Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2018 12:25 - Публикувам този нелицеприятен каментар, защто при все, че не ми прави чест езика в него - той би ви бил от полза, а не бъртвежите на блоговите льольовци.
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1760 Коментари: 24 Гласове:
18

Последна промяна: 02.08.2018 12:33


imageimageimageimageimageimage





Гласувай:
19



1. starforlife - Естествено никога не изпадам в състояние на ступор, защото мурафетите на блоговите кретени ги поназнайвам вече 12 години.
02.08.2018 12:29
Но преди няколко месеца "обещах" на някои блогъри (основно жени, ако не знаете), че ще обърна лицеприятието си и ще изкарам език и поведение, което не е куул, но което е единственото, от което не, че разбират, но поне възприемат въпросните.

Недоумявате как може човек да е толкова прост?
Ако да, то вие съм сигурен, че не сте живяли достатъчно по времето на соца в държавата ни.
Иначе щяхте да сте наясно за какъв контингент от реализирани тогава недоклатеняци говорим, на които царството вече свърши и не им остана нищо друго, освен да сеят простотия в НЕТ-а.
цитирай
2. starforlife - Уф, да бацна набързо и едно нецентрирано клипо, че да не ви е напразно идването, а и да закача една Бамбина, която прилича, но е по-красива от изпълнителката.
02.08.2018 12:30
цитирай
3. germantiger - поне аз НЕ намирам коментара за нелицеприятен
02.08.2018 13:13
коментирал си по едиствено заслужилия начин червения боклук

ебал си му мамата с конкретика и суми

с тях червените - така - гавра и истина
цитирай
4. vaquero - starforlife,
02.08.2018 13:20
Кой? Кой? Кой, той?
цитирай
5. starforlife - Виж сега, Венци...
02.08.2018 18:02
Изтрих крененизмите ти под предходния ми постинг, защото не искам под снимки от един страхотен град да се мъдрят простотийте на един сбъркан човек.
Но ти като един абсолютен досадник, ми се курдиса пак.

Паказвам с какво в настоящия момент:

Недоклатеняк 51-ви в коментар, който делвам, защото така съм решил написа:
Късметлия си ти, на град си попаднал...
Абе, льольо, абе душицо комплексирана...
Където съм попаднал - аз ти цитирах куп неща, които могат да се проверят бре, празнодумецо.
Не вея като теб празни приказки, а просто говоря неща, които лесно могат да бъдат проверени така ли са или не.
Но неее: ти си свикнал да е твоята и не приставаш друг да те опровергава в глупостите, които говориш.


Същият недоклатеняк 51-ви, продължавайки коментара, който изтрих написа:
Платих преди малко 115лв , при сметка 111 със стотинки в кварталния "китайски"
Нямам навика да се заглеждам в ценоразписа, но ще се помъча да си спомня поръчката.
Крем супа скариди -един брой за мен
Скариди на тиган-един брой
Панирано пилешко със сусам за благоверната/поне така се надявам/
Свинско със зеленчуци за мен
Каничка безалкохолно
150 гр водка за мен/голяма и малка/
Кампари за съпругата
Бутилка Мускат
Това ще повторя, че е в кварталния китайски
Ми поръчал си - платил си - какво ни занимаваш бре, комплексар такъв?
Да видя аз да занимавам хората под предходните два постинга с такива простотии?
Ти започна с разни напълно нерелевантни подмятания - и аз бях "принуден" да ти цитирам цени, които пък ти без да си посещавал десетки години града - се опитваш да оспорваш. Не мислиш ли, че е кретенско? Ми нали Венеция не е през света и сигурно поне 2-ма блогъри могат да прочетат и потвърдят, че не си изсмуквам от пръстите както ти бре, фифи.
Така ли е, или отново аз съм грешния, а ти правия?
Ебати простака си да ни занимаваш с твоите поръчки в китайския, че и водките си.
Ще кажеш: "А твоите кулинарии из постингите?"
Ами различно е бре, кукундреле генералски.
Защото не съм отишъл при някого да му досаждам с манджите си, че и водките си и никого не принуждавам да ме чете.
Или отново греша?
Аз пускам снимка-две-закачки, а ти си седнал лекции по простащина да изнасяш тук.
Е изнасяй си ги другаде - не сме длъжни да ни досаждаш с измишльотините си.
Самопоканваш се тук или там и започваш с твоите отвлечени приказки, които в 90% от случаите целят да те покажат що за интелигент си.
Ами бъди си бре.
За мен си си лайно, пък ти за себе си си бъди интелигент.
Просто не досаждай - така ще си по-малко лайно.


