Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2018 18:56 - Зааа руската инженерингова и дизайнеска мисъл - наздрааа-вЕ!
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2222 Коментари: 35 Гласове:
25

Последна промяна: 24.08.2018 23:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image







Гласувай:
25



1. starforlife - Писмо на StarФорЛайф до корпорация "Калашников":
24.08.2018 18:59
"Многоуважаеми мастити на инженеринговата и дизайнерска мисъл,
пише ви един проЗ била-охранител от братска България.
Понеже заплатите на охранителите в родината ми са бая високи и аз може да се каже, че "колекционирам" возила - бихте ли ми казали какви са условията по закупуването на този връх на електромобилостроенето?"

Отговор след седмица и половина:
Наши хакери, работещи за правителството на най-високото джудже пръквало се някога, хакнаха Вашият профил и установиха, че Вие сте на 40_и_N години. Тоест, Вие сте живял по времето на социализЪма и знаете, че ако сега предплатите 5 хил. лева и проектът въобще стигне до крайна реализация - някъде около 2029-та година ще получите Вашият електри4ески кала6ников.
Е, тогава Вие ще сте вече на 60_и_N години и може би ще сте пенсионер, на когото киселото мляко няма да е проблем, но ако Вашата родина още слуша нашата - електроенергията Ви тогава ще е N пъти по-скъпа от тази в цял свят и това ще предопредели Вашият електри4ески кала6ников да стои на трупчета в гаража Ви и по този начин той ще остане вечно здрав. Е, да, на петата година ще избие ръжда тук-там, но това изобщо не бива да Ви притеснява, защото това не влошава ни най-малко ТТ-данните на нашето изделие, напротив - така то ще бъде още по-фЙешън и ще добиe автентичността на автомобилите от 60-те години на миналия век чиято визия се опитва да конкурира.
Благодарим Ви, че сте такъв балък и очакваме Вашите 5 бона авансова вноска, защото електромобилът на Мъск напредва в космоса и трябва поне да го пресрещнем като се връща след (ако се не лъжа) 40 хил. години.
Искрено Ваши: https://www.youtube.com/watch?v=2DkmiqNi16k
цитирай
2. kvg55 - starforlife,
24.08.2018 20:27
Това е мултьфилм. Не му обръщай внимание.
Гледай "Рамбо", там е истината.
цитирай
3. vmir - Хамириканци ни могут напраи
24.08.2018 20:54
кола с толко многа фарчита и толку твърдо окачване.
цитирай
4. ba4kata73 - Бачка, опасен си ей!
24.08.2018 21:39
Вредната бира и пушено ги неутрализираш с малини и сичко е точно! :):):):):)
цитирай
5. getmans1 - ЕЙ, ХЕЙТЪРИ АКО ПРОДЪЛЖАВАТЕ ТАКА ...
24.08.2018 22:39
ЕЙ, ХЕЙТЪРИ АКО ПРОДЪЛЖАВАТЕ ТАКА ЩЕ СЕ ДОКАРАТЕ ... ДО ЕКЗОРСИСТА.
цитирай
6. starforlife - ~
24.08.2018 22:58
~ бивш 2-ри коментар, който изтривам
анонимен написа:
ха-ха-ха
ебавката е трепач!
Нали? И аз така мисля!


~ 2. kvg55
Ами да! "Рамбо" е перфектен филм. Да не говорим, че е реалистичен, а не като мултитата на джуджето Питкин, чрез които лъже балъци като теб.
ПС за новочетящите: В първоначалния вид на постинга, филмът "Рамбо" не присъстваше. Допълвам го сега като вид ебавка с Градския.

~ 3. vmir
Остави всичко ми са и светодиодни фарчетата.
Спомням си как през 92-ра един руски преподавател ни говореше в института, че не може да има сини светодиоди (да не описвам доводите му сега).
След няма и година "Акай" пуснаха видео-касетофон, на който светодиодният дисплей беше... син.
(Това го пиша и по повод твоя коментар при Симо за изказванията им за нерентабилността на електромобилите.)


~ 4. ba4kata73
Да бе! Пушеното естествено, че е вредно - спор няма. Но по-вредно е някой да се вживява в ролята на кулинарна полиция и да си мисли, че трябва да дава наклон на околните какво, кога, как, по колко и т.н. дори да ядат. Затова именно реших ебавката да не е само с "великите" от "Калашников", а и с някои от тези тук (които не проумяват, че тук мога да съграждам и разграждам каквито искам моментни образи и да си вменяват, че ме опознават реално е повече от комично).


