D
цитирай
18. starforlife - Чакайте сега много бързо да се включа, че да е достоверно твърдението на някои, че щом е така - имам паролата на двете ви и пиша от профилите ви аз. Ха ха ха
11.06.2018 16:35
~ 16. zemela
Хей, Поетесо-горска...
Зачестяването на посещенията ти...
Не, ти си ме четеш редовно и не само тук.
Зачестяването на коментарите ти да не би да е в смисъла да ти обърна внимание като на жена-сексуален обект?
Защото нали: отрицателните числа тук се пънат да вменят, че омайвам жените, за да се възползвам от тях.
Абе дет се вика: Гладни кокошкари - прости жени сънуват.
Искам да кажа, че тук обикновено контактувам със свръх-интелигентни Дами (отиващи на моята звездна интелигентност - ха ха ха), които е малко смешно някое си (милиционер-учителче) да смята, че са глупави и такива неща са приоритетите им - да харесват някого заради блоговото му поведение, а не заради същността му, която са опознали в реалния свят.


~ 17. anngry
За " Голямото сърце на Лъки" от сутринта преди да си легна ли говориш?
Хубаво филмче, нали?
А за "магията" с линка... Ами какво да ти кажа:
Елементарно е да направиш зареждайки уж мой постинг, да се зарежда "първоизточника" на "младата учителница".
Ще те науча за по-малко от 10 минутки, но по-напред да те науча как да цитираш линкове в тялото на коментара, защото явно спрямо теб съм пропуснал.
цитирай
19. starforlife - И преди да мина през кафенето ми за едно хубаво кафе преди работа (понякога и аз ходя за по час-два в службата) - да дам статистиката, м?
11.06.2018 16:48
Последни 20 регистрирани посетителя
16:39 - leonleonovpom2
16:29 - anngry
16:29 - anngry
16:28 - kvg55
16:24 - anngry
16:18 - zemela
15:57 - get
15:45 - schumpov
15:40 - apostapostoloff
15:38 - milady
15:26 - get
14:58 - krassko
14:55 - cefulesteven
14:52 - vaquero
14:50 - germantiger
14:38 - vaquero
14:32 - angpiskova
14:24 - milady
14:13 - germantiger
14:03 - troina


Последни 20 гласували:
16:30 - anngry
16:25 - zemela
15:36 - vmir
14:56 - cefulesteven
14:53 - vaquero
14:36 - angpiskova
14:19 - germantiger
12:03 - get
10:16 - xubavka
07:56 - sofisofi
07:14 - goby3
10.06 23:31 - novitejivotni
10.06 22:18 - get
10.06 21:29 - goby3
10.06 17:37 - mersedes
10.06 15:33 - raff
10.06 15:23 - zemela
10.06 14:46 - deathmetalverses
10.06 11:02 - angpiskova
10.06 10:09 - cefulesteven

Та кои казвате от четящите ме са мои клонинги, Кофичковченца на батИ?
цитирай
20. анонимен - Факт е,
11.06.2018 17:15
че повечето хора те харесват и най-вече, че тези, които те харесват са на съвсем различно ниво от обикновения хейт. Нещо, с което кофичковците не могат да се похвалят:)
цитирай
21. anngry - :D
11.06.2018 17:37
~ 17. anngry
За " Голямото сърце на Лъки" от сутринта преди да си легна ли говориш?
Хубаво филмче, нали?
А за "магията" с линка... Ами какво да ти кажа:
Елементарно е да направиш зареждайки уж мой постинг, да се зарежда "първоизточника" на "младата учителница".
Ще те науча за по-малко от 10 минутки, но по-напред да те науча как да цитираш линкове в тялото на коментара, защото явно спрямо теб съм пропуснал.

Ами да, за този филм говорех.
А за обучението.... Ще се радвам, стига да не очакваш много от мен, защото все пак техниката ми идва малко встрани. :D:D
цитирай
22. raff - :D:D:D
11.06.2018 20:31
Та казваш на който му е зор да доказва откога са снимките може да звъни? :D
цитирай
23. starforlife - ~
11.06.2018 21:14
~ 20. angpiskova
Ами... Факт са и двете неща които казваш.
Но това е повече от естествено



~ бивш 21. анонимен, който цитирам и изтривам
анонимен написа:
angpiskova написа:
че повечето хора те харесват и най-вече, че тези, които те харесват са на съвсем различно ниво от обикновения хейт. Нещо, с което кофичковците не могат да се похвалят:)

Fakt da.
Абсолютен.



~ 22. anngry
Не се притеснявай. Обучението също е нещо, което съм превърнал в Изкуство.