Недоклатеняк 51-ви написа:
Иначе във Венеция вероятно има и места където можеш да получиш безплатна храна, но хората не за това ходят във Венеция, нито да стоят нощем и денем в нета.
Ето го прословутото ти извъртане и изкривяване на обстоятелствата, заради което казах и повтарям, че си педал по душа.
Колко пъти да ти повторя, че аз не съм бил на екскурзия, а по работа? М?
Ти малоумен ли си, или понеже си си такъв - все да го преиначиш както на теб ти изнася?
За времето, през което бях там - аз не съм висял в НЕТ-а, но и да вися - на теб какво ти влиза в работата бре, недоклатеняк?
Да не ми плащаш ти сметките и се грижиш за когото е нужно, че да ми държиш светка кога и по колко ще съм в НЕТ-а? М?
Ако реша - мога да съм денонощно до края на живота си, защото съм се подсигурил както и колкото съм искал.
А ти? Ти защо си тук?
Вместо да кажеш да речем "Хубави снимки" - да започнеш да комплексееш? М?
Ами не съм съгласен.


Недоклатеняк 51-ви написа:
Бил съм два пъти там-на 10 годишнината ни с Балкантурист и за тридесет годишнината. Не помня какво платихме на туроператора, но заведения с такива соц цени не видях. Не казвам , че няма, но не съм срещнал.
Ами ети ти потвърждение на педалското в душата ти. Бил си само два пъти и то преди доста години - но спориш с мен, който съм бил поне 8 пъти през годините: като се почне от 2002-ра та до днес и ти говоря за нещата в момента.
Еее... Не е ли "нормално" да те нарека чист педал, при положение, че постъпваш педалски?
Защото е проба липса на мъжество (тоест - педерастия) да спориш с някого за неща, от които представа си нямаш, а той ги е видял преди дни с очите си.
Или детинщина.
Ако повече ти изнася - дечко да те наричам?


Недоклатеняк 51-ви написа:
За нелицеприятния ти изказ.Не се притеснявай, то идва от фамилната библиотека, или липсата и , от фамилните университети или липсата им.
Нелицеприятният ми изказ е такъв от 2-3 месеца, а твоята кретения тук води началото си от появяването ти.
Показвах вече с твои думи (които ти дори и не позна) какви са изявите ти от самото начало.
ОТГОВОРИ МИ НА ВЪПРОСА: ОТКОГА МЕ "ПОЗНАВАШ", КРЕТЕНЧО БАЩИН?


Недоклатеняк 51-ви написа:
Нали имаш кола за 100К/каквото и да значи това/ Само да те предупредя Жорко...Там във Венеция по скромно , особено с облозите. Да знаеш там се облагат на фунт живо месо от самия теб...Така беше по мое време:) Понеже такъв облог обикновено е с летален изход, то днес режат по четвърт фут...Така , че внимавай за твоя четвърт фут:))))
Е тук вече се опитваш да нагазиш в кофата с лайната!
Ако тези ти думи са намек-заплаха - бъди сигурен, че така ме стряскаш, че с нетърпение чакам кога ще ми предоставиш възможността да сгъна някой бияч.
ТИ ПРОСТО НЕ МЕ ПОЗНАВАШ!
АМА ИЗОБЩО, ПИЧ!