~ 4. ba4kata73
Ние!
цитирай
7. starforlife - Забелязвате ли още от началния екран на видеото как Рамбо извършва престъпление?
24.08.2018 23:13
Е как какво престъпление? Не е подстриган късо, баси.

И тук е момента да ви сведа едно инфо, което някои може пък да не знаете.
Знаете ли, че в Северна Корея има закон дори за това, за прическите?
Мъжете могат да избират изм/у 14 стандартни, а жените - изм/у 18.
Да живее социализЪма, който напъваше да ни уеднаквява и вкарва в калъп.
Е да де, ама поне на такива като мен това не им харесваше.
А на който му харесва - ми... ето я Северна Корея бре! Друм.

ПС: Градски, ако изтролиш нещо - ще те делна, да знаеш. Ха ха ха
цитирай
8. starforlife - Абе, Градски... Абе, момче младо... Казах ти, че твои глупости вече ще ги трия, а ти нахален като конска муха-ха-ха.
24.08.2018 23:25
В главите ви само победи, победи, подеби.
Рамбо е ценен филм именно с това, че разкрива един цял свят на повредена от войната психика.
Ти това осъзнаваш ли го и проумя ли го във филма или само те интересува кой е победил и кой загубил?
Е... Соцът загуби.
Финито!
Колкото и да си въобразявате, че ще се върне - НЯМА!
И слава Богу!
Защото както вече казах: Филми като "Рамбо" на мерзките амерковци заклеймяват с психологията си (която вие, чукундури с чукундурите, не можете да проумеете) войната. А филми като... "Те се сражаваха за родината" примерно - психолизират да си готов да умираш за... е не родината, а чуждата родина.
И може напълно дебил да ме обявиш, но никой човек не бива да умира дори за родината си!
Никой! Никога!

Ха ха ха
Ами още едно нещо, по което слава Богу не приличам на вас - изкукалите комуняги.
Защото аз пък те делвам точно, за да не се излагаш.
Схващаш ли разликата в психологиите (ни)?
цитирай
9. vmir - 6. starforlife - ~
25.08.2018 01:30
starforlife написа:

Спомням си как през 92-ра един руски преподавател ни говореше в института, че не може да има сини светодиоди (да не описвам доводите му сега).
След няма и година "Акай" пуснаха видео-касетофон, на който светодиодният дисплей беше... син.
(Това го пиша и по повод твоя коментар при Симо за изказванията им за нерентабилността на електромобилите.)


Ще ти разкажа на 4 очи на какво чудо на технологията съм служил в казармата. По претенция е по-ефикасно от атомната ракета, дето според Путин не ебавала законите на балистиката. По функционалност обаче някогашните комплекти "умелье руки" изглеждаха шедьовър пред нескопосаната ми и напълно негодна военна машина, комплектована с бомбастични легенди повече от пакетчетата силикагел за предпазване на безпомощната електроника. Оттогава като чуя за съветска или руска технология, бягам надалеч или се напрягам да понеса невежествата на дураците, които ще се появят да ми надуват главата с лъжите за нея.
цитирай
10. novitejivotni - Интересни времена
25.08.2018 07:01
Е... Соцът загуби.
Финито!
Колкото и да си въобразявате, че ще се върне - НЯМА!
И слава Богу!

Да бе ! Колко пъти още и в колко още страни по света трябва да катастрофира туй чудо комунизъм - социализъм, че да стане ясно на другарете ( не че ще им стане ) какво трябва да правят. А те пишат любовни писма на целувача на момченца и се надяват на отговор.
Как ли биха обяснили другарете обстановката във Венецуела ?
И много ми е весело да ги питам също - колко висик е путльо. Не че на мен ми пука, ама щом си слага токчета и кара фотографите да се въргалят по земята, само и само да го изкарат висок, явно на него му пука много. И като попитам, настава паника, щото това явно е най-пазената тайна на света. Отговорите варират между "среден на ръст", до "почти висок". Мамини ненагледни тролчета, копейките свършват, сега за турски лири ли ще тролите ?
цитирай
11. krumbelosvet - Мили деца,
25.08.2018 09:01
Превъзходството на американските коли, и на немските още повече, е ФАКТ, който никой не оспорва. Мога да ви кажа и ЗАШО е така, но няма, да не ви обидя, щото отговорът не е труден, но не е и вашия.
Ама поне зарад името КАЛАШНИКОВ да се бяхте позамислили. Щото и изобретателят Тесла не е англосакс... Велика е, и беше, и Е БИЛА велика немската техника, но катюшите и Т34 я пометоха от Москва до Берлин...
цитирай
12. omv - баси
25.08.2018 10:42
Тоя крумбелосвет пак иска да трепе.
цитирай
13. zaw12929 - support I. 1. поддържам, по...
25.08.2018 10:58
support

