Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2022 14:11 - ЗагаТка (с тримесечен срок за разгаДаване)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2397 Коментари: 18 Гласове:
31

Последна промяна: 30.01.2022 22:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





Гласувай:
31



1. starforlife - 12 минути (с оформлението и публикуването). Никак не е зле. Защо го казвам ли? Имате три месеца да разберете.
30.01.2022 14:12
цитирай
2. getmans1 - ХА, че то аз редовно споря със себе си ...
30.01.2022 14:59
ХА, че то аз редовно споря със себе си и съвсем не винаги излизам прав от тези спорове... Ето днес например, чукам си работата и си споря, знам ли що е панацея или не знам и накрая с една Фтичка майна сложих край на спора защото докато спорех си спомних един друг стар спор ... пак със себе си „Е, ЛИ ОБИДНО ДА ТЕ СРАВНЯВАТ С КНЯЗ МИШКИН„

Този стар спор „някак си„ се разреши от само себе си, някоя „задна мисла„ убедила особата дето го породи, че в същност не е обидно да си „княз Мишкин„ и практически и мен лиши от удоволствието НЕ САМО да споря сам със себе си А ВЪОБЩЕ И ДА ЧУВАМ НЕЩО ЗА ГОРКИЯТ КНЯЗ... ако и да е само един литературен герой, автобиографичен„
цитирай
3. librarian - Привет, Стар! :-)
30.01.2022 17:14
Защо си деактивирал като гледам постинги година и отгоре назад??
Колкото до постинга, опитвам се да отгатна какво си вложил този път в него и какво искаш да кажеш с коментара отдолу, но не успявам. :-)
Подскажи дееееееееееее!! :-):-)
цитирай
4. librarian - :-)
30.01.2022 17:16
getmans1 написа:
ХА, че то аз редовно споря със себе си и съвсем не винаги излизам прав от тези спорове... Ето днес например, чукам си работата и си споря, знам ли що е панацея или не знам и накрая с една Фтичка майна сложих край на спора защото докато спорех си спомних един друг стар спор ... пак със себе си „Е, ЛИ ОБИДНО ДА ТЕ СРАВНЯВАТ С КНЯЗ МИШКИН„

Този стар спор „някак си„ се разреши от само себе си, някоя „задна мисла„ убедила особата дето го породи, че в същност не е обидно да си „княз Мишкин„ и практически и мен лиши от удоволствието НЕ САМО да споря сам със себе си А ВЪОБЩЕ И ДА ЧУВАМ НЕЩО ЗА ГОРКИЯТ КНЯЗ... ако и да е само един литературен герой, автобиографичен„

getmans1, тук има нещо друго!! :-) Убедена съм, че има някакъв скрит смисъл, а не е разговор със себе си. Не познавам Стар реално, но смея да твърдя, че съм го опознала що за автор е и отлично знам, че умее да пише много по-добре отколкото се чете тук. Нещо е намислил този провокатор!! :-):-):-):-)
цитирай
5. zabavnata - Привет!
30.01.2022 19:03
След три месеца... Надявам се да не избухне война. Явно минаваш през труден период, с уроци и горчиви хапове. Някак меланхолично звучи написаното, тъжно. Преход към новото НЕ/нормално. Мета реалност, виртуална реалност... Бъди здрав! Бъди щастлив! Бъди такъв, какъвто си! Загадка? Знаеш отговорите, така или иначе. Ако пък не ги знаеш правиш нова програма и изкуствения интелект за части от секундата намира отговора. Скоро може да стане престъпно да мислиш и да имаш мнение. Роботът може да го моделираш и да бъде самото съвършенство, а хората... Грешим, нараняваме се, прощаваме си и ...пак грешим. Лека вечер, Мастър!
цитирай
6. starforlife - ~ 6. zabavnata
30.01.2022 19:14
Ни най-малко, Сестричке! Ни най-малко!
В смисъл за периода иде реч.

Периодът ми е повече от успешен:
- Ожених се! За американка!
(Дебела и грозна американка - ха ха ха ха)
- Купихме не едно, а две жилища в един от най-страхотните градове на планетата!
(Тесни и долнопробни жилища - ха ха ха ха)
- Кариерно сме повече от добре в сравнение и с времето, когато ме знаеше що за птица съм!
(Попарена и проскубана птица - ха ха ха ха)

...


Така, че, Сис... МИСЛИ!
Както е казала Биб: Не съм толкова елементарен, че да напиша такъв посредствен текст!

А иначе, Сис... За огромно съжаление...
ВОЙНА ЩЕ ИМА! В това две мнения няма!
Русия не напразно струпва военна техника и жива сила по границата с Украйна!
ДАНО САМО ВОЙНАТА ДА НЕ ПРЕРАСНЕ В СВЕТОВНА!
цитирай
7. zabavnata - starforlife
30.01.2022 19:47
Ами браво! Честито за избора. Обаче си оставаш отвратителен с тоя хаплив хумор. Ако ще и мазе да е, поне не обиждай жена ти. Все едно обиждаш себе си за лошия вкус. Спри се!!! Най после да се кротнеш. Повод да почерпите като идвате в България! Очаквам да изпревариш Мъск и Гейтс по успехи. Не ми казвай, че ходиш на идиотските им сбирки в Давос.
цитирай
8. starforlife - ~ 7. zabavnata
30.01.2022 19:56
Сис, бяхме в България миналата седмица.
По неприятен повод обаче: Леля ми почина, та я изпратихме.
Но първо - не съм се сетил за теб, БЕЗ ИЗВИНЕНИЕ, ОТИ СЪМ ОТВРАТИТЕЛЕН...
И второ - баща ми не дойде на погребението, защото и той вече не е добре и не може да пътува. Та се наложи ние да отидем до П-ще, за да го видим и реално това отне един ден от двата за които дойдохме.
Така, че... Следващият път!
Или ти наминеш ли - ще ти дам координати да ни гостуваш.