И не разбра ли, че когато и да се разкараш от главата ми - все ще е късно?
Пиши си при теб (и дружките ти) кретениите си и не ме занимавай с досадното си присъствие и абсолютно педалско извъртане на мои думи, дела, обстоятелства и т.н.
цитирай
6. vmir - Жоро,
02.08.2018 19:19
Венци за пореден път се е вживял, този път в ролята на участник в Шекспировата комедия „Венецианския търговец”. Този път Венци надскочи себе си – това са над 400 години назад и един напълно измислен за целта на пародията случай, който Венци е възприел за съвременна реалност и даже се пише за свидетел ... уби ме от смях.
цитирай
7. starforlife - ~ 6. vmir
02.08.2018 19:23
Хайде да издразним с това, че вися тук и те репликирам на мига.
Щом льольото не може да вдене, че един и некадърен Програмист може да направи така, че при входящ трафик (структуриран по вид) към блога му - да получава звуково съобщение от Кортана на чист български език - то той ще го приеме като висене.

Та, понеже аз работя в момента, при все, че днес по принцип ми е почивен ден - и Кортана ми казва "Имате нов коментар от блогъра Вмир под последния постинг", та да взема отношение:
Въпросният е просто льольо.
Ти му говориш с конкретики и факти, готов да го докажеш по куп начини, а той си знае песента от изтърканата плоча.
Все бива кретения, все бива, ама неговото е болестно просто.
Седнал да ми дроби какво днес взел от "китайския" и бля-бля.
Ами, Приятелю, аз днес например не обадвах.
Защото след като пуснах този постинг, отскочих до едното ми бачкане (роботизиращото) и взех една Колежка, която беше на смяна до обед.
Отидохме в тях...
Оправих й проблем с таблото на бойлера...
Изведох й един контакт на двора, за да включва лампичките на Малкия й по Коледа...
Полафихме с нея и брат й под асмата...
И после се прибрах.
Тогава и коментирах въпросния.

Ееее... Изводи:
Аз можех да й изпратя някое от момчетата ми (не синовете, а подчинените), за да й свърши работата, нали така?
Но не го направих!
Именно, защото не съм сноб и не ме мързи да бачкам каквато и да е работа, която ми доставя удоволствие.
При мен проблемът обаче е, че аз съм работохолик и всяка работа ми доставя удоволствие.

На въпроса: "Колко ти дължа, шефе?", на Дамата казах, че хей сега си развалихме приятелството (защото аз с подчинените съм приятел и не бих уволнил някой, че яде на работното място, пък може и крива семка да съм).
Жената сложи в една чанта шише домашна дюлова ракия и 5-6 биволски сърца (За доматите иде реч - да не стане грешка. Живее в къща и при все, че работи за доста над 2К - не я мързи да си поддържа градина в големия си двор. Е, не е като да скрибуцаш на йоника - ха ха ха)
Като се прибрах - съсед беше пред къщата си.
Подадох му шишето с думите "Аз знаеш, че не пия, а една Колежка ме почерпи."
Ето ти едни 4 часа от ежедневието на един "фукльо" по мнението на въпросния.

И, Приятелю, следващия път като се видим в пицарията ми - няма да пием някаква си тъпа чешка бира за по 3 лева бутилката, а ще поръчаме някоя за 30.
Щото това е въпрос на "дресс код" и не е важна приказката и компанията, а бирата и дори масата.
Която пък няма да е на втория етаж до прозореца, а освен да я разпънем на улицата, за да ни видят всички, че пием бира от 30 лева.
В блога ли?
Тук ще разкажем в подробности бе!
цитирай
8. vmir - Хм, по-сериозен съм от политпросветчик по времето на НЕП-а.
02.08.2018 19:33
И не искам голодомор. Венци е видял заложения фунт месо в пиесата на Шекспир.
цитирай
9. starforlife - ~ 8. vmir
02.08.2018 19:42
Ами той така явно го разбира Живота!
Че пиесите са по-важни от личните преживявания.
Не си ли забелязал как се пъне на тяхна основа да се изкарва интелигент?
А те горките (за пиесите иде реч) на 90% са вече толкова остаряли и смешни, че само дърт псевдо-интелигент като въпросния може да си мисли, че са мерило за интелектуална среда.