I. 1. поддържам, подкрепям, подпирам, подпомагам, одобрявам, насърчавам
2. търпя, понасям, издържам (тежест. натиск и пр.)
3. издържам, давам издръжка на, обезпечавам
4. потвърждавам, подкрепям (теория и пр.)
5. театр. играя второстепенна роля
II. 1. поддръжка, подкрепа
to speak in SUPPORT of поддържам, подкрепям, защищавам
2. материална издръжка, човек, издържащ семейство и пр.
without visible means of SUPPORT юp. без средства за препитание
3. помощ, издръжка
SUPPORT price минимална изкупна цена, гарантирана чрез държавни субсидии
4. воен. артилерийска поддръжка
5. опора, подпорка, подставка

цитирай
14. krumbelosvet - Драги omv, комент 12
25.08.2018 13:33
Баси, krumbelosvet НИКЪДЕ в 250-те си постинга НЕ ИСКА да трепе, напротив. По примера на Петко войвода проповядва, НИКОГА ПОВЕЧЕ българите да не се трепят един-друг. А напомних ВСВ, защото ПРЕДИ МЕНЕ много Гьобелсовци и Макартисти и др бесни ру-фоби се изцепиха, и нарекоха народа си с всякакви гнусни думи (щото народът им е ру-филски). Типично! Анти-комите и ру-фобите НЕ ОБИЧАТ народа си. Остави германтигер и атила, но и апостолоф тия дни се изказа, че българите са мелези, а мелезите нямат гени за интелигентност...
цитирай
15. starforlife - Здравейте. Няма да репликирам, защото уикендът е за... митарства и в понеделник може да постна настоящото ми такова да Банско.
25.08.2018 15:33
(Тъкмо с едното може да постна малко снимки на една руска "Тойота", за да видим... колко телевизора има в интериора й - хе хе хе)

А сега мнооого набързо няма да подавам аз данни, които да правят смешни глупавите думички на крумбелосвет от 11-ти коментар, а по-скоро ще го провокирам той сам да ги цитира.
Круме, въпросителни към теб:
- Колко е минималната работна заплата още от края на ВСВ та до днес по години в "победителката" Русия и "победената" Германия? А средната такава? А максималната?
- Какво оборудване в сфери като: медицина, хай-технологии, автомобилостроене, приборостроене, битова електроника, промишлена електроника, селско стопанство, химическа промишленост, хранително-вкусова промишленост, оръжейна индустрия дори и т.н. произвежда и е, ако не лидер в света, то поне сред първите 5 "победена" Германия и в какво от всичко това "победителката" Русия е не дори и в първите 10, а производител въобще?
- Какъв е стандартът на живот на "победения" германец и какъв на "победителя" раш?
- Колко руски емигранти има в Германия и колко германски в Русия?
- Колко хора по света на драго сърце биха емигрирали в "победена" Германия и колко в "победителката" Русия?
Въобще, въпросите могат да бъдат не десетки, а дори стотици, а отговорите са ясни, защото те са навсякъде около нас, а не само в празните приказки и анимирана пропаганда.
Един от тях (понеже в тази насока говорим) е: "Победителката" Русия прави "Лада" (открадната като технология от "Фиат" и русифицирана некадърно), а "победена" Германия - "Мерцедес".
Тоест, първите правят наистина (с) тесли (но не на Мъск), а вторите - автомобили, с които... "с кеф" да катастрофираш.
(Дори и в тази черна и глупава шега прозира льольовщината на рашите: Една въздушна възглавница не могат да направят вече почти век. А за хората да правят така, че при челен удар, двигателя да мине под шасито и изобщо да не застраши пътниците - визирам "Волво", които са лидер по безопасността в областта, но то не е много по-различно и при всички водещи ЗАПАДНИ концерни - е нещо естествено.)