~ бивш 23. анонимен, който цитирам и изтривам
анонимен написа:
starforlife написа:
изчаках толерантно оригиналът да падне от първа.
Ето го и него, а вие сравнете и преценете кой е по-добър.
Оригиналът:
http://starforlife/lichni-dnevnici/2018/06/11/quot-stra-chanta-ama-lachena-quot-bi-kazal-niakoi-quot-lache.1612320
Или това му настоящо"копие".

хи-хи-хи ебаваш им майкята, стар. :)
Аз? Техните майки?
Че какво са ми направили жениците?
Човек не са ражда идиот, а става такъв.



~ настоящ 22. raff
Ами да - да се пъне да доказва щом го влече.
цитирай
24. xubavka - Здравей, Жоро!
11.06.2018 21:18
Днес не намерих време да коментирам поради много задачи. При теб е винаги интересно. Радвам се, че имаш толкова приятели! Ако решиш да посетиш скоро Панагюрище, не се колебай да се обадиш и да обсъдим блог.бг.
Поздрави!
цитирай
25. starforlife - ~ 24. xubavka
11.06.2018 21:23
Здравей!
Непременно ще го направя.
Всъщност... Мятам се на... магарето (ние, била-охранителите, караме магарешки каручки, без телевизор - ха ха ха) Та: Мятам се на магарето и идвам. Ей го де е - рекордът ми е 46 минути.
(с онова, металик-магарето - хи хи хи)
цитирай
26. starforlife - Последни 20 регистрирани посетителя:
11.06.2018 21:24
21:06 - xubavka
20:29 - raff
20:16 - get
20:12 - get
19:44 - get
19:03 - radostinalassa
19:02 - radostinalassa
18:52 - vmir
18:10 - germantiger
17:35 - anngry
17:14 - angpiskova
17:05 - ok3223
17:04 - psihopat
16:39 - leonleonovpom2
16:29 - anngry
16:29 - anngry
16:28 - kvg55
16:24 - anngry
16:18 - zemela
15:57 - get
цитирай
27. getmans1 - Стар, здравей! Имам чувството, ...
11.06.2018 23:30
Стар, здравей!
Имам чувството, че някой ще се оригва ясо на СтаНбул и ще пърди на СтаМбул без значение дали ще е с мирис на чИесън или рошав.
Приятна вечер!
Аз лягам, че в последно време съм станал много работен, градинар.
цитирай
28. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12.06.2018 01:34
Бабичка, която упорито настоява, че е младо яре, може да събуди у мен само съжаление. Няма смисъл да споменавам пак самотата и завистта й към младите - това е ясно на всички. Искам да кажа, че такива има навсякъде. Жалки са!

Веднъж една ми писа по Фейсбук. Скара ми се защо на аватара имам пейзаж вместо актуална снимка. Аз й обясних, че първо: такива обяснения може да ми иска само близък човек, а тя не ми е дори виртуален приятел. И второ: не й ли е неудобно да пита за снимка, след като е сложила фалшива фотография на аватара си? Оная пробва да се прави на обидена - снимката й била истинска. Десет секунди по-късно аз й изпратих линк към мястото, откъдето я беше откраднала - сайт за дрехи и на него неизвестна манекенка рекламираше рокля, т.е. "нейната" снимка. После я блокирах, защото нямам навика да слушам изсмукани от пръстите оправдания за очевадни лъжи.

Така и с Elinora. Мисли, че като се тръшка и сърди, някой ще повярва за "младостта й". Ако беше такава, за каквато се представя, отдавна щеше да е публикувала не една, а серия от снимки, чрез които да запуши устата на "зложелателите". Ама не може, защото снимките от младостта й са черно-бели - от праисторията. Остават й само словесните обяснения - точно това, което не е спирала да повтаря, откакто направих разкритията за нея.

Аз също не съм качвал снимки, но и не се обяснявам. Просто не ми пука. Не се обяснявах нито когато същата тролска група ме наричаше "пъпчив пубер", нито когато ме наричаше "пенсионер". Ако имах нужда някой да ме мисли за представител на определена възрастова група или друго от сорта, вместо обяснения щях да пусна серия от лични снимки. Hо няма нужда, защото ми е все едно как ме възприемат. А Elinora ходи насам-натам да се обяснява. Колкото по-дълго го прави, толкова по-безусловно доказва, че е бабичка, която мечтае да я мислят за млада.

цитирай
29. starforlife - 2в1:
12.06.2018 04:04
~ 27. getmans1
Здравей.
Сади си чесъна и се не бой. Ха ха ха
И от време на време пилците в блога брой.