Ако трябва да избирам дали да отида на въпросната пиеса или да разиграя "пиесата" в Колежката (с таблото на бойлера и контакта й) - винаги бих избрал Колежката.
И не защото е млада и красива, о, не.
А защото е от тези, които са осъзнали, че на мен може да се разчита и така ме възприема, че не й е неудобно да ме попита дали бих й помогнал при битовия проблем.
Дали може да си извика майстор ли?
Ами естествено.
Но както самата каза: "Предпочитам да ти платя колкото кажеш, но да зная, че си го направил както трябва, отколкото да платя на някого и той да ми сложи контакта с капачетата отваряйки се надолу!".
Последното по повод това, че в другия край на къщата имаше контакт, на който ми направи впечатление, че е монтиран обратно (от там думите й) и не ме домързя да го демонтирам и оправя.
Защото, нали - да се отваря надолу и при включен щепсел в него капачето да не играе ролята на козирка отгоре - е меко казано мърлящина, а не непрофесионализъм.
Хей на такива подробности предпочитам да обръщам внимание с изключителната си наблюдателност и да реагирам, а не на чорапите на героинята в пиесата и колко бримки й са пуснали.
Защото това е нищожен пример как се върви напред и нагоре, а не по метода "и така може", който при соца беше застъпен яко.

Ако малко вдигна летвата: Да ми прави неговия Програмист сайтове, които са толкова допотопни, че ги няма в кърпа вързани, а той, семкаря, вместо да се срамува - да го пъчи като постижение.
Бааси сценката.
Като бай Ганьо при барабаненето по гърдите.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Вмире,
02.08.2018 19:45

Пародията тук е че съм дърт, древен... а закачката е фунт и четвърт фут. Впрочем във Венеция не е имало такова наказание, нито е бил възможен такъв бас, доколкото на Острова подобни решения за длъжници е имало. " Веницианския търговец" който ти правилно спомена , като източник на част от коментара ми болшинството от хората смятат, че е гениална комедия/аз също така смятам/, но не така смятат някои иследователи на поета. Лорънс Оливие , който е играл почти всички значими мъжки персонажи в тази пиеса, казва че след представление ту го е боляло мястото където е трябвало да се отреже фунт месо, ту му е идвало да гръмне дъртия евреин лихвар-тоест себе си когато го е играл. Така , че драги отличен за досещането и не толкова висока оценка за мислите ти след това. Ние знаем, че дама спасява в пиесата клетника, но едва ли фунт месо би било спасено ако имаме четвърт фут друго нещо...Ето за това се притеснявам за Жорко:)))
vmir написа:
Венци за пореден път се е вживял, този път в ролята на участник в Шекспировата комедия „Венецианския търговец”. Този път Венци надскочи себе си – това са над 400 години назад и един напълно измислен за целта на пародията случай, който Венци е възприел за съвременна реалност и даже се пише за свидетел ... уби ме от смях.

цитирай
11. starforlife - Венци, стига бре, пич! СМЕШЕН СИ!
02.08.2018 19:55
Удари се вече в най-близкия дувар и не ни уморявай с простотиите ти.
Ти си просто един празнодумец, който се чуди на коя страна да се завърти, че за начеше умрялото си его.
Не само не се показваш като интелигент в напъните си, а точно обратното - ставаш все за смях.
На кого му дреме за глупавите ти наказания в някакви си умряли епохи бре, пич?
Ти в кой век живееш?


Я по-добре ми цитирай "китайския", че нещо ми изглеждат доста задигнати цените ти.
Бъди сигурен, че утре ще намина и закупя същото (разликата е, че ще го документирам и изнеса фактически, а не като теб) и ще проверя право ли говориш, или отново се пънеш като гладен на с~ане.
Та: От кой "китайски" купи госбите, които според мен са за не повече от 50-60 лева, че да видя как ги докара до 111?
И купи ли ги въобще или си го измисли, за да мислиш, че някого ще впечатлиш?
цитирай
12. vencivaleri1951 - Този коментар е направо откровение,
02.08.2018 19:56
за което дори и да подозирах едва ли така добре бих могъл да формулирам.
Впрочем Бредбъри има една интересна книга , която илюстрира какво би се сучило ако светът зависеше от Жорковците-451 градуса по Фаренхайт

starforlife написа:
Ами той така явно го разбира Живота!
Че пиесите са по-важни от личните преживявания.
Не си ли забелязал как се пъна на тяхна основа да се изкарва интелигент?
А те горките (за пиесите иде реч) на 90% са вече толкова остаряли и смешни, че само дърт псевдо-интелигент като въпросния може да си мисли, че са мерило за интелектуална среда.