Та, Круме...
Ще бъдеш ли така добър да ни обясниш как точно го е~е някой катюшата и танка, че са били по-добри (което естествено не е вярно, а тук иде реч за съотношения като численост, където се демонстрира пълното незачитане на човешкия живот от руските пълководци дори и към момента)?
То и динозаврите са били стотици пъти по-силни от нас, хората, но са измрели, нали така?
Е... Така ще ОТмре и вашата.
Естествен подбор!
Още няма и 20 години ви остават - свиквайте с тази мисъл и естествено дано да сте живи и здрави (русофилите говоря) поне още половин век - така или иначе не сте абсолютно никакъв фактор никъде и за нищо.

ПС: Видяхме концепция (подчертавам) на "победителите" в лицето на "Калашников". Тоест, видяхме нещо, което третокурсници на Русть0 могат да сдялкат в час по трудово.
'Айде да видим няколко концепции (които са реално изпълнени с цел прилагане на техни технологии при серийното производство, а не просто ду-ми) на "победените" германци:
https://www.youtube.com/watch?v=vL9FzQABBGk
https://www.youtube.com/watch?v=Hm2c0OzMuew

Дааа, "победен" (германец) да си в днешно време...
цитирай
16. ok3223 - НЕ ПРЕСТАВАШ ДА ГОВОРИШ ГЛУПОСТИ ..
25.08.2018 16:19
ДАЛИ ТЕ ДАРУВАТ С ГРАНТЧЕТА, НЕ ЗВАМ.
С КОМАНДИРОВКИТЕ ТЕ НАПРАВИХА НА НИЩО ...ЯКА ДУША НОСИШ.
КОЕТО Е ДОБРО ЗА ВСЕКИ, И ЗА ТЕБ.
КИТАЙЦИТЕ МНОГО ПО- ОТДАВНА ПРОИЗВЕЖДАТ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ, ДАЖЕ И РЕЙСОВЕ
цитирай
17. planinitenabulgaria - Понеже съм пенсиониран професор от Центъра, удостоен с почетното звание
25.08.2018 18:08
"Центрови генерал", макар да съм тотално деполитизарн, надникнах в архивите на Центъра и открих следното:
Този автомобил, който трябва да е електрически е модификация на автомобиила ИЖ, произвеждан във военен завод, не казвам къде е завода, по линията на т. н. ширпотреба. Това понятие до днес няма точен превод на английски език, а вместо това има една страница обяснение какво означава ширпотреба. В архивите опееративният работник е вписал, че автомобилът ИЖ представлява модификация на автомобила Москвич, при която багажникът е променен и се е получил вариант хетчбе, по тежък с 300 кг. Заповедта за производството на този автомобил във военен завод идва от Товарищ черненькО, който е заповядал на воеенните малко преди олимпийските игри в СССР този автомобил да се търкаля по улиците на Съюза и да шашва с красивия си дизайн и пъргавостта си чужденците, да бъде той свидетелство за хипертехнологиите на СССР, във вемето, когато трябва да има много чужденци.
В момента защо се прави нова модификация на този автомобил архивите не допускат да се влиза в тях, по пък е ясно, че новият ИЖ ще бъде - когато се пусне в производство - най-съвършената електическа кола на света. И няма как да не е, защото руснаците са много умни. Един коментатор е написал, как те с катюши победиха германците и спечелиха ВСВ, превръщайки се по този начин в държава, където живеят най-щастливите хора на света. Още един връх на техническата им мисъл - гасят пожари на автомобили, самозапалили се по проспектите на Москва говнам. Гледах клип, как едиин камион се запали на московски проспект, пожарна няма, минаващ покрай нея говновоз потуши пожара със суровината, която превозва.
Отбелязвам това символично, които разбират от хумор ще ме разберат, че както изглежда този изгасен от говновоза автомолил, така изглежда и руската автомобилна промишленост.
Цялото Сан Франциско се обслужва с автомобили Тесла без шофьори, вероято след декрета на Путин светът ще има още по-съвършени автомобили.
цитирай
18. krumbelosvet - Драги колега starforlife, комент 15