Мъск и Гейтс съм ги задминал отдавна - ха ха ха ха - ти поне ме знаеш и познаваш възможностите ми.
(Не говоря само за IT, а и колко съм... як като бивол и почти толкова умен - ха ха ха)


"Айшето" не само няма нищо напротив да я "обиждам" (което НЕ правя реално естествено, поне не по такъв груб начин), а е крайно интелигентен в това отношение човек.
Имам предвид, че самата тя се иронизира при всеки удобен и уместен случай.
Слава Богу, всички мои Любими са били така.
Така, че...


ПС:
Всъщност, Сис...
Знаеш ли, че реално след Мау, ти си втората блогърка, с която от най-отдавна се познаваме реално?
Станаха вече 15 години!
А имайки предвид, че Мау я познавам не от блога - си първата!
Хах
цитирай
9. zabavnata - Съжалявам, Жоро!
30.01.2022 20:41
Съболезнования за леля ти. А за баща ти бързо възстановяване.
цитирай
10. librarian - :-)
30.01.2022 21:29
zabavnata написа:
Ами браво! Честито за избора. Обаче си оставаш отвратителен с тоя хаплив хумор. Ако ще и мазе да е, поне не обиждай жена ти. Все едно обиждаш себе си за лошия вкус. Спри се!!! Най после да се кротнеш. Повод да почерпите като идвате в България! Очаквам да изпревариш Мъск и Гейтс по успехи. Не ми казвай, че ходиш на идиотските им сбирки в Давос.

Привет! :-)
И аз съм на мнение, че понякога Стар прекалява, но какво да се прави, няма идеални хора. :-):-)
цитирай
11. starforlife - ~
30.01.2022 21:38
Абе, МОМИЧЕТА...
Не е ли забавно бе?
(Имайте предвид, че аз изрично само НАРОЧНО пиша "бе")

Както днес се забавлявах тук... Като за "последно" в близките 3 месеца... Отдавна не съм го правил!
(И най-смешното беше, че ме провъзгласиха за модератор!!!)
Хааааааааа ха ха ха ха ха ха ха


Много...
Ама много рядко...
Си позволявам да покажа на идиотите кои са скимтящите псета и кой има Сопа!
Ха ха ха ха
цитирай
12. planinitenabulgaria - ЗагаДката е труда за отгаДване дори за екипи с много голяма
30.01.2022 22:48
гросмайсторска сила и със силна вътрешна спойка между членовете и членките в тях. Цитирам два такива хиперекипа:
1. Кирчо Секса/Лена Бориславова и
2. Венцивалери1951/Радостиналасса.
Аз знам отгаДката, но запазвам компетентно мълчание.
цитирай
13. starforlife - ~ 12. planinitenabulgaria
31.01.2022 00:34
Така е, Коста, знаеш "отгаДката", да.
И благодаря, че запазваш "компетентно мълчание", а когато му дойде времето - ще я разкрием и на... простосмъртните - ха ха ха ха.

Само тук и сега да (ти) поясня, че в заглавието загаТка не е грешка и идва от това, че загатвам нещо, а не, че е загаДка за разрешаване.
При все, че текстът (знаеш) се явява и вид загаДка де.
ЗагаТваща загаДка.
Ха ха ха ха-йде докукане на всички, изродиии.
цитирай
14. librarian - Стар, имам нужда от помощ да заприлича постинга ми на твоите, защото смятам, че при все да е кратък, е съществен. :-):-)
01.02.2022 08:37
Благодаря ти предварително, вълшебнико!! :-):-)
цитирай
15. librarian - Стар, извини ме, едва сега си прочетох личните!! :-)
01.02.2022 13:01
Зная го този твой похват, но бях забравила за него. :-)
цитирай
16. librarian - Когато все пак се появиш, прочети, ВЕЛИКИ СТАР!! :-):-)
25.03.2022 17:21
https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/03/25/ako-naistina-biah-velikiiat-star-.1810472

Колкото до това твое пророкуване :-):-)
starforlife написа:
А иначе, Сис... За огромно съжаление...
ВОЙНА ЩЕ ИМА! В това две мнения няма!
Русия не напразно струпва военна техника и жива сила по границата с Украйна!
ДАНО САМО ВОЙНАТА ДА НЕ ПРЕРАСНЕ В СВЕТОВНА!
то вече месец се вижда колко си бил прав, Стар!
цитирай
17. librarian - Стар, изпускаш много голямо шоу! :-):-)
11.06.2022 23:05
Като се появиш прочети поне тук https://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2022/06/11/uvajaemi-syblogyri.1821820
:-):-)
цитирай
18. librarian - https://www.youtube.com/watch?v=CKZo5oZQono
13.06.2022 20:45
Ето това е просто убиец, ВЕЛИКИ :-):-) Стар!
Не знам кой е приятелят ти Пиер, СТАР, но явно са били времена на интересни преживявания! :-)
цитирай
19. librarian - https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/07/09/dano-star-ne-mi-e-razsyrdi-no-da-sravnim-quot-manekena-quot-.1825907
09.07.2022 19:06
Треперейки да не понеса гнева ВИ, ЗЕВСЕ! :-):-)

ПП: Да знаеш, че ни ЛИПСВАШ, Стар! :-(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2618446
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930