Ако трябва да избирам дали да отида на въпросната пиеса или да разиграя "пиесата" в Колежката (с таблото на бойлера и контакта й) - винаги бих избрал Колежката.
И не защото е млада и красива, о, не.
А защото е от тези, които са осъзнали, че на мен може да се разчита и така ме възприема, че не й е неудобно да ме попита дали бих й помогнал при битовия проблем.
Дали може да си извика майстор ли?
Ами естествено.
Но както самата каза: "Предпочитам да ти платя колкото кажеш, но да зная, че си го направил както трябва, отколкото да платя на някого и той да ми сложи контакта с капачетата отваряйки се надолу!".
Последното по повод това, че в другия край на къщата имаше контакт, на който ми направи впечатление, че е монтиран обратно (от там думите й) и не ме домързя да го демонтирам и оправя.
Защото, нали - да се отваря надолу и при включен щепсел в него капачето да не играе ролята на козирка отгоре - е меко казано мърлящина, а не непрофесионализъм.
Хей на такива подробности предпочитам да обръщам внимание с изключителната си наблюдателност и да реагирам, а не на чорапите на героинята в пиесата и колко бримки й са пуснали.
Защото това е нищожен пример как се върви напред и нагоре, а не по метода "и така може", който при соца беше застъпен яко.

Ако малко вдигна летвата: Да ми прави неговия Програмист сайтове, които са толкова допотопни, че ги няма в кърпа вързани, а той, семкаря, вместо да се срамува - да го пъчи като постижение.
Бааси сценката.
Като бай Ганьо при барабаненето по гърдите.
цитирай
13. starforlife - ~ 12. vencivaleri1951
02.08.2018 20:00
Естествено, че е откровение, Венци!
И то чисто човешко, а не като теб снобарско.

И бъди сигурен, че всяка нормална жена (а и мъж, но говоря за жена, защото нали - ти си мислиш, че жените се впечатлявали от това или онова - ех, динозавре-динозавреее) - би оценила моето откровение, а не твоето лицемерие.
Защото на пиеса, Венци, се ходи да речем 2 пъти в месеца.
А Животът, Венци, се живее ежеминутно.

И идеше реч, че ако Дама ме попита дали съм свободен утре в 17 часа примерно, за да й помогна нещо в къщи, а аз съм мислел да ходя на театър точно тогава - бих избрал да помогна на Дамата (не защото е Дама, а защото е в нужда - бих го направил и за приятел, който иска помощ някаква).
Така, че - хайде отново да не извърташ какво съм искал аз да кажа, а да разбереш, че това си прочел и осмислил ти.
Просто защото си глупак!