25.08.2018 18:12
Аз съм инженер и знам нещичко за германската и американската (май пак германо-родна) техника. Малък пример:
Към 1972г. ми възложиха да сложа диагноза на една американска, подарена от руснаците "хонинг-машина", във военно-ремонтния авиозавод до Аерогара София. Машината беше работила БЕЗ ПРЕКЪСВАНЕ 25 Г О Д И Н И, четвърт век!!! Взех от архива изрядните документи. Господи! На син фон с бели линии чертежи - картини от Да Винчи, с надписи машинописни (ние още надписвахме чертежите на ръка - краснопис!!!).
Накратко, оказа се, че 25 години не е сменяно маслото на машина с хидравлично задвижване. Смениха го, и тя пак си заработи. Може да работи и до днес...
Аз ли не знам какво струва на БЕДНИЯ инженер да работи качествено, и колко такива инженери го правят? А си бях БЕДЕН инженер даже когато станах и ГЛАВЕН такъв. Не всички бяха така, имаше колеги с родителска помощ, и с по-малко деца, и с по-високо заплащане. При русите е било даже по-зле...
Щатите встъпиха в Студената Война с ОГРОМНО Н А Ч А Л Н О ПРЕДИМСТВО. И разиграха това предимство БЛЕСТЯЩО. Как? Като наложиха на Съюза НЕПОСИЛНА за него надпревара във въоръжаването. Грубо казано, когато бедният трябва да харчи за война колкото богатия, трябва почти да не яде.
Говорите за икономическия разцвет на Германия. Явно не знаете една подробност. Към 1953г Западна Германия е пред фалит - дългът расте, а икономиката се свива. И тук янките ПАК изиграват блестящо картите си (според един немски историк, цитиран в моя пост "Съживяване и убиване на икономики"/04.12.2015.) Те прекратяват изплащането на дълга и репарациите, спират вноса в Германия на стоки които тя може да произвежда, изкупуват немски стоки. При това Германия НЯМА ВОЕННИ РАЗХОДИ... А до тоя момент, ГДР стои по-добре...
Няма да продължавам, макар че мога до безкрай...
Жив и здрав.
Добре е да не се подценява опонента.
цитирай
19. vmir - Пак щуротии за патриотизъм, обич, интелигентност...
25.08.2018 20:22
Доказани с уверения колко безспорно велика била немската техника, ама Т-34 и Катюшите я помлели като само ела стой та гледай и трупай мозъчни гънки и аура на великомъченик на капитала. Не знаел, че Германия воюва на два фронта и срещу коалиция от десетки държави, че СССР е подпомаган с провизии, техника, военна сила, диверсии и саботажи срещу Германия. Нито знаел, че редовия руски човек е използван като безплатен консуматив за славата на техниката и жестоките му управници, които нямат търпение да изнесе несгодите на войната, за да го доокастрят ментално и опростачат в своя угода. И това хич не било кръвожадност, ами било хуманизъм в действие! И кой ще си вярва на всичко това, освен ако не е преродения Наполеон...
цитирай
20. starforlife - Типично комунистическо бърборене. Да говориш доста, а реално нищо да не кажеш!
25.08.2018 20:23
krumbelosvet написа:
Няма да продължавам, макар че мога до безкрай...

И в целият този патетизъм да има само едно нещо казано и го цитирах.
Круме, личи си, че си пишман-инженер - ще ме прощаваш.
Аз съм пък два пъти такъв (плюс още едно образование), така че, ти не подценявай опонента.
Зная-зная, сега ще запатетосваш как си на ти с патентите и колко рационализации имаш.
Е да де, но аз също имам няколко.
И то в сферата на съвременния инженеринг, който без да подценявам динозаврите - е доооста по-сложен от някогашния.
Само да предупредя: От пусто в празно няма да преливам - зададох конкретни въпроси - получих всеобщо оправдание - нещо недостойно за инженера, който трябва да намери и разреши проблема, а не да се вайка и обяснява глупости.