~ 28. tutankhamon661
Както вече не веднъж казах: Възрастта не е порок.
Да вземем за пример... Приятелката ми Тота (Ати Милуш).
Какво като е преминала средната възраст дамата?
Страхотна Жена с Достойнство е!
А не шаврантия като въпросната.
Затова с нея и приказка можеш размени - и споделяне осъществи. Човешки. Топли. Приятелски.
А те наскоро и този тип Жени ос~аха: Когато се "подвизавах" като Рей - същите били ми кудкудякащи дъртачки.
Абре, льольовци... На почти всички тези "дъртачки" и "дъртаци" - на малкото пръсте не ще стъпите като стигнете годините им, което не е далеч.
И разликата ще е, че лицата ви ще са се изкривили от злобните гримаси, а на тези, които подигравате излъчват благородство.
цитирай
30. kvg55 - starforlife,
12.06.2018 10:46
Най-мощният компютър е създаден в САЩ
Инженери от националната лаборатория към Министерството на енергетиката на САЩ създадоха най-мощния в света суперкомпютър, съобщава изданието MIT Technology Review, цитирано от БГНЕС.
Производителността на американския Summit е 200 петафлопа, което прави 200 квадрилиона операции в секунда. Производителността на този компютър два пъти надминава разработения в Китай суперкомпютър Sunway TaihuLight (93 петафлопа), който по-рано се смяташе за най-мощното устройство в света.
Учените възнамеряват да използват новия суперкомпютър за търсенето на възможни връзки между гените и раковите заболявания, а също така при изследването на зависимостите към наркотичните вещества. Устройството може да помогне и при климатичното моделиране, увеличавайки ефективността на климатичната прогноза По цял свят суперкомпютрите се използват както за изследвания, така и за разработването на нови видове оръжия. „Ако най-мощният е в САЩ, то американските учени и армия ще имат допълнително предимство“, пише изданието.
цитирай
31. barneba - Истанбул е един съвременен и развиващ се град.
12.06.2018 11:27
Фестивалът на лалетата е празник с много красота, събиращ потоци от туристи. Турците дружно садят цветя и поматат на икономиката си, а ние обратно, съсипваме икономиката си и растенията.
Поздрав, Стар!
цитирай
32. predatorkapredatorka - а бе, Стар..къде изчезна онова педя човече, лакът език..
12.06.2018 11:29
инсп ДюДю от Пазарджиклъ?
щял да пуска анонимен донос с -у мен..
най-усмихнатата блогерка по Света и у нас..


19. анонимен - Доносът може да е и анонимен, но п...
10:58
Доносът може да е и анонимен,но подкрепен с копия от нейни обиди и посочването,че това лице има вече 10 бана и е още в блога!" Няма човек - няма проблем!" Сталин
Махне ли се тази жена,хората ще си отдъхнат.До кога безчинства тук?!
цитирай
33. starforlife - 3в1
12.06.2018 12:34
~ 30. kvg55
Не виждам какво общо има това с постинга.
Освен това новината никак не е нова: Въпросният компютър е факт още от май 2016-та.


~ 31. barneba
Имаш право.
Ние сме една удивително тъпа нация.


~ 32. predatorka
Да ти кажа - нищо не разбрах.
Особено пък кой е "ДюДю от Пазарджиклъ".



Последни 20 регистрирани посетителя
11:25 - predatorka
11:22 - barneba
10:44 - kvg55
10:43 - zemela
10:34 - silverfox52
10:21 - vmir
10:15 - get
09:48 - germantiger
09:09 - tota
08:07 - kolevn38
08:00 - andrei
07:00 - goby3
01:34 - tutankhamon661
11.06 23:32 - chron
11.06 23:04 - getmans1
11.06 23:01 - vmir
11.06 22:52 - absolution
11.06 22:20 - sezoni
11.06 22:13 - vmir
11.06 21:27 - germantiger
цитирай
34. tota - ~ 27. getmans1 Здравей. Сади си ...
12.06.2018 13:17
starforlife написа:
~ 27. getmans1
Здравей.
Сади си чесъна и се не бой. Ха ха ха
И от време на време пилците в блога брой.

Жоре, моля те, без квалификации и сравнения. Не бива. Етикета не го допуска. Сега по повод заглавието на постинга.Мисля, че съм публикувала, споделеното ми от моята майка. Вървели пред нея мъж и жена и си разменяли вероятно некрасиви думи. Майка ми, нарушила правилата и се обадила: Стари хора, може ли така да си говорите? Тогава мъжът се обърнал и казал: Госпожа, няма стара чанта, няма и стара жена. Та, не забравяй, че жената е винаги жена. Тя, няма възраст. Това е казал, възрастният мъж. Затова и твоето продължение на мисълта в заглавието, би следвало да отпадне. "Влачена", ами влачещият, кой е? Той е света вода, ненапита, ли е? Хубаво е да има закачки и шеги, стига да са разбираеми и езикът да не е пиперлив.
~ 28. tutankhamon661
Както вече не веднъж казах: Възрастта не е порок.
Да вземем за пример... Приятелката ми Тота (Ати Милуш).
Какво като е преминала средната възраст дамата?
Страхотна Жена с Достойнство е!
А не шаврантия като въпросната.
Затова с нея и приказка можеш размени - и споделяне осъществи. Човешки. Топли. Приятелски.
А те наскоро и този тип Жени ос~аха: Когато се "подвизавах" като Рей - същите били ми кудкудякащи дъртачки.
Абре, льольовци... На почти всички тези "дъртачки" и "дъртаци" - на малкото пръсте не ще стъпите като стигнете годините им, което не е далеч.
И разликата ще е, че лицата ви ще са се изкривили от злобните гримаси, а на тези, които подигравате излъчват благородство.