ПС: В ЦИТАТЪТ НА МОИТЕ ДУМИ "ПЪНА" ДА СЕ ЧЕТЕ "ПЪНЕ" - елементарна грешка от бързописа, тъй като "а" и "е" са една под друга, а аз пиша с осем пръста без да гледам.
цитирай
14. starforlife - А, да. И, Венци:
02.08.2018 20:17
СВЕТЪТ КАКЪВТО Е В МОМЕНТА КАТО ДОСТИЖЕНИЯ НА НАУКАТА И ТЕХНИКАТА - Е ТОЧНО ЗАРАДИ ТАКИВА КАТО "ЖОРКОВЦИТЕ".
Ако зависеше от празнодумците като теб, които се вживяват (само) в книжките и теоретизмите и философстванията си - светът още щеше да си прави театър на сенките от ръцете и огъня на стената в пещерата.
Или отново говоря нерелевантни неща?
Ако кажеш, че да (говоря нерелевантни неща), то да те попитам: КАКВО МАТЕРИАЛНО И ПРОГРЕСИВНО ТИ НАПРАВИ С ДВЕТЕ СИ РЪЦЕ, ВЕНЦИ?
Какво, което облекчи живота на някого около теб?
цитирай
15. cortana - :):):))))
02.08.2018 21:19
starforlife написа:
СВЕТЪТ КАКЪВТО Е В МОМЕНТА КАТО ДОСТИЖЕНИЯ НА НАУКАТА И ТЕХНИКАТА - Е ТОЧНО ЗАРАДИ ТАКИВА КАТО "ЖОРКОВЦИТЕ".
Ако зависеше от празнодумците като теб, които се вживяват (само) в книжките и теоретизмите и философстванията си - светът още щеше да си прави театър на сенките от ръцете и огъня на стената в пещерата.
Или отново говоря нерелевантни неща?
Ако кажеш, че да (говоря нерелевантни неща), то да те попитам: КАКВО МАТЕРИАЛНО И ПРОГРЕСИВНО ТИ НАПРАВИ С ДВЕТЕ СИ РЪЦЕ, ВЕНЦИ?
Какво, което облекчи живота на някого около теб?
Коментар, на който г-н Венци няма как да отговори 'релевантно и ноторно'.
Г-н Венци, Вие не разбрахте ли, че се спори с факти, а не философски лализми? :)
Жоро Ви цитира всичко с цени и подробности, а Вие си държите, че знаете повече, при положение, че от години кракът Ви не е стъпвал във Венеция.
Не мислите ли, че е повече от нахално и смешно? :)
цитирай
16. starforlife - ~ 15. cortana
02.08.2018 21:33
Ами виж сега, Миличка...
Да завърта приказката към кльопачката в град като Венеция, който е претрупан от забележителности - е повече от идиотско.
Той няма да се плесне по челото, че по-добре да не харчиш грешни пари за търбуха си (но видиш ли аз съм бил възпълен и други подобни простотии), а да ги "вложиш" в такси за тези забележителности, които са повече от уникални и са ти поднесени на тепсия на една такава малка площ, ами седнал да спори и то без да има поглед в/у нещата и то на идиотската тема "храна".
(Литър бензин във Венеция, "г-н Венци" е от 1,80 до 2,10 €, но пък и средната заплата е около 1700 € - тоест, покупателната способност на венецианеца е по-висока от тази на софиянеца, или греша?)
...
Знаеш ли ти, "г-н Венци", какво е например оstaria?
Да ти дам ли телефона на две, от които все пак сме поръчвали храна за във фабриката, в която работехме, защото то хората те нахранят в 12 часа, но все пак недостатъчно за тежкия и напрегнат труд, който сме полагали и два дни сме поръчвали към 16 часа нещо все пак за хапване?
Ами ето, "г-н Венци":
+390415208596 е телефонът на "Гостилницата на близнаците". Звънни им, професоре, пък поразпитай (ама не на руски) какви са цените им и дали "Жорко" говори хуморески или ти.
Ще кажеш: "Аааа, аз съм от голЕмото добрутро и в/от гостилници не ям".
Ми бъди си голЕмо лайно и си яж само в тузарските ресторанти бре, фифи.
(То чудната тузария в България - подчертавам - "китайско" да ядеш. Китайско е в кавички, защото по принцип няма нищо общо с онова на запад.)
Но не спори с мен за неща, които са ти тъмна Индия.
Аз предпочитам да хапна в "Al Squero" за 20 € повече от достатъчно и дори с чаша каберне "Франк", вместо в някой тузарски ресторант за 40-50 €.
Та, "г-н Венци", +393356007513 е телефонът пък на "Al Squero".
Ще позвъниш ли и там, че да видиш дали е така супер скъпо във Венеция, както ти незнайно защо се опитваш да самоубедиш дори самият себе си или никоя цена, която ти цитирах не е изсмукана от пръстите ми както твоите шитни?