ПС: И, Круме, когато западните ти работодатели ти дават мнооооооого повече от достойно заплащане за полагания труд - глупостите за грантовете (които пък са другото несвойствено за един достоен инженер бръщолевене) се явяват поредното смехотворно думослагане.
Хората имат очи и ум и не е нужно някой да им плаща, за да казват кое е добро и кое не. Това е нужно по отношение на допотопна (като собствени производства) Русия, за да СИ МИСЛИ, че гради имидж някакъв.
СмЕх!
цитирай
21. starforlife - ПС към Крум по думите на Вмир:
25.08.2018 20:30
При завършека на ВСВ от Германия СССР плячкосват да не изброявам какво и колко в космически размери.
Това говори две неща:
1-вото е, че Германия преди войната е била (технологична и то в куп отрасли) сила, каквато Русия не е и сънувала.
2-рото е, че "победена" (заради безумното жертване на огромна маса животи от "гениалните" руски пълководци, а не заради каквото и да е друго) Германия пак казвам, се съвзе (Независимо дали САЩ са помогнали финансово - че то цял един бивш соц-блок се явяваше ЦОЦ за СССР бе, Круме! И същият е изцоцал със сигурност много повече от евентуалната помощ на САЩ за Германия пък на лице нищо!) и е на векове ПРЕД Русия, а "победителката" Русия е просто... лудница за джуджета.
цитирай
22. krumbelosvet - Драги starforlife,
25.08.2018 20:58
Елементарно-вярно е, че вашето задаване на "въпроси", е задаване на отговори. Риторични са ви въпросите и прескачат ПРИЧИНИТЕ, за наблюдаваните феномени. Затова ви посочих няколко от основните причини. Без да се връщам ТРИ ВЕКА назад, когато в Англия и Франция започва промишлената революция, подготвена от Просвещението и последвана от Научно-техническата и Инфо-революциите. Вие не знаете ли ЗАЩО РУСИЯ и особено ние сме изостанали с векове? Не знаете ли, че Британия и франция с всички сили са пречели на Изтока да тръгне по тоя път? Подвигът на Петър І е май Божий пръст, после Суворов, Кутузов и Сталин...
Мисля си вече, че лъжете УМИШЛЕНО и игнорироте всеизвестни неща. Русия взе от Германия стари заводи, а Америка - учени, инженери и златото на света. Заводите не им трябваха - техните не бяха разрушени...
Русия била"цоцала" повече. Лъжеш. През 30-те години Русия купува технологии и машини срещу З Л А Т О. А по време на войната получава ВОЕННИ ДОСТАВКИ, за които плаща с КРЪВТА СИ. Добра сделка за Уолстрийт...
цитирай
23. starforlife - ~ 22. krumbelosvet
25.08.2018 21:02
Казах аз, че ще започне преливане от пусто в празно.
Какво е взел от Германия СССР, най-добре може да ти изброи Митака от Варна (Джермъни тайгърът), при все, че аз също мога да го направя повече от отлично.
"Стари заводи"?! Ти си лицемер, Круме!

Но да ти го докажа по безспорен начин ама точно в твоя ареал на "инженерстване". Затова ново и семпло питане: По какво точно си инженер? (Какъв инженер си?)

ПС:
krumbelosvet написа:
Русия взе от Германия стари заводи, а Америка - учени, инженери и златото на света.
Да оставия (засега) учените и инженерите на мира и да попитам: Искаш да кажеш, че златото на света се е държало от Германия?

ПС-2 понеже дописа в последствие:
krumbelosvet написа:
Русия била"цоцала" повече. Лъжеш. През 30-те години Русия купува технологии и машини срещу З Л А Т О. А по време на войната получава ВОЕННИ ДОСТАВКИ, за които плаща с КРЪВТА СИ. Добра сделка за Уолстрийт...
Цоцаше от НАС, Полша, Румъния, Унгария, ГДР... въобще - целият както казах соц-лагер, явяващ се за тях ЦОЦ. Но цоцаше суровини и т.н.
...
Естествено, че за технологии и ноу хау ще си плаща на САЩ (и други съграждащи наука и индустрия нации) - да не искаш да кажеш, че някой е длъжен да им налива ноу хау без пари, понеже са много кадърни да си измислят свои?
Ти май не осъзнаваш как елементарно си противоречиш, но за теб е важен патетизмът?
Като смешния такъв за плащането с кръв.
Ами грубо звучи, но цената я определя имащият, продавачът, а не обратно. Не, че някой е примрял и приел като плата видиш ли кръвта на русите - това си са типичните ваши, на русофилите глупави патетизми.