цитирай
35. анонимен - Тота,
12.06.2018 22:16
в случая ще си позволя да не се съглася с вас, макар репликата ви да не е отправена към мен.
Не става дума за възраст - това и аз, и Жоро сме подчертавали многократно. Тази жена обаче, на която никой от нас не обръща иначе внимание, намира като едно от малкото си забавления тук да се вре по блоговете ни и да обижда. Нито аз, нито Жоро сме търсили контакт с нея. И когато преминава една определена граница, не може да не й се отговори - особено ако обижда на възраст и килограми, като същевременно се прави на млада. При това го прави с абсолютен каруцарски език.
Е, Жоро вече каза, че просто е взел назаем езика от тази групичка. Няма как да не си получиш заслуженото, което сам си търсиш.
цитирай
36. tutankhamon661 - 35. angpiskova - Тота,
13.06.2018 01:42
angpiskova написа:
Тота, в случая ще си позволя да не се съглася с вас, макар репликата ви да не е отправена към мен.
Не става дума за възраст - това и аз, и Жоро сме подчертавали многократно. Тази жена обаче, на която никой от нас не обръща иначе внимание, намира като едно от малкото си забавления тук да се вре по блоговете ни и да обижда. Нито аз, нито Жоро сме търсили контакт с нея. И когато преминава една определена граница, не може да не й се отговори - особено ако обижда на възраст и килограми, като същевременно се прави на млада. При това го прави с абсолютен каруцарски език.
Е, Жоро вече каза, че просто е взел назаем езика от тази групичка. Няма как да не си получиш заслуженото, което сам си търсиш.


Именно! Съгласен съм с всяка твоя дума. Аз също съм казвал многократно, че възрастта не е порок, а проблемът в случая е точно това, което обясняваш в твоя коментар. Дори бих го описал по абсолютно същия начин. Благодаря ти, че изказа и моите собствени мисли!

Но ще добавя нещо.

Сигурен съм в добрите намерения на Tota, обаче тя прави страхотна грешка, смесвайки различни неща. Жената винаги е жена - да, така е. Но това може да се използва като довод, когато примерно сравняваме богата и бедна жена - двете в еднаква степен са жени. Или сравнение между умна и глупава. Втората не е виновна, че се е родила с малко умствен багаж, и това в никакъв случай не я прави по-малко жена.

Съвсем друго става, ако говорим за агресивен урод като Elinora. Съжалявам, Tota, но е истинска обида към жените като цяло да ги приравняваш към споменатия трол. Обида е и за теб самата, защото ти не се държиш като нея. Ето го правилото: даден човек заслужава такова отношение, каквото е собственото му поведение, а не според това с какви полови белези се е родил по случайност /"Каквото повикало, такова се обадило"/.

Хората обичат да потъват в абсурдни заблуди. По подобен начин някои викат "Добра или лоша, майката си е майка". Ало, нормални ли сте? Как ще сравнявате всеотдайна майка, която се е лишила от всичко в името на децата си, с идиотка, която гаси фасове по ръцете на сина и дъщерята? В първия случай говорим за светица, а във втория - за животно.

Кретен пребива жена си, но не получава справедлива присъда, защото някой казва "И той е човек". Hищо, че не зачита жена си за човешко същество.

Убиец не влиза в затвора, понеже някой пробутва "И него е майка раждала". А майката на жертвата?

Стига вече! Не ви ли писна да се измъкват хората с престъпно мислене /троленето в Интернет е престъпление и аналог на физическото насилие в Реалността/? Всеки ненаказан престъпник се е измъкнал от правосъдието, защото някой наивник се е сетил, че "и той е човек". Hе, не е човек. Човек е само онзи, който уважава човешките права на другите.

цитирай
37. tota - angpiskova, tutankhamon661,
13.06.2018 09:25
Не съм запозната с конкретиката, изразих мнение по принцип. Към starforlife, и към Вас, с молба, да не ме вписвате, въвличате и т. н. по какъвто и да е начин в спорове и противопоставяния в блога. Имам свое виждане за поведение и изказ в публично пространство.
Колкото до жената е жена и майката майка. Да, функцията е еднаква, разминаването е във възпитанието и отговорността, която се носи. Да не забравяме, че обстоятелствата са различни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2622204
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930