Виждаш ли огромната разлика м/у нас, "г-н Венци"?
Разликата, че за разлика от теб - аз говоря подкрепено с неоспорими факти, а ти просто празнодумиш.
цитирай
17. cortana - Ами 'кльопачката' го интересува явно, за нея разговаря бе, Жоро! :):):)))
02.08.2018 21:50
Но с цитирането на телефоните не просто го затапи, а го постави точно на мястото му, сред публиката, която трябва мълчаливо да наблюдава 'пиесата', а не да се прави на действащо лице в нея. :):):)))))
'Гадняр' си ти, 'гадняр'! :) Не може да те оспори никой! :):):))))
цитирай
18. starforlife - ~ 17. cortana
02.08.2018 23:14
Е хубаво де, но защо се натриса на мен като събеседник?
Корешът му е доста по-дебел и зле изглеждащ като физика - да си бъбри с него по тези въпроси.
Което всъщност ме присеща, че той беше пускал май постинг от Италия, който съдържаше 3-4 снимки, 1 или 2 от които на скромна маса в кафене, но нямам спомен там така да се беше развихрил "г-н Венци", при все, че е повече от релевантно там да го направи, а не тук.
(За това ли се отива на екскурзия, баси? За храната, която я има навсякъде и, ако не се касае за дестинации като Тунис например - няма с какво чак толкова да удиви небцето ти?)
цитирай
19. getmans1 - Ще перефразирам един . . . блогов класик: ...
02.08.2018 23:54
Ще перефразирам един ... класик:
Кажи му, „Венци, Венци“ и не се хаби повече
цитирай
20. kolevn38 - Привет, Жоро!
03.08.2018 04:47
Напълно те разбирам, реакцията е нормална, многото капки приляха чашата. Защото с комунисти нормално няма как да се общува. Точно поради същата причина аз съм крайно остър и директен с тяхната група. Нямам спомен да съм скочил на някой нормален и готин съблогър. Но за сметка на това безпардонно размятам съдраните ватенки и каскети на работническо-селската интелигенция.
Поздрави от Албена. Ще поседя тук 20 дни да си почина от лудницата. А Венеция ми е любимо място. За догодина вече ангажирах една седемдневна почивка в Лидо Ди Йезоло. Ще му пратя на дядя Венци менютата и цените от работническите столове на италианските другари:))))
цитирай
21. apostapostoloff - Във Венеция всичко е
03.08.2018 06:39
дяволски скъпо.

Градът постоянно е претоварен, шумен и неуютен. Хотелите са мижави, старомодни и занемарени. Те изобщо не могат да се мерят с нашите хотели, които са нови, луксозни и страшно удобни.

Венеция смърди нетърпимо на мухъл, пикня и още нещо гадно. Изобщо, Италия е скапана страна с идиотска храна и още по- идиотски климат. Никога повече няма да стъпя в тази крайно неприятна за мен страна!
цитирай
22. seasons76 - Добро утро, Стар!
03.08.2018 09:01
На предходните два постинга се насладих, но на този, въпреки, че говориш с факти, не.
Не искаш да разбереш, че да се занимаваш с тези, които по една или друга причина не те харесват не води до нищо приятно и това си е. И вместо да радваш с постинги с хубави снимки, стихове, разкази, оформени по начин, който само ти умееш нас, почитателите ти, ти губеш време и енергия за толкова безсмислени постинги като настоящия.
Надявам се за пореден път да осмислиш думите ми.
Поздрав!
цитирай
23. starforlife - Добър ден.
03.08.2018 09:55
Постингът е кретенски и не бива да е на "първа". Затова се чудя какво да го правя: да го деактивирам ли, или да подменя съдържанието му с нещо готино?
Но понеже съм мързелив (и мерзък - и мерзък) "капиталист" - няма да си правя труда - все пак до края на престоя му там остават няма и три часа, а:
- В постинга нищо невярно (освен обидните думички, които са нарочни, а не израз на езиковата ми култура) не се говори
- "Автори" като Руст0 и Кофичк0 редовно се пънат (Забелязали ли сте как след като стана за смях с "Тетевен", вторият се е кротнал и не се самопомпи на "първа"?) да изсулват простотията си там, независимо, че тя окарикатурява самите тях, а не обиктите, които си мислят, че осмиват
С две думи - оставям постинга, репликирам и тез, които вчера нарочно прескачах и изчезвам.
Е как къде?
Да проверявам цени по китайските ресторантчета в София! ха ха ха


~ 3. germantiger
Абе нелицеприятен си е, Митак, но човек трябва да умее да бъде всякакъв.
Аз определено го умея и дори много малко хора (тук например такива няма) са наясно докъде се простират възможностите ми за "кретения".
А, че говоря с факти, а не като него с напудрени празнодумия - това е повече от ясно.