Но да се върна на въпроса си: По какво си инженер, Круме?
цитирай
24. krumbelosvet - Лъжеш, колега
25.08.2018 21:09
Къв разговор повече. Ти не знаеш ли, че след войната не само германското злато отиде зад океана?
цитирай
25. starforlife - ~ 24. krumbelosvet
25.08.2018 21:14
krumbelosvet написа:
Лъжеш, колега
Къв разговор повече. Ти не знаеш ли, че след войната не само германското злато отиде зад океана?

Ами не, не лъжа! Опитвам се да водя диалог, обосновавайки се с факти.
А ти просто патетично бръщолевиш.

Но ОК - да приемем за миг, че златото е заминало за САЩ.
Като каква и за какво златото се явява безпрецедентно необходима суровина и къде е това злато според теб в момента?
Втори въпрос: С колко злато разполага в момента САЩ и с колко Русия?
Говори с конкретики (например цитирайки тонове и местоположението им), пич, а не празнодумно.
Аз не съм някой от тези, които си свикнал да оборваш с мнения, дори само понеже логиката им убягва.
Логиката съм я измислил! ха ха ха
цитирай
26. novitejivotni - Круме
25.08.2018 21:32
забрави да споменеш, че русия е жертва на световен загово. Франция, Англия, САЩ, Сорос и въобще всички са срещу нея. Лошите западняци измислиха желязната завеса, кока-колата, кетчупа и интернета, само и само за да пречат на руснаците. Потопиха им Курск ( катастрофа с американска подводница, нали знаеш ? ), направиха така, че армата да не пали, а кузя да дими. Но въпреки всичко руската икономика е във възход, а хората дават мило и драго за да се сдобият с москвич и матрьошка. Освен това английската кралица е извънземен гущер ( рептилия ) и просто няма как руснаците да се борят с нея. И въобще много важни неща си пропуснал да споменеш.
цитирай
27. cortana - Няма да ти отговори, Жоро. Всички вече са наясно, че не могат с празни думи да оборят логични и конкретни такива. :)
26.08.2018 16:04
starforlife написа:
Но да се върна на въпроса си: По какво си инженер, Круме?

цитирай
28. cortana - :)
26.08.2018 16:06
novitejivotni написа:
Лошите западняци измислиха желязната завеса, кока-колата, кетчупа и интернета, само и само за да пречат на руснаците.
И ги предоставиха както всичко създадено от тях на цял свят. Е да, не безплатно, трябва да се плаща, но точно това е и правилното. При социализма да не би да е било безплатно?
цитирай
29. krumbelosvet - Драги колега starforlife,
26.08.2018 21:32
ТИ игнорираш фактите, които ти привеждам. И ме караш да ти търся къде е златото. Ти си IT спец, намери си го. Виж пак моите коментари. Те са достатъчни за ОБЕКТИВНИЯ човек. А за разни "вмир-овци" които се задъхват от ЧУСТВАТА на подскачащите митинги, нямам време за губене. И ти лично, starforlife, издаваш същите ЧУСТВА като вмир-овци, щом можеш да кажеш, че Русия е "цоцала". От кого? от САЩ. Аферим.
цитирай
30. starforlife - ~ 29. krumbelosvet
26.08.2018 21:47
Попитах какъв инженер си, Круме. Няма отговор!
А няма, защото се усещаш, че ако не те направя смешен именно в областта ти, то най-малкото няма да можеш да се надуваш като балон в тръни както се предполага пред други (и го пиша, защото съм го мяркал в твои коментари - от смешни по-смешни).

Казах от кой цоцаше СССР, Круме, не бъди дебил или чети, ако не си прочел. Защото го казах твърдо и еднозначно и го повтарям:
Цоцаше от целия бивш соц-лагер. От целия! Без изключение!
И то е видно: Соцът рухна и Раша се спихна до нула.
Нуль, понимаеш?

Чувства при мен няма, Круме. Има компетенции.
А при теб дърдорене. Пълно. И точно твоето прочувствено-патетично.

А Любо... Любо също е инженер и то не какъв да е и също има няколко рационализации зад гърба си.
И знаеш ли коя е голямата разлика м/у нас с него и теб?
Ние сме реални личности, за които много лесно се доказва кой с какъв дори образователен ценз и професионална реализация е. А ти поне засега и в изявите си - си просто един НИК без име дори.
Нищо лично - просто цитирах факти.
цитирай
31. krumbelosvet - ПП:
26.08.2018 21:49
"Като каква и за какво златото се явява безпрецедентно необходима суровина". Ти това сериозно ли? Не знаеш ли? Ми защо РАСТЕ цената на златото, като за нищо не става? М? Виж все пак къде е златото и КАК ТОВА СЕ Е ПРОМЕНЯЛО от ВСВ до сега. За себе си го виж. Не ща да ми казваш, щото ще излъжещ.
цитирай
32. krumbelosvet - Нещо друго да попитате?
26.08.2018 22:02
За успеха ми например? В комент 18 личи по какво съм инженер. Ма вие не четете, оти сичко знаете. Погледнете краткия ми пост "Писмо в бутилка 1. Хронология"/ 16.01.2016г. Нема да ви е излишно. Ще научите нещо повече, отколкото знаят САМИТЕ АМЕРИКАНЦИ.
цитирай
33. starforlife - Круме, ти си идиот!
27.08.2018 00:40
Къде съм казал, че златото за нищо не става бре, пич? Къде?
Вие, русофилите, привържениците на соц-а, имате невероятното свойство да преиначавате нещата. Невероятното.
Просто те попитах къде е, имайки предвид противоречивото ви лалосване, че САЩ печатат необезпечени долари (което не е далеч от истината, но валутите отдавна не се обезпечават със злато, а с много по-модерни инструментариуми).
Значи: Хем САЩ заграбили цялото злато - хем доларът бил шума.
Интересно.
И то интересно само, ако се впиша в тесногръдите ви разбирания за обезпечаването му, защото казах, че това отдавна се осъществява по коренно различни начини.
Сега схвана ли, че ти си живееш със собствените фантазии какво съм искал да кажа и/или зная?

За това какъв инженер си - ми не, не става еднозначно ясно.
Машинен да си - колко различна и цяла една наука е да речем материята при лагерите. Или говоря хуморески?
Попитах просто - ти ме пращаш да те чета. Че защо? Сливи ли имаш в устата да отговориш като човек?
Говори се по същество и с факти, а не като теб.
Много нещо е една машина да работи 25 години - няма що.
Най-старото "Кавазаки", което обслужваме е 1995-та. Скоро ще станат 25 години. И работи 24/7/365. И механично не се е чупил. И също не му е доливано/сменяно маслото, а само планарните редуктори му са три, движещи стотици килограми всеки както казах денонощно.
И говоря за в България. Такива по света стотици.

Пневматика... Хидравлика... Фина механика... Кибернетика... Един куп инженерингови направления има, в които да те причисля. Исках маалко конкретика, че да не разводняваме, а насоча разговора в ресора ти, но явно...
Хайде стига ме занимава със себе си - всеки с убежденията си, но то животът показва кой крив и кой прав.
Соцът и в частност Русия като опитваща се да възроди този ошаф на икономически и социални взаимоотношения, са аут. Остава само чесането на езиците от ваша страна.
цитирай
34. krumbelosvet - Доларът е обезпечен
28.08.2018 07:25
Доларът е обезпечен главно с ЧУЖД петрол (гниално измислено, наистина). И с най-скъпата военна машина, и др. по дребни неща.
Изпускаш си нервите, г-н Гьобелс.
И понеже само ЗЛАТОТО е по-силна валута от долара, "Федералният Резерв" трябва да го има в монополни количества. И го има.
Ма ти ме ругаеш, вместо да прочетеш поне коментарите ми ТУК. Явно моите "Писма в бутилка" не са ти по... изпуснатите нерви.
И аз като един друг българин, не се стряскам от ругатните на врага. Те са КОМПЛИМЕНТ
Хубав либерастки ден!
цитирай
35. vmir - Ку-ку лализми само от един коментар:
28.08.2018 08:37
1. Доларът е обезпечен главно с ЧУЖД петрол
2. ЗЛАТОТО е по-силна валута от долара
3. в монополни количества
4. Хубав либерастки ден!

Жоро, заслужаваш медал за дуракоустойчивост. А кукувците като тоя трябва да ти построят паметник заради вниманието, което им отделяш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619124
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930