~ 4. vaquero
Абе, Градси... Абе, момче младо...
Няма да напишеш "Коя? Коя? Коя ТЯ?" (по повод част от първия ми коментар), ами "любопитство" за "Кой?" вече...
Абе ти да не си обърнал резбата, бре?
(Шегувам се, ей. Надявам се да го знаеш.)


~ 19. getmans1
Така ли казва блоговият класик?
А "кой той?"


~ 20. kolevn38
Именно.
Но тук иде реч и за вид мой социален експеримент (все пак и психология съм понаучвал).
Когато "бях" "обичащ простите неща/решения" - бях толкова добронамерен и позитивен. Десетки блогъри се скупчиха около блога ми и сме си прекарвали весело. Тогава обаче десетки други блогъри (същите, към които в момента съм безпардонен) се емнаха да разрушат тези отношения (то който не умее да гради - се опитва да компенсира комплексите си с рушене).
Сега, когато "съм" безпардонен и арогантен - същите тези отрепки се таят или създават нарочни НИК-ове, за да се опитват по жалък начин да ме уязвят.
Е... Не успяват и това е повече от видно.
Не знам кой от казващите го тук, че е обръгнат доколко е искрен, а не се прави, но мен определено няма нещо, което да ме извади от позицията, в която съм решил да бъда.
А най-обичам заплахите.
Ама така да ги обичам значи...
ПС: Изчакай... как я наричаше?... "Буля" май... да одобри и последните ми два коментара тук http://radostinalassa.blog.bg/history/2018/08/02/kak-sa-strukturirali-vodata-volhvite.1620442 и можеш да им се насладиш.


~ 21. apostapostoloff
Веднъж и аз да съм донякъде съгласен с теб, Апостол.
Ама почти само веднъж и донякъде.
За скъпотията - ако не си схванал - точно това опровергавам.
Не, че не е скъпо, но не и така, както се представя от "г-н Венци" в случая. В постинга, някои коментари под него и други под предходния, съм цитирал над 30 цени на основни продукти, развлечения или подобни. И от тях се вижда, че не е точно както го превъздигаш.
Иначе: Има стотици градове по света, които са стотици пъти по-готини от Венеция.
Но Венеция е невероятна със забележителностите си, които си заслужава да се обходят всичките.


~ 22. seasons76
Здравей!
Спокойно можеш да прочетеш репликата ми към колевн38. Едва ли има смисъл да добавям нещо спрямо твоя коментар.
Аз тук (а и навсякъде) съм точно такъв, какъвто реша.
Там, където е важно и те гледат като личност и професионалист - явно съм такъв, какъвто трябва да бъда, за да е такъв и рейтингът ми, независимо дали сред по-големите колелца в Машината или по-малките.
цитирай
24. starforlife - А, да, напоследък все забравям статистиката.
03.08.2018 10:11
Последни 20 регистрирани посетителя:
09:16 - getmans1
08:56 - seasons76
08:56 - krysy
07:57 - germantiger
06:40 - novitejivotni
06:32 - apostapostoloff
06:18 - barin
06:18 - barin
06:11 - rozasaronova888
04:32 - kolevn38
02.08 23:46 - getmans1
02.08 22:48 - vencivaleri1951
02.08 22:10 - milanski
02.08 21:47 - cortana
02.08 21:16 - cortana
02.08 20:14 - cefulesteven
02.08 19:26 - vmir
02.08 19:25 - vencivaleri1951
02.08 19:16 - vmir
02.08 16:17 - vaquero
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2620687
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930